باگ های PS5 و آموزش رفع آنها ؛ ارور ها و خطاها

بهترین بازی های PS5 2022 برترین بازی های ۲۰۲۲ پلی استیشن ۵
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر در کنسول پی اس ۵ با مشکلات و خطاهای مختلفی برخوردید، بدانید که در این راه تنها نیستید! پلی استیشن 5 به‌خصوص در ماه‌های اولیه، ارور های زیادی داشت. در این مطلب قصد داریم به بررسی خطاها و باگ های PS5 بپردازیم. با پلازا همراه باشید.

با ورود هر نسل جدید کنسول، نسل جدیدی از مشکلات و خطاها نیز ایجاد می‌شوند. اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری امری غیرمعمول نیستند، اما قطعاً مانع لذت بردن از کنسول جدید شما می‌شوند. ما تمام باگ های PS5 که ممکن است با آن روبرو شوید و همچنین راه حل‌های شناخته شده‌ای که می‌تواند به شما کمک کند را در این مطلب جمع‌آوری کرده‌ایم. همراه پلازا باشید.

فهرست مطالب

مشکلات شناخته شده و باگ های PS5

پلی استیشن 5 دارای سیستم عامل جدید و تعداد زیادی ویژگی سخت افزاری جدید هم روی خود کنسول و هم کنترلر آن است. بعضی اوقات، ویژگی‌های اضافه شده جدید آنطور که باید کار نمی‌کنند و معمولاً در هفته‌های بعد از راه اندازی سیستم با آپدیت‌ها حل می‌شوند اما برخی هم مرتبط به مشکلات سخت افزاری PS5 هستند. در ادامه لیست ارور های پی اس ۵ را به همراه راه‌حل آنها آورده‌ایم.

1. مشکلات پلی استیشن 5: خطای وصل شدن به PSN یا Can’t connect to the PlayStation Network

باگ های پی اس 5

برخی از کاربران مشکل وصل نشدن PS5 به اینترنت گزارش کرده‌اند. اگر مشکلی دارید، بهترین کار این است که اتصال اینترنت خود را بررسی کنید و دوباره امتحان کنید. همچنین می توانید وضعیت سرویس شبکه را بررسی کنید تا ببینید آیا مشکل جدی‌تری در سرویس وجود دارد یا نه. همیشه هجوم عظیمی از کاربران برای ورود به سیستم، دانلود و به روزرسانی کنسول وجود دارد که باعث بروز مشکلات پلی استیشن 5 می‌شود. بنابراین زمان اضافی را به نصب بازی اختصاص دهید، به ویژه اگر از کنسول دیجیتال استفاده می‌کنید.

برطرف کردن ارور NW-31453-6 در PS5 نیز به همین شکل است. این ارور نیز مربوط به کند بودن سرعت اینترنت است. سعی کنید از مسیر Settings > Network > Test Internet Connection چک کنید که اینترنت وضعیت خوبی دارد یا خیر.

2. خطاهای پلی استیشن 5: PS5 هنگام راه اندازی مجدد (Restart) متوقف می شود

گزارش هایی از تلاش کاربران برای راه اندازی مجدد کنسول خود گزارش شده است، فقط برای اینکه کنسول آنها در صفحه راه اندازی مجدد گیر می‌کند. اگر می‌بینید که نمایشگر روی این صفحه قفل شده، ممکن است مشکل بزرگتری روی دستانتان باشد.

3.  خطاهای پلی استیشن 5: مشکلات برق رسانی PS5

اگر PS5 شما اندکی پس از روشن شدن برق خود را قطع کند، به هیچ وجه روشن نشود، هنگام بازی خراب یا فریز شود یا هنگام بازی خاموش شود، ممکن است PlayStation 5 از مشکل برق داخلی برخوردار باشد. اگر چنین اتفاقی بیفتد، باید در وب سایت PlayStation عیب یابی کنید تا بفهمید آیا واجد شرایط تعمیر کنسول هستید یا خیر.

