معرفی و نقد برنامه زندگی پس از زندگی ۱۴۰۱ ؛ آیا زندگی بعد از مرگ ادامه دارد؟

برنامه زندگی پس از زندگی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

برنامه زندگی پس از زندگی ۱۴۰۱ یکی از برنامه‌های ماه رمضان سال 1401 بود که از شبکه 4 پخش شد. اگر به موضوع مرگ و جهان پس از مرگ علاقه دارید، این مقاله را از دست ندهید. با معرفی سری جدید زندگی پس از مرگ همراه ما باشید.

آیا از مرگ می‌ترسید؟ آیا از مرگ عزیزانتان وحشت دارید؟ مرگ همواره یکی از رمزآلودترین اتفاقات در تاریخ دوران بشری بوده است؛ موضوعی معمولا ترسناک و ناشناخته که با مفاهیمی چون آخرت، دوزخ، بهشت و جهنم گره خورده است. اما واقعا مرگ چیست؟ آیا بعد از مرگ همه چیز تمام خواهد شد یا این تازه شروع جهانی تازه و شاید هم زیباتر و هیجان‌انگیزتر برای ما خواهد بود؟ اگر بعد از مرگ حیات ما ادامه داشته باشد، بهشت و جهنم نیز وجود خواهند داشت؟ این‌ها همه سوالاتی هستند که سال‌هاست ذهن انسان‌ها را به خود درگیر کرده‌اند و برخی از آنها ریشه‌های مذهبی و برخی دیگر فلسفی دارند.

در ویدیوی زیر می‌توانید «تیزر فصل سوم زندگی پس از زندگی» را تماشا کنید.

برنامه زندگی پس از زندگی ۱۴۰۱ یکی از برنامه‌های ماه رمضان سال 1401 در شبکه 4 بود که از زاویه‌ای جدید و تازه به موضوع مرگ و دنیای پس از مرگ می‌پردازد. در این برنامه افرادی که تجربه‌های نزدیک به مرگ داشته‌اند شرکت کرده و از مشاهدات خودشان صحبت می‌کنند. اگر موضوع مرگ یکی از دغدغه‌های شماست و یا اگر به تازگی عزیزی را از دست داده‌اید، حتما در این مقاله از پلازا با معرفی برنامه زندگی پس از زندگی شبکه چهار همراه ما باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید

معرفی برنامه زندگی پس از زندگی ۱۴۰۱

  • ساعت پخش برنامه زندگی پس از مرگ: ساعت 18:30
  • باز بخش برنامه زندگی پس از مرگ ۱۴۰۱: ساعت‌های 23:40 همان روز و 12:00 ظهر روز بعد

برنامه زندگی پس از زندگی ۱۴۰۱ یک برنامه گفتگو-محور است که در ایام ماه رمضان از شبکه 4 پخش می‌شود. فصل اول این برنامه در سال 1399 پخش شد و فصل دوم در سال 1400 با دکور و فضایی جدید دوباره برگشت تا مروری بر مشاهدات تجربه‌گران مرگ موقت داشته باشد. فصل سوم برنامه درباره مرگ شبکه 4 در ماه رمضان 1401 به روی آنتن رفت.

هر فصل از این برنامه در 33 قسمت 90 دقیقه‌ای در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید شده است. این برنامه هر روز حوالی ساعت 18:30 و تکرار آن در ساعت‌های 23:40 همان روز و 12:00 ظهر روز بعد پخش می‌شود.

سازنده و مجری برنامه زندگی بعد از زندگی کیست؟

تهیه‌کننده و مجری زندگی پس از زندگی و سری جدید زندگی پس از مرگ عباس موزون است. آقای موزون تهیه‌کننده، پژوهشگر، نویسنده و کارگردان ایرانی است که 4 مدرک دانشگاهی و چندین مدرک جانبی دارد. او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی و کارگردانی سینما است. همچنین فوق لیسانس مدیریت دارد و در حال حاضر دانشجوی سال آخر دکترای مدیریت است. علاوه بر همه این‌ها، عباس موزون در زمینه‌هایی مانند مجری‌گری تلویزیون و گویندگی رادیو نیز تخصص دارد و به صورت حرفه‌ای در این حوزه‌ها فعالیت می‌کند.

