آموزش کسب درآمد از یوتیوب؛ چگونه از ایران در یوتیوب درآمد داشته باشیم؟

راه های درآمد زایی از یوتیوب
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با وجود تحریم‌ها و سختی‌هایی که در ایران است می‌توان از یوتیوب درآمد زایی کرد. در این مطلب می‌توانید آموزش کسب درآمد از یوتیوب از ایران را بخوانید.

این روزها ستاره‌های یوتیوب خودشان به سلبریتی‌هایی تبدیل شده‌اند که خیلی راحت از آن کسب درآمد می‌کنند. افراد بسیاری هم در ایران علاقه دارند که روش های کسب درآمد از یوتیوب را بدانند، ولی از طرفی فکر می‌کنند با فیلتر بودن یوتیوب این کار امکان پذیر نیست. در صورتی که اینطور نیست و کسب درآمد از اینترنت و یوتیوب بسیار لذت بخش است! حالا به سراغ آموزش کسب درآمد از یوتیوب برویم، بدون آنکه نیاز به اعضا و دنبال کننده میلیونی داشته باشیم.

فهرست مطالب

آموزش روش های کسب درآمد از یوتیوب در ایران

حالا این سوال پیش می‌آید که کسب درامد از یوتیوب چگونه است؟ آیا واقعا می‌توان از ایران با یوتیوب کار کنیم و کسب درآمد داشته باشیم؟ یا اینکه تکلیف این درآمد دلاری از یوتیوب در ایران چیست؟ در یک کلام باید گفت بله می‌توان. اما باید توجه داشته باشید که با توجه به تحریم‌های بانکی، امکان اتصال حساب بانک‌های داخلی به شبکه بانکی جهانی وجود ندارد.

از طرفی برای تسویه حساب با یوتیوب باید یک حساب Google AdSense داشته باشیم. این حساب هم نیاز به آدرس دقیق محل زندگی و یک حساب بانکی دارد که خوب نمی‌توان آدرسی یا حسابی از ایران را ثبت کرد. پس چکار کنیم؟ اگر دوست مطمئنی خارج از ایران دارید، به نام او حساب باز کنید و بعد پولتان را از آن دوست بگیرید. بهتر است آن دوست خارجی کانال یوتیوب را بسازد و بعد شما مدیریتش را به دست بگیرید.

درآمد دلاری از یوتیوب

همچنین برخی از شرکت‌های داخلی این امکان را دارند تا در انجام این کار به‌شما کمک کنند. این شرکت‌ها با دریافت دسترسی‌هایی به کانال یوتیوب شما، کانال را به سرویس گوگل ادسنس متصل می‌کنند و در نهایت درآمد شما را نیز با کسر مبلغی به‌عنوان کارمزد، در اختیارتان قرار می‌دهند.

روش دوم کسب درآمد از یوتیوب از ایران هم این است که یک سرور مجازی راه اندازی کنید و سپس از طریق آن یک حساب PayPal باز کنید که البته بازهم برای حساب پی پال نیاز به آدرس یک نفر خارج از ایران دارید. البته روش اول قابل اطمینان‌تر است؛ چون ممکن است به هر طریقی یوتیوب متوجه این دور زدنتان با سرور مجازی بشود.

چقدر بازدید لازم است تا یوتیوب به شما پول بدهد؟

تعداد بازدیدهایی که هر ویدئو می‌خورد به میزان درآمد از یوتیوب بستگی ندارد. اگر ویدئویتان هزاران بازدید بخورد اما هیچ کس واقعا آن را نبیند یا روی تبلیغاتش کلیک نکند، هیچ پولی نصیبتان نمی‌شود. دلیل آن قانونی است که یوتیوب در این مورد وضع کرده است: ویدئویی بازدید واقعی دارد که روی تبلیغاتش کلیک شود یا تبلیغات اول هر ویدئو (که معمولا 10، 15، 20 و 30 ثانیه هستند) به طور کامل دیده شوند.

قانون بعدی این است که کانال شما باید حداقل دارای 1000 عضو فعال باشد و اینکه ویدئوهایی که می‌گذارید حداقل 4000 ساعت دیده شوند. ممکن است یک ویدئوی 10 دقیقه‌ای داشته باشید که 400 بار به طور کامل دیده شده یا 40 ویدئوی 10 دقیقه‌ای داشته باشید که هر کدام 10 بار دیده شده باشند.

