مزایای خرید پیج اینستاگرام همراه با 10 نکته مهمی که قبل از خرید پیج باید بدانید

خرید پیج اینستاگرام
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

داستان ما از آنجا شروع شد که شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام روز به روز به تعداد مخاطبان خود افزود و حالا بخش قابل توجهی از بیزنس‌ها و کسب‌و‌کارهای آنلاین هم بخشی یا همه‌ی موجودیت خود را روی این شبکه‌ی اجتماعی انتقال دادند. اینستاگرام با توجه به قابلیت‌هایی که دارد از جمله محتوای مبتنی بر تصویر، سرعت بالای کار، کاربری آسان و … این امکان را فراهم کرده تا عموم مردم به نحوی عاشق آن شده و زمان زیادی در روز را برای کار کردن با آن صرف کنند. به همین خاطر است که سرمایه گذاری روی آن در اغلب موارد سودآور خواهد بود. همین موضوع سبب شده است تا بازار کارهایی مانند خرید پیج اینستاگرام بیش از هر زمان دیگری داغ و چالش‌ برانگیز باشد.

چرا مردم اقدام به خرید پیج می‌کنند؟

همه‌ی کسب‌و‌کارها دوست دارند تا در اینستاگرام موفق باشند و درآمد زیادی کسب کنند. عده‌ی زیادی از افراد به خاطر تلاش‌های بدون برنامه نتوانسته‌اند در اینستاگرام به تعداد کافی فالوور داشته باشند. عده‌ای هم به خاطر آگاه نبودن از تکنیک‌های مربوط به افزایش فالوور از قافله عقب مانده‌اند. از سویی دیگر برخی حتی حوصله‌ی تلاش کردن برای افزایش فالوور و مخاطب را ندارند. به همین خاطر تکنیک‌هایی مانند خرید پیج به وجود آمده تا کار چنین افرادی ساده‌تر شود.

چگونه پیج اینستاگرام بخریم ؟

منظور از خریدن پیج یا صفحه‌ی اینستاگرامی چیست؟

همانطور که گفتیم که با خاطر برخی مشکلات بیشتر افراد توان ساخت و مدیریت یک پیج و رساندن آن به تعداد بالای فالوور را ندارند. به همین خاطر افرادی که این توانایی را دارند با ساخت پیج، تولید محتوای جذاب و صبوری پیج‌هایی با تعداد بالای فالوور ساخته و در نهایت این پیج‌ها را به فروش می‌رسانند. یعنی شما با پرداخت مبلغی پول، رمز عبور و اطلاعات محرمانه‌ی پیج را تحویل گرفته و با تغییر ایمیل یا شماره‌ی تلفن همراه ، آن حساب کاربری را از آن خود می‌کنید.

نکته‌ای که از همان ابتدا باید به آن توجه کنیم

قرار شد که در این پست در رابطه با مزایای خرید پیج صحبت کنیم. اما این مزایا تا زمانی برقرار است که شما بتوانید یک پیج خود خریداری کنید. خریدن یک پیج خوب هم زمانی امکان‌پذیر است که بتوانید از فرد یا مجموعه‌ی خوبی اقدام به خرید فالوور کنید. سایت‌های زیادی در سراسر اینترنت اقدام به فروش  پیج می‌کنند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها سایت «.comخریدفالووراینستاگرام» است. بنابراین تمام مزایایی که از این به بعد قصد تعریف آن را داریم فقط برای مواردی صادق است که شما پیج خوبی خریداری کرده باشید.

مزایای خرید صفحه‌ی اینستاگرامی

این کار هم مانند سایر کارها مزایا و معایب خاص خود را دارد. اما هر شخص با توجه به وضعیت و شرایط خود باید بسنجد که کدام روش بیشتر به نفع او خواهد بود.

پیج با فالوور بسیار زیاد در مدت زمان بسیار کم

اگر بخواهید خودتان یک پیج اینستاگرام ساخته و از طریق روش‌های گوناگون مانند تولید محتوا و تبلیغات فالوور جذب کنید، این کار برای شما حداقل 1 سال زمان می‌برد تا بتوانید تعداد فالوورهای خود را به یک میزان قابل قبول برسانید. اما خرید یک پیج کمتر از چند دقیقه زمان خواهد برد. یعنی شما می‌توانید با پرداخت مبلغی یک سال از زمان خود را ذخیره کرده و از منافع پیجی که برای آن 1 سال زحمت کشیده شده است استفاده کنید. صرفه جویی در زمان یکی از مهم‌ترین مزایای خرید پیج اینستاگرام است و عموم مردم به همین دلیل اقدام به انجام  این کار می‌کنند.

