نقد و بررسی بازی Pumpkin Jack ؛ تریلر، گیم پلی و نمرات

تاریخ انتشار بازی Pumpkin Jack
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی Pumpkin Jack عنوانی سرگرم کننده و نوستالژیک است که برای طرفداران ماجراجویی‌های پلتفرمر با درون‌مایه هالووین توسط یک توسعه دهنده مستقل ساخته شده است. برای آشنایی بیشتر با بازی جک کدو تنبل همراه ما باشید.

با وجود طیف گسترده و تنوع شخصیت‌های اصلی موجود در بازی‌ها، هنوز هم به طرز شگفت‌آوری غیر معمول است که به عنوان یک شخصیت منفی بازی کنید. بیشتر اوقات وظیفه دارید که جهان را نجات دهید، یا حداقل سقوط و نابودی آن ‌را موقتاً به تعویق بیندازید. اما شخصیت اصلی بازی Pumpkin Jack یعنی جک کدو تنبل، پسر خوبی نیست. او توسط شیطان احضار شده است تا برنامه‌های یک جادوگر قهرمان را خنثی کند. روح جک حقه باز در یک کدو تنبل قرار می‌گیرد و برای انجام پیشنهادات استاد خود به دنیای بازی اکشن جک کدو تنبل فرستاده می‌شود.

اما آیا واقعاً این بازی به شما اجازه می‌دهد کارهای بدی انجام دهید؟ تاریخ عرضه بازی Pumpkin Jack که توسط نیکولاس میسونیر (Nicolas Meyssonnier) یک برنامه‌نویس مستقل و انفرادی ساخته شده، 22 اکتبر 2020 (2 آبان 1399) است. در ادامه با بررسی بازی Pumpkin Jack همراه پلازا باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

تریلر بازی Pumpkin Jack

واضح است که نیکولاس میسونیر بسیار تحت تأثیر ماجراها و زیبایی‌های سرنوشت ساز Daniel Fortescue قرار گرفته است، زیرا بازی Pumpkin Jack مانند یک اسپین آف از سری Sony به نظر می‌رسد. هر چند این اتفاق پیامدهایی مثبت و منفی به همراه دارد، چراکه بلافاصله با نسخه جدید ساخته شده Medievil مقایسه می‌شود. محیط تاریک و شبح‌وار بازی جک کدو تنبل با جلوه‌های جادویی رنگارنگ به خوبی متعادل می‌شود و در بازی Pumpkin Jack برای کامپیوتر استفاده چشمگیری از DLSS و Ray Tracing وجود دارد. مورد آخر یک امتیاز عظیم است، به‌خصوص وقتی در نظر بگیرید که چند بازی بزرگ استودیویی از این فناوری بهره می‌برند.

در ادامه «تریلر بازی Pumpkin Jack» را تماشا کنید تا بیشتر با محیط رنگارنگ و جذاب بازی هالووینی Pumpkin Jack آشنا شوید.

داستان بازی Pumpkin Jack

داستان بازی Pumpkin Jack در سرزمین پادشاهی Boredom شروع می‌شود، جایی که همه در همزیستی مسالمت‌آمیز کنار یکدیگر زندگی می‌کردند، از انسان گرفته تا خرگوش‌های کوچک و موجودات سحرآمیز دیگر. جهان از جنگ، گرسنگی، ترس و هر چیز بد دیگری خالی بود. همه چیز خیلی خیلی خسته‌کننده به نظر می‌رسید! در واقع آنقدر کسل‌کننده بود که حتی شیطان به طرز وحشتناکی حوصله‌اش سر رفته بود. بنابراین شیطان نقشه‌ای را برای آزار و اذیت انسان‌های رقت‌انگیز، راحت و خسته کننده ایجاد کرد. او نفرین شب ابدی را به راه انداخت؛ طلسمی قدرتمند که هیولاهای خون‌خوار را در سراسر قلمرو بیدار می‌کرد.

خرید بازی Pumpkin Jack

با این حال، انسان‌ها زندگی کمی خسته کننده خود را کاملاً دوست داشتند. بنابراین قرار نبود که بیکار بنشینند تا هیولاها پادشاهی آرام و امن آن‌ها را نابود کنند. بنابراین یک جادوگر ماهر را فراخواندند. تنها جادوگری که به اندازه کافی قدرتمند است تا نفرین شیطان را خاتمه دهد. شیطان نیز برای مقابله کردن، با احضار روح جک به پوست یک کدو تنبل، تلافی کرد. او سپس جک را با یک مأموریت به پادشاهی فرستاد: جادوگر را پیدا کنید و او را از بین ببرید. بنابراین، جک به مرکز درگیری مداوم بین انسان و هیولاها تبدیل خواهد شد.

