آشنایی با دوره آموزش تری دی مکس آنلاین و غیرحضوری

آموزش تری دی مکس
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر به دنیای سه بعدی علاقه دارید و به دنبال کسب و کارهستید  آموزش تری دی مکس آنلاین را جدی بگیرید.
دانشجویان معماری، معماران ممتاز و علاقمندان به دنیای سه بعدی، ضرورت آموزش تری دی مکس را به خوبی درک می‌کنند. چرا که کار با تری دی مکس برای معماران، مهندسان طراحی قالب و ساخت وساز، هنرمندان، انیمشن‌سازان وغیره یک امر مهم و ضروری به حساب می‌آید. ما انسان‌ها در گذرزمان، همراه با تغییرات ساختاری و غیرساختاری که در جامعه و محل اجتماع مان رخ می‌دهد، تغییر می‌کنیم. یکی از مهم‌ترین و بزرگترین تغییرات در دنیای کنونی ما و در قرن 21 پیشرفت و رشد هر روزه تکنولوژی‌های جدید و فناوری‌های دیجیتال است. توسعه این امر عاملی شده تا ما انتظار داشته باشیم هر آنچه را به ذهن می‌آوریم در دنیای واقعی ببینیم. بر همین اساس است که امروزه پروژه‌هایی که با نرم افزار تری دی مکس ارائه و پرزنت می‌شوند، بیشتر مورد توجه قرار گرفته می‌گیرند. دیدن مجتمع و یا خانه‌ای که قصد دارید آن را بسازید، در اولین قدم‌ها و قبل از خرید مواد و مصالح اولیه بسیار جذاب است. بر همین اساس است که شرکت در دوره های آموزش آنلاین تری دی مکس در زمان شیوع ویروس کرونا یکی از بهترین کارها و اقداماتی است که می‌توانید انجام دهید. بنا همین موضوع با همراه سایت تری دی مکس در باره این نرم افزار جهانی و پرکاربرد سخن خواهیم گفت.

آموزش آنلاین تری دی مکس

تری دی مکس چیست؟

بهترین پاسخ به این سؤال این است که  فضایی را که در آن هستید دور تا دور نگاه کنید و اتاق‌ها و یا راهروها و مکان‌های دیگری را که در اطرافتان هست به دقت ببینید و آن‌ها را در حافظه بسپارید. آنچه که دیده‌اید در مغز شما ثبت شده است. حال آن را به دنیای بیرون از مغزتان انتقال دهید. یکی از کارهایی که تا چنیدن سال قبل توسط معماران انجام می‌شد. ترسیم فضای دو بعدی بر روی کاغذهای مخصوص بود. با این نوع از نقشه‌کشی‌ها یک شمای کلی از کار نهایی را به کارفرما و یا کسی که قصد داشت خانه‌اش را بسازد نشان می‌دادند. اما کارفرما و صاحب خانه تا پایان کار دقیقاً نمی‌دانست که ممکن است فضای او چگونه شود. بعدها دکوراتورها دکوراسیون خانه را بر حسب آنچه که ساخته شده بود تنظیم می‌کردند.

اما دنیای دیجیتال این روال را 380 درجه چرخانده است. یعنی شما پایان کار را اول کار می‌بینید. قبل از اینکه اقدامی برای ساخت داشته باشید. درواقع این ساده‌ترین تعریفی است که برای درک کارکرد و کاربرد و چیستی نرم‌افزار تری دی مکس می‌توان گفت.

اما تعریف علمی و دقیق آن طبق اطلاعات به دست آمده از سایت 3d max اینگونه است: تری دی مکس یک نرم افزار مدلینگ، انیمیشن و رندر است که برای طراحی ویژوال و بازی ساخته شده است. این نرم افزار برای حوزه‌های مهندسی، معماری، بازی و سرگرمی، هنر و مکانیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع هر آنچه را که بتوان در فضای سه بعدی به نمایش گذاشت، می‌تواند از طریق این نرم افزار طراحی شود.
در دوره آموزش تری دی مکس  شما با کاربردها و نحوه کار با این نرم افزار به صورت قدم به قدم آشنا خواهید شد. ولی اگر دوست دارید مقاله تری دی مکس چیست ؟ + فیلم آموزشی آن را در سایت 3dmax.ir را می توانید مطالعه و تماشا کنید .

