بهترین بازی های رکوردی برای اندروید، آیفون و کامپیوتر

بازی های رکوردی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

انجام بازی های رکوردی از روش‌های خوبی است که می‌تواند حرفه‌ای بودن شما را به عنوان یک گیمر محک زده و کل‌کل‌های جذابی را رقم بزند. برای معرفی بهترین بازی های رکوردی باما همراه باشید.

امروزه ورزش‌های الکترونیک (Esports) به بازوی رقابتی صنعت بازی‌های ویدئویی تبدیل شده است که جدا از مخاطبین زیادی که دارد، درآمد زیادی را نیز نصیب شرکت‌کنندگان و اسپانسرهای حاضر در رقابت‌ها می‌کند. این صنعت توانسته احساسات و اشتیاق بازیکنان نخبه را به یک حرفه پردرآمد تبدیل کند. شرکت تحقیقاتی Newzoo تخمین زده بود که ورزش‌های الکترونیک تا سال 2022 حدود 1.79 میلیارد دلار سالانه درآمد کسب خواهند کرد که البته این رقم به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا تحت تاثیر شدیدی قرار گرفت. اگرچه بسیاری از بازی های رقابتی ظرفیت اجرا شدن به صورت آنلاین را دارند، اما مسابقات اصلی معمولا بصورت حضوری در مکان‌های بزرگی انجام می‌شود که نمی‌توان در آن فاصله اجتماعی را رعایت کرد.

فهرست مطالب

بهترین بازی های رکوردی

بازی‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند دارای ترتیب خاصی نیستند و هرکدام از این عناوین با توجه به سلیقه مخاطب می‌تواند جزو بهترین بازیهای رکوردی باشد. دقت داشته باشید که برای تکمیل مقاله میتوانید بازی های پیشنهادی خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

بازی رکوردی Counter-Strike: Global Offensive

بازی رکوردی

یکی از برترین بازی های رکوردی، بازی Counter-Strike: Global Offensive (یا به اختصار بازی CS: GO) است که با داشتن پشتیبانی قوی از سمت عناوین قوی شوتر اول شخص مانند Counter-Strike و Counter-Strike: Source، برای اولین بار در سال 2012 رونمایی شد. پس از گذشت سال‌ها، این بازی پر سرعت PC هنوز هم در برابر بیشتر عناوین مدرن، قد علم کرده که بخشی از آن به دلیل هسته اصیل گیم پلی و جامعه فعال آن است که هنوز به انجام بازی می‌پردازند.

البته از نظر بصری، بازی CS: GO کاملا از گرافیک روز عقب افتاده و از این نظر در برابر بازی‌هایی مانند Overwatch حرفی برای گفتن ندارد. هنوز هم بسیاری از بازیکنان از تجربه بی نظیر CS: GO و رقابت در مسابقات E-Sport لذت می‌برند. Counter-Strike: Global Offensive، با وجود قدمت تقریباً یک دهه، همچنان یکی از بهترین بازی های رکوردی جهان است. CS: GO ساده و در عین حال بی‌رحمانه بازیکنان را ساعت‌ها با بازی‌های رقابتی چندنفره‌اش به دام می‌اندازد. بازی CS: GO اخیرا توسط ولو به یک بازی رایگان تبدیل شده است؛ بنابراین می‌توانید بدون صرف هیچ هزینه‌ای وارد عمل شوید و به دنیای کانتر بازها بپیوندید.

بازی رکوردی Overwatch

بهترین بازی های رکوردی

Overwatch مانند تمرین در هرج و مرج خالص است. چندین لایه گیم‌پلی زیر ظاهر بی‌قرار این بازی وجود دارد که هرچه بیشتر بازی کنید، این لایه‌ها یکی پس از دیگری باهم ادغام می‌شوند. این بازی، شوتری است که می‌داند چگونه غافلگیر کند، با روندی آتشین گسترده می‌شود، چندین ایده عالی را ترکیب می‌کند و چیزی خارق‌العاده ارائه می‌دهد. اگر به دنبال یکی از بهترین بازیهای رکوردی آنلاین هستید، Overwatch را از دست ندهید. برای خواندن و اطلاع یافتن از آخرین اطلاعات منتشر شده از بازی Overwatch 2 می‌توانید به این مقاله مراجعه کنید.