گزارش‌هایی از کاربران وجود دارد که می‌گویند استفاده از هارد اکسترنال اضافه باعث می‌شود PS5 شما خاموش شود. تا زمانی که سونی سیستم عامل را به روز نکرد، بهترین توصیه این است که در حال حاضر هارد اکسترنال را به کنسول وصل نکنید.

4. باگ های پی اس 5: مشکلات مربوط به انتقال داده پس از راه اندازی کنسول

کاربران گزارش کرده‌اند که استفاده از درگاه‌های USB عقب یا کابل LAN برای انتقال داده پس از راه اندازی، باعث بروز خطاهای پلی استیشن 5 می‌شود. اگر نیاز به پورت USB دارید، پورت جلوی کنسول را امتحان کنید.

اگر پس از راه اندازی اولیه با مشکل روبرو شدید، PS5 خود را به تنظیمات کارخانه برگردانید تا برطرف شود. توجه داشته باشید که با بازیابی تنظیمات کارخانه، همه پروفایل‌ها و داده‌های کاربر حذف می‌شود و بازی آفلاین PS5 برای همه کاربرانی که به آن متصل هستند (از طریق اشتراک کنسول) غیرفعال می‌شود.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
بازی های چندنفره PS4 | معرفی بهترین بازی های دورهمی PS4 ...
سید هادی هادیان01 آذر 1401 09:30
thumbnail
لوازم گیمینگ گیمرهای حرفه ای ؛ از صندلی تا کیبورد گیمینگ
محمد امین سرافراز07 اردیبهشت 1400 15:00

5. مشکلات پلی استیشن 5: فعال کردن Rest mode باعث بروز ارور در پی اس 5 می شود

Rest mode جزو ویژگی‌های جدید نیست و احتمالا در PS4 Pro با آن آشنایی دارید. کاری که حالت Rest mode انجام می‌دهد این است که بازی را به حالت تعلیق در می‌آورد، می‌توانید کنترل از راه دور را برای آن فعال کنید و یا اینکه سیو بازی را به روز نگه دارید. متأسفانه گزارشاتی وجود دارد مبنی بر اینکه استفاده از حالت Rest mode در PS5 شما خطایی اساسی ایجاد می‌کند و باعث خرابی‌هایی می‌شود که نیاز به بازسازی پایگاه داده دارند و ممکن است باعث بن شدن PS5 شود.

تا زمانی که سونی یک به روزرسانی برای این مسئله منتشر نکند، بهترین کار این است که حالت Rest mode در PS5 خود را خاموش کنید. برای انجام این کار در منوی اصلی پلی استیشن 5 مطابق این مسیر بروید: Settings> Power Saving> Set Time Until PS5 Enters Rest Mode> Disable rest mode.

6. باگ های پی اس 5: مشکلات در انتقال داده های PS4 به PS5

کاربران پلی استیشن 4 می‌توانند داده‌ها و پروفایل‌های ذخیره شده موجود را به پلی استیشن 5 منتقل کنند. با این حال، برخی از کاربران با مشکلاتی در روند انتقال روبرو شده‌اند؛ از جمله مدت زمان طولانی انتقال، از دست دادن داده‌ها یا خرابی کامل سخت افزار. در این شرایط، بهترین کار انتقال داده از طریق Wi-Fi و جلوگیری از استفاده از درگاه عقب USB یا LAN است.

7. خطاهای پلی استیشن 5: مشکل دسته PS5

مشکلات پلی استیشن 5

در هنگام راه اندازی اولیه PlayStation 5، باید کنترلر DualSense خود را به کنسول وصل کرده و برای آن یک فایل آپدیتی دانلود کنید. اطمینان حاصل کنید که کنترلر خود را در تمام طول آپدیت به درستی به دستگاه متصل کرده‌اید. قطع شدن ارتباط کنترلر با کنسول می‌تواند مشکلات اساسی‌ای را برای دوال سنس به وجود آورد. اگر در انجام این کار با مشکلی رو به رو شدید، یا فایل آپدیت را دوباره از ابتدا دانلود کنید و یا اینکه دستگاه را به تنظیمات کارخانه برگردانید.

