معرفی ۶ روش برای دانلود ویدیو از ایکس (توییتر)

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر به دنبال راهکاری برای دانلود ویدیو از توییتر هستید، با استفاده از چندین روش مختلف می‌توانید این کار را انجام دهید. در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه دانلود فیلم از این شبکه اجتماعی آشنا شویم.

از زمانی که ایلان ماسک، مجموعه توییتر را خریداری و نام آن را به ایکس (X) تغییر داد، این شبکه اجتماعی تغییرات بسیار زیادی داشته است. گذشته از تغییر نام و لوگو، اضافه شدن اشتراک پولی و امکان ویرایش توییت‌ها، ویژگی‌های دیگری نیز به این برنامه اضافه شده و خیلی از ویژگی‌ها هم حذف شده‌اند. خوشبختانه امکان دانلود ویدیو از توییتر یا همان ایکس، یکی از ویژگی‌های جدید این برنامه است. البته این قابلیت تنها مختص کاربرانی است که تیک آبی توییتر را خریداری کرده‌اند. سایر کاربران باید از روش‌های جایگزین دانلود Video از توییتر استفاده کنند.

فهرست مطالب

آموزش دانلود ویدیو از توییتر؛ چگونه از ایکس فیلم دانلود کنیم؟

در حال حاضر عکس‌ها و ویدیوهای زیادی در پلتفرم توئیتر به اشتراک گذاشته می‌شود که اگرچه ذخیره کردن عکس‌ها در توییتر کار نسبتا راحتی است، اما دانلود فیلم از توییتر مراحل متفاوتی را دارد که می‌بایست آنها را به درستی طی کرد.

۱. دانلود فیلم از توییتر بدون برنامه و سایت با تیک آبی

همانطور که گفتیم، کاربرانی که تیک آبی را خریداری کرده باشند، می‌توانند بدون نیاز به یک برنامه و یا سایت متفرقه، ویدیوهای پست شده در این شبکه اجتماعی را دانلود کنند. البته به‌شرطی که کاربر که ویدیو را پست کرده اجازه دانلود ویدیو را داده باشد. در صورتی که شما نیز این اشتراک را دارید، کافی است به ویدیوی مدنظر در ایکس بروید و آن را در حالت تمام صفحه پخش کنید. سپس روی سه‌نقطه بالای سمت راست صفحه بزنید.

دانلود ویدیو از توییتر

از منو باز شده گزینه Download video را انتخاب کنید.

دانلود فیلم از توییتر

سپس این گزینه به Downloading video تغییر نام خواهد داد. پس از پایان دانلود، می‌توانید ویدیو را در گالری گوشی خود مشاهده کنید.

۲. استفاده از یک سایت دانلود از توییتر

برای ذخیره کردن و دانلود ویدیو از توییتر چندین سایت مختلف وجود دارد. شما می‌توانید برای ذخیره کردن ویدیو و دانلود از Twitter به سایت twittersave.io مراجعه کرده و با قرار دادن لینک ویدیوی موردنظر، به‌سادگی آن را دانلود کنید.

دانلود فیلم از توییتر

در مرحله بعد وبسایت twittersave.io از شما می‌خواهد که برای ذخیره کردن ویدیو و دانلود از توئیتر، از میان سه کیفیت متفاوت، کیفیت موردنظر خود را انتخاب کنید تا ویدیو با کیفیت دلخواه ذخیره شود. حال کافی است روی دکمه Download کلیک کرده تا عملیات دانلود به صورت اتوماتیک آغاز شود.

به همین ترتیب می‌توان با اسکن کردن کد QR که در انتهای صفحه قرار دارد، فایل ویدیو موردنظر را روی گوشی و یا تبلت خود نیز ذخیره کنید.

۳. دانلود ویدیو از توییتر در ایفون

سوالی که خیلی از کاربران آیفون با آن مواجه هستند این است که چگونه ویدیوهای توییتر را دانلود و ذخیره کنیم؟ iOS امکانات محدودتری در مقایسه با اندروید یا ویندوز دارد اما این به این معنا نیست که در این سیستم عامل نمی‌توانیم، ویدیوهای توییتر را دانلود کنیم. در iOS و با استفاده از برنامه Shortcut می‌توانید ویدیوهای مدنظرتان را دانلود کنید.

برای انجام این کار ابتدا از طریق سافاری در گوشی به این لینک مراجعه و روی Get the Shortcut بزنید و دسترسی‌های لازم را به آن بدهید. سپس در توییتر به ویدیویی که می‌خواهید ذخیره کنید بروید و روی آیکون به‌اشتراک‌گذاری بزنید.