بازی رکوردی سخت World of Warcraft

بهترین بازی های رکوردی

World of Warcraft که یک بازی آنلاین چند نفره بسیار فانتزی و یکی از برترین بازی های رکوردی است و بر دوش غول‌هایی مانند Ultima و EverQuest ایستاده، بیش از 15 سال است که به طور مداوم خود را احیا می‌کند و اخیراً حال و هوای بازی را مانند گذشته کرده تا بدین طریق گیمرهای قدیمی را هم دوباره به این مجموعه برگرداند. WoW همچنان دارای یک جامعه پر رونق است؛ حتی اگر تعداد کل بازیکنان گاهی اوقات کم و زیاد شود.

این عنوان چهارمین بازی منتشر شده است که در جهان فانتزی Warcraft جریان دارد. World of Warcraft در دنیای Warcraft Azeroth اتفاق می‌افتد و زمان آن تقریباً چهار سال پس از وقایع منتهی به Warcraft III: The Frozen Throner است. این بازی اولین بار در سال 2001 معرفی شد و به مناسبت دهمین سالگرد فرنچایز Warcraft در 23 نوامبر 2004 منتشر شد. از زمان راه اندازی، بلیزارد هشت بسته الحاقی عمده برای World of Warcraft منتشر کرده است.

بازی World of Warcraft محبوب ترین MMORPG جهان و یکی از برترین بازی های رکوردی با تعداد بازیکنان نزدیک به 10 میلیون نفر در سال 2009 بود. این بازی در سال 2014 بیش از صد میلیون حساب ثبت شده داشت. تا سال 2017، این بازی بیش از 9.23 میلیارد دلار درآمد کسب کرد که باعث شد آن را به یکی از پردرآمدترین بازی‌های تمام دوران تبدیل کند. در BlizzCon 2017، نسخه پایه‌ای این بازی با عنوان World of Warcraft Classic معرفی شد که قصد داشت راهی برای تجربه بازی پایه قبل از تمامی محتویات اضافه شده باشد که در آگوست 2019 منتشر شد.

بازی رکوردی Fortnite

بهترین بازی های رکوردی جهان

فورت نایت یکی از بازی های رکوردی محبوب در سبک بتل رویال است؛ یعنی شما در این بازی به همراه چندین بازیکن دیگر کار را آغاز می‌کنید و در نهایت کسی که بتواند سایر بازیکن‌ها را از بین ببرد و خودش زنده بماند برنده بازی خواهد بود. در هر مسابقه فورت نایت 100 بازیکن در یک جزیره کوچک به رقابت می‌پردازند. آنها در ابتدا فقط یک سلاح سرد شبیه تبر یا کلنگ در اختیار دارند و باید گوشه و کنار محیط‌های بازی را بگردند تا سلاح‌های جدید، نارنجک و آیتم‌های دیگر را که برای نجات خودشان یا از بین بردن سایر بازیکن‌ها استفاده می‌شوند، پیدا کنند.

اما چیزی که فورتنایت را از سایر باز‌ی‌های این سبک متمایز می‌کند، تاکید زیاد گیم‌پلی آن روی جنبه ساخت‌وساز است. بازیکن‌های فورتنایت می‌توانند مواد اولیه‌ای مثل چوب، فلز و آجر را جمع‌آوری کنند و با استفاده از آنها سازه‌هایی مانند دیوار، سکو و چیزهای دیگر بسازند و اصطلاحا قلعه خودشان را بنا کنند (Fort در انگلیسی به معنی قلعه یا دژ است). ساختن استحکامات به بازیکنان کمک می‌کند تا از تیررس سایرین دور بمانند و همچنین موقعیت بهتری برای شلیک به آنها پیدا کنند. بهترین بازیکن‌های Fortnite نه‌تنها در استفاده از سلاح‌ها، بلکه در ساخت‌وساز هم مهارت بسیار خوبی دارند.