8. باگ های PS5: شنیدن صدای نویز از هدفون هنگام استفاده از دسته پی اس 5

کاربران گزارش داده‌اند که هنگام جستجو در منوی کنترلر، از هدفون صدای نویز می‌آید. این مشکل زمانی پیش می‌آید که وسیله دیگری در کنار شما وجود دارد که باعث اختلال می‌شود. وسایل ارتباطی اطرافتان که از بلوتوث استفاده می‌کنند را چک کرده و آن را خاموش کنید. برخی از کاربران با کم کردن حداکثری صدا و آرام آرام زیاد کردن آن توانستند این مشکل را برطرف کنند.

9. ارور های پی اس ۵: دوربین PS5 وصل نمی شود (ارور CE-111161-1)

بسیاری از لوازم جانبی جدید به PS5 می‌آیند، اما بدون مشکلات خاص خودشان نیستند. برخی از کاربران گزارش کرده‌اند که هنگام استفاده از دوربین در PS5 خود، کد خطای CE-111161-1 را دریافت کرده‌اند. اگر با این خطا مواجه شدید، با دنبال کردن این مراحل آن را عیب یابی کنید:

  • اگر از دوربین PS استفاده می‌کنید، برای استفاده از آن با PS5 به یک آداپتور اختصاصی نیاز دارید.
  • تنظیمات دوربین را در PS5 خود مرور کنید.
  • تا آنجا که ممکن است از آن در یک اتاق روشن استفاده کنید.
  • فاصله و زاویه دوربین را چک کنید.

ارور CE-108360-8 نیز با همین روش حل می‌شود.

10. ارور های پی اس ۵: سیستم مرتبا خراب می شود (ارور CE-108262-9)

کاربران خطاهای سیستمی ثابت و مداومی را تجربه کرده‌اند که اغلب با کد خطای CE-108262-9 پایان می‌یابد. این مشکلات شامل خرابی بازی‌ها، بالا نیامدن کنسول یا مشاهده لگ در منوی اصلی است. در صورت دریافت این خطا، باید مستقیماً با سونی در تماس باشید؛ زیرا ممکن است سیستم شما معیوب نباشد.

11. باگ های PS5: دسته PS5 شارژ نمی شود

گزارش‌هایی از کاربران مبنی بر عدم شارژ کنترلر DualSense گزارش شده است. اطمینان حاصل کنید که از کابل USB موجود استفاده می‌کنید. کاربران گزارش داده‌اند که استفاده از USB عقب مشکل را حل می‌کند. در صورت امکان، از کنترلر DualSense دیگری استفاده کنید تا مطمئن شوید مشکل از کنترلر شما نیست.

12. مشکلات پلی استیشن 5: جو استیک دسته PS5 خود به خود حرکت می کند

اگر تجربه استفاده از Nintendo Switch را داشته باشید، پس از مشکل عجیب جو استیک آن نیز با خبرید. ظاهرا دوال سنس نیز به همین مشکل دچار شده و جو استیک آن بصورت خودکار حرکت می‌کند. با اینکه علت این قضیه هنوز مشخص نیست، اما اگر با آن رو به رو هستید می‌توانید مراحل زیر را برای حل مسئله طی کنید:

  • جو استیک معیوب را شناسایی کرده و قسمت زیرین را با استفاده از مقداری پد الکلی تمیز کنید. در صورت امکان، قسمت زیرین را با قوطی هوای فشرده اسپری کنید.
  • مطمئن شوید که کنترلر به آخرین نسخه نرم افزاری آپدیت شده است.
  • پشت دسته سوراخ ریزی وجود دارد که مخصوص ریست کردن دوال سنس است. یک شئ تیز را در آن فرو کرده و به مدت 3 الی 5 ثانیه نگه دارید. پس از آن، کنترلر را با کابل USB به کنسول وصل کرده و دکمه PS روی دسته را فشار دهید.

