بهترین تلویزیون های ال جی (LG) در سال 2019-2020-2021

بهترین تلویزیون های ال جی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

کمپانی LG با کمک برترین فناوری‌های روز دنیا، برای هر سلیقه و بودجه‌ای، یک تلویزیون ایده‌آل دارد. برای آشنایی با بهترین تلویزیون های ال جی در سال 2019 و 2020 و 2021 میلادی، همراه پلازا باشید.

تلویزیون، این پنجره شگفتی‌ساز، نقطه کانونی تفریح و سرگرمی در فضای خانه است. تماشای شبکه‌های تلویزیونی، فیلم، سریال و مستند، لذت خاص خود را دارد. حتی گوش دادن به موزیک و ایستگاه‌های رادیویی نیز با تلویزیون های هوشمند، امکانپذیر می‌شود.

کمپانی LG یکی از با سابقه‌ترین سازندگان لوازم خانگی به شمار می‌آید. این سازنده مدل‌های هیجان‌انگیزی را در سال 2019 و 2020 برای علاقمندان خود معرفی کرده است. در این مقاله قصد داریم با جدیدترین و بهترین نلویزیون های ال جی آشنا شویم. اما قبل از آن به فناوری ساخت تلویزیون ال جی اشاره می‌کنیم. بدین ترتیب پاسخ سئوالاتی نظیر تفاوت تلویزیون OLED با LED برایتان آشکار خواهد شد.

تلویزیون الجی 2020 فورکا

 

فناوری ساخت بهترین تلویزیون های ال جی

در ساخت تلویزیون های هوشمند ال جی از فناوری‌های گوناگونی استفاده می‌شود. مهم‌ترین این تکنولوژی‌ها شامل OLED، NanoCell و LED است. در ادامه طرز کار این سه فناوری را به شکلی ساده برایتان شرح می‌دهیم. بدین ترتیب فرایند انتخاب و خرید تلویزیون برایتان بسیار آسان‌تر خواهد شد.

 

تلویزیون اولد (OLED) LG

طرز کار تلویزیون OLED بسیار ساده است. در این پنل‌ها، هر سلول تصویر (پیکسل) از 4 عدد LED خیلی ریز تشکیل می‌شود. کم و زیاد شدن شدت نورافشانی این LED های قرمز، سبز و آبی است که تمام رنگ‌ها را به نمایش در می‌آورد.

بدیهی است که خاموش بودن این LED ها، رنگ سیاه را می سازد. عمق رنگ سیاه در تلویزیون‌های OLED در دنیای تصویرسازی، نظیر ندارد. زاویه دید عالی نیز از دیگر مزایای خرید تلویزیون OLED محسوب می‌شود. هم اکنون بهترین تلویزیون های LG از نظر کیفیت تصویر، در رده OLED قرار دارند. هر کسی که خواهان تماشای فیلم با بهترین کیفیت ممکن است، مدل‌های OLED را به عنوان بهترین مدل تلویزیون های LG می‌شناسد.

از دیگر مزایای خرید تلویزیون OLED ال جی می‌توانیم به مصرف برق کم اشاره کنیم. این مدل‌ها همچنین ضخامت اندکی دارند. نازک بودن بدنه تلویزیون اولد الجی موجب آسان شدن نصب دیواری آن می‌شود. بدین ترتیب نیازی به میز تلویزیون دست و پاگیر نخواهید داشت و آسیبی به دکور داخلی خانه شما وارد نخواهد شد.

 

تلویزیون نانوسل ال جی

تلویزیون ال جی با فناوری نانوسل (LG Nanocell TV)

فناوری Nano Cell ال جی را می‌توان حد اعلای فناوری LCD به حساب آورد. بهترین تلویزیون های ال ای دی ال جی در رده نانوسل قرار می گیرند. تلویزیون‌های LCD برای تولید تصویر روشن، به نور پس زمینه نیاز دارند. این نور با کمک LED های سفید در پشت یا کناره‌های پنل تولید می‌شود. بنابراین تلویزیون‌های LCD، LED و Nanocell در اصل، شباهت زیادی به هم دارند.