بازی رکوردی سخت Mortal Kombat 11

بهترین بازی های رکوردی جهان

مورتال کمبت 11 تنها یک بازی برای طرفداران قدیمی این مجموعه و ندر رلم (NetherRealm) نیست، بلکه هر کسی به دنبال وارد شدن به دنیای بازی‌های مبارزه‌ای است قطعا از این بازی لذت خواهد برد. اگر می‌خواهید بیشتر با دنیای مورتال کمبت آشنا شوید، می‌توانید معرفی کامل شخصیت‌های این مجموعه را اینجا و تاریخچه آن را از این مطلب پلازا مطالعه کنید.

مکانیک‌های ساده و موثر مبارزات باعث جذابیت نبردها در هر سطحی از مهارت بازیکن شده و آموزش‌های دقیق داخل بازی هم شما را تشویق به درک بهتر تکنیک‌ها می‌کند. تعداد زیادی از شخصیت‌های قابل بازی وجود دارند و داستان بازی هم جذاب است. شاید پاداش‌های شانسی بخش Krypt و مشکلاتی با ماهیت همیشه آنلاین بازی باعث لبریز شدن صبر شما شوند، اما قطعا در مواردی که مهم است مورتال کمبت 11 عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده و تبدیل به یکی از بهترین بازی های رکوردی شده است.

بازی رکوردی جدید Hyper Scape

بهترین بازی های رکوردی اندروید

Hyper Scape یک بازی رایگان در سبک بتل رویال و شوتر اول شخص است که توسط یوبی سافت مونترال ساخته و توسط کمپانی یوبی سافت برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده است. از ویژگی‌های جالب توجه بازی Hyper Scape می‌توان به ادغام آن با شبکه استریم و پخش زنده بازی Twitch اشاره کرد که بینندگان می‌توانند بطور زنده تمامی مشخصات و تجهیزات گیمر را مشاهده کرده و بر اساس رای خود، نقشه بازی را تغییر دهند.

داستان بازی در سال 2054 و در محلی به نام Neo-Arcadia رخ خواهد داد که بخشی از یک متاورس است. این متاورس که توسط Prisma Dimensions ساخته شده، یک ابر واقعیت مجازی است که کاربران آن قادر خواهند بود از سرتاسر دنیا به آن متصل شوند. در این متاورس، بازیکنان در مسابقه‌ای که به آن Crown Rush گفته می‌شود، با یکدیگر به مبارزه خواهند پرداخت. طراحی محیط بازی شبیه به شهر The Oasis است که در رمان Ready Player One توصیف شده بود.

ساختار بازی Hyper Scape دقیقا همان قواعد بازی‌های بتل رویال را پیروی می‌کند. در این بازی نیز، حداکثر 100 بازیکن وارد نقشه بازی شده و با گذر زمان، محیط به آرامی شروع به کوچک شدن می‌کند. در همین حین نیز بازیکنان باید رقبای خود را از میان بردارند. در ابتدای بازی نیز می‌توانید انتخاب کنید که بازی را در حالت تک نفره (Solo) انجام دهید یا تیم 4 نفره (Squad). تنها تفاوت بازی نسبت به دیگر بازی‌های این سبکی در پایان آن است. زمانی که نقشه بازی به آخرین اندازه خود کوچک شود، یک تاج در قسمت نهایی بازی ظاهر خواهد شد. بعد از ظاهر شدن تاج، گروه یا بازیکنان نهایی باقی مانده در بازی دو راه برای بردن بازی خواهند داشت؛ یا باید تاج را به مالکیت خود دربیاورند و 45 ثانیه آن را حفظ کنند و یا اینکه همه دیگر حریفان خود را بکشند.

در ابتدا، شما هیچ سلاحی در اختیار ندارید و باید به سرعت به دنبال تجهیزات بروید. در بازی، بازیکنان هم می‌توانند اسلحه پیدا کنند و هم قابلیت‌های ویژه که «هک» نام دارند؛ مثلا تبدیل کردن بازیکن به یک توپ غول‌پیکر و یا توانایی نامرئی شدن. بازیکنان فقط می‌توانند دو اسلحه و دو هک را در اختیار بگیرند که البته پایان هر راند می‌توان آن‌ها را تغییر داد.

