توییتر احتمالا اشتراک پولی را راه اندازی می کند!

twitter / توییتر
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

توییتر به دنبال افزودن سیستم اشتراکی است تا از طریق آن کاربران را برای دسترسی به برخی محتوای خاص و امکانات بیشتر دست به جیب کند.

توییتر می‌خواهد با به راه اندازی سیستم اشتراکی دسترسی به برخی از محتوای خاص، ویژگی‌های قابل شخصی‌سازی و همچنین استفاده از برنامه TweetDeck را تنها در اختیار کاربرانی که اشتراک خریداری کرده‌اند بگذارد.

به گزارش بلومبرگ، توییتر قصد دارد مجموعه‌ای از قابلیت‌های جدید را به پلتفرم خود اضافه کند، اما این قابلیت‌ها تنها در دسترس کاربرانی که حاضر به خرید اشتراک پولی توییتر باشند قرار خواهد گرفت. یکی از اعضای توییتر که از بلومبرگ خواسته هویتش ناشناس باقی بماند، عنوان کرده یکی از ایده‌هایی که تیم توییتر در حال حاضر در حال بررسی آن است پرداخت پول از سوی کاربران به حساب‌های افراد مشهور در ازای دسترسی به محتوای اختصاصی آن‌ها است.

اشتراک پولی توییتر

از دیگر ایده‌هایی که امکان دارد به زودی اجرایی شود اضافه شدن دکمه Undo Send است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند تا 30 ثانیه پس از ارسال یک توییت، آن را پس بگیرند. از دیگر امکانات احتمالی اضافه شدن گزینه‌های بیشتر شخصی‌سازی پروفایل و حذف تبلیغات از تایم‌لاین است. همچنین کاربرانی که دنبال‌کنندگان زیادی دارند ممکن است به ابزارهای تجزیه و تحلیل اطلاعات دقیق‌تری دست پیدا کنند تا از طریق آن‌ها بتوانند بهترین زمان برای ارسال توییت را در اختیار داشته و همچنین به اطلاعات کامل‌تری از دنبال‌کنندگان خود دسترسی پیدا کنند.

یکی دیگر از مواردی که توییتر در نظر دارد دسترسی به آن را پولی کند برنامه TweetDeck این کمپانی است. این برنامه به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند به طور همزمان چندین حساب و چندین تایم‌لاین را مدیریت کنند و به همین دلیل محبوبیت زیادی نزد شرکت‌ها و برندهای بزرگ دارد. TweetDeck ابتدا یک برنامه مستقل از توییتر بود، ولی در سال 2011 توسط آن‌ها خریداری شد.

توییتر امیدوار است با اضافه کردن سیستم اشتراکی اتکای کمتری به تبلیغات داشته باشد. در حال حاضر بیشترین درصد سود این کمپانی از انتشار تبلیغات هدفمند عاید آن‌ها می‌شود. با این همه به گفته بروس فلک، رییس بخش درآمدزایی توییتر، این کمپانی در حال حاضر در مراحل ابتدایی طراحی سیستم خرید اشتراک قرار دارد و بعید است در سال 2021 این سیستم به مرحله اجرا درآید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402