نصب دوربین در تهران؛ 10 نکته مهم و حیاتی که باید بدانید

تعرفه نصب دوربین در تهران
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

نصب دوربین در تهران کاری بسیار سردرگم کننده است. از کجا دوربین بخریم؟ هزینه کابل کشی و نصب آن چقدر است؟ برای آشنایی با انواع دوربین مداربسته و تعرفه نصب دوربین در تهران، همراه پلازا باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

این روزها نصب دوربین‌های مداربسته دیگر به موضوعی حیثیتی تبدیل شده است! حتی ساده‌ترین مغازه‌ها نیز دوربین دارند تا بتوانند ضمن تشخیص سرقت در فروشگاه، به رفع درگیری‌های محلی کمک کنند. سرقت از منازل نیز مشکلی شایع است و بسیاری از خانه‌ها برای پیشگیری از آن، نیازمند دوربین مداربسته هستند.

اگر ساکن پایتخت هستید و برای حفظ امنیت منزل یا کسب و کار خود، به دنبال دوربین می‌گردید، این مقاله را با دقت بخوانید. در این بخش هم با انواع دوربین امنیتی و هم با تعرفه نصب دوربین در تهران آشنا می‌شوید. در نهایت ضمن صرف حداقل هزینه، صاحب یک سیستم امنیتی با نهایت کارایی خواهید بود.

10 نکته مهم که باید هنگام نصب دوربین در تهران بدانید

بیشتر سخت افزارهای پیرامون ما معمولا از یک دستگاه تشکیل شده‌اند و نصب آسانی دارند. اما نصب دوربین مدار بسته، تهیه مجموعه‌ای از تجهیزات گوناگون را شامل می‌شود. بهتر است قبل از خرید، با تمام آن‌ها آشنایی داشته باشید. با خواندن این بخش هم انواع دوربین مداربسته را خواهید شناخت و هم مناسب‌ترین تعرفه نصب دوربین در تهران را مشاهده خواهید کرد.

دوربین مداربسته سیستم حفاظتی امنیتی

1- چه انتظاراتی از دوربین مداربسته دارید؟

آیا می‌خواهید فضایی وسیع را تحت پایش داشته باشید یا مشاهده یک زاویه بسته، کار شما را راه می‌اندازد؟ آیا به زوم کردن یا تنظیم زاویه دید از راه دور نیاز دارید؟ آیا می‌خواهید فضایی سرپوشیده را زیر نظر بگیرید و یا مقاومت دوربین در برابر باد و باران برایتان مهم است؟

قبل از آنکه به خرید فکر کنید، باید بدانید که از دوربین امنیتی خود، چه می‌خواهید. وقتی پاسخ تمام این پرسش‌ها را بدانید، به سادگی ‌از اتلاف منابع مالی، جلوگیری خواهید کرد. در نهایت هم یک سیستم نظارتی عالی و کارامد در اختیار خواهید داشت.

2- دوربین نظارتی آنالوگ را فراموش کنید!

فناوری آنالوگ، یک فناوری سوخته است. این روزها حتی کم خرج‌ترین سیستم‌های امنیتی مبتنی بر دوربین، از نوع دیجیتال انتخاب می‌شوند. دوربین مداربسته آنالوگ برای ضبط به نوار نیاز دارد. تبدیل این نوارها به تصویر دیجیتال جهت ذخیره سازی روی حافظه، خود مستلزم سخت افزارهای حد واسط است. تمام این وسایل، استهلاک دارند و هزینه‌های جاری شما را افزایش می‌دهند!

3- کابل کشی دوربین‌های مداربسته

یکی از مهم‌ترین نکات هنگام نصب دوربین در تهران، کابل کشی است. تامین انرژی دوربین و انتقال تصویر آن‌ به DVR (ضبط کننده دیجیتال) به سیم و کابل نیاز دارد. در حالی که در سیستم‌های قدیمی‌تر، انتقال برق و تصویر با دو رشته کابل مختلف انجام می‌شد، این روزها همه از IP Camera استفاده می‌کنند که برای این امور، تنها نیازمند یک رشته کابل است.

آشنایی با تعرفه نصب دوربین در تهران و شهرهای اطراف

4- اهمیت طراحی در نصب دوربین در تهران

به طور کلی دوربین‌های مداربسته در سه گروه جای می‌گیرند. دوربین‌های گنبدی (Dome)، زیر سقف نصب می‌شوند و درون یک نیم‌کره شفاف قرار دارند. دوربین‌های گلوله‌ای (Bullet)، پایه‌ای مفصلی و قابل تنظیم دارند. اما برای تنظیم زاویه دید آن‌ها، باید دست به آچار شوید. ساده‌ترین نصب و استفاده، مخصوص دوربین‌های PTZ است که هم درون محفظه قرار دارند و هم امکان تنظیم زاویه و زوم آن‌ها از راه دور وجود دارد.

