بررسی بازی Art of War: Legions | هنر رهبری سربازان مکعبی

بررسی بازی Art of War: Legions
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی Art of War: Legions مناسب افرادی است که به دنبال تجربه یک بازی استراتژیک ساده موبایلی هستند. در ادامه با معرفی بازی هنر نبرد همراه ما باشید.

این روزها مشاهده می‌شود که بیشتر بازی‌های استراتژیک موبایلی به صورت آنلاین اجرا می‌شوند. خب بدیهی است که بازی‌های آنلاین با توجه به رقابت‌های زنده و گیم‌پلی از حساسیت بیشتری برخوردار هستند. از طرفی بازی‌های استراتژیک طرفداران زیادی پیدا کرده و انجام روزانه چند ساعت از این بازی‌ها اعتیاد بسیاری از گیمرها است. خب بهترین پلتفرم برای این ژانر بازی‌ها گوشی‌های هوشمند است. البته اگر اینترنت قطع و وصل نشود و سرعت هم ایده‌آل باشد. هنگامی که جورچین بالا را کنار هم قرار می‌دهیم، بهترین گزینه را باید در بازی‌های استراتژیک آفلاین جستجو کرد. ژانری که اتفاقا این روزها سازندگان بیشتری را درگیر خود کرده است و بازی‌های مختلفی در این سبک را مشاهده می‌کنیم. بازی استراتژیک Art of War: Legions یکی از گزینه‌هایی است که برای تجربه یک استراتژیک آفلاین به شما پیشنهاد می‌شود.

فهرست مطالب

بررسی بازی Art of War: Legions

اگر از طرفداران پروپاقرص بازی‌های استراتژیک باشید، احتمالا با نام استودیو 10p Studio برخورد داشته‌اید. این استودیو از سال 2018 ساخت و توسعه بازی‌های جنگی و استراتژیک را شروع کرده است. بازی‌هایی که هر کدام طراحی‌های منحصربه‌فرد و گیم‌پلی جذابی دارد. اگر چه این استودیو سابقه طولانی ندارد، اما عناوین درخشانی همچون Legend of Empire، بازی Art of War: Conquest و Art of War: Legions در کارنامه‌اش به چشم می‌خورد. در سال 2020 بود که استودیو 10p Studio با معرفی بازی Art of War: Legions توانست دوباره باقدرت ظاهر شود.

بررسی بازی Art of War: Legions

سادگی بازی علاوه بر ساخت آن، در پیشبرد مراحل به شدت حس می‌شود. در یک کلام استراتژی حرف اول و آخر را در بازی می‌زند. داستان بازی Art of War: Legions هیچ نقشی در جذابیت بازی ندارد و شما می‌توانید سناریو دلخواه در هنگام مبارزات را در ذهن خود تداعی کنید! سیستم بازی نیز در هر دو حالت آنلاین و آفلاین فعال است و برای همه افراد در دسترس است. برای مثال مواقعی که در بازی حضور ندارید، سیستم آفلاین بازی فعال است و در نبود شما سربازهایتان می‌جنگند و منابع و سکه‌ها را به غنیمت جمع می‌کنند. همچنین بخش فروشگاه به خوبی در بازی هنر نبرد به کار گرفته شده و پیشرفت بازی را به خرج کردن پول در بازی محدود نمی‌کند. علاوه بر این در فروشگاه بخش‌هایی وجود دارد که با دیدن ویدیوهای تبلیغاتی می‌توانید پاداش اضافی دریافت کنید.

در ادامه توضیحات باما همراه باشید که قصد داریم دیگر بخش های مهم بازی نظیر گیم پلی را برایتان به اشتراک بگذاریم.