روش های کسب درآمد از یوتیوب

همانند کسب درآمد از اینستاگرام، این مخاطبان کانال شما هستند که میزان کسب درآمد شما را مشخص می‌کنند. اما اگر چند روش را همزمان پیش ببرید، احتمال و البته میزان درآمدتان بیشتر خواهد شد. در ادامه چند مورد از این روش های کسب درآمد از یوتیوب را با هم مرور می‌کنیم.

تولید محتوا جهت درآمد زایی از طریق YouTube

نحوه درآمد زایی از یوتیوب

وارد برنامه همکاری با یوتیوب بشوید و از تبلیغات پول در بیاورید. اولین راه برای درآمد زایی از یوتیوب، تبلیغات است. زمانی که بتوانید طی یک سال 1000 عضو جذب کنید و ویدئوهایتان 4000 ساعت دیده شود، می‌توانید شروع به کسب درآمد کنید. دقت کنید این ارقام برای 12 ماه گذشته هستند و یوتیوب آن را ملاک قرار می‌دهد. برای این کار باید ابتدا بخش کسب درآمد کانالتان را فعال کنید. بدین ترتیب به یوتیوب اجازه می‌دهید که اول ویدئوهایتان تبلیغاتش را بگذارد و بدین ترتیب با دیدن هر ویدئو و طبیعتا آن تبلیغ به شما هم پول می‌دهد.

کسب درآمد از یوتیوب برای ایرانی ها

درامد زایی از یوتیوب چگونه است ؟ برای فعال سازی این بخش فرآیند زیر را انجام دهید:

  • به حساب یوتیوب خود وارد شوید.
  • روی آیکون حسابتان در گوشه بالایی سمت راست کلیک کنید. روی YouTube Studio کلیک کنید.
  • در منوی چپ، Other Features > Monetization را انتخاب کنید.
  • قوانین را بخوانید و تیک موافقت آن را بزنید.
  • یک حساب AdSense بسازید (در مورد این حساب در بالا توضیح داده شد).
  • اولویت‌های کسب درآمدتان را مشخص کنید.

در ادامه به فکر ساختن ویدئوهای جذاب و خلاقانه باشید. ویدئوهایتان می‌توانند محتوای آموزشی، سرگرمی و غیره داشته باشند. بیشترین موضوعاتی که در یوتیوب محبوبیت دارند در مورد بازی، نقد و بررسی محصولات، معرفی بهترین و بدترین محصولات و آموزش هر چیزی هستند.

درآمد زایی از یوتیوب

بهتر است عنوان جذابی برای ویدئوها انتخاب کنید؛ چراکه بیننده اول عنوان را می‌بیند و بعد جذب ویدئو می‌شود. عکس سفارشی یا همان عکسی که اول ویدئو قرار می‌گیرد را جذاب کنید.

اگر حسابی در اینستاگرام، تلگرام و غیره دارید، آدرس یوتیوبتان را در آنجا قرار دهید تا بازدید بیشتری داشته باشید. با اعضای کانال تعامل داشته باشید. اگر کامنتی می‌گذارند به نظراتشان اهمیت بدهید و جوابشان را بدهید. گاهی موضوعات جالبی از دل همین کامنت‌ها پیدا می‌شود.

فروش محصولات | بیشترین درآمد از یوتیوب در ایران

روش های کسب در آمد از یوتیوب

دومین راه از روش های کسب درآمد از یوتیوب، فروش است. چیزهای بسیاری هستند که شما می‌توانید بفروشید. کالاهایی از تی شرت، ماگ قهوه، کیف تا هر چیزی که فکرش را بکنید را می‌توانید در این پلتفرم اجتماعی بفروشید. فروش کالا را با یک ویژگی مخصوص خودتان می‌توانید افزایش دهید و با همان ویژگی تعامل و رابطه‌تان با دنبال کنندگان را بیشتر کنید. عکس بالا را ببینید. رومان آتوود کالاهای بسیار و مختلفی را با همان شعار بیشتر بخند و البته لبخند معروفش می‌فروشد. او شعار Smile More را روی محصولات بسیاری چاپ کرده و می‌فروشد.