13. باگ های PS5: از PS5 صداهای عجیبی می آید

خطاهای پلی استیشن ۵

کاربران گزارش کرده‌اند که صدای وزوز بلندی از کنسول‌هایشان می‌آید. اگرچه هنوز معلوم نیست این مشکل سخت افزاری است یا نرم افزاری، اما برای بسیاری از کاربران آزاردهنده است. اگر PS5 شما نویز ایجاد می‌کند، سعی کنید پایه PS5 را تنظیم کنید یا آن را به جای دیگری (عمودی به افقی یا برعکس) منتقل کنید.

14. ارور های پی اس ۵: جدیدترین نسخه نرم افزار سیستم را نصب کنید (ارور CE-108889-4)

کاربرانی که از آخرین نسخه نرم افزاری سیستم استفاده نمی‌کنند کد خطای CE-108889-4 را دریافت کرده‌اند. خوشبختانه، راه حل رفع این مشکل این است که به سادگی آخرین به روزرسانی سیستم را دانلود کنید. اگر با ارور Something went wrong در PS5 نیز مواجه شدید، بهترین روش این است که کنسول را به تنظیمات کارخانه برگردانید و مودم را نیز دوباره راه اندازی کنید.

15. مشکلات پلی استیشن 5: پی اس 5 بیش از حد گرم می شود

برخی از کاربران گزارش کرده‌اند که هنگام گرم شدن بیش از حد PS5 پیغام خطا دریافت می‌کنند. این ممکن است نشان دهد که سیستم تهویه خوبی ندارد. اگر این پیام را دریافت کردید، با طی کردن این مراحل عیب یابی کنید:

  • کنسول را در کابینت یا محل کاملاً محصور قرار ندهید.
  • فن زیر صفحه است؛ بنابراین کنسول اساساً طوری طراحی شده که فن را بدون مانع نگه دارد، بنابراین سعی کنید جلوی آن را به هیچ وجه مسدود نکنید.
  • روی کنسول پارچه نگذارید و حتی کنسول را نیز روی پارچه قرار ندهید.
  • کنسول را طوری قرار دهید که بین آن و دیوار فاصله کافی برای عبور جریان هوا باشد.

اگر مشکل ادامه پیدا کند، ممکن است مشکل از فن‌های این کنسول باشد. برای عیب یابی بیشتر با سونی در تماس باشید.

16. ارور های پی اس ۵: دیسک Blu-ray خوانده نشد (ارور CE-110538-8)

برخی از کاربران هنگام وارد کردن دیسک بازی یا فیلم به کنسول خود، کد خطای CE-110538-8 را گزارش کرده‌اند. وحشت نکنید، زیرا این مسئله ممکن است مسئله‌ای باشد که به راحتی قابل رفع است. این مراحل را امتحان کنید:

  • اطمینان حاصل کنید که هیچ اثر انگشت، لکه یا خراش روی دیسک وجود ندارد. قبل از قرار دادن مجدد، از پارچه میکرو فیبر برای پاک کردن دیسک استفاده کنید.
  • مطمئن شوید که دیسک به درستی وارد شده باشد.
  • دیسک دیگری را امتحان کنید. ممکن است در عملکرد خواندن دیسک مشکلی وجود داشته باشد.
احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
آموزش اتصال دسته PS4 به اندروید و آیفون
تیم پلازا23 شهریور 1401 08:30
thumbnail
ترافلاپس چیست؟ تاثیر Teraflops در توان پردازشی بازی ها ...
سارا جعفری02 اردیبهشت 1400 16:00