دوره آموزش تری دی مکس آنلاین و غیرحضوری را به چه کسانی توصیه می‌کنیم؟

در واقع دوره آموزش تری دی مکس برای تمام علاقمندان و کسانی که در حوزه طراحی سه بعدی فعالیت می‌کنند توصیه می‌شود. به عنوان نمونه اگر شما در رشته معماری تحصیل می‌کنید و یا فارغ التحصیل شده‌اید و می‌خواهید در یک شرکت فنی و مهندسی معتبر شروع به کار کنید و طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ را از سرمایه‌گذاران بزرگ و کلان بگیرید، باید با تلسط بر فناوری‌های جدید، مهارت و تدبیر خود را به خوبی نشان دهید. پس شرکت در دوره آموزش تری دی مکس برای شما بسیار واجب‌تر از هر چیزی است که فکر می‌کنید.

یا اگر در رشته ساخت و تولید و مکانیک تحصیل می‌کنید و به دنبال طراحی قالب‌ها ودستگاه‌های بزرگ هستید و به دنبال سرمایه‌گذاران کلان در این حوزه می‌گردید، با استفاده از تری دی مکس به راحتی می‌توانید مطالب خود را درباره دستگاهی که می‌خواهید بسازید ارائه دهید. چرا که شما کلیت دستگاه را طراحی کرده‌اید و به راحتی می‌توانید از زبان گویای تصویر سه بعدی استفاده کنید. پس شرکت در دوره آموزش تری دی مکس  برای شما در الویت باید باشد.

اگر به هنرعلاقه دارید و در حوزه طراحی، مجسمه‌سازی و گرافیک و انیمیشن‌سازی و غیره تحصیل می‌کنید و یا دوره‌ها را می‌گذرانید، به حتم به نرم افزار تری دی مکس و فضای سه بعدی آن نیاز دارید. به خصوص بنا به امکانات رندرینگ در این نرم افزار شما به راحتی می‌توانید سایه روشن‌ها و نورها را تنظیم کنید و طرحی واقعی بسازید. به خصوص در حوزه انیمیشن‌ها. براین اساس شما علاوه بر دریافت آموزش‌های رایگان و مقالات تری دی مکس حتماً به گذراندن دوره تخصصی زیر نظر اساتید مجرب نیاز دارید.

آموزش آنلاین تری دی مکس

اگر از گیمرهای حرفه‌ای هستید می‌خواهید همچون سازنده بازی پابجی موبایل، بازی‌های عالی خود را که ذهن می‌پرورانید به دنیای واقعی برسانید و همچون پابجی آن را به یکی از بازی‌های محبوب در دنیا تبدیل کنید، شرکت در دوره آموزش تری دی مکس را حتماً جزء اولین اقدامات در برنامه زندگی خود قرار دهید.

به بیانی کلی‌تر می‌توانیم بگوییم که مهندسان، معماران، دانشجویان این رشته‌ها، هنرمندان و همه کسانی که به طراحی در دنیای سه بعدی علاقه دارند برای شرکت در دوره آموزش تری دی مکس در لیست افراد واجد شرایط هستند.

جذابیت‌های تری دی مکس کدام است؟

طبق اطلاعات به دست آمده از سایت تری دی مکس، کار با نرم افزار تری دی مکس جذابیت‌هایی را به همراه دارد که به برخی از آن ها اشاره می‌کنیم. چرا که می‌توانید اطلاعات بیشتر در این زمینه را از آموزش‌های رایگان و مقالات تری دی مکس با جزئیات بیشتر مطالعه کنید:

