خرید قسطی کالای دیجیتال با قسطا کارت

قسطا
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

آیا شما هم قیمت موبایل، لپ تاپ و… را دنبال می کنید؟ امروزه موبایل، لپ تاپ و تبلت از ابزارهای اساسی محسوب می شوند و اهمیت و حضور پررنگی در زندگی بیشتر مردم دارند اما متاسفانه دولتمردان این کالاهای دیجیتال را کالای اساسی نمی دانند. به همین علت شاهد نوسانات و افزایش قیمت لحظه ای هستیم. این موضوع باعث شده پرداخت هزینه ی این محصولات به صورت نقدی برای همه امکان پذیر نباشد؛ خرید قسطی هم با چالش های بسیار زیادی همراه است! اما با قسطا (پیشرو صنعت خدمات مالی الکترونیکی)، امکان خرید قسطی کالای دیجیتال به آسان ترین شکل ممکن در 5 گام برای شما فراهم شده است. همراه ما باشید تا از چگونگی خرید انواع کالای دیجیتال به صورت اقساطی آگاه شوید.

پرکاربردترین کالای دیجیتال

قبل از اینکه شما عزیزان را با نحوه خرید قسطی کالای دیجیتال آشنا کنیم، بهتر است در مورد کالای دیجیتال و انواع آن اطلاعات کافی به دست آورید. پس این بخش از مقاله را به دقت مطالعه کنید.

لپ تاپ و کامپیوتر

اگر دارای کسب و کار سنتی باشید به لزوم انتقال آن به فضای آنلاین آگاه هستید. با داشتن یک استراتژی قوی و فراهم کردن امکانات آن می توانید عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشید.

قسطا

در گام اول لازم است پس از بررسی نیاز بازار، کالاهای دیجیتال مورد نیاز خود را تهیه کنید که البته قیمت بالای این محصولات قدرت خرید را پائین آورده است؛ اما با امکان خرید قسطی کالای دیجیتال ، این مشکل تا حد زیادی حل شده است و شما می توانید با خرید قسطی لپ تاپ توسط قسطا، لپ تاپ مورد نظر خود را تهیه کنید.

تلفن همراه و گوشی موبایل

این واقعیت از هیچ کس پوشیده نیست که با وجود امکانات بسیاری زیادی که برای گوشی های تلفن همراه در نظر گرفته شده است، این کالای دیجیتال به یک وسیله ی ضروری در زندگی ما تبدیل شده است و بسیاری از امورات مان را با استفاده از آن به راحتی و بدون نیاز به صرف وقت و هزینه زیاد انجام می دهیم.

افزایش قیمت دلار، متاسفانه افزایش شدید قیمت تلفن همراه را به دنبال داشت و پرداخت نقدی هزینه ی یک گوشی تلفن همراه معمولی که دارای یکسری امکانات ضروری باشد هم برای خیلی ها دشوار شد و افراد زیادی بابت این مسئله نگران شدند چون بخشی از کسب و کار آن ها به تلفن همراه شان وابسته بود.

با امکان خرید قسطی کالای دیجیتال و خرید اقساطی گوشی توسط قسطا دیگر نیازی به پرداخت نقدی هزینه خرید گوشی نیست. در ادامه شما را با نحوه خرید گوشی قسطی از قسطا آشنا کرده ایم.

انواع دوربین

انواع دوربین های عکاسی و فیلمبرداری نیز جز محصولات و کالاهای دیجیتال محسوب می شود. برای افراد فعال در حرفه ی عکاسی، داشتن یک دوربین حرفه ای یک نیاز مبرم است و غیر قابل چشم پوشی!

یک عکاس نه تنها بهترین لحظات زندگی شما را ثبت می کند، بلکه در حوزه های مختلف پزشکی، علمی، صنعتی، مهندسی و … با به تصویر کشیدن حقایق موجود، کمک بسیار بزرگی به درک هر چه بهتر مطالب و کسب موفقیت هر چه بیشتر در این حوزه ها خواهد نمود.

