بهترین بازی های سوپرسل + بررسی هر یک از آن ها

بازی جدید سوپرسل/ بازی های سوپرسل/ بازیهای supercell
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یکی از حرفه‌ای‌ترین و محبوب‌ترین سازندگان بازی‌های موبایل، Supercell است. با معرفی بهترین بازی های سوپرسل ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید.

در بین تمامی کاربران گوشی‌های موبایل با هر سیستم عاملی، طرفداران بازی‌های موبایل تعداد بسیار زیادی دارند. یکی از محبوب‌ترین‌، معروف‌ترین و شناخته شده‌ترین سازندگان مجموعه بازی‌های موبایل سوپرسل نام دارد. بازی های سوپرسل از تنوع و کیفیت بالایی برخوردار هستند. این موضوع به گونه‌ای است که هر یک از بازی‌های این استودیو کاربران بی‌شماری را برای خود به ثبت رسانده است. در ادامه با معرفی بازیهای سوپرسل همراه پلازا باشید. در این قسمت ما سعی داریم تا بهترین بازی های سوپرسل را به شما معرفی کرده و درباره ویژگی‌های منحصر به فرد هر کدام از آن‌ها صحبتی داشته باشیم.

بازی جدید سوپرسل/ بازی های سوپرسل

فهرست مطالب

بهترین بازی های سوپرسل

سوپرسل یکی از بهترین شرکت های سازنده بازی های اندرویدی بوده است که امروزه میتوان این شرکت را به عنوان یک منبع قدرتمند برای سرگرمی دانست. اگر به دنبال آشنایی با بهترین بازی های سوپرسل هستید باما در ادامه همراه باشید که به برترین بازی های این شرکت اشاره نموده ایم.

بازی Clash Royale از بهترین بازی های سوپرسل

بازی موبایل کلش رویال یکی از بازی های شرکت سوپرسل بوده که در سال‌های اخیر و پس از انتشار آن، طرفداران پروپاقرصی برای خود جمع کرده است. این بازی سرگرم کننده که جزو بهترین بازی های سوپرسل بوده و هست، در سال 2016 به انتشار جهانی رسید. کلش رویال در اولین سال انتشار خود فقط به صورت تک نفره قابل بازی کردن بود. یک سال پس از انتشار و استقبال بی‌نظیر از طرف بازیکنان، سوپرسل تصمیم گرفت تا حالت متفاوتی را برای سرگرمی بیشتر و جذاب‌تر شدن بازی، به آن اضافه کند.

لیست بازی های سوپرسل

سوپرسل پس از آن که حالت چهارنفره‌ای را به کلش رویال اضافه کرد، تعداد کاربران نیز بسیار بالاتر رفته و استقبال بیشتری از این بازی شد. نیروهای بازی کلش رویال برگرفته از یکی دیگر از بازی های سوپرسل به نام کلش آف کلنز است. تمامی نیروهای این بازی مشابه با نیروهای کلش آف کلنز بوده و در برخی موارد شاهد تفاوت‌های ناچیزی در حرکات و یا ظاهر این کارکترها هستیم.

همچنین بخوانید :

بسیاری از کاربران قبل از بازی کردن این بازی، ممکن است بگویند که مشابه بودن کارکترهای بازی، از لذت و هیجان بازی کم کرده و باعث یکنواختی آن خواهد شد. باید بگوییم که استودیو سوپرسل فکر تمام این مسائل را کرده است. با تغییر در فضای ظاهری و کلی بازی دیگر بازیکنان نه تنها حس یکنواختی بهشان دست نخواهد داد، بلکه لذت و هیجان بیشتری را تجربه خواهند کرد. یکی از تفاوت‌های چشم‌گیری که بازی کلش رویال نسبت به سایر بازیهای Supercell دارد این است که ارتقای ساختمان‌هایی که چندین روز طول می‌کشند را ندارد. تنها ساختمانی که در این بازی قابل ارتقا بوده، Crownها هستند.

کرون‌ها تشکیل شده از 3 ساختمان است که ساختمان‌های کناری کمان‌دار هستند و ساختمان وسطی، ساختمان پادشاه است که یک توپ بر روی آن سوار شده است. با ارتقای این ساختمان‌ها به مراتب بر روی استقامت و شدت ضربه‌هایشان بر روی نیروهای دشمن اضافه می‌شود. تنها کاری که پایه و اساس بازی بوده این است که باید نیروهای خودتان را با سرعت هرچه بیشتر ارتقا داده تا بتوانید یک دک یا میزی از سربازان قوی و قدرتمند را بر روی زمین نبرد پیاده کنید. نیروهای این بازی با گرفتن کارت‌های آن نیرو قابل ارتقا است.