آموورش دانلود ویدیو از توییتر

سپس روی گزینه Share via بزنید.

دانلود ویدیو از توییتر در ایفون

حالا از پایین صفحه، TVDL v3.1 را انتخاب کنید.

دانلود ویدیو از توییتر

در ادامه کیفیت ویدیو را انتخاب کنید. ویدیو در نهایت در اپلیکیشن Photos گوشی ذخیره و قابل دسترسی خواهد بود.

روش دیگری که در آیفون می‌توانید از آن استفاده کنید از طریق دانلود یک برنامه است. برنامه AnySave به‌شما امکان دانلود از شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله توییتر را می‌دهد. کافی است لینک توییت را در کادر صفحه اول برنامه پیست کرده و روی Save بزنید.

۴. دانلود ویدیو از توییتر اندروید؛ برنامه دانلود ویدیو از توییتر

برای دانلود ویدیو از توییتر با گوشی اندروید، می‌توانید از یک اپلیکیشن کمک بگیرید. اپلیکیشن Download Twitter Videos یک نرم افزار دانلود از توییتر اندروید است و کار خود را به خوبی انجام می‌دهد. برای استفاده از این نرم‌افزار ابتدا می‌بایست از گوگل پلی استور این اپلیکیشن را دانلود و روی گوشی خود نصب کنید. پس از نصب برنامه، به توییتر بروید و روی آیکون به‌اشتراک‌گذاری توییتی که ویدیوی مدنظر شما در آن منتشر شده است، بزنید.

دانلود فیلم از توییتر

سپس گزینه Copy link را انتخاب کنید.

دانلود فیلم از توییتر

حالا برنامه Download Twitter Videos را باز و لینک توییت را در کادر بالای صفحه پیست کنید.

دانلود ویدیو از توییتر

سپس روی آیکون آبی رنگ دانلود، در پایین صفحه بزنید. ویدیو شما دانلود می‌شود و می‌توانید از طریق گالری به آن دسترسی پیدا کنید.

۵. دانلود از توییتر با تلگرام

یکی دیگر از روش های دانلود ویدیو از Twitter استفاده از ربات‌های تلگرام است. در این پیام‌رسان، بات‌های زیادی وجود دارند که امکان دانلود ویدیو از پلتفرم‌های مختلف از جمله توییتر را در اختیار شما قرار می‌دهند. یکی از آن‌ها، ربات Twitter Video Downloader است.

دانلود فیلم از توییتر

کافی است لینک توییت مدنظرتان را برای آن ارسال کنید. این بات سپس ویدیو را در تلگرام برایتان ارسال خواهد کرد و می‌توانید آن را از طریق این پیام‌رسان دانلود کنید.

۶. دانلود ویدیو از توییتر آنلاین با افزونه مرورگر

این روش مانند 2 روش بالا در کامپیوتر هم قابل استفاده است. افزونه‌های زیادی قابل دانلود هستند که کار دانلود ویدیو را برای شما آسان می‌کنند. یکی از این افزونه‌ها، افزونه Twitter Video Downloader است. پس از نصب این افزونه، زیر هر توییت که دارای ویدیو یا گیف باشد، یک دکمه Download مشاهده خواهید کرد. کافی است روی آن دکمه بزنید و کیفیت مدنظرتان را انتخاب کنید. ویدیو بلافاصله دانلود می‌شود.

دانلود ویدیو از توییتر

افزونه دیگری که می‌توانید برای دانلود فیلم از توییتر از آن استفاده کنید Video DownloadHelper است. این افزونه برای دانلود ویدیو از یوتیوب نیز قابل استفاده است و برخلاف افزونه بالا، برای فایرفاکس هم منتشر شده است. البته نسخه کروم آن امکان دانلود از یوتیوب را ندارد ولی با نسخه فایرفاکس و اج می‌توانید این کار را انجام دهید.

سخن پایانی

در این نوشتار سعی کردیم به پرسش «چگونه از توییتر فیلم دانلود کنیم؟» به طور کامل پاسخ دهیم. در واقع روش های دانلود ویدیو از توییتر به یک یا دو مورد محدود نمی‌شوند و گزینه‌های زیادی پیش روی شما است. اگر شما برای دانلود فیلم از توییتر از روش‌های دیگری استفاده می‌کنید خوشحال می‌شویم آن را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
علیرضا حسینی
.
25 فروردین 1401، 05:16
پاسخ
0
1
عالی بود خیلی ممنون سایت های خوبی برای توییتر معرفی کردید
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402