زندگی پس از زندگی ۱۴۰۱ / مجری برنامه زندگی پس از زندگی کیست

در سال 1375 عباس موزون مدرک خبرنگاری انجمن صنفی روزنامه‌نگاران را گرفت و در عکاسی و فیلمبرداری نیز دستی دارد. همچنین در تئاتر هم به عنوان نویسنده و هم به عنوان کارگردان و بازیگر فعالیت کرده است.

تجربه نزدیک به مرگ چیست؟

حالا که درباره سری جدید زندگی پس از مرگ صحبت می‌کنیم، بد نیست اطلاعاتی از تجربه نزدیک به مرگ نیز در اختیار شما قرار دهیم. تجربه نزدیک به مرگ (Near-death experience) که با نام NDE نیز شناخته می‌شود به موقعیتی اطلاق می‌شود که در آن افراد تقریبا مرگ را تجربه می‌کنند و بعد دوباره به زندگی برمی‌گردند. طبق تحقیقات، افرادی که چنین مرگی را تجربه کرده‌اند اغلب ویژگی‌ها و خصوصیات مشترکی را برای توصیف آن به کار می‌برند. در تجارب مثبت افراد اغلب تاثیراتی همچون جدا شدن روح از بدن، احساس پرواز، آرامش مطلق، امنیت، صمیمیت و حضور یک نور را تجربه کرده‌اند. از طرف دیگر تجارب منفی ممکن است عذاب‌آور و دردناک باشند.

محققان علمی و دینی در مورد تجارب NDE نظرات مختلفی دارند. محققان حوزه علم اعصاب معتقدند که تجربه نزدیک به مرگ واقعه‌ای درونی است که به دلیل «اختلال بدنی ادغام چندحسی» و در طول حوادث تهدیدآمیز رخ می‌دهد. از طرف دیگر برخی باورهای مذهبی درباره زندگی پس از مرگ توصیفاتی همانند تجارب نزدیک به مرگ داشته‌اند. همه‌ی این تناقضات منجر به جنجال‌ها و حواشی زندگی پس از زندگی شده‌اند و برخی به آن کاملا معتقدند و برخی دیگر آن را رد می‌کنند.

سری جدید زندگی پس از مرگ /کاشف مرگ موقت در برنامه زندگی پس از زندگی

نقد برنامه زندگی پس از زندگی ۱۴۰۱

همانطور که پیشتر نیز به آن اشاره کردیم، در خلاصه برنامه زندگی پس از زندگی و سری جدید زندگی پس از مرگ باید بگوییم که این مجموعه یک برنامه تلویزیونی گفتگو محور است که در هر قسمت آن فردی از اقشار مختلف جامعه مهمان برنامه می‌شود. اما ویژگی مشترک این مهمانان در این است که همه آنها یک بار (بعضی هم دو بار) تجربه نزدیک به مرگ داشته‌اند. این مهمانان که همه از افراد گمنام و عادی جامعه هستند به دلایل مختلف تجربه‌ای نزدیک به مرگ داشته‌اند؛ دلایلی مانند تصادف، بیماری، هنگام زایمان یا حتی کرونا.

همچنین بخوانید :

اما تجربه آنها یک تجربه عادی نبوده و در بین افراد زیادی که در موقعیت‌های خطیر و نزدیک به مرگ قرار گرفته‌اند، آنها روح خود را نیز مشاهده کرده و بعد از این تجربه برای مدت کوتاهی به دنیای پس از مرگ که ما آن را با نام برزخ می‌شناسیم رفته‌اند. البته متخصصان حوزه NDE معتقدند همه افرادی که مرگ را تجربه کرده و بعد به زندگی برگشته‌اند احتمالا چنین تجاربی داشته‌اند، اما اکثر افراد آن را فراموش می‌کنند. در برنامه زندگی پس از زندگی ۱۴۰۱ افرادی دعوت می‌شوند که این تجربه را فراموش نکرده‌اند.