اما با افزایش قیمت انواع دوربین، لنزهای مورد نیاز و … بسیاری از فعالان حوزه عکاسی دیگر قادر به خرید دوربین های حرفه ای برای ایجاد محتواهای تصویری جذاب و کاربردی نیستند و اینکه برای خرید دوربین از فروشگاه ها باید پرداخت هزینه را نقدا انجام دهند.

از طرفی امکان خرید اقساطی کالای دیجیتال در بسیاری از فروشگاه ها وجود ندارد و تقریبا اکثر فروشگاه ها یا فروش نقدی دارند و یا شرایط فروش اقساطی آن ها برای مشتریان مطلوب نمی باشد.

اما با شرایطی که قسطا جهت خرید قسطی دوربین برای شما عزیزان فراهم کرده است، شما به راحتی می توانید با قسطا کارت نقدا دوربین مورد نظر خود را خریداری کرده و بعدا هزینه آن را به قسطا به صورت اقساطی بپردازید.

قسطا

حتما حسابی کنجکاو شده اید و می خواهید بدانید که چگونه می توانید خرید قسطی کالای دیجیتال و ابزارهای مورد نیاز خود را توسط قسطا انجام دهید. همچنان همراه ما باشید تا با شرایط و نحو ی خرید از قسطا آشنا شوید.

چگونگی خرید قسطی کالای دیجیتال از قسطا

مجموعه قسطا طی چند سال فعالیت درخشان خود در صنعت خدمات مالی الکترونیکی، توانسته است گامی بسیار موثر در جهت افزایش قدرت خرید افراد بردارد و با شرایط و امکاناتی که برای آن ها در نظر گرفته است، امکان خرید هر چیز را برای هرکس میسر نموده بدون هیچ گونه سخت گیری یا ارائه ضامن و مواردی از این قبیل.

خرید قسطی کالای دیجیتال از قسطا در 5 گام برای شما میسر شده است. برای این منظور :

  • ابتدا وارد وب سایت قسطا شوید و برای خود حساب کاربری ایجاد کنید.
  • پس از آن شما می توانید برای دریافت قسطا کارت تقاضا دهید تا با استفاده از این کارت اعتباری که توسط مجموعه قسطا برای شما صادر می شود بتوانید خرید نمائید.
  • مراحل دریافت قسطا کارت در وب سایت قسطا قابل مشاهده است و شما می توانید با انجام مرحله به مرحله این فرایند، موفق به دریافت کارت اعتباری قسطا کارت و خرید قسطی کالای دیجیتال شوید.

لازم به ذکر است که با استفاده از قسطا کارت می توانید از تمام فروشگاه های معتبر فیزیکی که مجهز به دستگاه پوز هستند خرید کنید. به علاوه امکان دریافت رمز دوم برای این کارت اعتباری نیز وجود دارد و شما می توانید از فروشگاه های آنلاین معتبر نظیر دیجیتاتو یا دیجی کالا نیز خرید خود را انجام دهید.

سخن پایانی

با وجود افزایش قیمت ها، و اینکه محصولات دیجیتال نیز از این قائده مستثنی نیستند، امکان خرید قسطی کالای دیجیتال می تواند یک فرصت بسیار عالی برای خرید قسطی کامپیوتر، لپ تاپ، دوربین و سایر لوازم مورد نیاز شما باشد که وب سایت قسطا این امکان را برای شما فراهم کرده است و شما بدون نیاز به ضامن و تنها با اعتبار خودتان می توانید نقدا خرید کنید و بعدا هزینه آن را به صورت قسطی به قسطا بپردازید.

برای آشنایی بیشتر و استفاده حداکثری از خدمات قسطا لطفا از وبسایت رسمی ما دیدن کنید و در صورت داشتن هر گونه سوال یا مشورت با مشاوران ما تماس حاصل فرمائید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402