بررسی بازی کلاچ ؛ تریلر، گیم پلی و جزئیات آن

دانلود بازی کلاچ ماشین سواری
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در بین سبک‌های بسیاری که در دنیای گیم وجود دارد، بازی‌های مسابقه‌ای طرفداران بخصوصی دارند. حالا بازی کلاچ به بازار آمده تا لذت رانندگی را به طرفداران منتقل کند.

اگر بخواهیم یک ترتیب برای محبوبت بازی‌های اندرویدی یا کلا بازی‌های موبایل قرار دهیم، باید بگوییم که بازی‌های مسابقه‌ای در صدر این فهرست قرار خواهند گرفت. بازی‌های مسابقه‌ای به خودی خود دارای تنوع بالایی هستند. بازی‌هایی از قبیل مسابقه با موتورسیکلت، دوچرخه، اسکیت و… در این ژانر وجود دارند. در کنار تمامی این بازی‌های مسابقه‌ای، بازی‌هایی که مسابقه‌هایشان با اتومبیل صورت می‌گیرد بسیار پرطرفدارتر هستند. بازی ماشین بازی کلاچ یک شاهکار از محصولات ساخت داخلی به شمار می‌آید.

فهرست مطالب

بررسی بازی کلاچ

برای آشنایی بهتر با بهترین محصول استودیو مونوگیم میتوانید باما در ادامه همراه باشید که در ادامه به بخش های مهمی از بازی نظیر گیم پلی اشاره شده است.

همچنین بخوانید :

گیم پلی بازی کلاچ

سازندگان ایرانی با مهارت‌های خودشان اقدام به ساخت یک بازی مسابقه‌ای ماشین کردند و هدف اصلیشان این بود که بازیکنان ایرانی بتوانند لذت رانندگی با خودروهای ایرانی را نیز تجربه کنند. آن‌ها موفق به ساخت بازی موبایلی کلاچ شدند و تا به امروز، این بازی مهیج طرفداران بسیاری را به خودش اختصاص داده است. تا به اینجای کار قصد داشتیم یک پیش زمینه از بازی‌های موبایل و بخصوص بازی‌های مسابقه‌ای تقدیم نگاه شما عزیزان کنیم.

بازی Clutch/ بازی ایرانی کلاچ/ بازی کلاچ

در ادامه به معرفی بازی کلاچ خواهیم پرداخت. در خصوص گیم پلی بازی کلاچ نکات قابل توجهی وجود دارد که می‌خواهیم به آن‌ها اشاره‌ای داشته باشیم. اگر بخواهیم کیفیت گیم پلی و برخی دیگر از جزئیات بازی اتومبیلرانی کلاچ را با کیفیت گرافیکی و صداگذاری سایر بازی‌های اتومبیلرانی خارجی مقایسه کنیم، باید بگوییم که بازی Clutch ضعف‌ها و کمبودهای جزئی را در خود دارد.

در آن طرف قضیه، بازی اندرویدی کلاچ دارای یکسری جزئیات بسیار چشم‌گیر است که سایر بازی‌های مسابقه‌ای ساخت خارج فاقد آن‎‌ها هستند. جزئیاتی که می‌گوییم بازی Clutch فاقد آن‌ها بوده و یا نقص‌هایی که دارد مربوط به صداگذاری، رانندگی و… است. اگر بخواهیم صداگذاری بازی کلاچ برای اندروید را با بازی مثل آسفالت مقایسه کنیم دقیقا به عمق تفاوت پی خواهید برد. هر بازیکنی که به سمت چنین بازی‌های مسابقه با اتومبیل می‌آید، قطعا به دنبال یک صدای زیبا، تمیز و با کیفیت از ماشین است.

خوشبختانه بازی ایرانی کلاچ در جاهای دیگر یکسری از کم و کسری‌ها را به شکل بسیار زیبایی جبران کرده است. این همان نقطه قوت این بازی جنجالی است. پس از دانلود بازی کلاچ ماشین سواری، هنگامی که وارد منوی اولیه بازی می‌شوید، همه نوشته‌ها اعم از راهنما و سایر قسمت‌ها به زبان فارسی نوشته شده‌اند. بازیکنان به راحتی هرچه تمام‌تر قادر هستند تا راهنمای بازی را به خوبی مطالعه کرده و انتخابات و آگاهی بهتری به بازی داشته باشند.

پس از آنکه با منوی بازی Clutch آشنا شدید، نوبت به تجربه رانندگی در این بازی می‌رسد. در ابتدای کار بازی به صورت خودکار یک ماشین ارزان قیمت در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و اینجا آغاز یک سفر هیجان انگیز برای بازیکنان خواهد بود. با ماشینی که بازی به شما داده باید سعی کنید تا ماموریت‌های مختلفی که در بازی وجود دارند را با موفقیت سپری کرده و پول خوبی را در حساب خود ذخیره کنید. در ادامه و در نقد و بررسی بازی کلاچ، به نوع و تنوع ماموریت‎‌های این بازی اشاره خواهیم کرد. ماموریت‌های بازی ایرانی کلاچ تنوع بالایی ندارند و آنقدر هم کم نیستند که بگوییم یکنواخت هستند.

