راهنمای خرید ویدئو پروژکتور جیبی ارزان

ویدئو پروژکتور جیبی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

از سالیان گذشته لزوم تولید تجهیزات الکترونیکی برای رفع نیاز کاربران وجود داشته، در نسل جدید تکنولوژی، شاهد حضور محصولات دیجیتال تصویری قدرتمند و کاربردی مانند ویدئو پروژکتورها می باشیم که انواع متنوعی از ویژگی ها نظیر تکنولوژی های روز و قابلیت های به کار رفته در آن ها در زمان ساخت را شامل می شوند. یکی از این ویژگی ها مربوط به قابلیت حمل و پرتابل بودن برای ابزار نمایش تصاویر رزولوشن بالای کامپیوترهای لپ تاپ، گوشی های همراه و … است. کمپانی های مختلف تولید کننده تجهیزات الکترونیکی در سراسر دنیا پیرو همین نیاز و درخواست کاربران اقدام به طراحی انواع ویدئو پروژکتورهای سبک و قابل حمل با نام ویدئو پروژکتور جیبی نموده اند که تقاضا برای خرید آن نیز روز به روز در حال افزایش است. اگر قصد آشنایی با انواع ویدئو پروژکتور قابل حمل و جیبی را دارید و یا می خواهید یکی از آن ها را تهیه کنید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید.

افزایش تولید و استقبال کاربران از انواع ویدئو پروژکتور ها

برخی از تولید کنندگان به تولید انواع مدل های ویدئو پروژکتورها اقدام نمودند که در اولین نسل از این دستگاه ها برای استفاده از آن باید محیط را تاریک یا حداقل نیمه تاریک می کردند و نیاز به کابل کشی زیر ساختی نیز داشت. بعد از این نمونه برندها و مدل های دیگری نیز وارد بازار شدند که با پیشرفت تکنولوژی هم مشخصات فنی آن ها به لحاظ شدت روشنایی، رزولوشن و … بالاتر رفت و هم ابعاد آن ها نیز کوچک تر گردید که به دستگاه های مینی یا جیبی معروف هستند.

 

ویدئو پروژکتورهای جیبی چیست؟

ویدئو پروژکتور جیبی چیست؟

در ادامه روند پیشرفت دستگاه های ویدئو پروژکتور، سری مینی پروژکتور یا همان ویدئو پروژکتور جیبی با نام انگلیسی pocket projectors، عرضه گردید که در دسته بندی ویدئو پروژکتورهای پرتابل و قابل حمل قرار می گیرد. همان گونه که از نام آن مشخص است این پروژکتور ها ابعاد کوچکی دارند، به طوری که در جیب جا شده و این ویژگی یعنی وزن سبک، کیفیت بالای جنس بدنه، باتری قابل شارژ و اندازه کوچک به عنوان یکی از مشخصات بارز این محصول آن را به یک گزینه قابل حمل تبدیل می کند. از دیگر ویژگی های بارز و مثبت این دستگاه باید به قابلیت آن در به نمایش در آوردن تصاویر و ویدئو ها با رزولوشن و کنتراست بالا به همراه وضوح و شفافیت چشمگیر اشاره نمود. همچنین قابلیت دیگر آن اتصال به انواع دستگاه ها و گجت های هوشمند مانند کنسول بازی،گوشی موبایل، لپ تاپ و … جهت نمایش تصویر بر روی پرده نمایش است. برای استفاده از مینی پروژکتور ها هیچ محدودیت مکانی و زیر ساختی وجود نداشته و کاربر بدون نیاز به کابل کشی و … می تواند از این دستگاه ها استفاده نماید.

