بهترین بازی های سبک موبا برای پلتفرم های مختلف

بهترین بازی های جایگزین لیگ آو لجندز
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بهترین بازی های سبک موبا کدام عناوین هستند؟ عنوان «بهترین بازی MOBA» همیشه یکی از رقابت‌های داغ بین گیمرهای طرفدار نبردهای استراتژی آنلاین است و اغلب میان دو غول بزرگ بازی‌ های سبک موبا یعنی League of Legends و Dota 2 چرخ می‌زند.

همچنین بخوانید :

اگر می‌خواهید اولین قدم‌های خود را در ژانر MOBA بردارید، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که بهترین بازی های سبک موبا و یا بهترین بازی های سبک موبا برای موبایل کدام عناوین هستند؟ اینکه لقب محبوب‌ترین بازی موبا به کدام ‌یک از دو عنوان League of Legends و Dota 2 تعلق می‌گیرد، لزوما به این معنا نیست که این دو بازی بهترین بازی موبا برای شما هستند. این امر به سلیقه هر بازیکن بر می‌گردد که در میان بازی‌های جذابی که هر کدامشان جهان، قهرمانان و گیم‌پلی مخصوص به خود را دارند، از کدام بازی موبا بیشتر لذت می‌برد و چه نبردی هیجان بیشتری را برایش به ارمغان می‌آورد. برای آشنایی بیشتر با مفهوم موبا و پیدا کردن بهترین بازی های موبا با این مقاله از پلازا همراه شوید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

سبک موبا چیست؟

MOBA مخفف Multiplayer Online Battle Arena است. MOBA یک بازی استراتژی چند نفره مبتنی بر تیم است که در آن هر بازیکن یک واحد قدرتمند را کنترل می‌کند. یعنی حین پیش‌روی در بازی، منابع را جمع می‌کند و قدرت را در سراسر سرزمین خود افزایش می‌دهد. تیم‌های حریف در دو طرف نقشه در مقابل هم قرار می‌گیرند و با شروع بازی هیجان و نبرد آغاز می‌شود. هدف در بازی های موبا از بین بردن ساختمان‌ها یا همان قلعه‌های تیم مقابل است که در نهایت با تخریب ساختمان اصلی دشمن، بازی پایان می‌یابد و یک تیم به پیروزی می‌رسد.

بهترین بازی های سبک موبا

در این مقاله با معرفی 20 بازی موبا پرطرفدار و محبوب، بهترین بازی های سبک موبا را به صورت مختصر بررسی کرده‌ایم. با پلازا همراه باشید.

1. بازی Smite

بهترین بازی‌های جایگزین League of Legends

  • پلتفرم‌ها: Microsoft Windows / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One

بازی Smite که در سال 2014 منتشر شده است، همچنان با اقتدار در فهرست محبوب‌ترین بازی‌های 2021 حضور دارد. توسعه یافته توسط استودیوی Hi-Rez است و به بازیکن اجازه می‌دهد تا نقش یک خدا یا الهه را از دیدگاه سوم شخص بازی کند، سپس مشغول نبردی نفس‌گیر با بازیکنان دیگر شود. یکی از ویژگی‌های اعتیادآور بازی Smite، سطح سفارشی سازی آن است. شما می‌توانید از بین صد شخصیت، قهرمان مورد علاقه خود را انتخاب کنید که همگی از افسانه‌هایی از فرهنگ‌های مختلف نشات گرفته‌اند. در این بازی پرطرفدار سبک موبا، هر کدام از شخصیت‌ها دارای یک حمله اساسی و چهار توانایی ویژه هستند که می‌توانند در طول هر مبارزه به صورت استراتژیک استفاده شوند و نتیجه نهایی را رقم بزنند. بازی Smite یکی از بهترین بازی های سبک موبا است.