از همان ابتدا، هدف بازی جک کدو تنبل یک داستان عمیق یا پیچیده نیست. در عوض، یک نمایش مصور مانند بخشی از یک فیلم انیمیشن را به تصویر می‌کشد. داستان یک جهان شاد، آرام و خسته کننده که توسط شیطان به هم ریخته است. موسیقی متن بازی Pumpkin Jack نیز برای به‌ تصویر کشیدن این دنیای هالووینی کاملا ایده‌آل عمل می‌کند. از موسیقی پخش شده در مناطق خالی از سکنه محیط بازی گرفته تا شدت گرفتن ریتم هنگام نبردهای اکشن و مبارزات جک با هیولاها و یا استفاده از برخی قطعات موسیقی کلاسیک، بازی جک کدو تنبل تعادل بین لحظات کمدی و جدی را به خوبی برقرار می‌کند.

گیم پلی بازی Pumpkin Jack

معرفی بازی جک کدو تنبل

گیم پلی بازی جک کدو تنبل ترکیبی از سبک ماجراجویی و اکشن است. تیم کوچک سازنده بازی جک کدو تنبل تلاش خود را کرده‌اند که این بازی کوتاه که در حدود ده ساعت گیم‌پلی دارد را با بعضی مینی گیم‌ها و پازل‌های سرگرم کننده تبدیل به عنوانی کنند که ارزش امتحان کردنش را داشته باشد. همانطور که در بخش داستان بازی برایتان گفتیم، شیطان جک را مامور می‌کند تا نقشه‌های جادوگر برای حفظ امنیت و آرامش را برهم بزند.

جک کدو تنبل برای خنثی کردن برنامه‌های جادوگر نجیب داستان، باید در برابر مجموعه‌ای از دشمنان انسانی و هیولاها بایستد و برای انجام این کار به اسلحه نیاز دارد. نبرد با یک بیل ساده شروع می‌شود و سپس با سلاح‌های جادویی و موثرتری که در انتهای پیروزی در هر مرحله به‌دست می‌آورید، ادامه پیدا می‌کند. مبارزات در بازی اکشن Pumpkin Jack یک کار کاملاً ساده اما لذت‌بخش است. طفره رفتن و چرخاندن اسلحه برای نابودی دشمنان در دنیایی رنگارنگ و هالووینی بسیار سرگرم کننده است.

شما همچنین کلاغ جادویی خود را دارید که می‌توانید مانند یک موشک هدایت شونده آن ‌را به جنگ بفرستید. این حمله به ویژه برای انتخاب دشمنان از راه دور بسیار مناسب است و یک مورد خوب برای از بین بردن همزمان دشمنان دور و نزدیک است. ایستادگی در مقابل کارفرمایان معمولاً به تشخیص الگوی نبرد مناسب، زمان بندی خوب و اجتناب از نیروهای جادویی احتیاج دارد.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
بررسی بازی Walk Master ؛ تاریخچه، تریلر و گیم پلی
محسن نورانی نژاد14 آبان 1402 08:15
thumbnail
معرفی و بررسی بازی Werewolf: The Apocalypse – Earthblood
معین نسیم دوست12 فروردین 1400 20:00

نبردهای پویا در زمان واقعی خواستار استراتژی و همچنین بازتاب هستند. بازیکن باید در هنرهای گول زدن، زمان بندی و حرکت تسلط کامل پیدا کند تا بر دشمنان جک غلبه کند. جک می‌تواند برای شکست دادن مخالفان خود از توانایی‌های ویژه استفاده کند یا در لحظه حساس سلاح صحیح را انتخاب کند. شما بین تبر، چنگال، تفنگ ساچمه‌ای و جادو کدام ‌یک را انتخاب می‌کنید؟ همه چیز به انتخاب شما بستگی دارد. در بازی جدید Pumpkin Jack پازل‌ها و معماهایی نیز وجود دارد. با یافتن ستون‌هایی به شکل کدو تنبل، وارد فیزیک، جاذبه و انعکاسی متفاوت از بازی اصلی برای حل این معماها می‌شوید. در هر اتاق یک معما به شما ارائه می‌شود و تنها یافتن راه حل صحیح باعث پیشرفت جک می‌شود. باید کتاب‌ها را بسوزانید، برخی از نقاط  را چکش بزنید، راهی برای حوزه‌های جادویی ایجاد کنید و مواردی دیگر!

