آموزش ارسال پست زمان دار در اینستاگرام + ویدیو

آموزش ارسال پست زمان دار در اینستاگرام + ویدیو
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله با آموزش ارسال پست زمان دار در اینستاگرام و فیسبوک در کنارتان هستیم تا برنامه ثابتی را برای حساب اینستاگرام خود دنبال کنید.

وقتی صحبت از انتخاب برنامه درست برای ارسال پست زمان دار در اینستاگرام در میان باشد بسیاری از صاحبان مشاغل، انتخاب درستی در ذهن ندارند. کدام امکانات ارائه شده در هر برنامه مهم‌تر هستند؟ آیا باید از برنامه‌ای برای این کار استفاده کنیم که به طور خودکار توانایی پست کردن در اینستاگرام را دارد؟ گزارش‌گیری و آنالیز چطور؟ و سوالاتی از این قبیل می‌تواند بسیار گیج کننده باشد. با مطالب آموزش داده شده در این مقاله از پلازامگ می‌توانید مواردی همچون «ارسال پست زمانبندی شده در اینستاگرام» و «ارسال پست زمان دار فیس بوک» را به صورت قدم به قدم بیاموزید.

در ویدیوی زیر می‌توانید با «طریقه ارسال پست زمانبندی شده در اینستاگرام» آشنا شوید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

ارسال پست زمانبندی شده در فیس بوک و اینستاگرام با Creator Studio

ارسال پست زمان دار در اینستاگرام

اگر حساب تجاری یا سازنده دارید، برای ارسال پیام زماندار در اینستاگرام می‌توانید از برنامه Creator Studio مخصوص فیس بوک استفاده کرده و ایجاد و برنامه ریزی پست‌های خود را مستقیما از رایانه انجام دهید. برای اینفلوئنسرهایی که حساب‌ سازنده یا تجاری دارند، Creator Studio در واقع تنها مکانی است که می‌توانند پست‌های خود را برنامه ریزی کنند. اینستاگرام این ابزار را برای اینفلوئنسرهای خود ایجاد کرده و این امر بدان معناست که این حساب‌ها امکانات رایگان و ساده‌ای را برای پیشرفت کاربران حرفه‌ای خود در اختیار آنها قرار می‌دهند.

از طرف دیگر اگر برندی را با حساب کاربری تجاری (Business) اداره می‌کنید یا فقط به دنبال امکاناتی برای صرفه‌جویی در زمان خود هستید، می‌توانید بین چندین برنامه دیگر با امکانات و ویژگی‌های بیشتر یکی را انتخاب کنید. برای استفاده از برنامه ارسال پیام زماندار در فیس بوک و ارسال پست زمان دار در اینستاگرام خود مراحل زیر را دنبال کنید.

مراحل زمان بندی ارسال پست اینستاگرام با Creator Studio

ارسال پست زمانبندی شده در اینستاگرام

برای استفاده از برنامه پست گذاشتن در اینستاگرام Creator Studio دستورالعمل‌های برنامه با فیسبوک را دنبال کرده و حساب اینستاگرام خود را به Creator Studio متصل کنید. پس از تنظیم کامل برنامه، روی نماد اینستاگرام در نوار بالای برنامه کلیک کرده و «ایجاد پست» را بزنید. سپس، روی «فید اینستاگرام» کلیک کنید. به یاد داشته باشید که می‌توانید از گزینه ایجاد پست IGTV نیز بهره ببرید، اما برای استوری زمانبندی شده باید از برنامه‌ها و روش‌های دیگری استفاده کنید.

حالا می‌توانید عکس‌ها یا ویدیوهای مورد نیاز خود را انتخاب کرده و بارگذاری کنید تا به عنوان یک پست در قسمت فید اینستاگرامتان پست کنید. برای این کار باید روی «اضافه کردن محتوا» در کادر خاکستری صفحه کلیک کرده و فایلی را برای بارگذاری انتخاب کنید یا از عکس‌های فیس بوک خود استفاده کنید. در این برنامه کتابخانه محتوایی برای ذخیره یا مدیریت فایل‌های بصری یا الگوهایتان وجود ندارد. همچنین به یاد داشته باشید که اگر می‌خواهید چندین عکس یا ویدئو را به یک پست اضافه کنید، پس از بارگذاری اولین عکس برای بارگذاری بقیه باید گزینه «اضافه کردن محتوا» را در سمت راست بالای صفحه بیابید.

