بهترین هدفون شیائومی؛ معرفی برترین ایرپادها و هندزفری های شیائومی 2022

بهترین هدفون شیائومی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بهترین ایرپاد شیائومی در بازار محصولی است که علاوه بر قیمت مناسب، امکانات و قابلیت‌های روز را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه با پلازا همراه باشید تا با بهترین هندزفری های بلوتوث شیائومی آشنا شویم.

در حالی که شیائومی به دلیل ساخت تلفن‌های همراه هوشمند چشمگیر با قیمت عالی، مشهور شده است، این تولیدکننده محصولات عالی دیگری نیز دارد. محصولاتی مثل لامپ هوشمند، ماساژور و هدفون شیائومی نیز از تولیدات این شرکت هستند. در ادامه این مقاله از پلازا با معرفی بهترین ایرپاد شیائومی در بازار همراه ما باشید.

فهرست مطالب

نکاتی که قبل از خرید برترین ایرپادهای شیائومی باید بدانید

در این راهنما، برخی از مواردی که قبل از خرید هدفون Xiaomi باید بدانید را مرور خواهیم کرد.

همچنین بخوانید :

حذف نویز

حذف نویز به گونه‌ای است که صداهای محیط اطراف را به گوش شما نمی‌رساند، اما نویز محیط اطراف به طور جادویی هم از بین نمی‌رود. در این مورد باید دقت کنید که استفاده از یک هدفون خوب، تا اندازه قابل توجهی صداهای اطراف را حذف می‌کند. این مورد، یکی از مواردی است که هنگام بهترین هندزفری های بلوتوث شیائومی باید به آن دقت کنید.

عمر باتری

اگر یک هدفون بلوتوثی یا هدفون دارای حذف نویز فعال را انتخاب می‌کنید، باید در میان مدل‌های مختلف به عمر باتری در مقایسه هندزفری های شیائومی نیز توجه داشته باشید. هدفونی که عمر باتری کمی داشته باشد، چندان کاربردی نیست.

قابلیت تنظیم تاشو در گوشی هدفون

هندزفری شیائومی

هنگام انتخاب هدفون On-ear یا Over-ear، باید به تاشو بودن گوشی آن نیز دقت کنید. این مورد، باعث می‌شود تا هدفون در همه جا قابل استفاده باشد و استفاده از آن را برای شما راحت تر کند.

قابلیت ضد آب

قابلیت ضد آب بودن یکی از ویژگی‌های مهم بهترین هندزفری های بلوتوث شیائومی برای کسانی است که هنگام ورزش از هدفون استفاده می‌کنند. این قابلیت باعث می‌شود تا اطمینان حاصل کنید که عرق کردن شما به هدفون آسیبی نمی‌رساند.

میکروفون

اگر هنگام گوش دادن به موسیقی، تلفن شما زنگ بخورد، با استفاده از میکروفون هدفون، بدون درآوردن گوشی از جیب، می‌توانید به تماس خود پاسخ دهید. همچنین با استفاده از این میکروفون تعبیه شده در هدفون، می‌توانید به سیری یا Google Now دسترسی داشته باشید یا آهنگ‌های خود را کنترل کنید.

بهترین ایرپاد های شیائومی در بازار

برترین ایرپادهای شیائومی طی چندین سال اخیر پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشتند. شیائومی این سری از محصولات خود را مانند گوشی‌های هوشمندش، در چندین مدل و در بازه‌های قیتمی مختلف به‌فروش می‌رساند. از مدل‌های اقتصادی گرفته تا ایربادزهای پرچم‌دار با ویژگی‌هایی مثل حذف نویز؛ با این حال همه آن‌ها نسبت به رقبا قیمت کمتری دارند و همین موضوع سبب شده که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار بگیرند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به انواع مدل‌هایی که می‌توانند عنوان بهترین ایرپاد شیائومی را یدک بکشند.