بازی رکوردی Rainbow Six Siege

بهترین بازی های رکوردی اندروید

Tom Clancy’s Rainbow Six Siege یک بازی رکوردی سخت در سبک شوتر اول شخص است که در آن بازیکنان باید در دو تیم 4 نفره، به مقابله با یکدیگر بپردازند. هر شخصیت در بازی، ملیت، تخصص، گجت و سلاح‌های خاص خود را دارد. هر تیم باید با هوشمندی خود، بهترین اشخاص را که با بقیه تعامل دارد را انتخاب کند تا تعادل بازی با حریف برقرار شود که شکست نخورند و پیروز مسابقه باشند.

سیستم بازی Rainbow Six Siege همانند بازی‌هایی نظیر کانتر یا S.W.A.T (که از ساخته‌های قدیمی استودیو یوبی‌سافت است)، متشکل از دو تیم تروریست و ضد تروریست است. شخصیت‌های بازی شامل نیروی بریتانیایی SAS، نیروی آلمانی GSG-9، نیروی روسی Spetsnaz و نیروی فرانسوی GIGN است. این 4 نفر، شخصیت‌های ابتدایی بازی بودند و بقیه با DLC و سایر محتواهای قابل دانلود به بازی اضافه شدند. بازیکن قبل از شروع بازی می‌تواند هر شخصیتی که دلش می‌خواهد را از بین تیم‌های حمله کننده یا دفاع کننده انتخاب کند.

وقتی بازی شروع می‌شود، بازیکنان هرکدام می‌توانند انتخاب کنند که در کدام قسمت از نقشه برای دفاع یا حمله بازی را شروع کنند. مدت زمان یک دقیقه نیز به تیم حمله کننده وقت داده می‌شود تا موقعیت دشمن و راه‌های ورودی و تله‌ها را به وسیله پهپاد شناسایی کند. در همان یک دقیقه، تیم دفاع کننده برای جای‌گیری، کار گذاشتن تله و بستن راه‌های ورودی تلاش می‌کنند و حتی می‌توانند پهپاد حریف را نابود کنند. مپ‌های بازی طوری طراحی شده که بازیکنان مجبور به برقراری نبردهای نزدیک باشند. برای آشنایی بیشتر با بازی Rainbow Six Siege و یادگیری آن می‌توانید سری به این صفحه بزنید.

بازی Dota 2

بازی های رکوردی اندروید

بازی DOTA 2 یکی از برترین عناوین مولتی پلیر آنلاین بتل آرنا (MOBA) در بین بازی های رکوردی استیم به حساب می‌آید. این بازی با هدف از بین بردن پایگاه تیم رقیب، دو تیم پنج نفره را مقابل هم قرار می‌دهد. در رقابت‌های E-Sport، بازی دوتا 2 را اینگونه توصیف می‌کنند که یادگیری آن آسان اما حرفه‌ای شدن در آن بسیار سخت است. در این بازی رایگان مولتی پلیر آنلاین بتل آرنا (MOBA)، شما قابلیت انتخاب بیش از 100 قهرمان مختلف را دارید که هر کدام نیز قدرت‌های منحصر به فرد خود را دارند که باید با ترکیب این قدرت و استفاده صحیح از آن‌ها در زمین نبرد، تیم را به سمت پیروزی سوق بدهید.

علیرغم برخی انتقادات نسبت به سختی یادگیری و پیچیدگی کلی آن، Dota 2 به دلیل گیم پلی با ارزش، کیفیت تولید و وفاداری نسبت به مدل قبلی خود مورد ستایش قرار گرفت. به عقیده بسیاری این عنوان یکی از برترین بازی های ویدیویی در تمام دوران‌ها در نظر گرفته شده است. این بازی از زمان انتشار با آنلاین بودن هم زمان بیش از یک میلیون بازیکن، یکی از پربازدیدترین بازی‌ها در Steam و پرطرفدارترین بازی کامپیوتری نیز لقب گرفته است. محبوبیت این بازی منجر به تولید کالاهای رسمی برای آن شده؛ از جمله پوشاک، لوازم جانبی، اسباب بازی‌ها و همچنین استفاده از شخصیت‌های آن بصورت تبلیغاتی در سایر بازی‌ها و رسانه‌ها مثل انیمیشن.