حالا تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک متن خوب بنویسید، از هشتگ‌های مناسب استفاده کنید، حساب‌های مرتبط را تگ کنید و موقعیت مکانی را اضافه کنید. می‌توانید در قسمت تنظیمات قسمت نظرات را خاموش یا روشن کنید.

حالا پست خود را از طریق کلیک بر روی پیکان موجود در قسمت پایین سمت راست صفحه و کنار گزینه «انتشار» و سپس انتخاب «برنامه‌ریزی»، برنامه ریزی کنید. برنامه Creator Studio زمان مناسب برای دیده شدن هر چه بیشتر پستتان را به شما پیشنهاد نمی‌دهد و برای این کار باید از تحلیل‌های اینستاگرام خود استفاده کنید.

پست گذاشتن خودکار در اینستاگرام با استفاده از پلتفرم Later

برای ارسال پست زمان دار در اینستاگرام به برنامه پست گذاشتن اتوماتیک در اینستاگرام نیاز دارید؟ به جای استفاده از نرم افزار زمانبندی پست اینستاگرام می‌توانید از پلتفرم آنلاین مخصوص این کار نیز استفاده کنید. Later محیط مناسبی به منظور ارسال پست زمان دار در اینستاگرام را تنها در هفت مرحله ساده برای کاربران خود فراهم می‌آورد.

قدم اول: محتوای اینستاگرام خود را ایجاد و تنظیم کنید

ارسال پست زمان دار فیس بوک

اگر برای حساب اینستاگرام خود محتوایی ایجاد می‌کنید، بهتر است که روزهایی را برای این کار تعیین کرده و محتوای چند روز خود را با استفاده از پلتفرم Later به کتابخانه رسانه‌ای خود انتقال دهید تا سر فرصت بتوانید با استفاده از ربات پست خودکار اینستاگرام Later پست‌های اینستاگرام خود را ایجاد و برنامه ریزی کنید. علاوه بر این برای مدیریت بهتر محتوا می‌توانید از برچسب یا Label نیز بهره ببرید؛ در این صورت انتخاب تصاویر و ویدیوها را نیز برای خود آسان‌تر می‌کنید.

قدم دوم: بهترین زمان را برای ارسال پست اینستاگرام خود تعیین کنید

ارسال پست زمانبندی شده در فیس بوک

اگر می‌خواهید از الگوریتم 2021 اینستاگرام جلو بزنید، باید زمانی را که بیشترین تعداد از دنبال‌کننده‌هایتان آنلاین هستند برای ارسال پست خود انتخاب کنید. با توجه به اینکه در حال حاضر اولوبت اینستاگرام با پست‌های جدید است بهتر است برای دیده شدن هر چه بیشتر پست‌های خود آنها را در زمانی ارسال کنید که بیشترین تعداد از فالوورهایتان آنلاین بوده و در حال استفاده از برنامه هستند. در این صورت می‌توانید بیشترین تعداد لایک ممکن را دریافت کرده و تعداد دنبال‌کننده‌های خود را افزایش دهید.

برای انجام این کار باید در قسمت Instagram Insights (در حساب‌های تجاری اینستاگرام) و از طریق Audience metrics بهترین زمان‌های ممکن برای ارسال پست در اینستاگرام خود را یافته و در این زمان‌ها پست جدید بگذارید. اما در روزهای پر مشغله این زمان‌ها را می‌توانید به یاد بیاورید؟ اگر می‌خواهید بدون نگرانی پست‌های خود را در بهترین زمان ارسال کنید، می‌توانید از پلتفرم Later برای این کار استفاده کنید.

قدم سوم: فید اینستاگرام خود را طراحی کنید

ارسال پست زمانبندی شده در اینستاگرام

حالا که بهترین زمان برای ارسال پست اینستاگرام در حساب خود را می‌دانید و قبلا نیز محتوای خود را به صورت یکجا بارگذاری کرده‌اید، وقت آن رسیده است که ظاهر فید اینستاگرام خود را طراحی کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که عکس‌های موجود در فید اینستاگرام خود را انتخاب کرده، بکشید و جابجا کنید تا به ظاهر دلخواه برسید. سپس آن را ذخیره کنید. این کار به ایجاد فیدی یکپارچه و منسجم بصری در اینستاگرام کمک کرده و در جذب بیشتر دنبال‌کنندگان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

بهترین فیدها دارای موضوعات متنوعی هستند که با فاصله‌ای مساوی از یکدیگر واقع شده‌اند. هدف این است که درست مثل عکس در فید خود نیز توازن و عمق را رعایت کنید. اگر عکسی با زمینه‌ای شلوغ در فید خود قرار می‌دهید، باید تعادل را با قرار دادن عکسی خلوت‌تر با فضای سفید بیشتری در فید خود برقرار کنید. از ارسال عکس‌های مشابه یکدیگر در فواصل کوتاه جلوگیری کنید و آنها را با عکس‌های با زاویه متفاوت ترکیب کنید.