حتی می‌توانید با شبکه‌های فروش کالایی که در یوتیوب هستند همکاری کنید و کالای آن‌ها را بفروشید. اگرچه این کار مستلزم رقابت تنگاتنگ با دیگر یوتیوبرهاست. می‌توانید یک قدم فراتر بروید و کالای خودتان را تولید کنید و بفروشید. اگر تولیدکننده محصولی هستید، می‌توانید با یوتیوب فروش محصول را بیشتر کنید.

یک نکته را در فروش محصولات در نظر داشته باشید. با محصولی که می‌خواهید بفروشید یک ویدئو درست کنید؛ مثل ویدئوی طرز استفاده از وسایل. تجربه ثابت کرده است افراد پس از دیدن ویدئوی چگونگی استفاده از یک محصول، ترغیب به خرید آن شده‌اند.

برای ایده تان سرمایه گذار پیدا کنید / درآمد زایی از طریق YouTube

نحوه درآمد زایی از یوتیوب در ایران

وقتی تمام چیزی که عملی شدن ایده‌ای که دارید را غیر ممکن می‌کند، پول است، به دنبال یک سرمایه گذار باشید که حاضر شود روی ایده‌تان سرمایه گذاری کند.

اگر به دنبال بودجه برای خرید تجهیزات بهتر، استخدام کارمند، یا هر کار دیگری هستید، می‌توانید با مخاطبان و دنبال کنندگان به اشتراک بگذارید و از بین آن‌ها سرمایه گذار پیدا کنید. در واقع می‌توان گفت پیدا کردن کسی یا کسانی که حاضر شوند به شما پول بدهند بابت یک کار یا ایده، یکی از روش های کسب درآمد از یوتیوب به طور غیرمستقیم است. بیشتر کسانی که توانسته‌اند از طریق یوتیوب سرمایه گذار پیدا کنند، یک تریلر یا ویدئوی جذاب و هیجان انگیز می‌سازند که در آن ایده خود را بیان می‌کنند.

محتوای خود را به رسانه های مجاز بدهید

درآمد زایی از یوتیوب

اگر موفق به ساخت یک ویدئوی وایرال شدید، می‌توانید محتواهایی که تولید می‌کنید را به رسانه‌های مجاز فروش بدهید. شبکه‌های خبری، نمایش‌های تلویزیونی و وب سایت‌های تازه تاسیس و غیره از جمله کسانی هستند که برای خرید ویدئوی وایرال شده شما پول می‌دهند.

درآمد زایی از طریق YouTube با اینفلوئنسر شدن

یکی دیگر از روش های کسب درآمد اینترنتی تبلیغات برای شرکت‌هاست. این روزها اینفلئونسری آسان‌ترین و کارآمدترین راه کسب در آمد است؛ هم برای اینفلوئنسر و هم برای کمپانی تبلیغ کننده. به علت تاثیری که این اشخاص بر روی مخاطبان خود دارند، کمپانی‌های بسیاری به دنبال اینفلوئنسرهای معروف هستند تا محصولاتشان را برایشان تبلیغ کنند. به طور متوسط اینفلوئنسرها بابت هر 1000 عضو، 20 دلار دریافت می‌کنند.

اگر تعداد اعضای کانالتان و بازدید ویدئوهایتان بالا رفت می‌توانید به راحتی از شرکت‌های تولیدکننده پول بگیرید و برایشان تبلیغ کنند. حتی لازم نیست شما به دنبال یک حامی بروید. به محض معروف شدنتان، آنها به شما پیشنهاد همکاری خواهند داد. فقط هنگام تبلیغات به چند نکته توجه داشته باشید تا جذب مخاطبتان بیشتر و بیشتر شود. اول و مهم‌تر از همه اینکه با مخاطب صادق باشید. تمامی ویژگی‌های مثبت و منفی محصول را بازگو کنید. چیزی که واقعا خوب نیست را تبلیغ نکنید. مردم باهوش هستند و فرق راست و دروغ را خیلی راحت متوجه می‌شوند.