تمام بازی های سوپرسل

برای مثال هنگامی که می‌خواهید نیروی Mini P.E.K.K.A را ارتقا دهید باید یک مقدار خاصی کارت مخصوص مینی پکا را از کارت‌هایی که در جعبه‌های جایزه به شما داده می‌شود جمع‌آوری کنید و سپس آن نیرو را به سطح بعد ارتقا دهید. آخرین سطح هر کارتی که می‌خواهید ارتقا دهید به سیزده ختم می‌شود. زمانی که به سطح سیزده رسیدید، نیروهایتان در حالت مکس خود قرار دارند که در بازی کلش رویال دارای قدرت، ضربه و استقامت بالایی هستند.

دانلود بازی Clash Royale برای اندروید و iOS

بازی Boom Beach

یکی دیگر از بازی های سوپرسل، بوم بیچ یا همان ساحل بوم نام دارد. همانطور که از اسمش پیدا است تمامی وقایع و رویدادهای بازی در یک ساحل سپری شده و رخ می‌دهند. این بازی یکی از بهترین بازی های Supercell بوده که طرفداران بسیاری دارد. گرافیک HD این بازی سرگرم کننده به بازیکنان لذت تجربه یک بازی با کیفیت را خواهد داد. Boom Beach بازی جدید سوپرسل در سال 2014 بوده است. در آن سال شرکت سوپرسل تصمیم می‌گیرد کار خود را آغاز کرده و انقلابی در صنعت بازی‌های موبایل ایجاد کند.

بازی های شرکت سوپرسل

این بازی نیز مانند تمام بازی های شرکت سوپرسل نیاز به اینترنت دارد و بدون دسترسی و اتصال به اینترنت، می‌توان گفت ورود به بازی غیرممکن است. تمام بازی های سوپرسل به این دلیل که بازی‌های نبرد هستند و هر کدام به نحوی زمین نبرد را به بازیکنان نشان می‌دهند، به صورت آنلاین بوده و همین امر باعث جذابیت هرچه تمام‌تر این بازی‌ها شده است. بازی جدید سوپرسل به این صورت شروع می‌شود که در یک جزیره هستید و باید یکسری ساختمان‌های ضروری را بسازید.

پس از گذشتن از آموزش‌های بازی، دیگر می‌توانید خودتان را برای نبردهای هیجان‌انگیز آماده کنید. روال و روند بازی به این شکل است که شما وظیفه دارید تا به سایر جزیره‌های بازی حمله کنید و با نیروهای خودتان، به مبارزه بپردازید و سعی کنید تا غنائم و پاداش و پول برای خود به ارمغان بیاورید. نیروهای بازی جدید سوپرسل یا همان Boom Beach علیرغم دیگر بازی های Supercell به صورت کشتی هستند.

نیروهای دفاعیتان شباهت‌هایی با بازی کلش آف کلنز دارند. اما نیروهایی که با آن‌ها باید به سایر جزایر حمله می‌کنید به صورت قایق و کشتی هستند که بر روی آن‌ها سلاح‌های نظامی همچون کنون سوار و تعبیه شده‌اند. هنگامی که بر یک جزیره پیروز شوید، بازی به صورت خودکار به شما پاداش‌هایی که در آن جزیره وجود دارند را می‌دهد. برخی جزایر نیز وجود دارند که مخصوص غنائم هستند. یعنی درصورت پیروزی و مغلوب کردنشان، شما منابع بسیاری را از آن خود خواهید کرد.

دانلود بازی Boom Beach برای اندروید و iOS

بازی Clash of Clans

یکی از پیشکسوتانی که در فهرست بازی های سوپرسل وجود دارد بازی کلش آف کلنز است. این بازی جذاب یکی از عنوان‌هایی است که می‌توان گفت تا به امروز بیشترین کاربر و بازیکن را داشته است. بازی کلش اف کلنز در سال 2012 ساخته و به مرحله انتشار جهانی رسیده است. می‌توان گفت که این بازی از سال 2012 تا به امروز، حتی می‌تواند بسیار پرطرفدارتر از بازی های در حال ساخت سوپرسل باشد.