قدم چهارم: پست های اینستاگرام خود را به سرعت برنامه ریزی کنید

ارسال پیام زماندار در اینستاگرام

بعد از تمامی این مراحل نوبت به برنامه‌ریزی پست‌ها می‌رسد. خوشبختانه راه آسانی برای این کار وجود دارد: ابزار رایگان برنامه‌ریزی پلتفرم Later به شما این امکان را می‌دهد که صف انتشار پست‌های اینستاگرام خود را بر اساس بهترین زمان ارسال پست تنظیم کنید. برای برنامه‌ریزی سریع پست‌های اینستاگرام خود می‌توانید از تب «هفتگی» پلتفرم Later در تقویم محتوایی این پلتفرم استفاده کنید. برای ایجاد صف انتشار محتوای خود می‌توانید روی بازه زمانی مورد نظر خود دو بار کلیک کنید تا پنجره‌ای خاکستری باز شود. برای تنظیم زمان نیز می‌توانید آن را به زمان موردنظر خود بکشید. پس از ایجاد این صف کافی است چند عکس و یا ویدیو را از کتابخانه انتخاب کرده و به بالای تقویم خود کشیده و رها کنید.

برای برنامه‌ریزی استوری‌ها نیز می‌توانید با تعیین زمان مورد نظر از طریق منوی عمودی کنار گزینه «ذخیره استوری» این کار را انجام دهید. علاوه بر این وقتی زمان ارسال پست برسد روی تلفن خود نیز اعلانی دریافت می‌کنید.

قدم پنجم: هشتگ ها و کپشن های خود را بهینه سازی کنید

ارسال پیام زماندار در فیس بوک

زمان‌برترین نکته علاوه بر طراحی فید اکانتتان نوشتن کپشن یا زیرنویس بوده که البته دلیل دیگری برای استفاده از یک پلتفرم رایگان یا نرم افزار ارسال پست اینستاگرام است. با استفاده از پلتفرم ارسال پست زمان دار در اینستاگرام Later می‌توانید زیرنویس یا کپشن پست‌های خود را سر فرصت و با خیال راحت بنویسید و از عجله به دور باشید. می‌توانید یک روز از هفته را برای نوشتن کپشن‌ها تعیین کنید و کپشن کل پست‌های هفته را در آن یک روز بنویسید.

برای یافتن مرتبط‌ترین و مناسب‌ترین هشتگ‌ها برای پست‌هایتان می‌توانید از هشتگ‌های پیشنهادی Later استفاده کنید. برای این کار کافی است یک هشتگ مرتبط را یافته و آن را در قسمت پیشنهادات این پلتفرم قرار داده و روی گزینه «پیشنهاد» کلیک کنید تا 30 هشتگ پیشنهادی و مرتبط دریافت کنید.

قدم ششم: پست های اینستاگرام خود را انتشار دهید

نرم افزار زمانبندی پست اینستاگرام

برای انتشار خودکار پست های اینستاگرام خود تنها لازم است عکس یا ویدیوی مورد نظر را آپلود یا بارگذاری کرده و زمانی را برای انتشار آن انتخاب کنید، اما باید دقت کنید که انتشار خودکار پست‌های اینستاگرام تنها برای حساب‌های تجاری امکان‌پذیر است. برای انتشار خودکار پست‌‌های اینستاگرامی خود لازم است در ادامه به چند نکته توجه کنید.

انتشار خودکار پست‌ها در اینستاگرام تنها با حساب‌های تجاری امکان‌پذیر است. برای تغییر آن می‌توانید حساب اینستاگرام خود را به صفحه فیس بوک خود متصل کنید. حساب‌های سازنده یا Creator به دلیل عدم اتصال به Instagram API نمی‌توانند از امکان انتشار خودکار پست در اینستاگرام استفاده کنند. دقت کنید که شما تنها امکان زمان‌بندی انتشار مستقیم عکس‌ها و ویدیوها را به صورت تکی دارید. برای ارسال پست زمان دار در اینستاگرام که شامل چند عکس یا ویدیو است یا حتی برای ارسال استوری در اینستاگرام باید از اعلان‌ها استفاده کنید. ارسال پست زمان دار در اینستاگرام به صورت خودکار در تمامی طرح‌های پلتفرم Later امکان پذیر است و می‌تواند از طریق اپلیکیشن موبایل یا کامپیوتر صورت پذیرد.