آموزش کسب درآمد از یوتیوب؛ چه کسانی کانال یوتیوب را ببینند بهتر است؟

کسب درآمد از یوتیوب برای ایرانی ها

حالا که به فکر ساختن یک حساب یوتیوب افتادید و می‌خواهید از آن در آمدی به دست بیاورید، بهتر است در این بخش از آموزش کسب درآمد از یوتیوب در ایران، چند نکته زیر را در نظر داشته باشید تا هنگام گرفتن تبلیغات یا فروش محصولات هدفمندتر عمل کنید. با نکات زیر می‌توانید مخاطبانتان را دسته بندی کنید و متناسب با آن تبلیغ کنید یا حتی محصولی بفروشید.

  • جنسیت مخاطبین
  • محدوده سنی که مخاطبان در آن قرار می‌گیرند
  • محدوده جغرافیایی، کشور و شهر، در واقع جایی که ویدئویتان دیده می‌شود
  • مدت زمانی که مخاطبان ویدئوها را نگاه می‌کنند، جهت جلوگیری از ساختن ویدئوهای طولانی و خسته کننده

کسب درآمد از یوتیوب بدون ساخت ویدیو

شاید فکر کنید حتما برای درآمد از یوتیوب نیاز به ساخت ویدیو و دوربین دارید اما اصلا اینطور نیست. در حقیقت حتی با یک گوشی نیز می‌توانید درآمد کسب کنید.

1. ساخت ویدیوهای متمرکز بر مدیتیشن

برای مثال یکی از محبوب‌ترین راه‌های درآمدسازی در یوتیوب، تمرکز بر روی صدا است و نه محتوای تصویری. برای مثال ویدیوهای آموزشی مدیتیشن یکی از بهترین روش‌ها کسب درآمد از یوتیوب برای ایرانی ها هستند. کافی است نگاهی به کانال Boho Beautiful Yoga بیاندازید. این کانال نزدیک به 3 میلیون مشترک دارد و هرکدام از ویدیوهایش نیز هزاران بازدید کننده دارند. ویدیوهایی که اکثرا آموزش‌های ساده یوگا هستند و شما می‌توانید آن‌ها را با چندین عکس هم جایگزین کنید.

2. ضبط صداهای ASMR

یکی دیگر از بهترین موضوعات برای ساخت محتوای مبتنی بر صدا و بدون ویدیو، ASMR یا واکنش درونی اوج حسی است. این عبارت برای اشاره به واکنشی که انسان به برخی محرک‌های صوتی خاص مثل صدای ضربه زدن به میز یا زمزمه کردن دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کسب درآمد از یوتیوب بدون ساخت ویدیو

مثل این ویدیو که بیش از 240 هزار بازدید داشته و مجموعه‌ای از این صداها را بدون هیچ تصویری منتشر کرده است. با توجه به این بازدید می‌توان گفت ناشر آن تقریبا 1 هزار دلار از همین ویدیو درآمد داشته است.

3. ایجاد افکت‌های صوتی

افکت‌های صوتی بدون کپی رایت یکی دیگر از موضوعات محبوب در یوتیوب هستند چرا که بیشتر تولیدکنندگان محتوا و حتی تهیه‌کنندگان فیلم‌ها و سریال‌ها مدام به‌دنبال افکت‌های ساده و رایگان برای استفاده در آثار خود هستند. افکت‌های صوتی مثل صدای ساخت و ساز، صدای حیوانات، زنگ‌های هشدار و صداهای طبیعت از جمله پرطرفدارترین‌ها هستند.

مانند این ویدیو که مجموعه‌ای از صدای پارس سگ‌ها است و بیش از 37 میلیون بازدید داشته و درآمدی حدود 170 هزار دلار برای ناشر آن به ارمغان آورده است!

4. پست کردن ویدیوهای دیگران؛ آموزش کسب درآمد از یوتیوب

یکی دیگر از راه‌ها کسب درامد از یوتیوب با دیدن فیلم های آپلود شده توسط دیگران و بازنشر آن‌ها است. شما در این روش تنها کافی است ویدیوهای دیگر کانال‌ها، مثلا بخش‌های جذاب‌تر یک پادکست طولانی را در کانال خود آپلود کرده و بازدید کننده بگیرید. مثل کانال Movie Coverage که بیش از 1 میلیون مشترک دارد و تنها تریلر فیلم‌ها و سریال‌ها را بازنشر می‌کند.