ویژگی های مشترک در تجربه های پس از مرگ

یکی از نکات جالب این برنامه این است که تقریبا همه تجربه‌گران ویژگی‌های مشترکی را درباره تجربه‌شان توصیف می‌کنند؛ ویژگی‌هایی چون نوری همگن که کل فضا را در بر گرفته است، مشاهده رنگ‌هایی متفاوت از رنگ‌های این جهان که گویی که خود این رنگ‌ها نیز حیات دارند، نگاه گوی واری که در واقع به امکان مشاهده همه جهات به صورت همزمان اشاره دارد، مرور زندگی، سفید شدن مو بعد از تجربه، تونل نور، احساس آرامش و سبکی در تجارب مثبت و احساس شرمندگی در تجارب منفی.

همچنین بخوانید :

همین ویژگی‌های مشترک در چنین تجربه‌هایی باعث می‌شود که سایر افراد جدای از عقاید مذهبی یا غیر مذهبی‌شان، به وجود یک زندگی متفاوت بعد از مرگ معتقد شوند. البته همچنان نظرات درباره برنامه زندگی پس از زندگی متفاوت است. از طرف دیگر اکثر تجربه‌گران مرگ موقت بعد از این تجربه در زندگی شخصی‌شان دچار تحولات و تغییرات چشمگیری شده‌اند؛ خصوصا افرادی که تجربه‌ای منفی داشته و در طول پروسه «مرور زندگی»، متوجه اشتباهات ریز و درشتشان شده‌اند. اگرچه احتمالا برای مخاطبان مشاهده این تغییرات گاها می‌تواند شعاری و مصنوعی به نظر برسد، اما از نکات مثبت برنامه تلویزیونی زندگی پس از زندگی این است که سعی دارد از افراط و زیاده‌گویی دوری کند تا مخاطب دچار سوءتفاهم‌هایی این چنینی نشود.

برنامه درباره مرگ شبکه 4 / زندگی پس از زندگی شبکه چهار

برنامه ای به دور از حواشی

در ادامه نقد زندگی پس از زندگی باید اشاره کنیم که از دیگر نکات مثبت این برنامه می‌توانیم به دکور ساده و در عین حال زیبای آن اشاره کنیم. قطعا برنامه‌ای که محتوای اصلی‌اش مربوط به مسائل معنوی و غیر مادی است، چنین دکور و طراحی صحنه‌ای را نیز می‌طلبد؛ چراکه هدف باید در وهله اول محتوای برنامه باشد، نه تزئینات اضافه صحنه. از طرف دیگر می‌توان گفت برنامه زندگی پس از زندگی شبکه چهار نسبت به برنامه‌هایی مانند ماه عسل، یکی از بدون حاشیه‌ترین برنامه‌های صدا و سیما است که سعی دارد بدون درگیر شدن با حواشی، به محتوای اصلی خودش بپردازد.

مجری توانا و مسلط به محتوای برنامه

دکتر عباس موزون مشخص است به موضوع تجربه‌های نزدیک به مرگ تسلط دارد و در این زمینه تحقیقاتی داشته است. او در مورد فصل اول این برنامه گفته بود که تولید آن بعد از 4 الی 5 سال مصاحبه، تحقیق و پژوهش انجام گرفته است. در فصل دوم نیز او با یکی از متخصصان اصلی برنامه که در ادامه بیشتر درباره او خواهیم گفت به زبان انگلیسی مصاحبه کرده است که در هر قسمت بخش‌هایی از این مصاحبه پخش می‌شود. با مهمانان نیز که در واقع تجربه‌گران مرگ موقت بوده‌اند، آقای موزون تعامل خوبی دارد و مصاحبه را به درستی هدایت می‌کند که همین موضوع نیز نشان از انتخاب درست ایشان برای این برنامه دارد.

ساعت پخش برنامه زندگی پس از مرگ / مجری زندگی پس از زندگی

حضور متخصصان جهانی در حوزه NDE

علاوه بر متخصصان دینی و مذهبی ایرانی، در این برنامه از متخصصان خارجی در حوزه NDE نیز استفاده شده است. یکی از اصلی‌ترین این افراد ریموند مودی (Raymond Moody)، فیلسوف، روانشناس، پزشک و نویسنده آمریکایی است. آقای مودی بیشتر به خاطر کتاب‌هایی که درباره تجربه‌های پس از مرگ نوشته شناخته می‌شود و یکی از معروف‌ترین افراد غرب در این حوزه محسوب می‌شود. در واقع اصطلاح NDE یا Near-death experience را مودی در کتاب پرفروشش به نام Life After Life (زندگی پس از زندگی) ساخته است.