2. بازی Heroes of the Storm

بهترین بازی های موبا برای گیمرها

  • پلتفرم‌ها: Microsoft Windows / macOS

بازی Heroes of the Storm در سال 2015 توسط Blizzard منتشر شد. بلیزارد توسعه دهنده این بازی، به‌جای گنجاندن عنوان قهرمانان طوفان در میان بازی‌های موبا، معمولا از آن به عنوان Hero brawler یا قهرمان نزاع یاد می‌کند. در این بازی که از بهترین بازی های موبا برای گیمرها است، بازیکنان در 15 نقشه مختلف وارد نبردهای شدید می‌شوند. هر تیم از 5 نفر تشکیل می‌شود و بیش از 85 شخصیت معروف و نام آشنا در میان فهرست قهرمان‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید حضور دارند. بازی Heroes of the Storm از بهترین بازی های سبک موبا است که مانند دیگر بازی‌های سازنده این استودیو یادگیری‌اش آسان و حرفه‌ای شدن در آن زمان‌بر و در عین حال لذت‌بخش است.

3. بازی League of Legends

بهترین بازی های سبک موبا اندروید

  • پلتفرم‌ها: Microsoft Windows / macOS

بازی League of Legends معروف به LoL یا همان لیگ از بهترین بازی های موبا برای PC است که توسط Riot Games در سال 2009 ساخته شده است. Riot Games در توسعه بازی بسیار فعال است، حتی لیگ eSports: League of Legends Championship Series خود را برگزار می‌کند. مسابقات قهرمانی جهان سال 2014، جایزه عظیم 2.13 میلیون دلاری داشت. مدت زمان گیم‌پلی بازی League of Legends متفاوت است و گاهی اوقات نبردها تا 45 دقیقه طول می‌کشد، اما بازیکنان توافق می‌کنند که طول آن حدود 30 تا 35 دقیقه باشد. League of Legends از بهترین بازی های سبک موبا برای موبایل نیز هست و بخاطر کیفیت فوق‌‌العاده و گیم‌پلی اعتیادآوری که دارد از بهترین بازی های سبک موبا اندروید به‌حساب می‌آید.

4. بازی Dota 2

بازی‌های موبا

  • پلتفرم‌ها: Microsoft Windows / OS X / Linux

Dota 2 یکی دیگر از بهترین بازی های موبا است که از آن به عنوان یکی از بهترین بازی های MOBA و بهترین بازی‌های تمام دوران نام برده شده است. عنوانی که نمی‌توان به راحتی آن را به‌دست آورد. دلیل آن چیزی جز گیم پلی بسیار ارزشمند، عمیق و کاملا اعتیاد آور بازی Dota 2 نیست. مسابقه و نبرد در بازی دوتا دو می‌تواند تا 45-50 دقیقه طول بکشد.

5. بازی Strife

بازی های سبک moba برای اندروید

  • پلتفرم‌ها: Linux / OS X /  Microsoft Windows

Strife در سال 2015 توسط استودیوی بازی سازی S2 Games مستقر در کالیفرنیا توسعه یافت. آنها قهرمانان Newerth را تا حدودی به Strife تبدیل کردند تا بازیکنان بازی های MOBA را جذب خود کنند. نبرد و جدال، دو تیم از بازیکنان را مقابل یکدیگر قرار می‌دهد و هدف اصلی این است که ساختار تیم مقابل را از بین ببرید. این سازه که Crux نامیده می‌شود، ممکن است بازیکنان را به یاد Nexus در بازی League of Legends یکی دیگر از پرمخاطب‌ترین بازی های سبک موبا بیندازد.

6. بازی Vainglory

سبک موبا چیست؟

  • پلتفرم‌ها: iOS / Android / Microsoft Windows / macOS

بازی Vainglory یکی از بهترین بازی های سبک موبا برای موبایل است که در سال 2014 توسط Super Evil Megacorp منتشر شد و در ابتدا در آیفون 6 اپل نمایش داده شد تا سخت افزار، نرم افزار و قدرت گرافیکی دستگاه جدید خود را به نمایش بگذارد. بازی Vainglory یک عنوان کراس پلتفرم است، به این معنی که افراد در هر سه سیستم عامل (آی او اس، اندروید و مایکروسافت) می‌توانند در یک مسابقه با یکدیگر بازی کنند. وین گلوری در میان بهترین بازی های سبک موبا اندروید قرار دارد و هر بازی به طور متوسط ​​20-30 دقیقه طول می‌کشد که در مقایسه با دیگر بازی های سبک موبا مانند Dota 2 نسبتاً سریع است.