تلویزیون نانو سل ال جی با کمک صدها LED سفید نصب شده در پشت پنل خود، می‌تواند بخش‌های تاریک را مستقل از اجزای دیگر تصویر، تیره کند. این بدان معناست که درجه سیاهی این مدل‌ها، به مراتب بهتر از تلویزیون‌های LED است.

کمپانی الجی، فناوری Quantum LED را به رسمیت نمی‌شناسد. از حق نگذریم، تفاوت محسوسی بین کیفیت تصویر QLED و نانوسل، به چشم نمی‌خورد. الجی معتقد است که تلویزیون نانوسل درجه سیاهی به مراتب بهتری نسبت به تلویزیون‌های LED دیگر دارد.

در عین حال، کسی که به دنبال بهترین Black Level است، به سراغ بهترین گزینه، یعنی خرید تلویزیون OLED خواهد رفت. بهترین تلویزیون های نانوسل ال جی در سال 2019 و 2020 در ادامه این مقاله، عنوان شده اند تا کار انتخاب و خرید برای شما آسان شود.

 

تلویزیون های LED الجی

در آخر به ارزان‌ترین تلویزیون های ال جی اسمارت می‌رسیم. در ساخت این مدل‌ها از نور پس زمینه جانبی (Edge) استفاده می‌شود. LED های سفید نصب شده در دور تا دور پنل LCD، با نورافشانی خود، تصویر را روشن می‌کنند. برخی مدل‌ها می‌توانند نورافشانی این دسته‌های LED سفید را برای بهبود کنتراست، به صورت جداگانه کم و زیاد کنند.

تلویزیون LG ال ای دی در مدل‌های 8K، فور کی و Full HD ساخته می‌شود. هم اکنون، محتوای 8K کافی به شکل فیلم، سریال و مستند در دسترس وجود ندارد. رزلوشن 1080p نیز پاسخگوی ابعاد 49 اینچ به بالا نیست و از فاصله نزدیک، دانه دانه به نظر می‌رسد. به همین دلیل برای داشتن بهترین تعادل بین قیمت و کارایی، می‌توانیم خرید تلویزیون LED 4K ال جی را به شما توصیه کنیم.

 

بهترین تلویزیون های ال جی 2019

تلویزیون 2019 ال جی با فناوری اولد (LG 2019 OLED TV)

بزرگ‌ترین دستاورد ال جی در سال 2019 میلادی، به کار گیری فناوری HDMI 2.1 برای پخش فورکی با سرعت 120 فریم بر ثانیه (4K120 یا HFR) است. این استاندارد به شما امکان می‌دهد تصاویری فوق‌العاده روان و بدون پرش را با تلویزیون LG مشاهده کنید.

از دیگر مزایای خرید بهترین تلویزیون های ال جی 2019 می‌توانیم به نسخه 4.5 سیستم عامل webOS، وضعیت Low Input Lag برای گیمینگ و فناوری Apple AirPlay 2 اشاره کنیم. با پرفروش ترین تلویزیون های ال جی در سال 2019 همراه ما باشید.

 

  • LG OLED65C9: مدل 65 اینچی تلویزیون الجی C9 در بین مدل‌های 55 و 75 اینچی قرار می‌گیرد. این دستگاه ادر زمره بهترین تلویزیون های اولد ال جی قرار دارد و به پردازنده تصویری Alpha 9-2 مجهز شده است. استاندارد Dolby Vision، صدای 40 وات و وای فای 802.11ac از دیگر مزایای این مدل به حساب می‌آید.
  • LG 55SM9000: این تلویزیون 55 اینچی نانوسل، ارزان‌ترین مدل مجهز به HDMI 2.1 است. پردازش تصویر در تلویزیون SM9000 الجی از طریق تراشه Alpha 7-2 انجام می‌شود. این مدل نیز به صدای دالبی ویژن، صدای 40 وات و وای فای با استاندارد AC مجهز شده است و بسیاری آن را جزو بهترین تلویزیون های 55 اینچ ال جی می‌پندارند.
  • LG 55UM7100: اگر خواهان یکی از بهترین تلویزیون های 4k ال جی هستید، مدل 55 اینچی UM7100 الجی مناسب‌ترین گزینه در میان تلویزیون های ال جی سری UM برای شما است. پردازنده 4 هسته‌ای، صدای 20 وات و سیستم عامل webOS از برجسته‌ترین ویژگی‌های این مدل محسوب می‌شود.
  • LG 43LM6300: با صرفنظر از مدل 32 اینچی این سری، تلویزیون 43LM6300 الجی، ارزان‌ترین مدل 2019 این کمپانی است. از برجسته‌ترین خصوصیات این دستگاه می‌توانیم به رزلوشن Full HD، پردازنده 4 هسته‌ای، صدای استریوی 20 وات و سیستم عامل webOS اشاره کنیم.