1. ردمی بادز 4 پرو؛ برترین ایرپادهای شیائومی

بهترین هدفون شیائومی

  • نسخه بلوتوث: 5.3
  • قابلیت حذف نویز: دارد
  • شارژدهی: 9 ساعت (36 ساعت با کیس)

نقاط قوت: امکان اتصال همزمان به چند دستگاه، حذف نویز و حالت شفافیت صدا، قیمت مناسب، صدای متعادل و با کیفیت

نقاط ضعف: قیمت بالا

جدیدترین و بهترین هندزفری شیائومی 2022، ردمی بادز 4 پرو است. هندزفری بی‌سیم جدید شیائومی با پشتیبانی از بلوتوث 5.3 در کنار گواهی IP54 و همچنین امکان اتصال همزمان و هوشمند به دستگاه‌های مختلف. امکان اتصال به 2 دستگاه همزمان یکی از ویژگی‌هایی است که در کمتر ایربادی در این بازه قیمتی پیدا می‌شود. ردمی 4 پرو همچنین قادر است به‌صورت خودکار زمانی که آن را از گوش خارج می‌کنید، پخش موسیقی را متوقف کند.

به گفته شیائومی با یک بار شارژ می‌توانید تا 9 ساعت از ایربادزها استفاده کنید. میزان شارژدهی همچنین با درنظر گرفتن شارژ موجود در کیس به حداکثر 36 ساعت می‌رسد. اما مهمترین ویژگی این محصول، قابلیت حذف نویز آن است. ردمی بادز 4 پرو دارای 3 سطح مختلف ANC است. حالت استاندارد که صدای اطراف را حذف می‌کند، حالت شفافیت صدا که عملکرد برعکس دارد و حالت تقویت صدا که هنگام مکالمه با یک شخص دیگر، صدای آن‌ها را تقویت می‌کند تا نیازی نباشد ایربادزها را از گوشتان خارج کنید.

2. بادز 3T پرو؛ بهترین ایرپاد شیائومی در بازار 2022

برترین ایرپادهای شیائومی

  • نسخه بلوتوث: 5.2
  • قابلیت حذف نویز: دارد
  • شارژدهی: 6 ساعت (24 ساعت با کیس)

نقاط قوت: کیفیت صدای بسیار خوب، حذف نویز، راحتی، شارژدهی خوب

نقاط ضعف: کنترل‌ها، حالت شفافیت صدا عملکرد خوبی ندارد، برخی ویژگی‌ها تنها در دستگاه‌های شیائومی قابل استفاده هستند

شیائومی بادز 3T پرو برخلاف سری ردمی، در دسته ایربادزهای رده‌بالا و بهترین هندزفری های بلوتوث شیائومی قرار می‌گیرد. این ایربادزها به‌راحتی در گوش جای می‌گیرند و شما را آزار نمی‌دهند. همچنین صدای متعادلی هم دارند و در کنار آن قابلیت حذف نویز و شارژدهی قابل قبولی نیز ارائه می‌کنند.

تنها نقاط ضعف اصلی شیائومی بادز 3T پرو، کنترل‌های عجیب و غریب آن در کنار حالت شفافیت صدا هستند که عملکردشان بیشتر شبیه به ویژگی‌های آزمایشی است. شیائومی همچنین برخی از ویژگی‌های شاخص این محصول را نیز تنها در صورت اتصال با گوشی‌های خودش در اختیارتان قرار می‌دهد.

3. ردمی AirDots 3؛ از برترین ایرپادهای ارزان شیائومی

بهترین هندزفری های شیائومی

  • نسخه بلوتوث: 5.2
  • قابلیت حذف نویز: ندارد
  • شارژدهی: 6 ساعت (28 ساعت با کیس)

نقاط قوت: قیمت مناسب، شارژدهی بسیار خوب، شارژ با درگاه USB-C

نقاط ضعف: اندازه بزرگ‌تر از مدل‌های قبلی، کنترل‌های محدود، کیفیت صدا بیشتر مناسب پادکست است

سری ردمی AirDots با توجه به قیمت ارزانی که دارند، یکی از پرفروش‌ترین هندزفری‌های شیائومی به‌حساب می‌آیند. جدیدترین مدل این سری یعنی ردمی AirDots 3 نسبت به مدل‌های قبلی تغییر خیلی زیادی نداشته است. این بار البته شیائومی درگاه شارژ کیس را به USB-C تغییر داده است اما خود کیس به اندازه زیادی بزرگ‌تر شده چرا که اندازه باتری داخل آن به 600 میلی‌آمپر افزایش پیدا کرده است؛ به همین خاطر مانند مدل‌های قبلی به‌راحتی در جیب شلوار جای نمی‌گیرد.