این بازی همچنین به جامعه کاربران خود امکان می‌دهد تا گیم مودها، نقشه‌ها و لباس‌های مخصوص خود را که در Steam Workshop بارگذاری می‌شود، بسازند. دو بازی اسپین آف با نام‌های Artifact و Dota Underlords نیز توسط Valve عرضه شدند. از Dota 2 همچنین در آزمایش‌های یادگیری ربات‌ها نیز استفاده شده است؛ در این بازی تیمی از ربات‌ها که به OpenAI Five معروف هستند توانایی شکست بازیکنان حرفه‌ای را دارند.

بازی رکوردی برای اندروید و آیفون PUBG

بازی های رکوردی اندروید

PlayerUnknown’s Battlegrounds یا همان بازی PUBG یکی از بهترین بازی های رکوردی اندروید و آیفون در سبک بتل رویال است که توسط استودیوی Bluehole و با موتور گرافیکی Unreal Engine 4 ساخته و منتشر شده است. با انتشار بازی پابجی در سال 2016، سبک جدیدی از بازی‌های کامپیوتری وارد بازار شد و آن هم بتل رویال نام داشت. با استفاده از این سبک، بعدها بازی‌هایی نظیر فورتنایت و Call of Duty: Mobile هم وارد بازار شدند.

بازی در سبک بتل رویال بدین شکل است که شما در یک نقشه به همراه 99 نفر دیگر حضور دارید و باید سعی کنید تا بصورت تک نفره یا در تیم‌های دو نفره یا چهار نفره به مبارزه با یکدیگر بپردازید. آخرین شخص یا آخرین تیمی که زنده بماند، برنده مسابقه خواهد بود. نقشه بازی بسیار بزرگ است و در ابتدا شما در هواپیما حضور دارید که باید با چتر نجات روی زمین فرود بیایید. در ابتدا هیچ سلاحی ندارید؛ پس باید به سرعت جعبه‌ها و خانه‌ها را جستجو کرده و دنبال اسلحه، مهمات، کوله پشتی و جلیقه بگردید. هنگام فرود آمدن در مکان‌های شلوغ، اولین کسی که اسلحه پیدا کند شانس بیشتری برای نجات پیدا کردن از آن مخمصه دارد.

همانطور که اشاره کردیم نقشه بازی بسیار وسیع است؛ اما چطور این قضیه کنترل می‌شود؟ در بازی منطقه‌ای داریم به اسم Safe Zone که هر چند دقیقه یک بار به شکل دایره روی نقشه ظاهر می‌شود. این دایره محلی‌ست که بازیکنان باید در آن جمع شوند و اگر از آن عقب بمانند، به مرور میزان سلامتی آنان کاهش می‌یابد. پس بزرگ بودن نقشه همیشگی نیست و با گذر زمان کوچک و کوچک‌تر می‌شود تا بازیکنان زودتر همدیگر را پیدا کرده و مبارزه کنند. برای مطالعه آموزش و بررسی کامل بازی پابجی می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

دانلود بازی PUBG برای اندروید و iOS

بازی Call of Duty Warzone

بازی رکوردی ماشین

بازی رکوردی Warzone یا منطقه جنگی عنوان جدید کال آف دیوتی (Call of Duty) است که در کنار بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد. این بازی مستقل و رایگان است و بازیکنانی که از قبل دارای Modern Warfare هستند، می‌توانند از طریق منوی بازی به آن دسترسی پیدا کنند. برای اکثر بازیکنان، هدف اصلی بازی، حالت رویال نبرد (Battle royale) است.