 

بهترین تلویزیون های ال جی 2020

بهترین تلویزیون های ال جی در سال 2020 (LG 2020TV)

تلویزیون های ال جی 4K در سال 2020، مدل‌های 1080p را از میدان به در کرده‌اند. بدین ترتیب ارزان‌ترین تلویزیون 2020 ال جی نیز به پنل فورکا مجهز شده است. سیستم عامل این مدل‌ها به نسخه پنجم webOS ارتقا یافته که Home Dashboard آن، تمام تنظیمات فعال تلویزیون را در یک نگاه به شما نشان می‌دهد.

 

  • LG OLED65RX: پیشرفته‌ترین و گران قیمت‌ترین تلویزیون ال جی در سال 2020، یک غول 85 اینچی اولد است. این مدل که به بهترین سری تلویزیون های LG تعلق دارد، هنگام خاموش شدن، درون پایه خود لوله می‌شود. پایه این دستگاه به سیستم صوتی 100 وات با قابلیت AirPlay مجهز شده است.
  • LG 65NANO80: تلویزیون نانو 80، ارزان‌قیمت ترین مدل نانوسل LG در سال 2020 است. این دستگاه استاندارد HDMI 2.1 ندارد اما از نسل پنجم وای فای و بلوتوث بهره می‌برد. سیستم صوتی 65NANO80 قدرتی برابر 20 وات دارد و از یک پردازنده تصویری 4 هسته‌ای بهره می‌برد.
  • LG 55UN8060: اگر یک تلویزیون فورکی عالی برای تماشای فیلم می‌خواهید، مدل 55 اینچی UN8000 الجی بهترین گزینه شما است. این دستگاه یک حالت اختصاصی به نام Filmmaker Mode دارد که تنظیمات تصویر را به شکلی مورد تایید فیلمسازان سینمایی تغییر می‌دهد.
  • LG 49UN7340: سری UN7300 جزو بهترین تلویزیون های ال جی 49 اینچ به حساب می‌آید. ارزان بودن این مدل به معنای کم و کاستی از نظر کیفیت و تنظیمات نیست. این سری در قطع 43 تا 75 اینچ ساخته می‌شود و به پردازنده 4 هسته‌ای، صدای 20 وات و کیفیت 4K مجهز شده است.

بهترین تلویزیون های ال جی 2021

بهترین مدل تلویزیون های ال جی

با نگاهی به قیمت‌های تلویزیون ال جی 2021 متوجه یک سوپرایز بزرگ می‌شویم. بهترین تلویزیون های اولد ال جی ممکن است از هر زمان دیگری مقرون به صرفه تر باشند!

بهترین تلویزیون های ال جی 2021 با قیمتی بسیار ارزانتر در هفته‌های آتی به بازار خواهند آمد. گفته می‌شود که حدود 20 درصد کاهش قیمت تلویزیون های LG سال 2021 نسبت به سال 2020 خواهیم داشت.