از طرف دیگر با توجه به باتری بزرگ‌تر، شما با کیس می‌توانید تا 4 بار ایربادزها را شارژ کنید. هر شارژ نیز به اندازه 7 ساعت دوام می‌آورد. این در حالی است که مدل‌های قبلی حدود 4 ساعت دوام می‌آوردند. این مدل همچنین با بلوتوث 5.2 وارد بازار شده است. اما سایر بخش‌ها تغییری نداشته است. کنترل‌ها همچنان محدود هستند و کیفیت تماس‌ها نیز قابل قبول است. همچنین کیفیت صدا هنگام گوش دادن به موسیقی نیز مانند نسخه‌های قبلی است در حد بهترین هندزفری های بلوتوث شیائومی نیست.

4. شیائومی Mi True Wireless Earphones 2 Pro؛ از بهترین ایرپاد های شیائومی در بازار

برترین ایرپادهای شیائومی

  • نسخه بلوتوث: 5.0
  • قابلیت حذف نویز: دارد
  • شارژدهی: 7 ساعت (30 ساعت با کیس)

نقاط قوت: کیفیت صدای قابل قبول، شارژدهی طولانی، قابلیت نویز کنسلینگ، قیمت مناسب

نقاط ضعف: فاقد گواهی IP است، کنترل‌های محدود

اگر به‌دنبال بهترین ایرپاد شیائومی تا 1 میلیون تومن هستید، Mi True Wireless Earphones 2 Pro می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. اول از همه شارژدهی است. با یک بار شارژ شما تا 7 ساعت می‌توانید موسیقی گوش دهید و خود کیس نیز قادر است تا 6 بار به شما شارژ دهد. کیفیت صدای محتوا و همچنین مکالمه با توجه به قیمت بسیار خوب است و موسیقی نیز بیس کافی دارد.

اما مهمترین ویژگی قابلیت حذف نویز است که در این بازه قیمتی کمتر پیدا می‌شود. این ویژگی در Mi True Wireless Earphones 2 Pro با چندین حالت مختلف در دسترس است. حالت شفافیت صدا که صدای اطراف را به گوش شما می‌رساند، حالت Wind که صدای باد را از میکروفون‌ها حذف می‌کند و حالت استاندارد که نویز اطراف شما را کاهش می‌دهد. عملکرد این ویژگی قابل قبول است ولی در حد بهترین‌های بازار نیست.

از نقاط ضعف این محصول می‌توانیم به عدم وجود گواهی IP در کنار کنترل‌های محدود اشاره کنیم. هیچ کنترلی برای رفتن به آهنگ بعدی یا بلند کردن صدا در خود ایربادزها وجود ندارد و برای انجام این کارها باید از گوشی استفاده کنید.

5. ردمی بادز 4؛ از بهترین هندزفری های بلوتوث شیائومی

بهترین هدفون شیائومی

  • نسخه بلوتوث: 5.2
  • قابلیت حذف نویز: دارد
  • شارژدهی: 4 ساعت (30 ساعت با کیس)

نقاط قوت: قیمت مناسب، شارژدهی خوب کیس

نقاط ضعف: کیفیت صدای ضعیف‌تر از مدل پرو، عملکرد نه‌چندان خوب قابلیت حذف نویز

یکی دیگر از گزینه‌هایی که می‌تواند بهترین هندزفری بیسیم شیائومی در سری ردمی های این کمپانی باشد، ردمی بادز 4 است. این مدل نسخه پایه مدل پرو است که در ابتدای فهرست به آن اشاره کردیم و حدود 2 میلیون تومان نیز ارزان‌تر است. در ردمی بادز 4 شما به یک کیس بیضی شکل دسترسی دارید که می‌تواند تا 5 بار به شما شارژ دهد. این کیس همچنین از درگاه USB-C پشتیبانی می‌کند و به‌راحتی می‌تواند در جیب جای بگیرد.