5. کسب درآمد از یوتیوب با دیدن ویدیو

شرکت Nielsen یک شرکت متمرکز بر جمع آوری داده‌ها از سلایق و عادات مردم برای تماشای تلویزیون است و تقریبا 100 سال است که در این زمینه فعالیت می‌کند. در صورتی که به آن‌ها اجازه دسترسی به تاریچخه یوتیوب خود و دیگر پلتفرم‌های استریم ویدیو را بدهید، در عوض می‌توانید مبلغی دریافت کنید.

البته کسب درآمد از یوتیوب از ایران با این راه شاید کمی چالش برانگیز باشد چرا که این شرکت مبلغ را به حساب پی‌پال واریز می‌کند و البته درآمد آن هم خیلی زیاد نیست.

چه کسانی بیشترین درآمد را از یوتیوب دارند؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید کسب درآمد از یوتیوب چقدر است؟ در سال 2022 تولیدکنندگان محتوا به‌طور میانگین در داخل آمریکا به‌صورت هفتگی 1154 دلار و ماهانه 4616 دلار درآمد داشتند. اما چه کسانی بیشترین درآمد را از یوتیوب داشته‌اند؟

1. MrBeast

کسب درآمد از یوتیوب از ایران

بی تردید یکی از ستاره های یوتیوب که توانست کاربران بسیاری را در مدت زمان کم به سمت خود جذب نماید MrBeast است. وی با انجام شیرین کاری های مختلف نظیر یخ زدن خودرو در یخ و یا سوار شدن برچرخ و فلک بیش از 1000 بار و ساخت یک برج عظیم از لگو و… توانست مورد توجه شخصیت های بسیاری از سراسر جهان قرار بگیرد.

درآمد او در سال 2021 به تنهایی 54 میلیون دلار بود که 2 برابر بیشتر از درآمد نفر اول در سال 2020 است. مستر بیست همچنین دارای یک برند برگر است و از طریق یک اپلیکیشن برگرهای خود را از 1600 رستوران در سرتاسر آمریکا به‌فروش می‌رساند.

2. جیک پال

آموزش کسب درآمد از یوتیوب

جیک پال در سال 2018 توانست از محل مسابقات MMA خود 21.5 میلیون دلار درآمد داشته باشد. او یکی از شناخته‌شده‌ترین چهره‌های مبارزات MMA به‌حساب می‌آید. او تا سال 2018 از یوتیوب نیز درآمد قابل توجهی داشت اما پس از این که برادرش ویدیویی از یک جنگل در ژاپن که در این کشور بیشتر از همه با خودکشی افراد شناخته شده است، در یوتیوب پست کرد کاربران زیادی از او انتقاد کردند و بیشتر اسپانسرها نیز کانال او را ترک کردند و حتی یوتیوب نیز درآمدشان را قطع کرد.

حالا اما او دوباره به لیست پردرآمدترین کانال‌ها بازگشته و با وجود این که کمتر از قبل ویدیو منتشر می‌کند اما از تبلیغات یوتیوب توانسته درآمد 45 میلیون دلاری در سال 2021 داشته باشد.

3. مارک فیشباخ

کسب درآمد از یوتیوب از ایران

کمتر چهره شناخته شده‌ای مثل Markiplier وجود دارد. درآمد او از فروش تی‌شرت‌ها و هودی‌ها و دیگر محصولات تحت برند Unus Annus به بیش از 2 برابر سال 2020 در سال 2021 رسیده است. او البته این روزها بیشتر تمرکز خود را به برنامه‌های تلویزیونی معطوف کرده و حتی یک سریال با اقتباس از رمان The Edge of Sleep نیز فیلمبرداری کرده است.

او در یوتیوب نیز همچنان فعال است و بیش از 30 میلیون مشترک دارد. درآمد او از یوتیوب در سال 2021 حدود 38 میلیون دلار بود.

4. Rhett و Link

کسب درآمد از یوتیوب در ایران

Rhett و Link که با یکدیگر همکاری مشترکی داشته توانسته اند بیش از 5 میلیون کاربر را از سراسر جهان به سابسکرایب کانال خود وادار کنند که در این میان با نمایش ویدیو های خود به سود بسیار خوبی دست یافته اند. آن‌ها کار خود را از مجری گری یک تاک شو به نام Good Mythical Morning آغاز کردند و خیلی زود توانستند برندهای مختلف و همچنین اسپین آف‌های زیادی از برنامه خود ایجاد و جزو پردرآمدترین کانال‌های یوتیوب شوند.