  • LG G1 OLED: تلویزیون 65 اینچی سال 2020 با قیمت 4968 دلار به فروش می‌رفت. اما قیمت آن در سال 2021 با کاهشی 17.9 درصدی حدود 4081 دلار خواهد بود. با این تفاوت که مدل 2021 آن روشنایی و رنگ بهتری خواهد داشت.
  • LB BX OLED: این کاهش قیمت در بهترین تلویزیون های ال جی OLED سری B بیشتر خواهد بود. به عنوان مثال با کاهش 19 درصد قیمت آن از 4170 دلار سال 2020 به 3371 دلار در سال 2021 می‌رسد.
  • در سال 2020، تلویزیون مدل LG BX OLED TV ، بهترین تلویزیون ال جی با 65 اینچ صفحه نمایش به قیمت 2299 دلار فروش می‌رفت. از زمان تولید آن قیمت آن رفته رفته کمتر شد تا الان که قیمت آن 1999 دلار است.
  • شاید فکر کنید ال جی چیزی از تلویزیون‌هایش کم کرده است تا قیمت آن هم کمتر شود. اما لازم به ذکر است که تمامی مدل های OLED تمامی ویژگی‌های پیشرفته را خواهند داشت. از جمله اتصال HDMI 2.1، جدیدترین نسخه Dolby Vision IQ، پشتیبانی از صدای Dolby Atmos و کانال بازگشت صدای پیشرفته (eARC) و همچنین ویژگیهای بازی مانند حالت کمترین تاخیر خودکار (ALLM)  و نرخ به روزرسانی متغیر (VRR).
  •  Vizio OLED TV: تلویزیون 55 اینچی Vizio با صفحه نمایش OLED یکی دیگر از بهترین سری تلویزیون های ال جی است که با قیمت 1299 دلار به فروش می‌رفت. اما قیمت آن امسال 1000 دلار خواهد بود.
  • LG A1 OLED: تلویزیون های مدل A1 OLED مدل جدیدی است که در سال 2021 معرفی می‌شود و قرار است بهترین قیمت را داشته باشد. و جایگزینی به صرفه تر برای مدل های سری B محسوب می‌شود.

 

خرید تلویزیون ال جی از معتبرترین مرکز

خرید تلویزیون ال جی (where to buy LG TVs)

تلویزیون‌های ال جی در بازار نایاب شده‌اند. بسیاری از شرکت‌های وارد کننده، همزمان با افزایش نرخ ارز، واردات کالا را متوقف کرده‌اند. بنابراین اگر خواهان خرید بهترین تلویزیون‌های ال جی هستید، خرید از بانه بهترین گزینه برای شما است.

شهر بانه به عنوان قطب خرید لوازم خانگی با قیمت مناسب و تنوع بالا، زبانزد خاص و عام است. اما بسیاری از ما امکان سفر به بانه برای خرید تلویزیون را نداریم. اینجاست که فروشگاه لوازم خانگی کاکابیست به کمک ما می‌شتابد و امکان خرید از برترین برندها را برای ما ممکن می‌کند.

برای خرید تلویزیون LG از فروشگاه کاکابیست کافیست ابتدا مدل دلخواه خود را انتخاب کنید. سپس با پرداخت بیعانه‌ای مختصر (بین 5 تا 10 درصد قیمت تلویزین های ال جی)، آن را درب منزل خود تحویل می‌گیرید. باقی مبلغ تلویزیون نیز پس از تست و اطمینان از سلامت آن دریافت می‌شود.

گروه کاکابیست از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت، نماد اعتماد و مجوز ساماندهی دارد. این گواهی به شما امکان می‌دهد تا جدیدترین و بهترین تلویزیون های LG را به سادگی انتخاب کرده و با قیمت ارزان و اطمینان بالا، خریداری کنید.

جمع بندی

در این هیهوی بازار و مدل های مختلف تلویزیون سعی کردیم در این مطلب جدیدترین و پرفروش ترین تلویزیون های ال جی را معرفی کنیم. و البته تفاوت سری های مختلف را هم توضیح دادیم. البته می‌دانیم که پیدا کردن تلویزیون LG کره‌ای اصل در بازار ایران مشکل است. لذا در انتها فروشگاهی را معرفی کردیم که به شما در این زمینه کمک خواهد کرد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402