منطقه جنگی دارای دو حالت بازی است: نبرد رویال و غارت. در حالی که نبرد رویال ژانری است که توسط بازی‌هایی مانند Fortnite محبوبیت دارد، حالت گیم‌پلی غارت (Plunder) مربوط به مکانیک ارز درون بازی و مختص منطقه جنگی است. این دومین قسمت از نبرد رویال در سری بازی‌های Call of Duty است که دنباله Blackout در Call of Duty: Black Ops 4 است که در سال 2018 منتشر شد. این بازی منطقه جنگی از آن نظر از Blackout متفاوت است که در این بخش تمرکز بر روی استفاده از ویژگی جدید بازی یعنی جمع‌آوری ارزی یا Cash است. بازی Call of Duty Warzone حداکثر 150 بازیکن را در یک مسابقه پشتیبانی می‌کند که بیشتر از اندازه معمولی 100 بازیکن در عناوین دیگر رویال نبرد است. برای خواندن اطلاعات کامل بازی Call of Duty Warzone می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

بازی Apex Legends از بهترین بازی های رکوردی

بازی رکوردی سخت

بازی Apex Legends توسط استودیو Respawn Entertainment ساخته شده و کمپانی الکترونیک آرتز آن را به انتشار عمومی رسانده است. در بازی Apex Legends سه جوخه با حداکثر ظرفیت 20 نفر در یک جزیره فرود می‌آیند تا اعضای آن‌ها به دنبال اسلحه‌ها و مهمات رفته و به جنگ با دشمنان خود بروند. آخرین تیمی که زنده بماند یک دور از بازی را خواهد برد.

وقایع بازی Apex Legends در همان دنیایی به وقوع می‌پیوندد که عناوین دیگر شرکت Respawn همانند Titanfall و Titanfall 2 در آن‌ها رخ می‌دهند. بازی بتل رویال Apex Legends سبب بازخورد مثبت منتقدین شده و از منظرهای گوناگون همانند گیم پلی، سیستم پیشرفت (Progression) و ترکیب المان‌های ژانرهای مختلف ستوده شده است.

امروزه اپکس لجندز به یکی از بهترین بازی های بتل آنلاین تبدیل شده که برای نشان دادن مهارت های خود در زمینه تیراندازی باید در برابر رقبایی از سراسر جهان ایستادگی کنید و همین موضوع سبب بوجود آمدن گیم پلی بسیار خوبی خواهد شد که میتواند شمارا برای زمان طولانی سرگرم کند. در ادامه لیست بهترین بازی های رکوردی باما همراه باشید.

بازی رکوردی جدید Valvorant

بازی رکوردی برای اندروید

استودیو Riot Games با عرضه بازی League Of Legends توانایی خودش را در ساخت بازی های رکوردی به همه ثابت کرد. بازی‌ای که سال‌هاست از آن پشتیبانی می‌شود و کم‌تر کسی هم می‌تواند از آن ایراد بزرگی بگیرد. حال این استودیو با یک بازی شوتر اول شخص پا به سال 2020 گذاشته است.

بازی اول شخص Valvorant تقریبا ترکیبی است از Counter Strike: GO و Overwatch که به خوبی توانسته از المان‌های این دو بازی در قسمت‌های مناسب استفاده کند. شما در این بازی در قالب دو تیم 5 نفره مقابل هم قرار می‌گیرید و باید علاوه بر نشانه‌گیری دقیق و داشتن استراتژی در حرکات، از توانایی‌های کاراکتر خود هم به خوبی استفاده کنید. هر کاراکتر در این بازی ویژگی‌های خاصی دارد. سه کلاس حمله، دفاع و پشتیبانی وجود دارد که توانایی شخصیت‌ها بسته به نوع کلاسشان فرق دارد. مثلا شما در این بازی می‌توانید با زدن یک دکمه و استفاده از قابلیت مخصوص کاراکترتان، محیط را برای دشمن تار کنید یا قدرت شلیک‌هایتان را چند ثانیه 3 برابر کنید. همچنین یک قدرت آلتیمیت هم مانند بازی Overwatch دارا هستید که می‌توانید با استفاده از آن تعداد زیادی دشمن را از بین ببرید.