نقدها و نمرات بازی Pumpkin Jack

بازی Pumpkin Jack در بخش بازی‌های پلی استیشن 4 سایت متاکریتیک امتیاز 75 از 100 را کسب کرده است. با نقد و بررسی بازی Pumpkin Jack در بخش نظرات این سایت همراه ما باشید:

Digital Chumps: امتیاز 85

Pumpkin Jack بازی‌ای نیست که در پلتفرمرهای سه بعدی انقلاب ایجاد کند و همچنین چیز جدیدی به فرمول اضافه نمی‌کند. اما سطح جذابیت، شوخ طبعی و محیطی که ارائه می‌دهد خیلی خوب است تا بتوانید از آن عبور کنید. در صورت وجود فهرست، به راحتی می‌توانید آن‌ را در فهرست «برترین بازی‌های هالووین که باید بازی کنید» قرار دهید، حتی اگر لزوماً در هر زمان دیگری از سال طنین‌انداز نشود. نبرد تنها نقطه ضعف ناامیدکننده بازی است، اما سخت بود که بدون حضور لبخند روی صورتم بازی کنم.

WellPlayed: امتیاز 85

از ابتدا تا انتها جک کدو تنبل به لطف موسیقی متن با شکوه، نویسندگی چشمگیر و تصاویر دیدنی و جذاب که مکمل گیم پلی بازی است، یک لذت است.

PlayStation Universe: امتیاز 80

علیرغم کمبود ایده‌های اصلی، بازی Pumpkin Jack یک برنامه موفق سه بعدی کلاسیک از یک برنامه‌نویس مستقل و تیمی کوچک است. این مجموعه متنوع و زیبا طراحی شده است، بنابراین برای طرفداران این سبک از بازی بسیار توصیه می‌شود.

KeenGamer: امتیاز 75

بازی Pumpkin Jack موفق می‌شود ماهیت اکشن بازی‌های پلتفرمر قدیمی را حفظ کند و در عین حال نوآوری‌های جدید خود را به شکلی اضافه کند که تجربه کلی را تازه نگه دارد. با سبک بصری کارتونی بسیار خوب و موسیقی متن کاملاً عالی، بزرگترین نگرانی من از بازی این است که تنها چند ساعت بیشتر طول نمی‌کشد.

PSX-Sense.nl: امتیاز 75

جو و اتمسفر بازی جک کدو تنبل عالی است که بخشی از آن به لطف موسیقی متن بازی است. گیم‌پلی بازی نیز سرگرم کننده است، اگرچه ممکن است کمی آسان و سطحی باشد. به طور کلی، یک ماجراجویی سرگرم‌کننده است که ارزش امتحان کردنش را دارد.

گیم پلی بازی جک کدو تنبل

GameCritics: امتیاز 70

Pumpkin Jack یک ماجراجویی جذاب است. بازی مطمئناً ایراداتی نیز دارد، اما بازیکنانی که نسبت به نوع خاصی از بازی‌های پلتفرمر ادای احترام می‌کنند و دلتنگ این سبک از بازی هستند، ارزش آن را دارد که وقت خود را صرف کنند.

GameSpew: امتیاز 60

با توجه به اینکه بازی Pumpkin Jack تنها توسط یک نفر ساخته شده است، کاملاً یک موفقیت محسوب می‌شود. انواع مختلفی از گیم‌پلی ارائه شده است، برخی از تصاویر خوب و موسیقی متن نیز لذت بخش است. اگر از آن دسته افراد هستید که برای زدن دکمه حمله آن هم بارها و بارها و فشار دادن دندان‌های خود بر روی هم در حین مبارزه لذت می‌برید، این بازی برای شما است؛ به خصوص اگر طرفدار این سبک باشید.

سخن آخر

با معرفی بازی Pumpkin Jack همراهتان بودیم. یک بازی پلتفرمر با درون‌مایه ماجراجویی-اکشن و یکی از آن بازی‌های نسبتاً کمیابی که شما باید در کنار آدم‌های بد بازی کنید و آرامش مردم را به دستور شیطان برهم بزنید. شاید بازی Pumpkin Jack 2020 عنوان شگفت‌انگیزی که در صنعت بازی و سرگرمی انقلابی چشم‌گیر ایجاد کند نباشد، اما با توجه به مدت زمان نسبتا کوتاه گیم‌پلی که در کمتر از ده ساعت به اتمام می‌رسد، موارد زیادی برای کاوش و لذت بردن از یک عنوان پلتفرمر را برای دوستداران این سبک در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. شما این بازی را امتحان کرده‌اید؟ در میان عناوین ساخته شده برای هالووین، کدام ‌یک را به دیگران پیشنهاد می‌دهید؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402