17. خطاهای پلی استیشن 5: فضای کافی در SSD وجود ندارد (ارور CE-100028-1)

وقتی فضای خالی کافی روی SSD وجود ندارد، یکی از رایج‌ترین ارور های پی اس 5 ظاهر می‌شود. با طی کردن این مراحل سریع و آسان عیب یابی کنید:

  • چک کنید که فضای کافی برای دانلود فایل وجود دارد. برای این کار این مسیر را طی کنید: Settings> Storage> System Storage.
  • برای حذف کردن اطلاعات نیز پس از مشخص کردن فایل‌ها، گزینه Delete را انتخاب کنید.

18. باگ های PS5: اتصال به سرور امکان پذیر نیست (ارور CE-105799-1)

یکی دیگر از رایج‌ترین ارور های پی اس ۵، کد خطای CE-105799-1 است. این امر هنگامی رخ می‌دهد که نمی‌توانید به سرور متصل شوید. سونی لیست کاملی از نکات عیب یابی را ارائه می‌دهد که در صورت مواجه شدن با این خطا می‌توانید از آنها استفاده کنید.

  • صفحه PSN را چک کنید تا ببینید سرورها فعال هستند یا خیر.
  • کنسول خود را ری استارت کنید و مودم را با کابل متصل کنید.
  • هنگام استفاده از اتصال بی سیم (وای فای)، محل نصب را بررسی کنید؛ مانند نزدیک کردن PS5 به روتر یا از بین بردن هرگونه اتصال اضافه بین دستگاه‌ها.
  • روتر و مودم خود را خاموش کنید و حداقل 5 دقیقه صبر کنید، سپس آن را دوباره راه اندازی کنید.
  • سیستم عامل روتر خود را به روز کنید.
  • در تنظیمات شبکه، یک آدرس IP ثابت برای دستیابی به آن تنظیم کنید.
  • با تغییر موقت تنظیمات DNS می‌توان اتصال را بهبود بخشید. به تنظیمات DNS در تنظیمات شبکه بروید و تنظیمات شبکه خود را با تعداد DNS عمومی‌ای پیکربندی کنید که توسط شرکت‌ها یا سازمان‌ها برای عموم مردم آزاد و رایگان هستند.

19. راهنمای کد خطای PS5: هنگام انتقال داده از طریق شبکه خطایی رخ داده است (ارور CE-112069-9)

ارور های پی اس 5

دارندگان PS4 توانایی انتقال داده‌های PS4 خود را به PS5 جدید خود دارند. روند کار همیشه راحت نیست. در صورت مشاهده این کد خطا در اینجا چند نکته برای عیب یابی وجود دارد:

  • سعی کنید از کابل برای انتقال اطلاعات استفاده کنید.
  • مودم و روتر خود را به مدت 5 دقیقه خاموش و سپس روشن کنید.
  • از مسیر Setting> System> System Software> Data Transfer فرایند انتقال را دوباره آغاز کنید.
  • سعی کنید برای انتقال داده‌ها از مسیرهای دیگر مانند فضای ذخیره سازی ابری یا هارد اکسترنال یا فلش استفاده کنید.

20. رفع ارورهای PS5: خطا در کپی کردن داده های بازی (ارور CE-106485-4)

بسیاری از کاربران هنگام کپی کردن اطلاعات بازی خود با یکی از خطاهای پلی استیشن 5 یعنی CE-106485-4 روبرو شده‌اند که یکی از ارورهای رایج پلی استیشن 5 است. اگر با این مشکل مواجه شدید، این مراحل را برای عیب یابی امتحان کنید:

  • دیسک بازی را وارد کنید.
  • دکمه کپی را فشار ندهید. درعوض، منتظر بمانید تا روند کپی به طور خودکار آغاز شود.
  • اگر این اتفاق نیفتاد، دکمه PlayStation را روی کنترلر DualSense فشار دهید و PS5 خود را دوباره راه اندازی کنید.
  • پس از راه اندازی مجدد سیستم، بازی باید شروع به کپی کند.

