معرفی بازی LA Noire ؛ داستان، گیم پلی، تریلر و نمرات

بازی لس آنجلس سیاه / دانلود بازی LA Noire برای کامپیوتر
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یکی از بهترین بازی‌های نئو-نوآر دهه‌های اخیر بازی LA Noire محسوب می‌شود. بازی لس آنجلس سیاه از کمپانی راک استار را برای شما معرفی خواهیم کرد. همراه ما باشید.

بازی LA Noire یک بازی ویدیویی در ژانر نئو-نوار (Neo-noir) و کارآگاهی اکشن ماجراجویی (Action-adventure) است که توسط کمپانی Team Bondi ساخته شده و کمپانی Rockstar Games آن را منتشر کرده است. تاریخ انتشار بازی LA Noire ماه می 2011 برای پلتفرم‌های PS3 و Xbox 360 و ماه نوامبر 2011 برای PC و ماه نوامبر 2017 برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان محسوب می‌شود. وقایع بازی L.A Noire در شهر لس آنجلس سال 1947 روی می‌دهند و قهرمان بازی کارآگاهی به نام کول (Cole) محسوب می‌شود. همراه پلازا بمانید تا جزئیات مختلف بازی لس آنجلس سیاه را با همدیگر مورد بررسی قرار دهیم.

بازی LA Noire / بازی L.A Noire

آنچه در ادامه می‌خوانید:

تریلر بازی LA Noire

قبل از معرفی بازی LA Noire به تماشای تریلر بازی LA Noire می‌پردازیم. همراه ما بمانید.

داستان بازی LA Noire

داستان بازی LA Noire از این قرار است که پس از پایان جنگ جهانی دوم فردی به نام کول فلپس (Cole Phelps) با صداپیشگی آرون استاتون (Aaron Staton) که یک سرباز آمریکایی است به شهر لس آنجلس بازمی‌گردد و به عنوان مامور سازمان پلیس لس آنجلس (LAPD) انجام وظیفه می‌کند. او در سال 1947 پس از آن‌که یک پرونده قتل مهم را حل کرده و به عنوان کارآگاه شناخته می‌شود اعتبار خود را افزایش داده و ترفیع رتبه پیدا می‌کند.

فلپس پس از ترفیع رتبه در یک بازجویی نظامی ویژه مرتبط با مورفین‌هایی که در خیابان‌ها فروخته می‌شوند شرکت می‌کند؛ موادی که از یک کشتی دزدیده شده‌اند. او پی می‌برد که تعدادی از همکاران او مورفین را دزدیده و توزیع کرده‌اند و سپس توسط فردی به نام میکی کوهن (Mickey Cohen) با صداپیشگی پاتریک فیشلر (Patrick Fischler) کشته شده‌اند. فلپس در عین حال در این زمان با یک خواننده به اسم السا لیختمن (Elsa Lichtmann) با صداپیشگی اریکا هیناتز (Erika Heynatz) وارد رابطه می‌شود. فلپس در ادامه داستان بازی LA Noire درگیر ماجراهای زیادی می‌شود و در پایان در خلال ماجراهای بسیار جان خود را از دست می‌دهد.

بازی لس آنجلس سیاه

گیم پلی بازی LA Noire

بازی L.A. Noire یک بازی اکشن ماجراجویی در ژانر نئو-نوآر جنایی (Neo-noir crime) است که از یک زاویه دید سوم شخص تجربه می‌شود. بازیکنان در بازی L.A. Noire به تکمیل یکسری پرونده‌ها می‌پردازند که شامل یکسری سناریوها با ماموریت‌های مشخص می‌شود و از این طریق داستان بازی را به پیش می‌برند. علاوه بر این یک حالت دیگر نیز در گیم پلی بازی L.A Noire وجود دارد که به بازیکنان اجازه می‌دهد آزادانه در محیط دنیای باز بازی به گشت و گذار پرداخته و به انجام فعالیت‌های مختلف بپردازند.

در بازی LA Noire چشم اندازهای مختلفی وجود دارند که تمامی آن‌ها از روی مدل‌های واقعی دهه 40 شهر لس آنجلس الگوبرداری شده‌اند. وقایع بازی L.A Noire در شهر لس آنجلس 1947 روی می‌دهند. بازیکنان در نقش مامور اداره پلیس لس آنجلس کول فلپس قرار می‌گیرند و در طول بازی شاهد تبدیل تدریجی فلپس از یک مامور ساده به یک کارآگاه مجرب اموری مانند ترافیک، قتل و حوادث آتش خواهیم بود.