دانلود بازی Vainglory برای اندروید

دانلود بازی Vainglory برای iOS

7. بازی Arena of Valor

بهترین بازی های سبک موبا اندروید

  • پلتفرم‌ها: Nintendo Switch / Android / iOS

اگر به دنبال بازی های سبک موبا برای موبایل باشید قطعا بازی Arena of Valor نیز در فهرست بازی‌های پیشنهادی بازیکنان به شما خواهد بود. بازی Arena of Valor از بهترین بازی های سبک موبا اندروید و نینتندو سوئیچ است که در سال 2016 توسط Tencent Games منتشر شد. بازی Arena of Valor پس از نزدیک شدن به Riot Games، توسعه دهندگان League of Legends، به عنوان ایده اصلی بازی‌های Tencent شروع شد. آن‌ها از رایت گیمز پرسیدند که آیا می‌توانند آن را به یکی از عناوین تلفن همراه خود تبدیل کنند؟ و گرفتن پاسخ مثبت از رایت گیمز باعث ساخته شدن یکی از خاص‌ترین بازی های سبک موبا برای موبایل شد.

دانلود بازی Arena of Valor برای اندروید

دانلود بازی Arena of Valor برای iOS

8. بازی Dota

بازی های سبک موبا

  • پلتفرم‌ها: iOS / Android / Microsoft Windows / macOS / Linux

بازی Dota که مخفف نام Defense of the Ancients است شاید یکی از بهترین بازی های سبک موبا باشد. Dota در سال 2003 توسط استودیوی Valve منتشر شد و راه را برای همه ورودی‌های دیگر فهرست بهترین بازی های موبا هموار کرد. گیم پلی بازی دوتا دارای دو تیم متشکل از حداکثر پنج بازیکن است که کنترل شخصیت‌های جداگانه‌ای به نام «قهرمانان» را بر عهده دارند که باید برای از بین بردن ساختار پایگاه دشمن به نام باستان (Ancient) برای پیروزی در این بازی هماهنگ شوند.

دانلود بازی Dota Underlords برای اندروید

دانلود بازی Dota Underlords برای iOS

9. بازی Mobile Legends: Bang Bang

بهترین بازی های سبک MOBA

  • پلتفرم‌ها: iOS / Android

بازی Mobile Legends: Bang Bang در سال 2016 توسط Moonton به طور انحصاری برای دستگاه‌های اندرویدی منتشر شد و در همان سال به دستگاه‌های iOS نیز منتقل گردید. هنگامی که Riot Games (توسعه دهندگان بازی League of Legends) ادعا کرد كه مونتون نه تنها از آرمی که شباهت زیادی به بازی لیگ دارد، بلکه عناصر نقشه را نیز از Riot Games به سرقت برده است، کمی به دردسر افتاد. این استودیو در نهایت مجبور شد 2.9 میلیون دلار برای جرایم پرداخت کند. اما این‌ها مانع این نشدند که این بازی در فهرست یکی از بهترین بازی های سبک موبا برای موبایل قرار نگیرد.

دانلود بازی Mobile Legends: Bang Bang برای اندروید

دانلود بازی Mobile Legends: Bang Bang برای iOS

10. بازی Battlerite

بازی های سبک موبا برای کامپیوتر

  • پلتفرم‌ها: Xbox One / TBA

بازی Battlerite در سال 2017 توسط Stunlock Studios منتشر شد. بسیاری از عناصر بازی های سبک موبا که گیمرها به آن عادت کرده‌اند در بازی Battlerite حضور ندارد، به همین دلیل مدت زمان مسابقات آن بسیار کوتاهتر از دیگر بهترین بازی های موبا برای PC است. Stunlock می‌خواست بیشتر روی یک بازی موبا با گیم پلی‌ای پر از اکشن تمرکز کند و آن را به روشی عالی انجام داده است.