21. خطاهای پلی استیشن 5: PS5 بازی را نصب نمی کند (ارور CE-100005-6)

این ارور در هنگام نصب بازی پیش می‌آید. برای حل آن، راه‌های زیر را انجام دهید:

  • اگر از دیسک استفاده می‌کنید، با دستمال میکرو فیبر آن را تمیز کنید تا لکه‌ای روی آن نباشد.
  • فایلی که نصب شده را حذف و دوباره دانلود کنید.
  • اگر همزمان با دانلود بازی، درحال دانلود آپدیت آن نیز هستید، آپدیت را متوقف کرده و ابتدا بازی را بطور کامل دانلود کنید.
  • کنسول را به تنظیمات کارخانه برگردانید.
  • این احتمال هم وجود دارد که مشکل از دیسک باشد.

22. علت هنگ کردن PS5

این مورد از خطاهای پلی استیشن 5 بیشتر از همه به حافظه سیستم مرتبط است. برای حل این مشکل باید از قابلیت Rebuild Database استفاده کنید. برای انجام این کار باید کنسول را خاموش کنید. سپس دکمه پاور را تا 7 ثانیه نگه دارید تا 2 بار صدای بوق بشنوید. سپس دکمه را رها کنید. کنسول در حالت Safe Mode بالا خواهد آمد.

ارور های پی اس ۵

حالا دسته را با کابل USB به کنسول متصل کرده و گزینه Clear Cache and Rebuild Database را انتخاب کنید. در صفحه بعدی گزینه Rebuild Database را انتخاب و بعد OK را بزنید.

23. اجرا نشدن بازی در پی اس فایو

از دیگر ارور های پی اس ۵ که ممکن است با آن مواجه شوید، اجرا نشدن یک بازی است. اگر یک بازی دیجیتال را نمی‌توانید اجرا کنید، ابتدا یک بار کنسول را ریستارت کنید. سپس مطمئن شوید که آخرین نسخه فریمور روی کنسول نصب است. در قدم بعدی به مسیر Settings > Users and Accounts > Other > Restore Licenses بروید و گزینه Restore را انتخاب کنید.

اگر مشکل برطرف نشد، مانند بالا به حالت Safe Mode بروید و این بار گزینه 4 یعنی Restore Default Settings را انتخاب کنید.  اما اگر مشکل حل نشد، یک بار بازی را حذف و مجددا دانلود کنید.

24. ارور Cannot use the content PS5

ارور Can’t use this content. To use this content, purchase it زمانی پدیدار می‌شود که قابلیت Game Sharing مشکل پیدا کرده باشد یا این که کنسول بخواهد یک نسخه قدیمی و آپدیت نشده بازی را اجرا کند. اول از همه مطمئن شوید که ویژگی Game Sharing فعال است. همچنین آخرین آپدیت بازی را دریافت و نصب کنید.

25. علت قفل شدن بازی های PS5

اگر بازی‌های شما قفل شده‌اند، ابتدا مطمئن شوید که Console Sharing and Offline Play فعال است. اگر بازی را از پلی‌استیشن پلاس دریافت کرده‌اید، مطمئن شوید که اشتراک شما تمام نشده است. همچنین برای حل مشکل می‌توانید یک بار لایسنس‌ها را نیز ریستور کنید. برای انجام این کار به Settings > Users and Accounts > Other > Restore Licenses بروید و Restore را انتخاب کنید.

26. قطع شدن دانلود در PS5؛ علت دانلود نشدن بازی در PS5

این مشکل تقریبا در تمامی مواقع، به ارتباط اینترنت شما مرتبط است. بهترین راه برای حل این مشکل، تغییر DNS کنسول از DNS پیش‌فرض به DNS ارائه شده توسط گوگل یا کلاودفلر است. برای انجام این کار به تنظیمات بروید و Network را انتخاب کنید. در این جا روی Settings بزنید و Set Up Internet Connection را انتخاب کنید. شبکه مدنظرتان را از فهرست انتخاب و از منو بعدی گزینه Advanced Settings را انتخاب کنید.