5. Unspeakable

کسب درآمد از یوتیوب از ایران

بیشتر تمرکز کانال Unspeakable بر ماینکرفت معطوف است. او دارای 4 کانال یوتیوب است که در آن‌ها ویدیوهایی از بازی کردن این عنوان و دیگر عناوین پست می‌کند. در سایر کلیپ‌ها نیز با الهام از مستر بیست ویدیوهایی با موضوعات سرگرم‌کننده مثل پر کردن یک اتاق از تمساح منتشر می‌کند. او سال گذشته مجموعه ویدیوهای یوتیوب خود را به Spotter فروخت تا با پول حاصل از این معامله بتواند کسب و کار خود را سریع‌تر گسترش دهد و به همین خاطر نیز توانست در این فهرست قرار بگیرد.

6. آناستازیا رادزینسکایا

آموزش کسب درآمد از یوتیوب

بی شک یکی از با استعداد ترین کودکان این کره خاکی Nastya بوده است که او با ساخت ویدیو های نوین به هفت زبان مختلف توانسته رشد خوبی را در این زمینه بدست آورد. او نیز سال گذشته حقوق ویدیوهای قدیمی خود را به Spotter فروخت ولی تمامی ویدیوهای جدیدش همچنان تحت مالکیت خود او هستند.

این کودک 7 ساله که از روسیه به آمریکا مهاجرت کرده بیش از 100 میلیون مشترک به کانال خود جذب کرده است. او همچنین صاحب برندهای مختلفی از جمله برندهای البسه و حتی یک مجموعه NFT هستند.

7. رایان کاجی

کسب درآمد از یوتیوب از ایران

رایان کاجی کانال یوتیوب خود را از سن 4 سالگی با نقد و بررسی اسباب بازی‌ها شروع کرد. حالا 10 ساله شده و پدر و مادرش و همچنین چهره‌های شناخته‌شده‌ای مثل کریس ویلیامز، مدیر ارشد سابق دیزنی، کسب و کارش را مدیریت می‌کنند. آن‌ها تا جای ممکن تلاش می‌کنند برند او را زنده نگه دارند چرا که رایان کم کم از سن بازی کردن با اسباب بازی‌ها عبور کرده است.

آن‌ها با اضافه کردن کاراکترهای انیمیشنی تلاش کردند کانال را همچنان جذاب و سرگرم کننده نگه دارند. او در حال حاضر بیش از 35 میلیون مشترک در کانال یوتیوب خود دارد و کالاهای برند خود را در فروشگاه‌هایی مثل والمارت و تارگت به‌فروش می‌رساند.

8. Dude Perfect

آموزش کسب درآمد از یوتیوب

کانال Dude Perfect توانسته یکی از منحصر به‌فردترین راه های کسب درآمد از یوتیوب را داشته باشد. یک کانال 5 نفره کمدی که ویدیوهایی با موضوعات مختلف مثل بنچ پرس کردن وزنه 180 کیلوگرمی زیر آب و راه رفتن روی بال یک هواگرد دوباله در حین پرواز منتشر می‌کنند. آن‌ حتی دارای تورهای زنده هستند و به نقاط مختلف آمریکا سفر و برنامه‌های خود را به صورت زنده اجرا می‌کنند.

9. لوگان پال

کسب درآمد از یوتیوب از ایران

لوگان پال مانند برادرش جیک، دوباره بعد از حواشی که سال 2018 داشت به لیست پردرآمدترین کانال‌های یوتیوب برگشته است. او نیز مانند جیک بیشتر تمرکز خود را به ویدیوهای بوکس و موضوعات مرتبط به آن معطوف می‌کند و تلاش کرده تا جای ممکن تصویری که با انتشار ویدیو پرحاشیه خود از ژاپن در ذهن مخاطبین نقش بسته را بازسازی کند.

10. Preston Arsement

آموزش کسب درآمد از یوتیوب

پرستون آرسمنت صاحب چند کانال یوتیوب است که پرطرفدارترین آن‌ها کانال PrestonPlayz است. او در این کانال بازی‌های ویدیویی را استریم می‌کند و بیشتر هم علاقه به ماینکرفت دارد. این کانال در حال حاضر حدود 15 میلیون دنبال کننده دارد. کانال اصلی او کانال Preston است که حدود 24 میلیون دنبال کننده دارد و در آن ویدیوهای سرگرم‌کننده به سبک ویدیوهای مستر بیست منتشر می‌شود.