  • یکی از جذابیت‌های مهم و البته کاربردی در تری دی مکس، قابلیت رندرینگ این نرم‌افزار است. که به وسیله آن می‌توانید مواد و مصالح و نورپردازی‌ها وسایه روشن‌ها را به صورت کامل انجا دهید.
  • از دیگر جذابیت‌های تری دی مکس این است که قابلیت گردش در کار را دارد. یعنی به راحتی می‌توانید طرح را بچرخانید و سایه روشن‌ها را در تمام ابعاد طراحی و تنظیم کنید.
  • بافت‌های خلاقانه همچون خطوط و ترک‌ها، بازتاب و غیره را به راحتی می‌توانید بر روی طرح خود پیاده کنید.
  • شما به جای تمرکز بر چالش‌ها می‌توانید بر روی بخش‌های خلاقانه پروژه‌ها متمرکز شوید.
  • با استفاده از هسته‌های گرافیکی، کیفیت تصاویر را می‌توانید به سرعت ارتقا دهید.
  • یک جعبه ابزار مدلینگ کامل در اختیار خواهید داشت که امکان مدلینگ سه بعدی را به شما خواهد داد.
  • با تغییرات رندرینگ می‌بینید که به روز رسانی‌های شما به سرعت انجام می‌شود و به راحتی می‌توانید تغییرات در نورپردازی‌ها ودوربین و اشکال هندسی را داشته باشید.
  • و در اخر بیان می‌کنیم که شما با تری دی مکس کاراکترهای را خلق می‌کنید که به قابلیت باور کردن دارند و امکان همزادپندری با آن‌ها را برای شما ایجاد می‌کنند.

مزیت‌های دوره آموزش تری دی مکس آنلاین و غیرحضوری

یادیگری حرفه‌ها را تحت هیچ شرایطی نباید متوقف کرد. با شیوع کرونا و پاندمی این ویروس در سراسر جهان، آموزش‌ها به سمت آنلاین حرکت کرده‌اند. اگر منتظر بمانید که این دوران تمام شود، فرصت یادگیری و در ادامه آ ن، کسب و کار را از دست خواهید داد. چرا که کسان دیگری، این دوران در قرنطینه بودن را یک فرصت عالی و یک غنیمت می‌دانند و از آن نهایت بهره را می‌برند و بسیار سریع‌تر از شما حرکت خواهند کرد.

دنیای که در آن هستیم که دنیای متخصصان و سرعت و دقت است. آنچه ما را حفظ خواهد کرد این دو امر می‌باشد. یعنی متخصص شویم و سرعت و دقت یادگیری و کار را باید بالا ببریم. زمان منتظر ما نخواهد شد. او به سرعت در حال گذر است و در این سرعت آن‌ها بر قایق موفقیت می‌نشینند که از هیچ فرصتی دریغ نمی‌کنند. برهمین اساس آموزشگاه‌ها نیز با درک این امر آموزش‌های خود را به سمات آنلاین سوق دادند. تا علاقمندان به این حوزه طبق برنامه زمان بندی خود و به خوبی مهارت را بیاموزید. آموزشگاه تری دی مکس نیز در این زمینه بسیار فعال بوده است.

آموزش آنلاین و غیرحضوری تری دی مکس

همچنین دوره‌های آنلاین برخلاف آنچه تصور می‌شود، بسیار مفید بوده‌اند. ما در ادامه به برخی از مزایای شرکت در دوره آموزش تری دی مکس آنلاین و غیر حضوی طبق اطلاعات به دست آمده از سایت تری دی مکس اشاره می‌کنیم:

  • شما بدون تحمل سختی‌ها وخستگی‌های مسیررفت و آمد به کلاس حضوری، به راحتی می‌توانید با شرکت در دوره آموزش تری دی مکس آنلاین و غیر حضوری در خانه بنشیند و دوره را بگذرانید.
  • هزینه‌های دوره آنلاین تری دی مکس به مراتب کمتر از هزینه دوره حضوری می‌باشد.
  • شما از طریق آموزشگاه تری دی مکس معتبر می‌توانید در هر جایی از کشور هستید از دانش، توانایی و علم اساتید مجرب و حرفه ای در این زمینه بهره ببرید .
  • به راحتی می‌توانید به آموزش‌های رایگان و مقالات تری دی مکس که توسط استاد جهت تکمیل مباحث ارائه می‌شود، دسترسی داشته باشید.
  • فایل‌های کلاس و دوره را می‌توانید دانلود کنید و برای خود بایگانی کنید تا هر جا نیاز به بازآوری آموخته‌هایتان داشتید به آن ‌دسترسی داشته باشید.
  • در دوره آموزش تری دی مکس آنلاین و غیرحضوری، افرادی از سراسر کشور با توانایی‌ها و مهارت‌های مختلف شرکت می‌کنند. شما می‌توانید گروه‌های دوستی خود را گسترش دهید و با همکاران خود تبادل اطلاعات داشته باشید.
  • تنها چیزی که باز هم به آن اشاره می‌کنیم و باید به آن دقت کنید، این است که از طریق آموزشگاه تری دی مکس معتبر دوره‌های خود را بگذرانید .تا یادگیری حرفه و تخصص جدید، هم بتواند مسیر رشد و شکوفایی شما را فراهم کند و هم اینکه بتواند شما را به سرعت از سطح مبتدی به پیشرفته برساند. تا به دنیای کسب و کار بسیار جذاب و پردرآمد دنیای سه بعدی، وصل کند.

چه مدت برای یادگیری تری دی مکس باید زمان بگذارید؟

اینکه چه مدت زمانی را برای گذراندن دوره آموزش تری دی مکس حضوری و یا غیرحضوری صرف می‌کنید در ابتدای کار به خود شما بستگی دارد. در آموزشگاه تری دی مکس تصویر گران پویا اندیش، یک دوره برای تری دی مکس برگزار می‌شود. شما در این دوره زیر نظر استادان بزرگ از سطح مبتدی به سطح پیشرفته حرکت خواهید کرد. آنچه در این بین بسیار مهم است این است که در تمام دوره آموزش تری دی مکس آنلاین و غیرحضوری و یا حضوری، شرکت کنید و قدم به قدم با استاد و آموخته‌های او همراه شوید. همچینن دقت، کنجکاوی، تمرکز، خلاقیت و پشتکار و تداوم از الزاماتی است که می‌تواند در این زمینه شما را به موفقیت برساند. پس به صورت مرتب حضور داشته باشید و بسیار تمرین کنید و در هر تمرین نقاط قوت خود را بشناسید و بر نقاظ ضعفتان غلبه کنید.

چرا تصویر گران پویا اندیش را پیشنهاد کردیم؟

بدون شک وقتی حرفه و یا تخصصی را یاد می‌گیرد در اولین قدم‌ها برای یادگیری باید به دنبال این باشید که از متخصصان و اهل فن در این زمینه آموختنی‌ها را بیاموزید. آموختن کار با تری دی مکس یک امر تخصصی است. شما با یادگیری آن می‌توانید در هر جای از جهان باشید کار بیابید ودر آن موفق شوید و حتی درآمدهای کلان داشته باشید. پس در اولین قدم، برای انتخاب آموزشگاه تری دی مکس دقت کنید. بنا به همین امر است که آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

آموزش آنلاین و غیرحضوری 3dsmax

شما با مراجعه به سایت تری دی مکس می‌توانید با آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش، سابقه 29 ساله آن‌ در آموزش و نحوه تربیت و آموزش به هنرجویان آشنا شوید.

همچنین می‌توانید از طریق آدرس سایت  3dmax.ir با آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش ارتباط بگیرید و از طریق شماره تلفن‌های 02122580505 و 02122587587 یا 02128111110 با کارشناسان این مجموعه بزرگ تماس بگیرید و اطلاعات و راهنمایی‌های اولیه را دریافت نمایید. سپس خود را برای دوره آموزش تری دی مکس آنلاین و غیر حضوری آماده کنید تا قدمی بسیار مفید را برای خود و آینده کاریتان بردارید و آنچه می‌آموزید نهایت لذت را ببرید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
مهدی
.
11 بهمن 1399، 14:54
پاسخ
0
0
تری دی مکس واقعا نرم افزار کاربردی و فوق العاده یی هست .
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402