خطاهای پلی استیشن 5

قسمت DNS Settings را روی Manual قرار دهید. دو کادر جدید باز خواهد شد. Primary DNS را روی 8.8.4.4 و Secondary DNS را هم روی 8.8.8.8 بگذارید و سپس روی OK بزنید.

27. بیرون امدن از بازی در PS5

اگر از نسخه دیسکی استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که دیسک بازی دچار مشکلاتی مثل خط خوردگی نشده است. همچنین بازی را به آخرین نسخه آپدیت کنید و مطمئن شوید که خود PS5 نیز به آخرین نسخه آپدیت شده است.

اگر مشکل همچنان پابرجا بود، یک بار بازی را از ابتدا و بدون لود کردن یک سیو اجرا کنید و ببینید مشکل از فایل سیو بازی است یا خیر. همچنین می‌توانید بازی را یک بار حذف و مجددا نصب کنید.

28. رفع ارور CE-107965-8 در PS5

این مورد از باگ های PS5 به گفته سونی با حذف و نصب مجدد بازی برطرف خواهد شد. اما اگر از نسخه دیسکی استفاده می‌کنید و حذف بازی فایده‌ای نداشت، پس از حذف کردن بازی، ابتدا دیسک را خارج و کنسول را خاموش کنید. مجددا کنسول را روشن کرده و به تنظیمات شبکه بروید و اتصال اینترنت کنسول را غیرفعال کنید.

حالا دیسک را وارد کنسول کرده و بازی را نصب کنید. سپس به تنظیمات شبکه بروید و کنسول را به اینترنت متصل کنید. از منو اصلی روی بازی بروید و گزینه Options را انتخاب و سپس Check for update را انتخاب کنید. پس از دانلود آپدیت، یک بار دیگر بازی را اجرا کنید. لازم به ذکر است که فرایند آپدیت بازی ممکن است کمی طول بکشد.

اگر مشکل همچنان پابرجا بود، مانند مشکل شماره 22، کنسول را در حالت Safe Mode بارگذاری و با گزینه Clear Cache and Rebuild Database، دیتابیس کنسول را بازسازی کنید.

سخن پایانی

بطور کلی در این مطلب سعی کردیم تا با معرفی خطاها و ارائه راه حل مشکل باگ های PS5 به شما کمک کنیم تا بتوانید از بازی با این کنسول لذت ببرید. این مطلب شامل لیست تمام ارور های پی اس ۵ نیست، اما سعی شده تا حداکثر آن‌ها در این مطلب آورده شود. هر کنسولی که عرضه می‌شود در یک سال اول ارورها و باگ‌های خاصی دارد که به مرور با انتشار آپدیت‌ها حل می‌شوند. سونی نیز بطور ماهانه درحال عرضه آپدیت‌های جدید برای حل باگ های پی اس 5 است. درصورتی که با ارور خاصی رو به رو شدید می‌توانید در بخش کامنت‌ها اعلام کنید تا به بررسی آن بپردازیم.

منتخب کاربران
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
مهدی تقوازاده
.
20 شهریور 1402، 00:01
پاسخ
0
1
من داخل بازی رترنال تا وسط بازی تو کنسول قدیمی خودم رفت و مابقی رو داخل کنسول جدید الان با این که بازی رو ۱۰۰ درصد کردم پلات که هیچ هیچ اچیو منت جدیدی باز نشده
avatar
عباس مهدوی
.
05 آبان 1400، 08:22
پاسخ
1
0
su-101534-4 دلیل این ارور چیه....تو خیلی از سایتا رفتم این ارور نبود ممنون میشم جواب بدید?????✋
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402