قدم هفتم: از لینک در بیو یا (Linkin.bio) برای فروش بیشتر محصولات خود استفاده کنید

زمان بندی ارسال پست اینستاگرام

حالا که پست‌های چند رسانه‌ای خود را زمان‌بندی کردید تنها قدم باقیمانده استفاده از لینک در بیو برای فروش بهتر محصولاتتان است. از آنجا که اینستاگرام برای هر حساب تنها یک لینک در بیو را به منظور ارتباط یا لینک کردن حساب اینستاگرامتان با وبسایت یا فروشگاه اینترنتیتان در نظر می‌گیرد این قدم بسیار مهم است.

با اینکه اینستاگرام چندین ابزار را برای انجام این کار در نظر گرفته است توصیه می‌کنیم از ابزار لینک در بیوی Later استفاده کنید. با استفاده از ابزار لینک در بیوی این پلتفرم می‌توانید به هر پستی که در اینستاگرام قرار می‌دهید لینکی اضافه کنید. این کار برای راهنمایی مخاطبین صفحه اینستاگرامتان به سمت محتوا و محصول مورد نظر در سایت شخصی‌تان حیاتی است. وقتی کسی روی لینک در بیوی شما کلیک می‌کند به صفحه‌ای بهینه سازی شده برای موبایل هدایت می‌شود که از نظر ظاهری به فید اینستاگرام شما شباهت دارد. با کلیک روی عکس موجود در آن صفحه کاربر با آدرس مشخصی دوباره به سمت پست وبلاگ یا صفحه مشخصات محصول هدایت می‌شود.

جمع بندی

اگر شما نیز از آن دسته از کاربرانی هستید که عباراتی مثل «چگونه در اینستاگرام تصاویر و ویدیوهای زمان دار بفرستیم» یا عبارت «ارسال پست زمانبندی شده در اینستاگرام رایگان» را در اینترنت جستجو می‌کنید، این صفحه را حتما به یاد داشته باشید. در این مقاله با دو پلتفرم مخصوص ارسال پست زمان دار در اینستاگرام و مراحل انجام این کار آشنا شدیم. نظرات و پیشنهادات و البته راه‌ها و برنامه‌های مفید دیگری را در این زمینه می‌توانید در قسمت نظرات با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 56 میلیون دلار
    The Croods: A New Age
    اکران: 16 دسامبر 2020
  • 14.8 میلیون دلار
    The Marksman
    اکران: 15 ژانویه 2021
  • 12.6 میلیون دلار
    News of the World
    اکران: 25 دسامبر 2020
  • 7 میلیون دلار
    Nobody
    اکران: 26 مارس 2021
  • 5.9 میلیون دلار
    Promising Young Woman
    اکران: 25 دسامبر 2020
  • 3.8 میلیون دلار
    Boogie
    اکران: 05 مارس 2021
  • 2.1 میلیون دلار
    Nomadland
    اکران: 19 فوریه 2021
  • 23 میلیارد تومان
    شنای پروانه
    اکران: 04 تیر 1399
  • 15.7 میلیارد تومان
    خوب، بد، جلف 2: ارتش سری
    اکران: 30 بهمن 1399
  • 8.56 میلیارد تومان
    آقای سانسور
    اکران: 26 شهریور 1399
  • 7.5 میلیارد تومان
    زن‌ها فرشته‌اند 2
    اکران: 25 تیر 1399
  • 6.4 میلیارد دلار
    دیدن این فیلم جرم است
    اکران: 16 دی 1399
  • 2.25 میلیارد دلار
    پیشی میشی
    اکران: 08 مهر 1399
  • 2.21 میلیارد تومان
    بی‌حسی موضعی
    اکران: 19 آبان 1399
  • 894 میلیون دلار
    آبادان یازده 60
    اکران: 16 دی 1399
  • 795 میلیون دلار
    تا ابد
    اکران: 15 مرداد 1399
  • 521 میلیون دلار
    روزهای نارنجی
    اکران: 24 شهریور 1399
بازی ها
  • 17 اردیبهشت 1400
    Resident Evil 8: Village
    پلی استیشن 5, ایکس باکس سری ایکس
  • 03 خرداد 1400
    Deathloop
  • 01 تیر 1400
    Back 4 Blood
    پلی استیشن 5