 

موارد استفاده از ویدئو پروژکتور جیبی

موارد استفاده از ویدئو پروژکتور جیبی

کاربرد این نوع پروژکتور جیبی و سایز کوچک هم رده با ویدئو پروژکتور سایز بزرگ است و تفاوت چندانی احساس نمی شود و علی رغم ابعاد کوچک و جیبی که دارد کاربرد های فراوانی برای کاربران فراهم آورده که به این طریق پاسخگوی نیاز در موارد گوناگون نیاز کاربر را پاسخ خواهد داد. به برخی از این موارد در ادامه اشاره می گردد:

  • اتصال به کنسول بازی: گیمر ها و دوستداران بازی های کامپیوتری، علاقه مند به بازی کردن در صفحه نمایش بزرگ می باشند و به این طریق لذت بازی برای آن ها چند برابر می گردد، چرا که صفحه نمایش کوچک مانند مانیتور و یا تلویزیون به اندازه تصویر ویدئو پروژکتور جیبی همیشه همراه راضی کننده نیست. کاربر می تواند کنسول بازی را به ویدئو پروژکتور جیبی متصل نموده و با به وجود آمدن صفحه نمایش بزرگ در فضای تاریک، لذت یک بازی واقعی و پر هیجان را تجربه نماید. همان طور که گفته شد این وسیله با ابعادی که دارد به راحتی جا به جا شده و فضای زیادی را اشغال نمی کند.
  • جهت ارائه در جلسات و کنفرانس غیر رسمی: در گذشته که هنوز استفاده از این گونه دستگاه ها گسترش نیافته بود، مشکل بزرگی در ارائه دادن به دلیل نبود ویدئو پروژکتور وجود داشت. امروزه دیگر این موضوع یک مشکل نیست. کاربر به راحتی می تواند در هر مکانی، با همراه داشتن این محصول به ارائه بپدازد.
  • تماشای فیلم: امروزه همانند لذت بازی در نمایشگر بزرگ، تماشای فیلم نیز یک گزینه ای فوق العاده برای افرادی هستند که علاقه فراوانی به دیدن فیلم و سریال دارند. انواع مدل های ویدئو پروژکتور جیبی برای تماشای فیلم و سریال مورد علاقه کاربران مناسب بوده چرا که می توانند با خود آن را به همه جا حمل کنند.

نحوه استفاده از پروژکتور های جیبی به این صورت است که گوشی موبایل، لپ تاپ و … به آن متصل شده و سپس فیلم بازی و … برای تماشا آماده است.

 

عوامل موثر بر قیمت خرید ویدئو پروژکتور جیبی

برای خرید ویدئو پروژکتور جیبی، در مرحله اول لازم است تا کاربر نیاز خود را مشخص کرده و کارایی که از ویدئو پروژکتور انتظار دارد را مشخص نماید. قدرتمندی تابش نور از ویدئو پروژکتور جیبی متناسب با نوع برند متنوع می باشد. علاوه بر آن ظرفیت باتری و مدت ساعتی که دستگاه قادر است روشن بماند نیز بسته به نوع مدل متفاوت است. در برخی از مدل ها نیز قابلیت شارژ و استفاده به عنوان پاور بانک را هم دارند. مهم ترین عامل موثر در قیمت ویدئو پروژکتور جیبی در تفوت با ویدئو پروجکشن های بزرگ ارزان تر بودن آن می باشد که به لحاظ امکانات، تکنولوژی و فناوری کاملا با مدل های سایز بزرگ برابری می کنند و به لحاظ قابلیت کم و کاستی نخواهند داشت.

اگرچه با تمام مزیت هایی که پروژکتور های جیبی دارند اما ممکن است در مقایسه مستقیم با روشنایی کمتری نسبت به ویدئو پروجکشن های بزرگ داشته باشد. این مشکل نیز راه حل ساده خود را داشته و تنها لازم است فضای محیط تاریک بوده و دستگاه در فاصله نزدیک با صفحه نمایش قرار داده شود تا تصویر به شکل با کیفیت به نمایش در آید.

 

عوامل موثر بر قیمت خرید ویدئو پروژکتور جیبی

کلام آخر

وب سایت آی پروژکتور اولین فروشگاه آنلاین و اینترنتی تخصصی در عرضه ویدئو پروژکتور در داخل کشور است. هدف آی پروژکتور ارائه اطلاعات دقیق و به وجود آوردن بستری مناسب برای انتخاب مناسب ویدئو پروژکتور متناسب با بودجه و نیاز مشتریان می باشد. کارشناسان با تجربه و مجرب آی پروژکتور به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته پاسخگوی نیازها و سوالات مشتریان با ارائه مشاوره حرفه ای هستند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402