گیم پلی بازی Art of War: Legions

اگر کمی با دقت بیشتر به نام بازی توجه کنیم، به گیم پلی بازی پی خواهیم برد. هنر جنگاوری در مبارزات قومی و قبیله‌ای به استراتژی فرماندهان و طراحان میدان‌های مبارزه بازمی‌گردد. اساس گیم پلی بازی Art of War: Legions در همین امر نهفته است. بهترین استراتژی را به کار بگیرید و پیروز مبارزات شوید. مانند بازی‌های مشابه استراتژیک و ساده، نیروهای جنگی شما در یک آرایش نظامی و در خانه‌های مربعی قرار می‌گیرد. نقشه نبرد هم آسان است و با از بین بردن تمام سربازهای حریف به پیروزی خواهید رسید. پاداش‌های بازی هم با سکه پرداخت می‌شود که با مشاهده ویدئوهای تبلیغاتی می‌توانید این سکه‌ها را افزایش دهید.

در ابتدای بازی ارتش شما محدود و ساده است و دست ‌و پنجه نرم کردن با حریف مصنوعی کار زیاد سختی نیست. اما رفته ‌رفته با پیشرفت بازی تنوع بازار قهرمانان ویژه و سربازان جنگی داغ می‌شود و گیم پلی و شیوه مبارزات را تحت تاثیر قرار می‌دهد. نیروهایی مانند شوالیه، جادوگر، کماندار، نینجا و ادوات جنگی مختلف مانند منجنیق در کنار یکدیگر نیرو‌های مختلف بازی اندرویدی Art of War: Legions را تشکیل داده‌اند. در هر مرحله از بازی استراتژیک Art of War: Legions شما یک قهرمان را به خدمت گرفته و با توجه به استراتژی مبارزه خود می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین هنگام مبارزات این امکان وجود دارد که از مبارزه خودکار کمک بگیرید. هوش مصنوعی به عنوان دستیار شما می‌تواند مدیریت استفاده از قدرت‌های ویژه را کنترل کند و شما تمرکز بیشتری برای نبردها خواهید داشت.

موسیقی و گرافیک بازی Art of War: Legions

بخش گرافیک یکی از اهرم‌های موفقیت بازی Art of War: Legions است. گرافیک بازی به زبان ساده الهام گرفته از اسباب بازی‌های لِگو است. محیط بازی کاملا شاد است و از رنگ‌های شاد استفاده شده است. همچنین طراحی سربازها نیروهای مبارزه در بازی به صورت‌ مکعبی و بامزه انجام گرفته است. محیط بازی نیز مانند گیم پلی ساده و روان است و با حداقل کانفیگ گوشی موبایل همخوانی دارد. از طرف دیگر این لطافت در طراحی محیط بازی و فانتزی‌های رنگارنگ و شاد باعث شده تا بازی هنر نبرد مناسب تمامی رده‌های سنی قرار بگیرد. موسیقی بازی و افکت‌های صوتی نیز در نقش مکمل فضاسازی عمل کرده و لذت بازی را متناسب با حال ‌و هوای بازی افزایش می‌دهد.

راهنمای بازی هنر نبرد

بررسی بازی Art of War: Legions

مهارت و شیوه مبارزه شاید در مراحل اولیه بازی راحت باشد، اما رفته‌رفته چالش‌های جدیدی پیش روی شما قرار خواهد گرفت که برای عبور از آنها باید استراتژی مناسب داشته باشید. البته این اسراتژی‌ها آنقدر هم پیچیده نیست و بعد از گذشت چند روز از تجربه بازی آرت اف وار، فرمول موفقیت بازی دستتان خواهد آمد. به صورت خلاصه بگویم که استفاده از نیروهای ویژه و قهرمان‌های بازی اولویت چینش ارتش را مشخص می‌کند. شما بعد از گذشت از مراحل اولیه باید آرایش حمله و دفاع سربازان را به در نظر گرفتن مهارت قهرمان‌های خود تثبیت کرده باشید. همچنین برای افزایش تجربه و شیوه‌های جدید، می‌توانید به بخش مبارزات آنلاین سر بزنید و از تکنیک‌های مبازراتی حریفان کمک بگیرید. هیچگاه بدون حساب ‌و کتاب نیروهای خود را آپدیت نکنید. در کل بهتر است آپدیت نیروها را به بعد از تسلط بر آرایش نظامی خود بسپارید.

