اپ استور ایرانی یا گوگل پلی؟ 7 مزیت استفاده از اپ استورهای ایرانی

اپ استور ایرانی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

دانلود از اپ استور ایرانی هم از نظر اقتصادی و هم از نظر امنیتی برای شما مقرون به صرفه است. در استفاده از اپ استورهای ایرانی در چند سال اخیر افزایش چشمگیری مشاهده می‌شود. برای آشنایی با تمام مزایای دانلود از اپ استورهای ایرانی، با پلازا همراه شوید.

 

تا حالا هنگام دانلود از گوگل پلی، با پیام “این اپلیکیشن در کشور شما قابل دانلود نیست” مواجه شده‌اید؟ نیاز به دانلود دیتای بازی پس از نصب نیز گریبانگیر بسیاری از ما است. در نهایت به هزینه دیتای دانلودها می‌رسیم که گاه کمرشکن می‌شود. در ادامه، به چند دلیل مهم برای استفاده اپ استورهای ایرانی اشاره خواهیم کرد. شک نکنید که پس از خواندن این مقاله، مشتری پر و پا قرص دانلود از اپ استورهای ایرانی می‌شوید! با پلازا همراه باشید.

 

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 

مزایای دانلود از اپ استورهای ایرانی کدامند؟

اپ استورهای ایرانی در چند سال اخیر، رشد و پیشرفت چشمگیری داشته اند. این رشد، به خصوص در مورد مارکت های اندروید برتر، مشهود بوده است. سرویس هایی همانند اپ استور ایرانی مایکت و کافه بازار هم اکنون برای برخی کاربران، تنها مرجع دانلود اپ محسوب می شوند. در ادامه با فواید استفاده از اپ استورهای ایرانی آشنا خواهیم شد.

اپ استور ایرانی مایکت و تحریم های گوگل پلی

1- دانلود اپلیکیشن بدون فیلترینگ و تحریم

برخی اپلیکیشن ها، فاقد زیرساخت های لازم در ایران هستند. در نتیجه در دسترس نبودن آن ها، جایی برای سئوال ندارد. مثلا ما به جای اوبر (Uber) از اسنپ، تپسی و ماکسیم استفاده می‌کنیم. در نتیجه طبیعی است که دانلود اپلیکیشن اوبر در ایران امکانپذیر نباشد.

اما در مورد بسیاری از اپلیکیشن‌ها، دلیل آشکاری برای مشاهده خطای عدم امکان دانلود از ایران وجود ندارد. این امر به خودی خود یکی از بهترین دلایل دانلود اپلیکیشن از اپ استورهای ایرانی به حساب می‌آید. وقتی از یک استور اندروید ایرانی همانند مایکت دانلود می‌کنید، مطمئنید که تمام برنامه‌ها، در دسترس شما قرار دارند.

2- توضیحات سردبیر و دیدگاه کاربران به زبان فارسی

هنگام کار با گوگل پلی برای درک کارکرد برنامه ها و نظرات کاربران باید به انگلیسی مسلط باشید. یادگیری زبان انگلیسی در عصر امروز، اهمیت ویژه‌ای دارد. اما این موضوع برای یک مرجع دانلود برنامه اندروید در ایران، مشکلی اساسی است.

توضیحات و کامنت‌های فارسی، از برجسته‌ترین مزایای دانلود از اپ استورهای ایرانی هستند. در یک اپ استور ایرانی می‌توانید به سادگی با تمام کارکردهای اپلیکیشن مورد نظر خود آشنا شوید. بهره‌مندی از دیدگاه کاربران به زبان فارسی نیز شما را با فرصت‌ها و چالش‌های کار با آن اپلیکیشن آشنا می‌کند.

آپدیت منظم مزایای دانلود از اپ استورهای ایرانی

3- منظم بودن آپدیت اپلیکیشن در اپ استورهای ایرانی

بحث آپدیت یا به روز رسانی برنامه ها در یک مرجع دانلود اپلیکیشن را نمی‌توان نادیده گرفت. آپدیت‌ها از نظر بهبود کارایی و امنیت، اهمیتی فوق‌العاده بالا دارند. اپ استورهای ایرانی نیز درست همانند همتایان خارجی خود، آپدیت‌های منظم ارائه می‌کنند. بدین ترتیب خیال شما از بابت داشتن آخرین استانداردهای امنیتی، سرعت بالا و امکانات جدید، راحت خواهد بود.