بازی کلاچ برای اندروید

برای پیدا کردن و شرکت در ماموریت، باید به نقشه بازی مراجعه کنید. بر روی نقشه علامت‌هایی مشاهده خواهید کرد که شما را برای رسیدن به ماموریتتان راهنمایی خواهد کرد. ماموریت‌های بازی Clutch به این صورت هستند که بازیکنان باید یک ماشین را از یک بنگاه فروش ماشین برداشته و به مقصدی که برایشان مشخص خواهد کرد منتقل کنند.

یکی از چالش‌هایی که در این ماموریت وجود دارد این بوده که شما باید طبق سرعتی که به شما خواهد داد رانندگی کنید. اگر بالاتر از آن حد تعیین شده سرعت بروید، به ازای هر یک ثانیه از مبلغی که به عنوان پاداش قرار است به شما بدهد کاسته می‌شود. چالش دیگر، تصادف است. اگر در طول انتقال آن ماشین، تصادفی را متحمل شوید نیز از شما پول کم خواهد کرد.

مرحله و یا ماموریت جذاب دیگری که در بازی کلاچ 2020 وجود دارد و پول بسیار خوبی را به بازیکنان می‌دهد بدین صورت است که شما باید به یکی از قسمت‌های حومه مانند نقشه بازی بروید و در آنجا یک بار از اجناس ممنوعه و خلاف را به مقصدی که برای شما تعیین می‌کند منتقل کنید. این مرحله نسبت به سایر مراحل پول بیشتری به شما خواهد داد.

یکی از گزینه‌هایی که بر جذابیت‌ بازی کلاچ برای آیفون افزوده، حالت‌های مختلف رانندگی است. شاید برایتان سوال باشد که دقیقا منظورمان از حالت‌های مختلف چه چیزی می‌تواند باشد. حالت‌هایی همچون Drift، معمولی و… در بازی طراحی شده تا بازیکنان با هر سبکی که تمایل دارند، در خیابان‌های بازی به مسابقه بپردازند. هریک از این حالت‌ها جلوه بسیار با کیفیتی از آن حالت را به تصویر می‌کشند.

بازی ماشین بازی کلاچ

برای مثال هنگامی که در حال دریفت زدن هستید، آنقدر با کیفیت و مهیج، ماشین به سر خوردن می‌افتد که نهایت لذت را به شما خواهد داد. نکته دیگری که باید بدانید این است که در بازی Clutch یک راه دیگر وجود دارد که هم آسان‌تر بوده و همیشه بازیکنان می‌توانند از این روش پول دربیاورند. این روش دریفت زدن و عبور از حد مجاز سرعت در خیابان‌های شهر است.

هنگامی که شما دریفت می‌زنید، به ازای هر متر بازی به شما پول و پاداش می‌دهد. قابل ذکر است که میزان پول و نرخ دریافت در این کار پایین‌تر از سایر ماموریت‌هایی است که در بالا گفته شده است. در رابطه با عبور از حد مجاز سرعت باید بگوییم که چهار راه‌ها و چراغ‌های راهنمایی در بازی وجود دارد که قرمز، زرد و سبز می‌شوند. هنگامی که با سرعت بالا از چراغ قرمز عبور کنید بازی به شما پول و پاداش خواهد داد.

این روش را نیز تا جایی که شرایطش فراهم باشد می‌توان ادامه داد. یعنی تا جایی که مسیر مستقیم باشد و هرچه شما مدت بیشتری از حد مجاز سرعت بتوانید رانندگی کنید، بازی به ازای هر ثانیه به شما پول خواهد داد. از آن ‌جایی که این بازی وابسته به پول است و با پول می‌توان ماشین‌های جدید را تجربه کرد، نتیجه می‌گیریم که سازنده برای درآمدزایی بازیکنان نیز فرصت‌ها و راه‌های بسیار خوبی را قرار داده است.

در قسمت آغازین بررسی بازی اندروید کلاچ به این موضوع اشاره کردیم که ماشین‌های ایرانی موجود در این بازی، بسیار بر جذابیتش موثر بوده‌اند. پس از دانلود بازی کلاچ می‌بینید که تنوع بسیار بالایی در رابطه با یکی از قسمت‌های مورد علاقه و بسیار پرطرفدار بازی‌های مسابقه‌ای که Customize یا همان شخصی‌سازی است در بازی قرار داده شده است.