برخلاف مدل پرو در این مدل قابلیت اتصال همزمان به چند دستگاه و سوییچ کردن بین آن‌ها وجود ندارد. اما ایربادها می‌توانند به‌صورت خودکار زمانی که آن‌ها را از گوش خارج می‌کنید، پخش موسیقی را متوقف کنند. امکان تنظیم صدا یا بازگشتن به آهنگ قبلی در کنترل‌های ردمی بادز 4 وجود ندارد.

ویژگی حذف نویز اما در این مدل نیز قابل استفاده است. البته این قابلیت در بیشتر مواقع عملکرد جالب توجهی ندارد چرا که به‌صورت هوشمند عمل می‌کند و در اکثر مواقع تاخیر دارد. حالت شفافیت صدا نیز قابل استفاده است و امکان شنیدن صدای اطراف را به‌شما می‌دهد.

کیفیت صدای ردمی بادز 4 نیز متعادل و بسیار بهتر از مدل‌های ارزان‌تر شیائومی مثل AirDots 3 است؛ با این صدای مدل پرو متعادل‌تر است و در مجموع کیفیت بالاتری دارد.

6. شیائومی بادز 3؛ بهترین هندزفری شیائومی برای مکالمه

بهترین هندزفری بیسیم شیائومی

  • نسخه بلوتوث: 5.2
  • قابلیت حذف نویز: دارد
  • شارژدهی: 5 ساعت (20 ساعت با کیس)

نقاط قوت: کیفیت صدای خوب، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، قابلیت حذف نویز

نقاط ضعف: عدم امکان تنظیم بلندی صدا، عدم امکان شخصی‌سازی صدا، عدم پشتیبانی از کدک AptX

شیائومی به‌تازگی نسل جدید ایربادزهای پرچم‌دار خود یعنی شیائومی بادز 4 را نیز معرفی کرده ولی این مدل فعلا فقط در چین فروخته می‌شود و وارد بازارهای جهانی نشده است. فعلا شیائومی بادز 3 جدیدترین پرچم‌دار این کمپانی در بازار است. بادز 3 قادر است صدا را با کیفیت قابل قبولی در تمام فرکانس‌ها به گوش شما برساند. همچنین قابلیت حذف نویز نیز دارای 3 سطح مختلف است و عملکرد قابل قبولی دارد.

همچنین این مدل از گواهی IP55 برخوردار است و با توجه به ویژگی‌های مختلفی که ارائه می‌کند، شارژدهی آن نیز مناسب است هرچند که رقبا از این نظر عملکرد بهتری دارند. اما اگر قصد خرید برترین ایرپادهای شیائومی با قیمت مناسب را دارید، این مدل می‌تواند گزینه خوبی باشد.

7. شیائومی Mi in-Ear Headphones Basic

برترین ایرپادهای شیائومی

  • نسخه بلوتوث:
  • قابلیت حذف نویز:
  • شارژدهی:

نقاط قوت: کیفیت ساخت خوب، صدای متعادل

نقاط ضعف: صداهای میانی انرژی کافی ندارند

برای انتخاب برترین هندزفری شیائومی ۲۰۲۱ در میان مدل‌های سیمی، انتخاب زیادی ندارید. شیائومی مانند اکثر برندهای مطرح، کم کم دیگر ساخت مدل‌های سیمی را کنار گذاشته چرا که اکثر گوشی‌های مدرن، بدون جک 3.5 میلی‌متری صدا عرضه می‌شوند. یکی از مدل‌هایی که هنوز در بازار وجود دارد شیائومی Mi in-Ear Headphones Basic است.

