چگونه در اینستاگرام معتبر شویم؟

چگونه در اینستاگرام معتبر شویم؟
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

کسب اعتبار در اینستاگرام یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی است که فعالان شبکه‌های اجتماعی و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی است. همان‌طور که می‌دانید کسانی که تیک آبی اینستاگرام را می‌گیرند، حسابشان به عنوان یک حساب معتبر شناخته می‌شود و با این تیک آبی خیلی راحت می‌توانند اعتماد مخاطب یا مشتری خود را جلب کنند. در صورتی که شما هم تمایل دارید تیک آبی اینستاگرام را بگیرید و در این رسانه اجتماعی اعتبار کسب کنید، تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

تیک آبی اینستاگرام

چند گام بسیار مهم برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام

کسانی که می‌خواهند تیک آبی اینستاگرام را بگیرند و در این رسانه اجتماعی به عنوان یک کاربر معتبر شناخته شوند، باید یک سری مراحل را طی کنند و یک سری اقدامات را انجام دهند. در ادامه این بخش از مقاله به این مجموعه اقدامات اشاره خواهیم کرد:

1. ساختن یک حساب در اینستاگرام

اولین گام برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام این است که یک حساب کاربری در رسانه اجتماعی اینستاگرام بسازید. برای ساخت اکانت اینستاگرام لازم است ابتدا پلتفرم اینستاگرام را در گوشی خود نصب کنید و یک حساب شخصی یا تجاری ایجاد کنید. ساخت حساب کاربری در اینستاگرام خیلی آسان است و بدون هیچ مشکل یا دغدغه‌ای انجام می‌شود. وقتی حساب خود را ایجاد کردید، باید به چهار نکته مهم توجه کنید؛ زیرا اینستاگرام فقط به حساب‌هایی تیک آبی می‌دهد که این چهار شرط را داشته باشند:

  1. حساب شما باید معتبر باشد. حسابی که می‌خواهید با آن تیک آبی بگیرید، باید متعلق به یک شخصیت حقیقی، کسب و کار یا نهاد واقعی باشد.
  2. حساب شما باید منحصر به فرد باشد. حساب شما باید تنها حسابی باشد نمایانگر حضور شخصیت یا کسب و کار شما در اینستاگرام است. اینستاگرام به هر شخصیت فقط یک تیک آبی می‌دهد.
  3. حساب شما باید کامل باشد. توجه داشته باشید که باید حساب شما عمومی باشد و همه بتوانند پست‌های شما را ببینند. همچنین باید حداقل یک پست داشته باشد.
  4. شخصیت یا کسب و کار صاحب حساب باید برجسته و معروف باشد. نکته مهم دیگری که در این زمینه وجود دارد این است که وقتی اینستاگرام تحقیق و بررسی می‌کند به این نتیجه برسد که کسب و کار شما واقعاً معروف باشد و از طریق پول و تبلیغات به اعتبار نرسیده باشد.

2. تولید محتوای ارزشمند

حال که حساب خود را ایجاد کردید و از مهم‌ترین شروط اینستاگرام برای اعطای تیک آبی باخبر شدید، نوبت به تولید محتوای ارزشمند می‌رسد. برای کسب اعتبار در این رسانه اجتماعی هیچ چیز مهم‌تر و ارزشمندتر از تولید محتوای ارزشمند و کاربردی نیست. با تولید محتوا می‌توانید نظر مخاطبان را جلب کنید و این پیام را به آن‌ها برسانید که برای مخاطبان خود ارزش قائل هستید و تمایل دارید آگاهی آن‌ها را افزایش دهید.

وقتی مخاطبان ببینند محتوای شما ارزشمند و کاربردی است، قطعاً تمایل آن‌ها برای دنبال کردن و ایجاد ارتباط با شما بیشتر می‌شود. اینستاگرام به نرخ تعامل یا انگیجمنت شما اهمیت زیادی می‌دهد و در صورتی که بتوانید این نرخ تعامل را بالا ببرید، قطعاً نظر اینستاگرام به شما جلب می‌شود. برای افزایش نرخ تعامل و گرفتن تیک آبی اینستاگرام سعی کنید روی محتوای تصویری و ویدیویی مانور دهید. همچنین روی یک گوشه از بازار تمرکز کنید. ساختن یک پیج عمومی به هیچ وجه نمی‌تواند به تیک آبی اینستاگرام ختم شود. برای کسب اعتبار از اینستاگرام تمرکز خود را روی یک گوشه از بازار بگذارید.