سخن پایانی 

حالا که در این آموزش کسب درآمد از یوتیوب تمامی روش های درآمد زایی از یوتیوب را بررسی کردیم، این نکته را همیشه و همه جا در نظر داشته باشید که محتوای خلاقانه تولید کنید. از هر چیزی که فکرش را بکنید یک ویدئو در اینترنت وجود دارد. پس شما به فکر متفاوت بودن باشید. این خلاقیت شماست که برای شما مخاطب می‌آورد. آیا شما روش‌های دیگری برای کسب درآمد از YouTube می‌شناسید؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران پلازا به‌اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران6 دیدگاه
avatar
سارا محمدی
.
29 آبان 1400، 11:13
پاسخ
0
0
از مطلبی که نوشته بودین خوشم اومد امیدوارم این اینترنت رو از ما نگیرن. من خودم به شخصه همه کارام رو اینترنتی انجام میدم. اینجا هر چیزی که میخوایم پیدا میشه و کسایی مثل شما با ارائه مطلبای بدردبخور دارن بهمون کمک میکنن که کارمون سریع تر راه بیفته. حتی دیدم واسه لوله بازکنی برچسب دیگه نیازی نمیشه و با دوتا کلیک ساده میشه چاه بازکن پیدا کرد! دم همگی شما صاحبای سایت های مختلف گرم که اینطوری کارمون رو راحت کردین.
avatar
sara
.
08 فروردین 1400، 00:37
پاسخ
0
0
سایت شما عالی هستش امیدوارم موفق باشید
avatar
اعظم شعبانی
.
23 مهر 1399، 19:55
پاسخ
0
0
درآمد زایی از یوتیوب در ایران چطور هست؟
avatar
وحید
.
07 آبان 1399، 11:35
پاسخ
0
0
@اعظم شعبانی
شما ویدیو رو میسازین و توی یوتیوب آپلود میکنین و وقتی به ۴ هزار ساعت بازدید و هزار نفر دنبال کننده رسیدید میتونید برای درآمد زایی از یوتیوب اقدام کنید بعد از اون یوتیوب روی ویدیوهای شما تبلیغات نمایش میده و معمولا ۵۵ درصد از پول تبلیغات رو به شما میده
avatar
اعظم شعبانی
.
23 مهر 1399، 19:55
پاسخ
0
0
نحوه کسب درآمد از یوتیوب فقط با ویدئو هست؟ منظورم اینه کسب درامد از یوتیوب بدون ساخت ویدیو با محتوای متنی و عکس هم امکان داره؟
avatar
وحید
.
07 آبان 1399، 11:32
پاسخ
0
0
@اعظم شعبانی
بهتره ویدیوی که خودتون میسازین باشه حتی اگه صورت خودتون معلوم نباشه چون اگه از عکس و ویدیوهایی که توی اینترنت هست استفاده کنید یوتیوب معمولا قابلیت درآمدزایی رو برای کانال شما فعال نمیکنه و دلیلش هم اینه که این محتواها قبلا استفاده شدن
avatar
اعظم شعبانی
.
23 مهر 1399، 19:54
پاسخ
0
0
کسب درآمد از یوتیوب برای ایرانی ها امکان پذیره؟ یا حتما باید حساب بانکی خارج از ایران داشته باشیم؟
avatar
سارا زارع
.
19 آبان 1399، 08:39
پاسخ
0
0
@اعظم شعبانی
بله امکان پذیر هست. بهتره که یک نفرو که کامل میشناسید و میدونید پولتونو بالا نمیکشه توی خارج از کشور داشته باشید و به حساب اون شخص حسابتونو باز کنید.
avatar
وحید
.
07 آبان 1399، 11:30
پاسخ
0
0
@اعظم شعبانی
بله امکان پذیره بهترین حالت اینه که با شرکت هایی که چند هزار کانال بهشون متصل هست (که بهشون MCN میگن) همکاری کنین تا هم درآمدتون از تبلیغات بیشتر باشه هم راحت پول رو بهتون برسونن
نمایش 1 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402