بهترین ایرپاد شیائومی برای مکالمه، عملکرد متعادلی دارد و بیس آن کمی ضعیف‌تر از دیگر مدل‌های سیمی شیائومی مثل Mi Piston Fresh Edition است. از طرف دیگر اما استفاده از آن‌ها اصلا شما را اذیت نمی‌کند و بسیار راحت هستند. اگر به‌دنبال صدای متعادل هستید این مدل بهترین انتخاب است. قیمت بهترین ایرپاد شیائومی نیز بسیار مناسب است.

8. ردمی بادز 3 لایت؛ بهترین ایرپاد شیائومی در بازار

برترین ایرپادهای شیائومی

  • نسخه بلوتوث: 5.2
  • قابلیت حذف نویز: ندارد
  • شارژدهی: 6 ساعت (18 ساعت با کیس)

نقاط قوت: بلوتوث نسخه 5.2، گواهی IP54

نقاط ضعف: قیمت ارزان، کیفیت صدای خوب با توجه به قیمت

ردمی بادز 3 لایت، که با نام ردمی بادز 3 Youth Edition نیز شناخته می‌شود، ارزان‌ترین گزینه در سری ردمی بادز 3 و از بهترین هندزفری های بلوتوث شیائومی است. این مدل با بلوتوث 5.2 عرضه شده و از کدک‌های AAC پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای گواهی IP54 است و با یک بار شارژ می‌تواند تا 5 ساعت موسیقی پخش کند. خود کیس نیز می‌تواند تا 2 شارژ کامل به‌شما بدهد.

کیفیت صدای جدیدترین ایرپاد شیائومی نیز با توجه به قیمت قابل قبول است، بیس تقریبا برای همه کاربران دلپذیر است و کوبش بیش از اندازه‌ای ندارد. موسیقی در فرکانس‌های میانی نیز وضوح خوبی دارد به خصوص در ترانه‌هایی که بیشتر آکوستیک هستند.

9. هدفون شیائومی Neckband

بهترین هندزفری بیسیم شیائومی

  • نسخه بلوتوث: 4.1
  • قابلیت حذف نویز: ندارد
  • شارژدهی: 8 ساعت

نقاط قوت: پشتیبانی از aptX، وزن کم، کیفیت ساخت خوب

نقاط ضعف: قیمت بالا، بلوتوث نسخه قدیمی

یکی از بهترین هندزفری گردنی شیائومی، هدست شیائومی Neckband LYXQEJ01JY است که کیفیت صدای بالایی دارد. این محصول پرطرفدار، دارای عمر باتری خوب است که تا 8 ساعت برای شما کار می‌کند. همچنین این هدست شیائومی دارای فناوری aptX است و با وزن سبک، فشار زیادی به گردن شما وارد نخواهد کرد. این بهترین ایرپاد شیائومی زیر یک میلیون است.

10. ردمی بادز 3؛ از بهترین ایرپاد های شیائومی در بازار

بهترین هندزفری های شیائومی

  • نسخه بلوتوث: 5.2
  • قابلیت حذف نویز: ندارد
  • شارژدهی: 5 ساعت (20 ساعت با کیس)

نقاط قوت: قیمت ارزان، طراحی زیبا، کیفیت صدای قابل قبول

نقاط ضعف: کنترل‌های محدود، عدم امکان شخصی‌سازی صدا

ردمی بادز در کنار سری AirDots، پرفروش ترین هندزفری شیائومی بوده است. شیائومی ردمی بادز 3 نیز با وجود این که یک نسل قدیمی‌تر از ردمی بادز 4 است اما قیمت کمتری دارد و برای کاربرانی که دارای گوشی شیائومی هستند می‌تواند گزینه قابل قبولی باشد. این مدل دارای گواهی IP54 است و کیفیت صدای آن نیز برای کاربران معمولی و استفاده روزمره کافی است.

با یک بار شارژ می‌توانید تا 5 ساعت به موسیقی گوش دهید و کیس نیز 20 ساعت شارژ اضافی در اختیار شما می‌گذارد. اما خبری از یک اپلیکیشن مخصوص گوشی که با آن بتوانید صدا را شخصی‌ سازی کنید. کنترل‌های لمسی نیز محدود هستند و شما تنها می‌توانید با آن‌ها به تماس‌ها پاسخ دهید، پخش موسیقی را متوقف کنید یا به آهنگ بعدی بروید.

