نحوه خرید اکانت Xbox Game Pass ؛ چگونه ایکس باکس گیم پس بخریم؟

اموزش خرید گیم پس ایکس باکس / نحوه خرید گیم پس با گیفت کارت
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سرویس ایکس باکس گیم پس جزو افزونه‌های مهم کنسول ایکس باکس است. در این مقاله نحوه خرید اکانت Xbox Game Pass را مطالعه می‌کنیم. با ما باشید.

همچنین بخوانید :

یکی از مهمترین افزونه‌های جدید شرکت مایکروسافت برای کنسول‌ ایکس باکس سرویس ایکس باکس گیم پس محسوب می‌شود. سرویس Xbox Game Pass این قابلیت را برای شما فراهم می‌آورد که دامنه مختلفی از بازی‌های ویدیویی متعلق به نسل‌های گوناگون کنسول ایکس باکس را تجربه کنید. در مقاله‌ای که پیش رویتان هست قصد داریم به آموزش خرید گیم پس ایکس باکس و یا به عبارت بهتر خرید اکانت Xbox Game Pass بپردازیم. همراه پلازا بمانید تا با نحوه خرید اشتراک گیم پس ایکس باکس بیشتر آشنا شویم.

با تماشای ویدیوی زیر نیز می‌توانید با «خرید اشتراک گیم پس ایکس باکس و در کل این سرویس» بیشتر آشنا شوید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

گیم پس ایکس باکس چیست؟

سرویس Xbox Game Pass سرویس ماهیانه‌ای است که از طریق آن به بیش از 300 بازی مختلف دسترسی خواهید داشت تا بتوانید بر روی کنسول ایکس باکس وان و یا ایکس باکس سری ایکس یا سری اس خود دانلود کنید و به تجربه‌شان بپردازید. علاوه بر این با خرید اشتراک Xbox Game Pass Ultimate به مواردی همچون Xbox Live Gold، سرویس ایکس باکس گیم پس برای کامپیوتر، شبکه EA Play و نهایتا سرویس گیمینگ ابری ایکس باکس (Could Gaming) نیز دسترسی خواهید داشت.

با خرید Xbox Game Pass یک ساله قادر خواهید بود که بازی‌های مورد علاقه خود را دانلود کرده و هر موقع که بخواهید آن‌ها را تجربه کنید. البته خرید اشتراک Xbox Game Pass را به شکل ماهیانه نیز می‌توانید انجام دهید. برخی از عناوین موجود در سرویس ایکس باکس گیم پس با اضافه شدن بازی‌های دیگر ممکن است از دسترس خارج شوند؛ اما شما قادر خواهید بود که گلچین بازی‌های مورد علاقتان را نیز با قیمت‌های مناسب تهیه کنید.

خرید اکانت xbox game pass خرید / اشتراک گیم پس ایکس باکس

قیمت گیم پس ایکس باکس

اگر بخواهید به خرید سرویس ایکس باکس گیم پس از نوع Ultimate آن بپردازید باید ماهیانه 14.99 دلار پول بپردازید. البته هر گاه که بخواهید می‌توانید این وضعیت را لغو کنید. همانطور که اشاره کردیم با خرید Xbox Game Pass Ultimate به موارد دیگری چون Xbox Live Gold، سرویس ایکس باکس گیم پس برای کامپیوتر و نهایتا سرویس EA Play و گیمینگ ابری مایکروسافت نیز دسترسی پیدا خواهید کرد.

جا دارد اشاره کنیم که نسخه استاندارد کنسولی در خرید سرویس Xbox Game Pass شامل افزونه‌های Gold و EA Play و xCloud Gaming نمی‌شود. این سرویس 9.99 دلار در ماه قیمت خورده است. در واقع می‌توان گفت که خرید Xbox Game Pass Ultimate یک ساله از هر نظر انتخاب بهتر و معقول‌تری برای مخاطبان محسوب می‌شود.

چگونه Xbox Game Pass بخریم / چگونه xbox game pass را فعال کنیم

آموزش خرید Xbox Game Pass

اگر می‌خواهید به سوال چگونه Xbox Game Pass بخرید پاسخ دهید در این قسمت به پاسخ سوالتان خواهید رسید. با ما باشید.