3. استفاده از هشتگ‌ها را فراموش نکنید

یکی از مهم‌ترین نکاتی که برای موفقیت در اینستاگرام و افزایش تعامل و فالوورها نیاز است، استفاده از هشتگ‌های کاربردی و مرتبط با صنعت شما است. اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد که برای هر پست خودتان تا 30 هشتگ انتخاب کنید ولی متخصصان و تحلیلگران بر این باور هستند که تعداد بهینه برای تعداد هشتگ، 9 عدد است. سعی کنید برای هر پست خود بهترین هشتگ‌ها را انتخاب کنید. به جرئت می‌توان گفت که هشتگ‌ها یکی از بهترین روش‌های ممکن برای دستیابی مخاطب به محتوای ارزشمند شما است. هر چقدر هم که محتوای ارزشمند و مفیدی تولید کنید، وقتی از هشتگ استفاده نکنید مثل این است که مسیر دسترسی مخاطب به محتوای خود را بسته باشید.

4. از سایر رسانه‌های اجتماعی برای افزایش محبوبیت خود کمک بگیرید

یکی از فاکتورهای مهمی که اینستاگرام برای دادن تیک آبی به شما مد نظر قرار می‌دهد، فعالیت حساب شخصی یا حساب کاری شما در سایر پلتفرم‌های رسانه اجتماعی مثل فیس‌بوک، توییتر و لینکدین است. سعی کنید از قدرت این رسانه‌های اجتماعی غافل نشوید.

تا به حال افراد زیادی پیش از اینکه بخواهند تیک آبی اینستاگرام را بگیرند فعالیت کافی در سایر رسانه‌های اجتماعی انجام داده‌اند و اینستاگرام در مراحل تحقیقات خود به این نتیجه رسیده است که این افراد از محبوبیت و معروفیت کافی برای گرفتن تیک آبی برخوردار هستند. بنابراین شما هم اگر می‌خواهید اعتماد اینستاگرام را جلب کنید و تیک آبی آن را بگیرید، لازم است در سایر رسانه‌های اجتماعی هم فعالیت بالا و قابل قبولی از خودتان ارائه دهید.

5. بهترین زمان را برای پست گذاشتن انتخاب کنید

یکی دیگر از نکاتی که باعث افزایش تعامل شما با مخاطب می‌شود، منتشر کردن پست در بهترین زمان ممکن است. وقتی پست‌های خود را در زمان مناسب منتشر کنید مخاطبان می‌توانند خیلی سریع محتوای شما را ببینند و با آن‌ها ارتباط درست برقرار کنند. این در حالی است که اگر پست‌های خود را در زمان درست و مناسب منتشر نکنید، ممکن است مخاطبان نتوانند پست‌های شما را در زمانی که آنلاین هستند مشاهده کنند و در نتیجه خیلی زود برند شما در چشم مخاطبان‌تان کمرنگ خواهد شد. بنابراین سعی کنید بهترین زمان را برای انتشار پست‌های خود انتخاب کنید.

6. سعی کنید پست‌هایتان در قسمت اکسپلور نمایش داده شود

ممکن است بسیاری این سوال را مطرح کنند که اکسپلور اینستاگرام چیست . منظور از اکسپلور همان بخشی است که با زدن آیکون ذره‌بین در نوار پایینی اینستاگرام وارد آن می‌شویم. در این بخش پست‌های مختلفی از حساب‌هایی که به موضوعات آن‌ها علاقه داریم یا کسانی که دنبالشان می‌کنیم، به آن‌ها علاقه دارند نمایش داده می‌شود. اگر شما هم بتوانید پست‌های خود را در بخش اکسپولور اینستاگرام نمایش دهید، مطمئناً سیلی از فالوورها و علاقمندان جدید به سمت پیج شما سرازیر خواهند شد و در نتیجه نرخ تعامل پیج شما به میزان قابل توجهی بالا خواهد رفت. در ادامه به یک سری از مهم‌ترین اقداماتی که باعث می‌شود محتوای شما در بخش اکسپلور اینستاگرام نمایش داده شود، اشاره می‌کنیم:

  1. باید پست‌های خود را زمانی منتشر کنید که فالوورهای شما بتوانند در اولین فرصت آن پست‌ها را ببینند. هر چقدر محتوای شما ارزشمند باشد ولی نرخ تعامل بالایی نداشته باشد، مطمئناً به نتیجه نخواهد رسید.
  2. سعی کنید محتواهای عالی و پرمخاطب را پیدا کنید و از آن‌ها الگو بگیرید. اگر الگوی علایق مخاطبان خود را پیدا کنید، مطمئناً می‌توانید روی آن‌ها تأثیر بگذارید.
  3. مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید. هر چقدر محتوای شما عالی باشد ولی مخاطبان هدف شما آن محتواها را نپسندند، محتوایی که تولید کرده‌اید به هیچ نتیجه‌ای نخواهد رسید. بنابراین اگر می‌خواهید محتوایی که تولید می‌کنید اثربخش باشد باید در گام اول برای شناخت مخاطب هدف خود و خصوصیاتی که دارد، تلاش کنید.
  4. به تجزیه و تحلیل‌ها توجه داشته باشید. اینستاگرام به حساب‌های تجاری این قابلیت را داده است که نتایج فعالیت خود را مشاهده کنند. البته ابزارهای دیگری هم برای آنالیز اینستاگرام وجود دارد که می‌توانید از این ابزارها بهترین استفاده ممکن را ببرید. Iconosquare و Union Metrics دو مورد از بهترین ابزارها برای آنالیز نتایج فعالیت در اینستاگرام هستند.