در بخش صدا شیائومی از پردازنده QCC3040 کوالکام برای این مدل استفاده کرده که مهمترین ویژگی آن پشتیبانی از کدک aptX است.

11. بهترین ایرپاد شیائومی در بازار: شیائومی می اسپورت

بهترین ایرپاد شیائومی در بازار

  • نسخه بلوتوث: 4.1
  • قابلیت حذف نویز: دارد
  • شارژدهی: 5 ساعت

نقاط قوت: قیمت مناسب، بسیار راحت.

نقاط ضعف: گاهی اوقات اتصال به دستگاه‌ها آزاردهنده است.

طراحی این هدفون شیائومی MI Sports ورزشکاران را هدف قرار داده است. بهترین هندزفری شیائومی 2022 دارای جزئیات نقره ای است و با استفاده از یک حلقه لاستیکی کوچک به گوش بسته می‌شود که امنیت بالایی را برای هر نوع ورزش ایجاد می‌کند. بهترین ایرپاد شیائومی 2023 بسیار راحت است زیرا هر قلاب انعطاف پذیر و بسیار نرم است که به آن‌ اجازه می‌دهد برای مدت طولانی بدون ایجاد خستگی استفاده شود.

پوشش بیرونی دارای بافت فلزی برای جلوگیری از خراش است و هر دو گوشی سمت چپ و راست توسط کابلی که پشت گردن کاربر می‌رود به هم متصل می‌شوند و دارای حداکثر پنج نوع سر مختلف است تا بتوانند به راحتی با هر گوش سازگار شوند.

لازم به ذکر است که این هدفون بی‌سیم شیائومی دارای محافظت IPX4 در برابر آب است که طول عمر را بسیار بیشتر می‌کند، به خصوص اگر قرار است از آن برای ورزش استفاده کنید. حتی می‌توانیم در فاصله بیش از ده متر از آن‌ها استفاده کنیم. آن‌ها شامل یک بخش کوچک جداگانه هستند که می‌توانیم صدا را کم و زیاد کنیم یا بدون نیاز به بیرون آوردن تلفن به تماس‌ها پاسخ دهیم.

صدای بهترین مدل هدفون بی سیم شیائومی خوب و واضح است، بیس کاملا قوی و عمیق است. با این حال، آن‌ها پاسخی متعادل ارائه می‌دهند بدون اینکه خیلی اغراق آمیز یا خیلی بلند به نظر برسند. اگر می‌خواهید هنگام دویدن یا انجام فعالیت‌های مشابه دیگر به موسیقی گوش دهید، این هدفون Mi Sports شیائومی بسیار عالی است. در یکی از بهترین هندزفری های بی سیم شیائومی، ما یک حذف نویز خارجی عالی داریم.

سوالات متداول

بهترین ایرپاد شیائومی در بازار کدام مدل است؟

Redmi Buds 4 Pro بهترین ایرپاد شیائومی در حال حاضر است.

بهترین ایرپاد شیائومی برای مکالمه کدام مدل است؟

هندزفری Redmi Buds 4 بهترین ایرپاد شیائومی برای مکالمه است.

بهترین ایرپاد های شیائومی برای بازی کدام است؟

Xiaomi Mi Sports بهترین ایرپاد شیائومی برای بازی است.

سخن پایانی

در این مطلب با بهترین ایرپاد های شیائومی آشنا شدیم. این ایرپادها همانطور که مشاهده کردید در بازه‌های قیمتی مختلف به‌فروش می‌رسند و به‌خصوص برای کاربرانی که از اکوسیستم این برند استفاده می‌کنند، می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند. از نظر شما بهترین ایرپاد شیائومی در بازار کدام است؟ دیدگاه‌های خود را با ما و سایر کاربران پلازا به‌اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
مهرداد آرامی
.
27 اردیبهشت 1402، 10:19
پاسخ
0
0
سلام ممنون
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402