5- کیفیت و قدرت تفکیک دوربین مداربسته

کیفیتی که در پی نصب دوربین در تهران دریافت می‌کنید، به لنز و سنسور آن بستگی دارد. اگر صرفا می‌خواهید تردد را کنترل کنید، یک دوربین مداربسته SD کارتان را راه می‌اندازد. اما با خرید دوربین مدار بسته HD می‌توانید حتی چهره افراد را نیز تشخیص دهید. اگر موضوع کیفیت تصویر برایتان حیاتی است، توصیه می‌کنیم دو برند برتر سازنده سنسور یعنی سونی (Sony) و اومنی ویژن (OmniVision) را مد نظر داشته باشید.

6- دید در شب (Night Vision – IR)

خرید دوربین امنیتی مادون قرمز یا Infra red برای پایش اماکن در تاریکی حیاتی است. این مدل‌ها در کنار لنز خود، ردیفی از LED های فروسرخ دارند که با تابیدن پرتوهای نامرئی، دیدن افراد در تاریکی مطلق را میسر می‌کنند. هنگام نصب دوربین دقت داشته باشید که مدل‌های مجهز به دید در شب، از قیمت بالاتری برخوردارند و برد مفید آن ها تا 10 متر است.

7- ظرفیت حافظه دوربین مداربسته

پس از ارسال تصویر دوربین مداربسته به DVR، باید به فکر حافظه آن نیز بود. حافظه دوربین امنیتی چه قدر باید باشد؟ هنگام نصب دوربین در تهران، باید بیشترین مدت زمانی که از خانه دور می‌شوید را مد نظر قرار دهید. قابلیت Motion Masking به شما امکان می‌دهد بخش خاصی از کادر را همواره در دیدرس تردد قرار داده و یا پایش تردد در آن را غیرفعال کنید. بدین ترتیب در مقدار حافظه مصرف شده، صرفه جویی خواهید کرد.

نصب دوربین در تهران و حومه

8- ویژگی‌های تکمیلی دوربین‌های مداربسته

نرم افزاری که برای تحلیل تصویر دوربین مدار بسته به کار می برید، امکانات بی شماری در اختیارتان قرار می دهد. امکان خواندن پلاک، عبور از خط کشی، تشخیص حرکت، جستجو در میان کلیپ های ذخیره شده و … همگی امکاناتی است که با یک نرم افزار مناسب، در اختیار خواهید داشت.

هنگام نصب دوربین در تهران، دسترسی از راه دور را هرگز فراموش نکنید! این قابلیت به شما و آشنایانتان امکان می دهد تصویر دوربین مداربسته را از طریق موبایل، تبلت، کامپیوتر یا تلویزیون، زیر نظر داشته باشید.

9- نصب دوربین در تهران را به یک حرفه‌ای بسپارید

حال که با زیر و بم انواع دوربین مدار بسته آشنا شدیم، باید نصب آن را به یک گروه متخصص و قابل اعتماد بسپاریم. گروهی که هم تجهیزات مورد نیاز برای آن را با ارزان‌ترین قیمت ممکن تامین کند و هم در هنگام نصب و اجرا، کوچک‌ترین جزئیات را از قلم نیندازد.

شرکت چشمان بیدار آریا با استقرار در مرکز قطعات الکترونیکی تهران، تجربه‌ای چندین و چند ساله در نصب انواع سیستم‌های امنیتی خانگی، اداری و تجاری دارد. مجموعه سیستم‌های حفاظتی آریا با دسترسی به به‌روزترین دوربین‌ها و ماهرترین تکنسین‌ها، نصب دوربین در تهران و مناطق حومه را برای شما بی‌نهایت آسان و ارزان کرده است.

10- تعرفه نصب دوربین در تهران چقدر است؟

عوامل گوناگونی در هزینه نصب دوربین مدار بسته تاثیر می‌گذارند. برند و تعداد دوربین، متراژ کابل‌کشی، ارتفاع محل اجرا، نصب رک، تجهیزات بکاپ و بازبینی و قابلیت مشاهده تصویر از راه دور، از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار روی تعرفه نصب دوربین در تهران به حساب می‌آیند.

با سپردن نصب دوربین امنیتی به شرکت چشمان بیدار آریا، خیالتان از بابت قیمت، کیفیت نصب و خدمات پس از فروش، راحت می‌شود. این شرکت ضمن داشتن نماد اعتماد الکترونیکی وزارت صمت، قطعات خود را تا 24 ماه ضمانت می‌کند. همین حالا به وب سایت سیستم‌های حفاظتی آریا مراجعه کرده و هرآنچه برای در اختیار داشتن یک سیستم امنیتی فوق‌العاده کارامد نیاز دارید را مشاهده کنید.

بهترین شیوه برای حل مشکلات ناشی از نصب دوربین مداربسته باید حتما از یک تیم تخصصی در زمینه نصب و راه اندازی  و خدمات پس از فروش دوربین مداربسته میباشد که بالاترین کیفیت و خدمات را برای شما ارائه میدهد.

نصاب دوربین مداربسته در تهران که توسط شرکت چشمان بیدار آریا استخدام میشوند همیشه بهترین کیفیت و خدمات را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402