11. بازی Heroes of Newerth

بازی های سبک League of Legends

  • پلتفرم‌ها: Microsoft Windows

سال 2010، سال استودیوی S2 Games و بازی موبا منحصر به‌فرد Heroes of Newerth بود. همانطور که قبلاً هم گفتیم، بازی Strife شاخه‌ای از این عنوان بود و خواهان دسترسی ساده‌تری برای بازیکنان معمولی طرفدار سبک موبا بود و سعی داشت بازیکنانی که از بازی‌های پیچیده استراتژی دوری می‌کنند، اما وسوسه می‌شوند هیجان نبردهای آنلاین را تجربه کنند به سمت خود جذب کند که کاملا هم در این امر موفق عمل کرد. اما وقتی S2 تمام وقت و انرژی خود را صرف ساخت Strife و تبدیل آن به یکی از بهترین بازی های سبک موبا می‌کرد، بازی Heroes of Newerth به استودیوی Frostburn منتقل شد. زمان لازم برای به اتمام رساندن نبردهای بازی Heroes of Newerth، بسته به همه عوامل می‌تواند از 25 تا 40 دقیقه باشد؛ بنابراین می‌توانید یک بازی سریع داشته باشید، یا یک مسابقه فشرده عمیق را تجربه کنید که مهارت واقعی شما را آزمایش کند.

12. بازی Awesomenauts

بازی های Multiplayer online battle arena

  • پلتفرم‌ها: Microsoft Windows / PlayStation 3 / Xbox 360 / PlayStation 4 / OS X / Linux / Xbox One

بازی Awesomenauts یک عنوان کارتونی و در عین حال دوست داشتنی و اعتیاد آور است که توسط استودیوی Ronimo Games در سال 2012 ساخته شده است. از بهترین بازی های سبک موبا و یک بازی به سبک 2D است که شامل Awesomenauts، قهرمانان بازی است. Awesomenauts از نظر مهارت بسیار متفاوت از یکدیگر هستند و حتی برای بهترین بازیکنان بازی ‌های موبا نیز مسابقات را بیش از حد معمول سرگرم کننده و شدیدتر می‌کنند تا خسته شدن از بازی معنای خود را از دست بدهد. به همین دلیل است که این بازی توانسته است در فهرست بهترین بازی های موبا قرار گیرد. مبارزات بیشتر در مسابقاتی 3v3 انجام می‌شوند. مسابقات معمولاً سریع است و حدود 20 دقیقه طول می‌کشد که در مقابل برخی عناوین با گیم‌پلی و نبردی طولانی، یک بازی کوتاه است که در هر زمان استراحت کوتاهی که در اختیار داشته باشید می‌توانید از آن لذت ببرید. این بازی در سال 2017 رایگان شد.

13. بازی Demigod

بهترین بازی های موبا برای گیمرها

  • پلتفرم‌ها: Microsoft Windows

بازی Demigod عنوانی است که توسط Gas Powered Games ساخته و توسط Stardock منتشر شده است. دقیقاً مانند دو عنوان دیگر از فهرست بهترین بازی های سبک موبا یعنی Awesomenauts و Heroes of Newerth، عنوان بازی از نام شخصیت‌های بازیکن در بازی ناشی می‌شود. بازی Demigod شامل نیمه خدایانی است که قصد جنگ با یکدیگر را دارند. نیمه خدایان به دو گروه مختلف طبقه بندی می‌شوند: قاتلان و ژنرال‌ها. این دو دسته از نظر گیم پلی بسیار متفاوت عمل می‌کنند. آدمکش‌ها بازیکنانی هستند که می‌خواهند در جنگی بی رحمانه حریف خود را شکست دهند و بیشتر روندی اکشن را دنبال می‌کنند، در حالی که ژنرال‌ها در استراتژی و پشتیبانی بسیار ظریف عمل می‌کنند. این بازی MOBA با داستان و شخصیت‌های متفاوت خود تجربه‌ای زیبا را برای گیمرها رقم می‌زند.

14. بازی Monday Night Combat

بازی های سبک موبا برای کامپیوتر

  • پلتفرم‌ها: Microsoft Windows / Xbox 360

بازی Monday Night Combat در سال 2010 توسط Uber Entertainment ساخته شده و یک بازی به سبک تیراندازی سوم شخص است. در بازی Monday Night Combat که از بهترین بازی های سبک موبا است، هدف اصلی از بین بردن Moneyball تیم دیگر است. در بازی Monday Night Combat هر یک از تیم‌ها از سربازهای شبیه سازی شده با ویژگی‌های خاص خود ساخته شده‌اند. هر سرباز ظاهر و آمار منحصر به فرد خود را دارد. بازی با ترکیب بازی‌های RTS، عناوین دفاع برج و بازی های MOBA یک گیم‌پلی ترکیبی زیبا از چندین ژانر را ایجاد می‌کند.