تیک آبی اینستاگرام

با همیار آکادمی تیک آبی اینستاگرام را بگیرید

در صورتی که تمایل دارید تیک آبی اینستاگرام را بگیرید لازم است در کنار اقداماتی که در این مقاله بیان شد، آموزش‌های لازم برای حضور موثر و فعال در اینستاگرام را هم ببینید تا بتوانید فروش بسیار خوبی را در این رسانه اجتماعی تجربه کنید، نرخ تعامل خود را بالا ببرید و اعتماد مشتریان و اینستاگرام را جلب کنید. همیار اکادمی به عنوان یک مجموعه تخصصی برای آموزش مهارت‌های جدید و ترفندهای راه اندازی کسب و کار اینترنتی، دوره خاصی برای آموزش راه اندلازی کسب و کار در اینستاگرام راه اندازی کرده و در این دوره تمام ریزه‌کاری‌‎های فعالیت در این پلتفرم رسانه اجتماعی را آموزش داده است. مطمئن باشید که با شرکت در این دوره می‌توانید پیجی راه اندازی کنید که فروش بالایی داشته باشد و خیلی راحت تیک آبی اینستاگرام را بگیرد. در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری در مورد این دوره ارزشمند و منحصر به فرد کسب کنید، کافی است به وب‌سایت همیار آکادمی مراجعه کنید و از نوار فوقانی این وب‌سایت وارد بخش دوره‌های آموزشی شوید و در نهایت آموزش اینستاگرام را انتخاب کنید.

مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 45.9 میلیون دلار
    The Croods: A New Age
    اکران: 16 دسامبر 2020
  • 40.3 میلیون دلار
    Wonder Woman 1984
    اکران: 16 دسامبر 2020
  • 19.8 میلیون دلار
    The War with Grandpa
    اکران: 02 سپتامبر 2020
  • 11.9 میلیون دلار
    Monster Hunter
    اکران: 18 دسامبر 2020
  • 10.9 میلیون دلار
    News of the World
    اکران: 25 دسامبر 2020
  • 9 میلیون دلار
    Come Play
    اکران: 28 اکتبر 2020
  • 7.8 میلیون دلار
    The Little Things
    اکران: 29 ژانویه 2021
  • 5.8 میلیون دلار
    Fatale
    اکران: 18 دسامبر 2020
  • 4.7 میلیون دلار
    Promising Young Woman
    اکران: 25 دسامبر 2020
  • 23 میلیارد تومان
    شنای پروانه
    اکران: 04 تیر 1399
  • 15.7 میلیارد تومان
    خوب، بد، جلف 2: ارتش سری
    اکران: 30 بهمن 1399
  • 8.56 میلیارد تومان
    آقای سانسور
    اکران: 26 شهریور 1399
  • 7.5 میلیارد تومان
    زن‌ها فرشته‌اند 2
    اکران: 25 تیر 1399
  • 6.4 میلیارد دلار
    دیدن این فیلم جرم است
    اکران: 16 دی 1399
  • 2.25 میلیارد دلار
    پیشی میشی
    اکران: 08 مهر 1399
  • 2.21 میلیارد تومان
    بی‌حسی موضعی
    اکران: 19 آبان 1399
  • 894 میلیون دلار
    آبادان یازده 60
    اکران: 16 دی 1399
  • 795 میلیون دلار
    تا ابد
    اکران: 15 مرداد 1399
  • 521 میلیون دلار
    روزهای نارنجی
    اکران: 24 شهریور 1399
بازی ها
  • 14 اسفند 1399
    Ranch Simulator
  • 22 اسفند 1399
    Crash Bandicoot 4: It's About Time
  • 26 اسفند 1399
    Mundaun
  • 28 اسفند 1399
    Prince of Persia Sands of Time Remake
    پلی استیشن 4, ایکس باکس وان, پلی استیشن 5
  • 29 اسفند 1399
  • 12 فروردین 1400
    Outriders
    پلی استیشن 4, ایکس باکس وان, پلی استیشن 5