تحقیقات ریموند مودی روی این موضوع است که بعد از مرگ چه اتفاقی برای انسان می‌افتد. در برنامه زندگی پس از زندگی ۱۴۰۱، عباس موزون به زبان انگلیسی و به صورت تماس تصویری مصاحبه‌ای را با ریموند مودی انجام داده است که بخش‌هایی از آن در قسمت‌هایی که با تجربه مهمانان مرتبط است پخش می‌شود. همین موضوع باعث شده است تا بار علمی این برنامه نیز بالاتر برود.

سندیت بخشیدن به تجارب مهمانان

آخرین موردی که خوب است به آن نیز اشاره‌ای داشته باشیم، بحث سندیت بخشیدن به برخی از صحبت‌های تجربه‌گران است. به عنوان مثال در یکی از قسمت‌های فصل دوم آقایی مهمان برنامه بود که به دلیل تصادف در کما رفته بود و مدتی را در بیمارستان بستری بود. این آقا که در طول دورانی که در کما بود ادعا می‌کرد روحش را بالای جسمش می‌دیده و شاهد همه اتفاقات بوده، برخی از موقعیت‌های NDE را نیز تجربه کرده بود.

همچنین ایشان ادعا می‌کرد که در طول این دوران با دو فردی که در کنارش بستری بودند نیز در ارتباط بوده و با اینکه آنها را با چشم سر هیچ وقت ملاقات نکرده بود، اما نام، نام خانوادگی و شهر محل زندگی آنها را می‌دانست. عوامل برنامه زندگی پس از زندگی برای اثبات این موضوع به بیمارستان مربوطه مراجعه کردند و خواستار مشخصات افرادی شدند که در آن تاریخ آنجا بستری شده بودند. در گزارشی که از این بیمارستان و اطلاعات بایگانی شده آن گرفته شد، عوامل این برنامه توانستند ادعای این تجربه‌گر را ثابت کنند. از این دست اتفاقات را در سری جدید زندگی پس از مرگ نیز شاهد بودیم.

باز بخش برنامه زندگی پس از مرگ / داستان زندگی پس از زندگی

غیر قابل باور، اما واقعی؟

با اینکه تا اینجا از نکات مثبت این برنامه گفتیم، اما در برخی از قسمت‌ها کیفیت آن پایین می‌آید و از نظر باورپذیری گاهی ضعیف عمل می‌کند و تاثیرگذاری آن کمتر می‌شود. با این حال باید بگوییم که برنامه زندگی پس از زندگی می‌تواند شدیدا تاثیرگذار باشد؛ خصوصا در بخشی که تجربه‌گران از پروسه مرور زندگی‌شان در آن دنیا صحبت می‌کنند. این تجربه‌ها نه تنها برای افراد مختلف در تغییر رفتارشان (حتی در برخورد با گیاهان یا حیوانات) می‌تواند مفید باشد، بلکه می‌تواند به افرادی که شدیدا از مرگ می‌ترسند یا واهمه مرگ عزیزانشان را دارند نیز کمک کند. همین موضوع نیز برنامه زندگی پس از زندگی را حتی برای افرادی که عقاید مذهبی ندارند هم محترم و قابل تامل کرده است. البته همچنان نظرات در مورد برنامه زندگی پس از زندگی متفاوت است و برخی کاملا چنین تجربه‌هایی را از نظر علمی رد می‌کنند.

دانلود برنامه زندگی پس از زندگی ۱۴۰۱

برای دانلود و تماشای سری جدید زندگی پس از مرگ می‌توانید به صفحه این برنامه در سایت رسمی شبکه 4 سیما مراجعه کنید. علاوه بر این می‌توانید با رجوع به سایت یوتیوب تمام قسمت‌های این برنامه را تماشا کنید. با کلیک روی این لینک، به صفحه برنامه زندگی پس از زندگی در سایت شبکه 4 رفته و تمام قسمت‌های این برنامه را تماشا کنید.