بازی های در حال ساخت سوپرسل

در ابتدای این بازی، یک دهکده در اختیار شما قرار خواهد گرفت که باید ساختمان‌های کوچکی در آن بسازید. ساختمان‌های بازی کلش آف کلنز علیرغم بعضی از بازی های سوپرسل، از اهمیت بالایی برخوردار هستند. در اصل تمام کارهایی که در بازی انجام خواهید داد وابسته به ساختمان‎‌های شما است. ساختمان‌های این بازی عبارتند از باراک‌ها، کمپ‌ها، اسپل فکتوری، لابراتور، مخزن‌های اکسیر و سکه، معدن‌های استخراج سکه و اکسیر، دستگاه استخراج اکسیر سیاه، مخزن اکسیر سیاه و غیره.

با استفاده از باراک‌ها می‌توانید نیروهای خودتان را آموزش دهید و سپس به جنگ بروید. در باراک‌ها فهرست تمامی نیروهایتان وجود دارد و در آنجا می‌توانید هر نیرو را که احتیاج داشتید را بسازید و به نبرد بروید. کمپ‌ها مکان‌هایی هستند که نیروهایتان پس از آماده شدن، در آنجا قرار داده خواهند شد. اسپل فکتوری یک ساختمان است که در آن اسپل یا معجون‌های جادویی خودتان را در آن ارتقا می‌دهید. این معجون‌ها توسط دستگاه دیگری ساخته خواهند شد.

یکی از مهم‌ترین قسمت‌هایی که تقریبا می‌توان گفت در تمام بازی های Supercell قابل مشاهده است، لابراتور محسوب می‌شود. شاید در برخی از جدیدترین بازی های شرکت سوپرسل به صراحت قابل مشاهده نباشد، ولی هرکدام از بازی های Supercell چنین ویژگی را در خود دارد، اما به شیوه‌های دیگر. با کمک این ساختمان شما می‌توانید سطح قدرت و جان تمامی نیروهایتان را ارتقا داده و آن‌ها را رفته رفته قوی‌تر سازید. یکی از نکات بازی کلش آف کلنز، دستگاه‌های ساخت اکسیر، اکسیر سیاه و طلا است.

تمام بازی های شرکت سوپرسل

هرچقدر این معادن ارتقا پیدا کنند، مقدار طلا، اکسیر یا اکسیر سیاه بیشتری را به شما تحویل خواهند داد. پس از جمع‌آوری آن‌ها، شما می‌توانید دستگاه‌ها، خانه و نیروهایتان را ارتقا داده و باعث قدرتمندتر شدنشان در جنگ‌ها شوید. از آن‌جایی که تمامی خرید و فروش‌های این بازی توسط اکسیر، طلا، اکسیر سیاه و الماس شکل می‌گیرند، شما می‌توانید با حمله‌های سهمگین به سایر دهکده‌ها، جوایز و غنائم آن دهکده را برای خود بردارید و با این غنائم کارهایی را انجام دهید که باعث قوی‌تر شدن و پیشترفتتان در بازی کلش آف کلنز خواهد شد.

دانلود بازی Clash of Clans برای اندروید و iOS

بازی Hay Day

یکی دیگر از بازی‌ها که می‌توان گفت جزو بهترین بازی های سوپرسل به شمار می‌آید، Hay Day نام دارد. بازی هی دی همانند بازی کلش آف کلنز جزو بازی‌های پیشکسوت سوپرسل است. این بازی سرگرم کننده در سال 2012 به انتشار رسید. بازی هی دی با بازی های سوپرسل تفاوت چشم‌گیری دارد. موضوع و روند بازی با تمامی بازی‌های سوپرسل تفاوت دارد. در بازی هی دی شما مسئولیت نگهداری و پرورش یک مزرعه را برعهده دارید. دستگاه‌ها و ابزاری که شما برای کاشت، برداشت و یا حتی فروش محصولات نیاز دارید را بازی در اختیار شما قرار داده است. Hay Day یک بازی آرام، ولی در عین‌ حال یک بازی پرمشغله است.

هی دی در لیست بهترین بازی های سوپرسل گزینه خوب و البته گرافیکی بوده که از سوی سازنده به ویژگی های بسیاری دست یافته است. سبک و سیاق بازی مانند دیگر گیم های سوپرسل بوده اما جذابیت هایی در بازی نهفته است که سبب سرگرمی شما برای زمان طولانی خواهد شد.