بازی رکوردی ایفون و اندروید Call of Duty: Mobile

بازی رکوردی مود

Call of Duty: Mobile یک بازی ویدئویی تیراندازی و یکی از بهترین بازی های رکوردی اندروید و آیفون است که توسط TiMi Studios ساخته شده و توسط Activision و Garena برای اندروید و iOS منتشر شده است. این بازی در تاریخ 1 اکتبر 2019 (9 مهر 1399) منتشر شد. کالاف دیوتی موبایل یکی از بزرگترین راه‌اندازی‌های بازی های موبایل در تاریخ را آغاز کرد که بیش از 327 میلیون دلار درآمد با 250 میلیون دانلود تا پایان ژوئن 2020 کسب کرد.

گیم پلی این بازی به 2 بخش بزرگ تقسیم می‌شود: مولتی پلیر و بتل رویال. در بخش مولتی پلیر، می‌توانید در تیم‌های 2 نفره، 5 نفره و 10 نفره با یکدیگر در بخش‌های مختلف مانند Team Deathmach یا Frontline به رقابت بپردازید. بخش بتل رویال نیز بدین شکل است که درون یک جزیره، 100 بازیکن حضور دارند و همگی باید برای زنده ماندن به عنوان تیم آخر و یا نفر آخر تلاش کنند.

/دانلود بازی Call of Duty: Mobile برای اندروید و iOS

بازی رکوردی مود Tekken 7

بازی رکوردی جدید

تیکن 7 مانند نسخه‌های قبلی خود، روایتی از پدران و پسران است که قصد دارند یکدیگر را بکشند تا قبیله میشیما را از ژن شیطان پاک کنند؛ یک DNA جادویی که افراد خاصی را به اهریمن و موجودات جهنمی تبدیل می‌کند. بازی تیکن 7 که یکی از بهترین بازی های رکوردی بوده با در اختیار داشتن چالش های بسیار و سبک خوب میتواند گیم پلی مناسبی را برای سرگرمی در اختیارتان قرار دهد.

اگرچه این بازی بخاطر داستان بخش تک نفره خود محبوب و معروف است، اما به دلیلِ داشتنِ سبک‌های مبارزه‌ای مختلف، طراحی سه بعدی (که راه‌های جدیدی برای حمله کردن و جاخالی دادن ایجاد می‌کند) و اسلوموشن شدن هنگامی که میزان سلامتی هر دو بازیکن بسیار پایین آمده و مبارزه را از فاصله نزدیک ادامه می‌دهند، بین طرفداران بازی های رکوردی رونق بسیاری دارد. انجام این بازی بصورت حرفه‌ای و در سطح بالا منجر به ایجاد حرکات کنگ‌فو مانند خاصی می‌شود که در بازی‌های مبارزه‌ای رقیب نخواهید دید.

سخن پایانی

بطور کلی در این مطلب سعی کردیم تا به بررسی بهترین بازی های رکوردی جهان اندروید، آیفون و کامپیوتر بپردازیم تا با معرفی آن‌ها و ایجاد این فهرست، بتوانیم فرایند انتخاب را برایتان آسان‌تر کنیم. بازی‌های سبک ورزش الکترونیک امروزه در جهان و مخصوصا در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده و با روی کار آمدن بازی های رکوردی اندروید و آیفون مانند پابجی یا فورتنایت، اکنون افراد بیشتری می‌توانند به این جامعه بپیوندند. البته عناوین ساده‌ای مثل بازی رکوردی پیانو یا بازی رکوردی ماشین نیز داریم، اما بازی‌هایی که در این فهرست آورده شده حالت جدی‌تر و رقابتی‌تری را بین عناوین Esports دارد.‌ رکورد داشتن در این بازی‌ها می‌تواند نمایانگر میزان حرفه‌ای بودن‌تان به عنوان یک گیمر باشد.

نظر شما درمورد بازیهای رکوردی این فهرست چیست؟ جای کدام عناوین در این فهرست خالی است؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402