بازی Clutch/ بازی اتومبیلرانی کلاچ

در قسمت شخصی‌سازی کردن اتومبیل، شما گزینه‌های متعدد و زیادی برای تغییر در پیش رو دارید. پس از دانلود بازی کلاچ برای آیفون، بازیکنان برای تغییر در ظاهر ماشین خود، باید به قسمت شخصی‌سازی منو رفته و پس از آن، انتخاب کنند که چه قسمتی از ماشین را می‌خواهند دست‌کاری کنند. در ابتدای نقد و بررسی بازی موبایلی کلاچ، به ماموریت‌ها و سایر جزئیات بازی پرداختیم. در این قسمت نوبت می‌رسد به بخش جذاب شخصی‌سازی ماشین. برای اسپرت کردن اتومبیل‌های بازی ایرانی کلاچ، بازیکنان تنوع زیادی در مقابل خود دارند. تنوع رنگ بسیار بالا و خوب، تغییر ارتفاع جلو، عقب و تمام ماشین، تغییر رینگ‌ها، دودی کردن شیشه‌ها و چسباندن کاور و یا برچسب‌های جذابی که در زیبایی ماشین شما تاثیر بسیاری دارند.

تمام کارهایی که برای اسپرت کردن یک ماشین در واقعیت انجام می‌شود را شما در بازی Clutch می‌توانید انجام دهید. قابل ذکر است که در قسمت شخصی‌سازی، یک‌سری کمبودها وجود دارد که با انتقاد برخی از بازیکنان رو به رو شده بود. این تغیرات از این قبیل هستند که شما چراغ‌های ماشین را نمی‌توانید تغییر داده و آن‌ها را اسپرت کنید. تنها تغییری که می‌توانید بر روی چراغ‌ها انجام دهید، تغییر رنگ نور چراغ جلو است. نکته دیگری که با انتقاد طرفداران این بازی مواجه شده نداشتن قابلیت تغییر اگزوز است. تا به اینجای کار تمامی نکات بازی کلاچ 2020 را تقدیم نگاه شما عزیزان کردیم.

شاید برای بسیاری از کاربران بازی‌های موبایل سوال باشد که آیا بازی ایرانی کلاچ برای پلتفرم‌هایی همچون کامپیوتر منتشر شده یا قرار است منتشر شود؟ در جواب این سوال باید بگوییم خیر، بازی کلاچ در حال حاضر بازی انحصاری برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS است. تا به امروز هیچ‌گونه خبر رسمی در رابطه با انتشار این بازی برای پلتفرم‌هایی همچون کامپیوتر، به انتشار نرسیده است. بازی کلاچ برای کامپیوتر را ممکن است بتوانید با شبیه‌سازهایی که بازی موبایل را بر روی کامپیوتر اجرا می‌کنند بازی کنید.

دانلود بازی کلاچ

فارغ از بررسی بازی کلاچ باید بدانید که استودیو سازنده بازی یعنی مونوگیم تا به امروز 3 نسخه از این بازی محبوب ایرانی را منتشر نموده است گه خوشبختانه تمامی آنها از سوی کاربران ایرانی مورد پسند واقع شده اند و این موضوع میتواند دلیل خوبی برای رشد بازی در اینده باشد. همچنین از لینک‌های زیر می‌توانید برای دانلود بازی Clutch اقدام کنید.

دانلود بازی کلاچ برای اندروید

سخن پایانی

بازی ایرانی کلاچ

بازی‌های مسابقه‌ای آن ‌هم برای موبایل، بسیاری از کاربران گوشی‌های موبایل را به سمت خودشان سوق می‌دهند. از آن‌جایی که بازی ایرانی کلاچ قابلیت آنلاین و آفلاین بازی کردن را دارد، گستره کاربران خود را وسیع‌تر کرده است. برخی از بازیکنان برای آنلاین بودنش به سمتش می‌روند، برخی دیگر به دلیل آفلاین بودن. این دو حالت هر کدام لذت جداگانه‌ای را به بازیکنان منتقل خواهند کرد. اگر شما عزیزان به بازی‌های مسابقه‌ با اتومبیل که انحصاری گوشی‌های موبایل هستند علاقه دارید، ما به شما بازی کلاچ را پیشنهاد می‌کنیم.

آیا شما به بازی‌های اتومبیلرانی علاقه‌مند هستید؟ تجربه بازی کردن بازی Clutch را داشته‌اید؟ نظرات و پیشنهادات خودتان را با تیم پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
احمد
.
27 مهر 1400، 18:55
پاسخ
0
1
ممنون. خیلی وقت بود منتظر بازی کلاچ بودم.
avatar
مبین ایمانی
.
07 تیر 1400، 11:32
پاسخ
0
1
سلام نظرم این است که برای بازی کلاچ که نسخه ۲.۹۲ که بروز میشه شماره پلاک های مختلف خارجی ترکی عراق اینا بعد کیت برای اسپرت ماشین اگزوز های مختلف وصدا های جذاب و تعویض چراغ رینگ اضافی بعد ماشین های اضافی مانند بی ام وه های مدل بالا بنز اعودی
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402