4- اطمینان از دسترسی‌های مجاز

بحث دسترسی یا مجوز (Permission) را هنگام استفاده از مارکت اندرویدی، کاملا جدی بگیرید! برخی از این مجوزها به اپلیکیشن دانلود شده، اجازه دسترسی به اطلاعات شخصی شما را می‌دهند. اپلیکیشنی که دسترسی غیر مجاز می‌خواهد، دیر یا زود شما را به دردسر می‌اندازد. ممکن است با انتقال حجم زیاد دیتا، به شما ضرر مالی وارد شود. بدتر از آن، زمانی است که حریم شخصی و اطلاعات حساس شما به خطر می‌افتد.

اپ استور ایرانی مایکت

این مخاطرات، ضرورت استفاده از اپ استور ایرانی را صدچندان می‌کنند. هنگام کار با یک اپ استور ایرانی همانند مایکت، خیالتان از این بابت راحت خواهد بود. سختگیری‌هایی که مارکت‌های اندرویدی ایرانی در این زمینه به خرج می‌دهند، در نهایت به نفع شما تمام می‌شود. پس از دانلود از اپ استورهای ایرانی، مطمئن خواهید بود که برنامه، از شما دسترسی غیر مجاز نمی‌خواهد.

5- دانلود بازی دیتا دار از اپ استورهای ایرانی

دانلود دیتای بازی، یکی از مهمترین مشکلات دانلود کردن از اپ استور برای گیمرها است. پس از نصب بیشتر بازی‌ها، ادامه دادن مراحل بدون دانلود دیتای بازی امکانپذیر نخواهد بود. یعنی کافیست به اینترنت دسترسی نداشته باشید تا لذت و هیجان بازی برایتان زهر شود!

دانلود بازی دیتا دار از مایکت، این سد بزرگ را از سر راهتان بر می‌دارد. همان ابتدای کار، بازی را به همراه دیتای تمام مراحل آن دانلود کنید و با خیال راحت، به رد کردن مراحل بپردازید. برترین بازی‌های جهان شامل کالاف دیوتی و پابجی، با دیتای کامل در استورهای اندرویدی ایرانی قابل دانلود است.

ترافیک نیم بها در استفاده از اپ استورهای ایرانی

6- اینترنتی نیم بها هنگام استفاده از اپ استور ایرانی

اگر تا اینجا قانع نشده‌اید، مزایای دانلود از اپ استورهای ایرانی را در صورتحساب موبایل خود درک خواهید کرد. دانلود و آپدیت اپلیکیشن از گوگل پلی، ترافیک قابل توجهی می‌طلبد. مصرف دیتا، صورتحساب خطوط دائمی را به شدت سنگین می‌کند. کاربران اعتباری نیز به سرعت متوجه اتمام اعتبار خود می‌شوند.

حال که می‌توانیم بازی دیتادار را یکجا دانلود کنیم، چه بهتر که از اینترنت نیم بها هم بهره‌مند شویم. دانلود اپلیکیشن و دیتای مورد نیاز آن با اپ استور مایکت، با تخفیف 50 درصد محاسبه می‌شود. بد نیست بدانید 25 میلیون کاربر فعال این اپ استور ایرانی، به همین سادگی سالانه 10 تا 12 میلیارد تومان در هزینه‌های خود صرفه جویی می‌کنند.

7- امکان سفارش اپلیکیشن‌های ناموجود

فرض کنید به یک اپلیکیشن اندروید، نیاز مبرمی دارید اما امکان دانلود آن از اپ استورهای ایرانی وجود ندارد. آیا دست به دامن دانلود فایل APK از تلگرام می‌شوید؟ شاید هم بتوانید فایل نصب آن را در وب سایت‌های مختلف بیابید.

اما بهتر است خطر این کارها را به جان نخرید چون یک راهکار ساده برای این مشکل وجود دارد. با نصب مایکت کافیست از قسمت فرم تماس با پشتیبانی موضوع پیشنهاد برنامه را انتخاب کنید و نام اپلیکیشن مورد نظر خود را در این اپ استور درخواست دهید تا ظرف 24 تا 48 ساعت برای دانلود، در اختیارتان قرار گیرد. این مرجع برای کسب لقب بهترین اپ استور ایرانی، به راستی خدمات حیرت‌آور و ارزنده‌ای ارائه می‌دهد!

جمع بندی

فکر ایجاد “اپ استور ایرانی” در بدو ظهور سیستم عامل اندروید، غیرممکن به نظر می‌رسید. اما هم اکنون این مراجع دانلود اپلیکیشن ایرانی، امنیت و صرفه اقتصادی به مراتب بالاتری در مقایسه با گوگل پلی دارند. مزایای دانلود از اپ استورهای ایرانی متوجه قشر خاصی از کاربران نیست. با استفاده از اپ استورهای ایرانی همانند مایکت، هم هزینه‌های خود را کاهش دهید و هم امنیت اطلاعات خود و اطرافیانتان را تضمین کنید!

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402