15. بازی Realm of the Titans

بهترین بازی های موبا برای گیمرها

  • پلتفرم‌ها: Microsoft Windows

بازی Realm of the Titans در سال 2010 در چین و 2011 در آمریکای شمالی منتشر شد. این بازی توسط یک استودیوی مستقر در شانگهای با نام Ningbo Shengguang Tianyi ساخته شده است. توسعه دهندگان این بازی برای تحصیل به استرالیا رفته بودند و در آنجا تبدیل به طرفداران پروپا قرص بازی های موبا شدند و تصمیم گرفتند بازی موبا خود را بسازند. در بازی Realm of the Titans که یکی از بازی های سبک موبا برای کامپیوتر است، 168 قهرمان وجود دارد و 5 مهارت قابل استفاده برای هر کدام طراحی شده است. پس انتخاب‌های زیادی برای پیش بردن نبرد سهمگین خود با بازیکنان تیم حریف خواهید داشت و می‌توانید با پیدا کردن قهرمان مناسب با استراتژی‌های خود، ساعت‌ها در این بازی غرق شوید. همچنین توسعه دهنده دائماً قهرمانان بیشتری را برای بازی اضافه می‌کند و قابلیت پخش مجدد بازی را افزایش می‌دهد.

16. بازی Prime World

بهترین بازی های موبا

  • پلتفرم‌ها: Microsoft Windows

بازی Prime World ترکیبی بی‌نظیر از MMO و MOBA است. Prime World توسط Nival در سال 2014 منتشر شده است. در این بازی که یکی دیگر از بازی های موبا پرطرفدار محسوب می‌شود، دو ملت اصلی یعنی Keepers of Adornia و Dokht Imperium برای سلطه بر منبع اصلی دنیای بازی در حال جنگ هستند: Prime. بازیکنان برای بدست آوردن ماده مرموز Prime و پیروزی بر روی نقشه در مقابل سایر حریف‌های خود به رقابت می پردازند. این بازی MOBA امکان اتصال به فیسبوک را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید با دوستان و خانواده آنلاین نبرد کنید. مدت هر مسابقه معمولاً حدود 30 دقیقه است. این بازی جوایز متعددی از جمله بهترین بازی استراتژی IGN 2011 را از آن خود کرده است. پس عجیب نیست که اسم آن در فهرست بهترین بازی های موبا قرار داشته باشد.

17. بازی Bloodline Champions

بهترین بازی‌های جایگزین League of Legends

  • پلتفرم‌ها: Microsoft Windows

بازی Bloodline Champions یکی دیگر از شاهکارهای استودیوی Stunlock است که بازی Battlerite را نیز در فهرست بهترین بازی های سبک موبا از آن خود کرده است. بازی موبا Bloodline Champions در سال 2011 منتشر شده، پس کاملا مشخص است که Stunlock قبل ساخت بازی Battlerite، کجا همه چیز را امتحان کرده است. آن‌ها به خوبی می‌دانستند که طرفداران بازی های MOBA از یک بازی در این ژانر چه انتظاراتی دارند و با پشتکار و علاقه بازی Battlerite را ساخته‌اند. یکی از دلایل متفاوت بودن بازی Bloodline Champions این است که بازی شامل یک ویژگی منحصر به‌فرد به نام «مه جنگ» است. شما نمی‌توانید برخی مناطق دشمن را به دلیل مه ببینید. در حال حاضر 29 قهرمان وجود دارند که می‌توانید به عنوان آن‌ها بازی کنید.