کلام آخر

مرگ یکی از رمزآلودترین موضوعات جهان ما محسوب می‌شود؛ شاید حتی رمزآلودترین آنها. افراد مختلف، از دانشمندان و پژوهشگران تا مذهبیون و افراد عادی عقاید مختلفی نسبت به دنیای پس از مرگ دارند. برنامه زندگی پس از زندگی علاوه بر اینکه می‌تواند منبعی از اتفاقات جهان پس از مرگ باشد، فارغ از مسائل مذهبی و دینی، می‌تواند به افراد کمک کند که حداقل انسان‌های بهتری نسبت به اطرافیان، جامعه و جهان کنونی‌شان باشند.

همچنین بخوانید :

در سینمای جهان نیز بارها و بارها در ژانرهای مختلف به موضوع مرگ پرداخته شده است. با اینکه اکثر این فیلم‌ها در ژانر ترسناک ساخته می‌شوند و درباره ارواحی خبیث هستند، اما در ژانر درام نیز آثار خوبی در این باره تولید شده‌اند که در این مقاله می‌توانید با برخی از آنها آشنا شوید.

در اینجا با نقد و بررسی و خلاصه زندگی پس از زندگی همراه شما بودیم. اگر برایتان سوال است که ایا برنامه زندگی پس از زندگی ادامه دارد یا خیر، باید بگوییم که در سال‌های آینده نیز احتمالا در ایام ماه رمضان این برنامه تولید و پخش خواهد شد. آیا شما از بینندگان برنامه زندگی پس از زندگی ۱۴۰۱ هستید؟ نظر شما درباره و سری جدید زندگی پس از مرگ و جهان پس از مرگ چیست؟ به نظر شما این تجربیات نزدیک به مرگ تا چه اندازه می‌توانند واقعی باشند؟ آیا واقعا زندگی بعد از مرگ ادامه دارد یا این‌ها همه ناشی از توهمات این تجربه‌گرها بوده است؟ در پایین همین صفحه می‌توانید نظرات خودتان را با ما و دیگر خوانندگان پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران16 دیدگاه
avatar
کمال سلیمی
.
30 تیر 1402، 19:04
پاسخ
0
0
این حقیربنده ذلیل خداتجربه پس ازمرگ که به زندگی دوباره ختم شدراداشته ام ازلطف خاص پروردگارم خدایاسپاسگذارم🤲🙏
avatar
نازی
.
19 فروردین 1402، 04:51
پاسخ
1
3
با سلام این برنامه رو من سال گذشته یک قیمتشو اتفاقی دیدم و از نظرم خیلی واقعی نیومد ولی امسال که چند قسمت دیدم واقعا به نظرم برنامه بسیار خوبیه و حتی داره روی رفتارهای من با دیگران تاثیرات مثبت زیادی می‌گذاره. کاش زودتر این برنامه ها رو دیده بودم .
avatar
.
07 فروردین 1402، 19:04
پاسخ
0
4
کاربر حمید که فرمودید پزشکی میگه این پزشکی میگه اون، بخشی از این تجربه‌گران هم پزشک متخصص و فوق تخصصن و میگن فرد بیمار، به اطلاعاتی دسترسی نداشته اما پس از به هوش اومدن بیان می‌کرده. مغز فقط چیزی که دیده رو در لحظه مرگ مرور میکنه. اما چیزی که ندیده رو که نمیتونه! این فقط مربوط به روحه
avatar
.
06 فروردین 1402، 01:54
پاسخ
0
5
کاربر حمید؛ نظر طولانی شما رو به فضل الله بلندمرتبه بزرگ، مختصر جواب میدم. از استدلال پایانی شما شروع کنیم. فرمودید برای اثبات روح، باید شیوه ساخت، محل ساخت، چگونگی ورود به بدن، جنس و ... رو دانست، در غیر این صورت روح اثبات نشده است!!! از دیگران می‌پرسم برای اثبات اشیایی که در دست دارید، از کیف و لیوان و پیاز و ... آیا نیازی به دانستن محل تولید، جنس، شیوه تولید و ... دارید یا وجود او، بالاترین درجه اثبات اوست؟! حالا از اهل علم می‌پرسم، آیا در روش‌شناسی یا متودولوژی‌های مختلف علمی، "مشاهده و تحقیق میدانی" یکی از روش‌ها و بهترین روش‌ها نیست؟ پس چرا این کاربر حمید از ما می‌خواهد چیزی را که با روش تجربی می‌توان کشف کرد، با تحلیل نظری و استنباطی توضیح دهیم؟! ایشان ظاهرا از علم پزشکی چیزهایی کپی کرده، اما از ما می‌خواهد به روش فلسفی روح را توضیح دهیم! خیر همان روش تجربی کافیست. روح همان است که تا وقتی در جسم هست، سلول‌ها درست کار می‌کنند و وقتی رفت از کار می‌ایستند. جسم هست اما زنده نیست. پزشک هم نمی‌تواند بگوید تا ۱ دقیقه دیگر هست یا ۱ قرن دیگر. در حالی که در هر دو حالت جسم یکیست. روح همان است که خود شما موقع خواب دیده‌اید که خدای متعال، از آینده بشارت یا هشداری به شما داده و می‌بینید که محقق می‌شود. جشنی به پا می‌شود، دعوایی می‌شود، مرگی رخ می‌دهد، و همه این‌ها را اگر به تعبیر خواب رجوع می‌کردید می‌یافتید و البته این برای همه پیش نمی‌آید مگر کسی که از خواب استفاده کند. از همه مهم‌تر، روح ثابت می‌شود چون خدا می‌فرماید هست و خدا ثابت هست و حاضر هست و حاکم هست چون در غیر این صورت، هیچ چیزی ولو به اندازه ذره، معنا نخواهد داشت. هیچ مطلق. همین الان بگردید. مثلا ابرهای کهکشانی، خب قبلش چی بوده و از کجا آمده؟! حالا پای پشه، چطور مهندسی شده که مثل پای فیل تکان می‌خورد و توسط چه کسی و ... . اما بخش اول نظر شما؛ خب این که یک فرد دارای نارسایی خون‌رسانی مغزی، تجربیات پس از مرگ را به دلیل نارسایی خون‌رسانی تجربه می‌کند نه به دلیل جدا شدن روح را خودتان کجا اثبات فرمودید؟!! بله به لوب پس و پیش خون نرسد بد می‌شود! حالا کی گفته موجب احساس صعود در تونل نور می‌شود! روش تحلیل‌تان را این جا بنویسید. چون مسلمان و مؤمن، برای اثبات روح، معاد، قبر، قیامت و حساب، به تجربه و تجربه‌گر وابسته نیست. الله را ننوشتم چون نیازی به اثبات ندارد. "و عاقبت از آن پرهیزکاران است" و الله، گروه نافرمان را هدایت نمی‌کند: کلام الله مجید"
avatar
آرین
.
31 مرداد 1401، 14:21
پاسخ
0
7
@حمید خیلی از افراد که این حالت براشون پیش اومده گفتن ما کسانی رو دیدیم که سال ها پیش از تولدمون فوت شده بودند که قاعدتاً در پس زمینه حافظشون این اشخاص حضور ندارند . نکته دیگه اینه در خونریزی های مغزی یا کما هرجای مغز بدون ترتیب میتونه آسیب ببینه ترتیب خاصی نداره که شما براش تعیین کردین در ضمن در هیپوکامپ خاطره ها همانطور که قابلیت تبدیل شدن به خاطره های بلندمدت دارند در اکثر موارد فراموش میشن و دیگر وجود ندارند در حافظه شخص ولی این افراد اتفاقاتی رو دیدند که حتی امکان برخورد با اون شخص رو نداشتند یعنی قبل از تولدشون این افراد فوت شده بودند . یا حتی برخی از این افراد مثل آقای لرستانی که ساکن آبادان بودن فرمایش کردند که میتونستن وقایعی که در زمانیکه ایشون کما بودند رو ببینند و اتفاقاً بستگانشون هم این موضوع رو تایید کردن .
نمایش 5 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402