فالوورهای واقعی

بسیاری از پیج‌های پرفالووری که در سطح اینستاگرام می‌بینید بخش قابل توجهی از فالوورهایشان فیک هستند. این افراد به این خاطر که در مدت زمان برنامه‌ریزی‌شان نتوانسته بودند، به تعداد مشخصی فالوور برسند، اقدام به خرید فالوور از نوع فیک می‌کنند که بسیار بی‌فایده و حتی مضر است. اما با خرید یک پیج خوب شما صاحب تعداد زیادی فالوور از نوع واقعی می‎شوید که بسیار کمک کننده خواهند بود. این فالوورهای واقعی پست‌های شما را می‌بینند و با شما تعامل خواهند داشت.

جلب توجه کاربران

یکی از بزرگترین سختی‌های افتتاح یک پیج در اینستاگرام این است که شما باید با رقیبان قدرتمند و پرطرفدار که چندین سال در اینستاگرام سابقه دارند باید رقابت کنید و این موضوع بسیاری از افراد را سرخورده و ناامید می‌کند. به این دلیل که کاربران اینستاگرام اصولا به دنبال پیج‌هایی می‌روند که فالوورهای زیادی دارند و این موضوع را حمل بر باکیفیت بودن محتوای تولیدی آن پیج می‌گذارند. شما با خرید پیج اینستاگرام شروعی طوفانی و قدرتمند خواهید داشت به شکلی که کسی نتواند شما را نادیده بگیرد. در نتیجه از همان اول کار شما جدی آغاز می‎شود.

هزینه‎ی کم

خوب می‌دانید که برای این که با استفاده از تولید محتوا مخاطب جذب کنید باید چقدر هزینه کنید. تولید محتوای ویدئویی (دقیقا همان تایپ از محتوایی که بیشترین طرفدار را دارد) جزء گران‌ترین محتواهاست. اما با خرید پیج می‌توانید بدون پرداخت این هزینه‌ها صاحب یک صفحه‌ی اینستاگرامی پرفالوور شوید.

 

جلب توجه اینستاگرام

همانطور که می‌دانید برای این که بتوانید در رتبه‌های بالای الگوریتم‌ها و رنکینگ اینستاگرام قرار بگیرید، لازم است که پیج شما طرفداران زیادی داشته باشد و روزانه صدها هزار بازدید از پست شما شود. اما خوب می‌دانید که یک پیج تازه تاسیس نمی‌تواند تا این حد بازدید داشته باشد. اما راه حل چیست؟ خرید پیج اینستاگرام یک راه خوب برای ثابت کردن خود به اینستاگرام است. اینستاگرام از قبل پست‌های شخص سازنده را در سیستم خود ثبت کرده و لایک‌ها و کامنت‌های آن را هم به همین شکل برای خود ضبط نموده است. در نتیجه شما هم از سابقه‌ی خوبی برخوردارید و هم تعداد طرفداران و لایک‌های شما زیاد است. در نتیجه تنها کاری که بعد از خرید پیج باید بکنید این است که پست‌های قبلی را آرشیو کرده و پست‌های خود را آپلود کنید.

 

معایب خریدن پیج اینستاگرامی چیست؟

در کنار تمام این مزایا یک عیب وجود دارد که می‌توانید آن را با استفاده از روش‌های مختلف حل کنید. هنگامی که شما اقدام به خرید یک پیج می‌کنید، نام، عکس، پست‌ها و … را تغییر می‌دهید. این موضوع سبب می‎شود که فالوورهای آن پیج شما را گم کنند در نتیجه تعداد بازدید از پست شما ممکن است کمی کم شود. اما راه حل این مشکل استفاده از عکس پروفایل جذاب، یک بیوگرافی خوب و پست‌های جالب است تا بتوانید نظر فالوورها را به سمت خود جلب کنید.

 

نکته‌ی پایانی

در این نوشته سعی کردیم تا جنبه‌های گوناگون خرید پیج اینستاگرام را با یکدیگر بررسی کنیم. متوجه شدیم که خریدن پیج اینستاگرامی می‌تواند برای افرادی  که زمان کافی یا بودجه برای تولید محتوا ندارند، بسیار مفید باشد. با این حال این شما هستید که باید بر اساس نیاز خود تصمیم بگیرید که کدام کار برای شما مناسب‌تر است. دوباره تذکر می‌دهیم که تمام این مزایا تا زمانی صادق خواهند بود که بتوانید پیج خود را از یک مجموعه‌ی خوب خریداری کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402