18. بازی Paladins

بهترین بازی های جایگزین لیگ آو لجندز

  • پلتفرم‌ها: Microsoft Windows / Xbox One / PlayStation 4 / Nintendo Switch

بازی Paladins یکی دیگر از بهترین بازی های سبک موبا در فهسرت معرفی بازی ما است که در سال 2016 توسط Evil Mojo Games منتشر شده است و خیلی زود تبدیل به یکی از بهترین بازی های موبا برای گیمرها شد. Paladins شما را در نقش یکی از 40 قهرمان دنیای خود قرار می‌دهد. با تکیه بر استراتژی‌های سنگین برای پیروزی در جنگ، شما و تیمتان در نبرد با طرف مقابل کاملا جادو می‌شوید. سه حالت بازی در پالادینز وجود دارد: Siege Onslaught و Team Deathmatch. هر حالت این بازی با ویژگی‌های خاص خود لذتی وصف نشدنی را به بازیکنان هدیه می‌دهد. همچنین هر قهرمان در میان یکی از چهار دسته خط حمله، آسیب رسان، پشتیبان یا جناح قرار می‌گیرد. نکته جالب دیگر بازی این است که در ابتدای هر یک از مسابقات سیستم به شما تجهیزاتی را به صورت تصادفی می‌دهد که با کمک آن‌ها می‌توانید برخی توانایی‌های خود مثلا سرعت حرکت یا میزان سلامتیتان را بهبود بخشید و بازی را به نفع خود تغییر دهید.

19. بازی Dark Eclipse

بازی های سبک موبا

  • پلتفرم‌ها: PlayStation 4

عنوان بعدی در فهرست بهترین بازی های سبک موبا بازی Dark Eclipse است که در سال 2018 توسط Sunsoft یکی از پیشکسوتان صنعت بازی‌های ویدیویی منتشر شد. وب سایت Dark Eclipse به‌طور خلاصه هدف بازی Dark Eclipse را به روشی کاملاً جالب بیان می‌کند:

بدون محدودیت صفحه 2 بعدی، VR بازی کنید. سه شخصیت با عنوان لیدرها (Leaders) را کنترل کنید، برج‌ها را بسازید و پایگاه دشمن را نابود کنید. توسط تیمی از دوستداران MOBA و RTS ساخته شده ‌است. این یک بازی ساخته شده توسط گیمرهای MOBA برای گیمرهای MOBA است.

VR به بازیکن امکان کنترل بهتر شخصیت‌های خود را می‌دهد و شما را غرق در بازی می‌کند. نترسید، اما اگر VR سبک شما نیست، همچنان می‌توانید از کنترلر DualShock برای بازی استفاده کنید.

20. بازی Heroes Evolved

بازی های سبک موبا برای موبایل

  • پلتفرم‌ها: iOS / Android / Microsoft Windows

آخرین عنوانی که در فهرست بهترین بازی های سبک موبا برای موبایل به شما معرفی می‌کنیم، بازی Heroes Evolved است که توسط R2Games منتشر شده است. در این بازی که از بهترین بازی های سبک موبا اندروید است باید از میان 30 قهرمان جهان بازی یکی را برگزینید و به تیم باستانی‌ها و یا ابدی‌ها ملحق شوید و یک نبرد استراتژی فراموش نشدنی را تجربه کنید. بازی Heroes Evolved از بهترین بازی های موبا برای اندروید است و با کیفیتی باورنکردنی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

دانلود بازی Heroes Evolved برای اندروید

دانلود بازی Heroes Evolved برای iOS

سخن نهایی

تلاش کردیم بهترین بازی‌های جایگزین League of Legends را معرفی کنیم و به بازیکنانی که می‌خواهند بدانند بهترین بازی های موبا برای گیمرها و بازی های سبک موبا برای موبایل کدام بازی‌ها هستند، پاسخ دهیم. هرچند دنیای بازی های سبک موبا بسیار وسیع است و هر شخص با هر سلیقه‌ای ممکن است این فهرست را متفاوت از رتبه‌بندی ما به دیگران معرفی کند، اما فرقی نمی‌کند از نظر شما بهترین بازی های جایگزین لیگ آو لجندز کدام بازی‌ها هستند، هر کدام از بازی های MOBA با خلق دنیا و شخصیت‌های خود توانسته‌اند جای خود را در دل میلیون‌ها طرفدار باز کنند و گیمرها را در نبردهایی منحصربه‌فرد غرق کنند. نظر شما درباره این سبک از بازی چیست؟ کدام بازی را بیشتر از بقیه دوست دارید؟ نظر خود را درباره بازی های سبک موبا با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
Wild Rift
.
06 تیر 1400، 17:57
پاسخ
6
0
فقط بازی لیگ اف لجندز. هیچی جایگزینش نیس. موبایل لجندز هم خوبه
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402