بازی های ساخت شرکت سوپرسل

هنگامی که محصولات شما برای برداشت آماده می‌شوند، باید به آن‌ها توجه داشته باشید تا در موقع مناسبی برداشت کنید. در غیر این‌ صورت شما ضرر خواهید کرد و محصولتان به فروش نخواهد رسید. در کنار پرورش محصول، بازیکنان این عنوان از بهترین بازی های Supercell می‌توانند دام و حیوان نیز پرورش دهند. این حیوانات به غذا و استراحت‌گاه مناسبی برای پرورش نیاز خواهند داشت که بازیکنان پس از گذراندن قسمت آموزش این بازی، خواهند فهمید که چگونه باید از این حیوانات و دام‌ها نگهداری کنند تا به مشکلی بر نخورند.

دانلود بازی Hay Day برای اندروید و iOS

بازی Brawl Stars

بازی جدید سوپرسل که از آن می‌توان تحت عنوان یکی از بهترین بازی های سوپرسل یاد کرد، Brawl Stars نام دارد. از این بازی مهیج و سرگرم کننده در سال 2017 به صورت کاملا ناگهانی رونمایی شد. سوپرسل از این بازی به عنوان یک غافلگیری یاد کرد. بازی براول استارز دارای سبک نسبتا متفاوت‌تری از سایر بازی های سوپرسل است. این بازی به صورت مولتی پلیر بسیار جذابی است که در زمین‌های مختلف بازیکنان باید به نبرد بپردازند. گروه‌ها و تیم‌های سه نفره در مسابقاتی که سه به سه هستند بسیار این بازی را جذاب و مهیج‌تر جلوه خواهند داد.

جدیدترین بازی های شرکت سوپرسل

بازی براول استارز دارای تنوع بالایی در شخصیت‌هایش است. هر کدام از این شخصیت‌ها وظایف یا بهتر است بگوییم قدرت و مهارت‌های مخصوص خودش را دارد. یکی از نیروها به صورت دو تفنگه است، یکی دیگر یک شاتگان در دست دارد، یکی دیگر با پرتاب کردن یکسری ابزار باعث کشته شدن حریف می‌شود و غیره. تعداد شخصیت‌های این بازی بالا بوده و در انتخاب شخصیت اصلا خسته نخواهید شد. یکی از قابلیت‌های بازی براول استارز قدرت یا فینیشر کارکترها است.

هر شخصیتی که در بازی تحت عنوان آن به زمین مسابقه می‌روید، دارای یک قابلیت و فینیشر است. همانطور که می‌دانید فینیشرها قدرت‌هایی هستند که درصورت درست انجام دادنشان، ضربه و آسیب بسیار زیادی به سلامت حریفانتان خواهند زد. در بازی براول استارز که بازی جدید سوپرسل به حساب می‌آید، بازیکنان باید با هدف قرار دادن دشمنان و ضربه زدن به آن‌ها، کادر مربوط به فینیشرشان را پر کنند تا بتوانند با راحتی هرچه بیشتر مسابقه را برده و دشمنان را مغلوب سازند.

دانلود بازی Brawl Stars برای اندروید و iOS

سخن پایانی

تمامی بازی‌هایی که در بالا به شما تقدیم و معرفی کردیم، فهرستی از بازی های Supercell بودند. برخی از آن‌ها بازی جدید سوپرسل و برخی دیگر جزو بازی‌های قدیمی این سازنده بازی‌های موبایل هستند. تلاش و پیشرفت شرکت بازی‌سازی Supercell در این سال‌ها بسیار قابل تحسین بوده است. می‌توانیم بگوییم این شرکت یکی از بهترین سازندگان بازی‌های موبایل است. برای دانلود بازی های شرکت Supercell نیاز به اقدام خاصی ندارید. شما می‌توانید با مراجعه به گوگل پلی و سایر اپلیکیشن‌های دانلود بازی همچون کافه بازار و مایکت، به راحتی برای دانلود بازی های Supercell اقدام کرده و از آن‌ها لذت ببرید.

آیا شما به بازی‌های سوپرسل علاقه دارید؟ کدام یک از این بازی‌ها را تجربه کرده‌اید؟ نظرات و پیشنهادات خودتان را با تیم پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
محمد صالحی
.
09 اسفند 1400، 11:29
پاسخ
1
1
ببخشید ولی شما اصلا درباره بازی براول استارز که الان از بوم بیچ و هی دی بیشتر طرفدار داره اصلا صحبتی به میان نیاوردید
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402