نحوه خرید گیم پس با گیفت کارت

یکی از مهمترین ویژگی‌های سرویس ایکس باکس گیم پس قابلیت خرید گیم پس ۱ دلاری در رایانه‌های شخصی است. البته در آموزش استفاده از Xbox Game Pass بر روی کامپیوترتان قبل از همه باید به این نکته اشاره کنیم که سیستم عامل مورد نیازتان برای اجرای این سرویس ویندوز 10 خواهد بود.

همچنین بخوانید :

برای خرید گیفت کارت Xbox Game Pass می‌توانید از دو راه اقدام کنید. راه اول پرداخت مستقیم به وسیله کارت‌های بانکی همانند VISA است و راه دوم خرید گیفت کارت Xbox Game Pass Ultimate از طریق شرکت‌های صاحب پلتفرم بازی است که به مراتب از راه اول به صرفه تر است. برای خرید گیم پس یک دلاری و گیفت کارت‌های مرتبط با آن در ایران می‌توانید از سایت‌های واسطه معتبری که این گیفت کارت‌ها را از واسطه‌ها خریداری و تهیه می‌کنند اقدام کنید.

خرید xbox game pass ultimate / اموزش استفاده از xbox game pass

مرحله بعدی پاسخ به سوال «چگونه Xbox Game Pass را فعال کنیم؟» است که در این قسمت به آن پاسخ می‌دهیم. پس از خرید گیم پس ایکس باکس یک ساله یا ماهانه در پلتفرم ویندوز از طریق گیفت کارت باید به ثبت نام این برنامه در ویندوز خود بپردازید. پس از آن باید وارد سایت Xbox شده و از طریق دکمه Join مشخصات خود را وارد کنید. سپس نوبت به وارد کردن یک کُد به نام Redeem Code خواهد رسید و در این قسمت باید کد 20 رقمی گیفت کارت خود را وارد کنید. پس از انجام این مراحل در خرید اکانت Xbox Game Pass سرویس شما قابل استفاده خواهد بود.

ناگفته نماند که برای خرید گیم پس ایکس باکس وان اس و خرید گیم پس ایکس باکس سری ایکس نیز می‌توانید از طریق سایت مایکروسافت اقدام کنید. قیمت گیم پس ایکس باکس برای کنسول‌ها 9.99 دلار در ماه است که هم می‌توانید آن را به شکل مستقیم و هم به شکل هدیه برای دیگران تهیه کنید.

خرید گیم پس ۱ دلاری / گیم پس ایکس باکس وان اس

سخن پایانی

می‌توان گفت سرویس گیم پس ایکس باکس از زمان آمدن خود به بازار گیمینگ پیوند میان نسل‌های مختلف کنسول ایکس باکس را محکم‌تر کرده است و با حالت کنونی آن همچنین می‌توان تخمین زد که آینده خوبی را نیز برای طرفداران این کنسول بازی رقم خواهد زد. امیدواریم با خواندن مقاله‌مان اطلاعات کافی را در رابطه با خرید اکانت Xbox Game Pass به دست آورده باشید.

نظر شما در رابطه با سرویس گیم پس ایکس باکس چیست؟ نظرات خود را از قسمت پایین و بخش کامنت‌های سایت با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
sam
.
12 مرداد 1401، 20:42
پاسخ
0
2
ایکس باکس گیم پس مثل اپل ارکید میمونه، من به طور کلی اینکه یه پولی بده و از مجموعه بزرگی از خدمات استفاده منی خیلی خوشم میاد، مثل همین که با پرداخت مبلغی به عنوان اشتراک بتونی از خیلی از بازی هایی که دوستشون داری لذت ببری. کسی که هزینه کرده یا میخواد بکنه باید بدونه اگر قانونی میخواد از اون استفاده کنه باید یه هزینه هایی بپردازهو پول خود ایکس باکس تازه اول راهه. به گیمرا پیشنهاد میکنم خرید اشتراک گیم پس التیمیت رو در نظر داشته باشن خصوصا که در کنار بازی با ایکس باکس میتونید رو لپتاپ هم داشته باشید و از گیمینگ ابری هم استفاده کنید. خوشتونم نیمود که لغوش میکنید دیگه
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402