گیم پلی بازی اکشن لس آنجلس سیاه المان‌های کارآگاهی را با سکانس‌های اکشن تند ترکیب می‌کند. از جمله این سکانس‌های اکشن می‌توان به تعقیب و گریز، مبارزه، بازجویی و نهایتا مبارزات اسلحه‌ای اشاره کرد. کاراکتر شما در بازی L.A Noire از حملات نزدیک برد (Melee) و اسلحه‌ها برای رویارویی با دشمنان استفاده می‌کند و قادر است در دنیای بازی بدود، بپرد و از وسایل نقلیه مختلف جهت گشت و گذار بهره ببرد.

تریلر بازی LA Noire / بررسی بازی LA Noire

به هنگام مبارزه با دشمنان در بازی نئو-نوآر LA Noire می‌توانید از مکانیزم‌های هدف گیری اتوماتیک (Auto-aim) و کاور (Cover) برای کمک در این مقابله‌ها بهره ببرید. در بازی لس آنجلس سیاه اگر دچار آسیب شدید میزان جان شما به مرور بازیابی خواهد شد. از اسلحه‌ها تنها می‌توانید در موقعیت‌های مناسب (همانند مبارزات اسلحه‌ای) استفاده کنید.

یکی دیگر از مشخصات بازی LA Noire در زمینه گیم پلی آن است که هنگام استفاده از ماشین‌ها این گزینه را دارید که مستقیما به مقصد مورد نظر خود از طریق نامزد کردن همکارتان به عنوان راننده میانبر بزنید. همچنین قادر خواهید بود که از همکار خود آدرس بپرسید. علاوه بر این شما می‌توانید در یکسری پرونده‌های فرعی نیز شرکت داشته باشید که از جمله آن‌ها می‌توان به قتل‌های خیابانی اشاره کرد. مظنون‌ها و شاهدها را می‌توانید در طی پرونده‌ها مورد بازجویی قرار دهید.

شما در بازی L.A Noire این قابلیت را دارید که گفته‌های مظنونین خود را باور کنید، به آن‌ها شک کنید و یا آن‌ها را به دروغ گفتن متهم کنید. اگر مظنونین خود را متهم به دروغ گفتن کنید آن‌ها باید مدرکی ارائه کنند تا اثبات کنند که راست می‌گویند. هنگامی که دو مظنون را در ایستگاه پلیس مورد بازجویی قرار می‌دهید باید انتخاب کنید که چه کسی را متهم به قتل می‌کنید و اگر فرد اشتباهی را متهم کنید امتیاز نهایی شما تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

سیستم مورد نیاز بازی LA Noire / نقد و بررسی بازی LA Noire

بازیکنان در بازی LA Noire همچنین این قابلیت را دارند که یک سکانس اکشن را دور بزنند و به ادامه پیشروی در روایت داستانی بپردازند و این امر در صورتی رخ خواهد داد که سه بار پشت سر هم شکست بخورند. علاوه بر این یک حالت آزاد دیگر نیز در این بازی وجود دارد که «خیابان‌های لس آنجلس» نام دارد.

در این حالت بازیکن و همکار او قادر هستند که در شهر لس آنجلس آزادانه به گشت و گذار بپردازند. از جمله فعالیت‌هایی که در این حالت می‌توانید بکنید بازپخش جنایات خیابانی، پیدا کردن نوار فیلم‌های طلایی، کشف چشم اندازهای تازه، به دست آوردن وسایل نقلیه مخفی و یا گشت و گذار ساده و گوش دادن به رادیو است.

سیستم مورد نیاز بازی LA Noire

در بخش زیر سیستم مورد نیاز بازی LA Noire را با همدیگر مورد بررسی قرار می‌دهیم. با ما باشید.

سیستم مورد نیاز پیشنهادی

  • سیستم عامل: ویندوز 7
  • پردازنده اصلی: Intel CPUs – Dual Core 2.2 GHz to Quad Core 3.2 GHz; AMD CPUS – Dual Core 2.4 Ghz to Quad Core 3.2 Ghz
  • رم: 2 الی 8 گیگابایت
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce 8600 GT 512MB to NVIDIA GeForce GTX 580 1536MB or Radeon HD3000 512MB to Radeon HD 6850 1024MB
  • پردازنده صوتی: 100% DirectX 9 Compatible
  • حافظه داخلی: 16 گیگابایت

نمرات بازی LA Noire / راهنمای بازی LA Noire

نقد و بررسی بازی LA Noire

در این بخش به بررسی بازی LA Noire و از نظر گذراندن نمرات بازی LA Noire خواهیم پرداخت. همراه پلازا بمانید.

Game Over Online / امتیاز: 92

تجربه بازی L.A Noire را به همه پیشنهاد می‌کنم و در پیشنهاد خود تردیدی به راه نمی‌دهم. این بازی در هدف خود بسیار عالی است و نواقص آن نیز قابل اغماضند.