حالت های بازی هنر نبرد

از نکات مثبت دیگر بازی بازی هنر نبرد اینکه فقط به بخش آفلاین اکتفا نکرده و با اتصال به اینترنت و بخش چندنفره، حالت‌های مختلفی برای ادامه بازی در اختیار شما قرار می‌دهد. به طور خلاصه حالت‌های بازی به 4 دسته زیر تقسیم‌بندی می‌شود:

مبارزات آفلاین

در این بخش چیزی حدود چند هزار مرحله مبارزه رو در رو با هوش مصنوعی بازی در انتظار شماست. نقطه قوت این بخش علاوه بر سرگرمی، افزایش مهارت و جمع‌آوری سکه و کارت‌های بازی است. این بخش همانطور که از نامش پیداست بدون نیاز به اینترنت در دسترس است.

مبارزه آنلاین با حریفان هم سطح

مانند بسیاری از بازی‌های آنلاین دیگر، در این مبارزات شما در مقابل حریفانی قرار می‌گیرید که امتیاز و سطح تجربه آنها به شما نزدیک است.

لیگ های روزانه

رقابت‌های لیگ‌های روزانه ترکیبی از موارد بالا است، با این تفاوت که نقشه‌های مختلفی از دنیای بازی در اختیار شما می‌گذارد. این لیگ ها میزبان پاداش های بسیاری هستند که با پیروزی در آنها میتوانید به پاداش و بسته های خوبی دسترسی داشته باشید.

مبارزات استراتژیک گسترده

در بازی استراتژیک هنر نبرد بخشی به نام «قلمرو» وجود دارد که برای گسترش آن باید در این قسمت دست به کار شوید. شیوه مبارزه و به‌کارگیری استراتژی مناسب در این بخش کمی چالشی‌تر است. استفاده از استراتژی های مفید و قدرتمند در طول مراحل میتواند به شما ساختارهای جدیدی را آموزش دهد.

دانلود بازی Art of War: Legions

اگر تا اینجای کار از بررسی بازی اندروید Art of War: Legions راضی بوده‌اید و علاقه‌مند هستید تا این عنوان را بر گوشی یا تبلت خود تجربه کنید، می‌توانید به وسیله لینک دانلود زیر به دانلود بازی بپردازید. البته شاید جستجو برای دانلود بازی Art of War پول بی نهایت زیاد باشد. این مورد به علت گیم‌پلی این مدل بازی‌ها زیاد مشاهده می‌شود. البته فراموش نکنید که با استفاده از کد تقلب بازی Art of War تقریبا بخش آنلاین آن را از دست خواهید داد.

دانلود بازی Art of War: Legions برای آیفون

دانلود بازی Art of War: Legions برای اندروید

سخن پایانی

این روزها داشتن یک بازی استراتژیک خوب در گوشی یا تبلت خالی از لطف نیست. به ویژه آنکه حجم پایین و کیفیت ساخت بالایی داشته و همیشه در دسترس باشد. چه زمانی که به اینترنت وصل باشید و چه آفلاین، بازی برای شما به اندازه کافی محتوا دارد. سازندگان توانستند تا در بازی هنر نبرد همه این موارد را به خوبی هرچه تمام‌تر در کنار یکدیگر قرار دهند. این بازی ارزش تجربه و تکرار مجدد را دارد و حتی گزینه مناسبی است برای کسانی که به دنبال افزایش مهارت در بازی‌های استراتژیک هستند. تجربه یک بازی استراتژیک خوب می‌تواند تاثیر زیادی بر تصمیم‌گیری‌های روزانه داشته باشد. نظر شما درباره این گونه بازی‌ها چیست؟ آیا می‌توانید عناوینی با ژانر مشابه بازی استراتژیک Art of War: Legions معرفی کنید؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402