GamingXP / امتیاز: 91

بازی L.A. Noire یک تجربه فیلم وار را برای ما به ارمغان می‌آورد؛ تجربه‌ای که در نقطه محوری آن شما به عنوان یک کارآگاه قرار دارید.

PC Master(Greece) / امتیاز: 90

بازی لس آنجلس سیاه یک بازی ویدیویی ماجراجویی منحصربه‌فرد است که المان‌ها و ویژگی‌های زیادی را از عناوین اسرارآمیز و اکشن به ودیعه گرفته و آن‌ها را در روایت خاص و منحصربه‌فرد خود گنجانده و حاصل تمامی این‌ها یک بازی ویدیویی ویژه است که همه از آن لذت نخواهند برد و البته این به دلیل آن است که این بازی کاراکتر ویژه خود را دارد.

XGN / امتیاز: 90

بازی L.A. Noire به ما نشان می‌دهد همه عناوین سندباکس لزوما در رابطه با کشت و کشتار زنان نیستند. بازجویی‌های بازی سرگرم‌کننده‌اند و هر ازگاهی احساس می‌کنید که واقعا شرلوک هولمز هستید. البته از سوی دیگر این واقعا بد است که ارزش تکرار بازی کم است.

GameSpot / امتیاز: 90

میزان طول بازی L.A Noire می‌تواند تغییرپذیر باشد و این امر به آن بستگی دارد که چقدر به کشتارهای خیابانی پاسخ دهید و چقدر خود پشت فرمان بنشینید. اما در هر صورت تمامی 26 پرونده داستانی تجربه‌ای کامل و رضایت بخش را در اختیار شما قرار می‌دهند.

بازی لس آنجلس سیاه

Everyeye.it / امتیاز: 85

در بررسی بازی LA Noire می‌توان گفت این بازی تجربه‌ای بسیار متفاوت است؛ چه از نظر ریتم و چه از نظر احساساتی که به ما منتقل می‌کند. این بازی دنیایی منحصربه‌فرد دارد که البته کامل نیز نیست؛ اما زیبا است.

GameWatcher / امتیاز: 85

بازی LA Noire یک تجربه جالب و اعتیادآور است که مدت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد.

LaPS4 / امتیاز: 82

بازی L.A. Noire یک بازسازی بسیار خوب از یکی از عناوین به یادماندنی یک نسل طلایی محسوب می‌شود و البته عنوانی است که بسیار مورد سوء تفاهم قرار گرفته است. اگر تا کنون بازی کمپانی Team Bondi را تجربه نکرده‌اید هم اکنون زمان مناسبی است.

Impulsegamer / امتیاز: 80

اگر به بازی‌های دنیای باز با روایت‌های قدرتمند و فعالیت‌های مختص سندباکس علاقمند هستید حتما بازی LA Noire را تجربه کنید. این بازی در زمینه گیم پلی جاه طلبانه عمل می‌کند و از نظر جلوه‌های بصری نیز در درجه بالایی از کیفیت قرار دارد.

Push Square / امتیاز: 80

یکی از بهترین بازی‌های کارآگاهی تمامی دوران‌ها. این بازی شاید قوی‌ترین عنوانی که تا کنون تجربه کرده‌اید به ویژه از منظر جلوه‌های بصری نباشد، اما به غیر از این مورد روایت‌های داستانی درگیرکننده آن و کاراکترهای پیچیده‌اش سبب می‌شود که بخواهید همواره به آن بازگردید.

Critical Hit / امتیاز: 70

بازی L.A. Noire یک بازی ویدیویی عجیب و غریب و بعضا عالی است که حتما حداقل برای یک بار باید آن را تجربه کنید.

بازی لس آنجلس سیاه

دانلود بازی LA Noire برای کامپیوتر

در این بخش لینک دانلود بازی LA Noire را برای شما قرار می‌دهیم. به راهنمای بازی LA Noire می‌توانید از طریق این لینک دسترسی داشته باشید و برای خرید بازی LA Noire به این لینک مراجعه کنید. با ما باشید.

دانلود بازی LA Noire برای PC

سخن پایانی

در یک کلام می‌توان گفت بازی LA Noire یک بازی ویدیویی منحصر به فرد است که چه از منظر روایت داستانی و چه از منظر جلوه‌های بصری یا گیم پلی تجربه‌ای خاص را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ تجربه‌ای که شاید نظیر آن را در میان بازی‌های امروزی کم بیابید. این بازی چه از نظر استانداردهای بازی‌های نوآر و چه از منظر استانداردهای عناوین سندباکس یکی از بهترین عناوین دهه‌های اخیر محسوب می‌شود. بنابراین اگر به این ژانرها علاقمند هستید بدون شک توصیه می‌کنیم بازی لس آنجلس سیاه را تجربه کنید.

نظر شما در رابطه با بازی LA Noire چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را از قسمت پایین و از طریق بخش کامنت‌های سایت با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402