بررسی بازی Vampyr | ایده ای نوآورانه برای یک بازی خون آشام

راهنمای بازی ومپایر
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

از عناوین خون آشام اخیر می‌توان به بازی Vampyr اشاره کرد. بازی ومپیر عنوانی متفاوت با محوریت یک خون آشام است. با بررسی بازی ومپایر همراه ما باشید.

بازی Vampyr یک بازی ویدیویی اکشن نقش آفرینی است که توسط کمپانی Dontnod Entertainment ساخته شده و کمپانی Focus Home Interactive آن را برای پلتفرم‌های PC، پلی استیشن 4، Xbox One و Nintendo Switch منتشر کرده است. داستان بازی ومپیر در رابطه با یک دکتر به نام جاناتان رید است که تبدیل به یک خون آشام شده و در یک دوراهی عظیم میان سوگند پزشکی خود و تمایلات خون آشامی‌اش قرار گرفته است. با نقد بازی Vampyr، از نظر گذراندن گیم پلی بازی Vampyr، راهنمای بازی ومپایر و بسیاری از موارد دیگر همراه شما خواهیم بود. همراه پلازا بمانید.

بازی vampyr / بازی ومپیر

آنچه در ادامه می‌خوانید:

تریلر بازی Vampyr

در این بخش تریلر بازی Vampyr را با همدیگر مشاهده خواهیم کرد.

راهنمای بازی Vampyr

در این بخش با برخی توصیه‌ها در رابطه با بازی Vampyr همراه شما خواهیم بود. با ما باشید.

1. قبل از خوردن هر فردی کمی تامل کنید

اولین توصیه ما در رابطه با بازی Vampyr به شما آن است که با وجود خون آشام بودنتان قبل از خوردن هر فردی کمی فکر و تامل کنید. این صحیح است که شما در بازی ومپیر یک خون آشام هستید و خون آشام‌ها آدمخوار هستند. با این وجود شما نمی‌دانید فردی که می‌خواهید بخورید واقعا خوب است یا بد؛ مهم است یا بی اهمیت و ارتباطاتش در چه حد است. در بازی ومپایر هرچه بیشتر با اهالی شهر صحبت کنید بیشتر به ارتباطات یک فرد پی خواهید برد. این توصیه از آن جهت به شما داده می‌شود که ممکن است به شکل تصادفی دوست یک نفر را بخورید و بدون آنکه بخواهید به دردسر بیفتید و یا بدتر از آن یک آدم خیلی مهم را بخورید که هنوز برای تبعات آن آماده نیستید.

نقد و بررسی بازی vampyr / ترینر بازی vampyr

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
بررسی بازی کلش آف زامبی ؛ تریلر، گیم پلی و داستان
محسن نورانی نژاد14 آبان 1402 08:15
thumbnail
بهترین بازی های زامبی | با برترین عناوین زامبی کشی ...
تیم پلازا30 مهر 1402 08:30
thumbnail
ترسناکترین بازی های تاریخ برای کامپیوتر، PS4 و ایکس ...
تیم پلازا06 مهر 1401 14:30
thumbnail
بهترین بازی های ترسناک 2020 و ترسناک ترین بازی های 2021 ...
محمد امین سرافراز21 شهریور 1399 20:00

2. قبل از خوابیدن سعی کنید هر کاری که می توانید انجام دهید

دومین توصیه ما به شما در رابطه با بازی ومپایر برای کامپیوتر آن است که قبل از به خواب رفتن تمام کارهای ناتمام خود را تمام کنید. مکانیزم خوابیدن در بازی Vampyr به شکلی است که شما می‌توانید در این بازی همه تجربه (XP) خود را استفاده کنید و لولتان را افزایش دهید، اما این کار در عین حال شب را پایان خواهد داد و اگر کارهای بد انجام داده باشید تاثیرات آن بر رویتان باقی خواهد ماند. بنابراین در بازی ومپایر قبل از خواب تمام بازجویی‌ها و مکالمات باقی‌مانده خود را انجام دهید و اطمینان حاصل کنید که کاری برای فردا باقی نمانده است. این کار سبب خواهد شد که در عین کسب کردن بیشترین میزان تجربه میزان دفعاتی که دنیای بازی عوض می‌شود را نیز به حداقل برسانید که به نفع شماست.

3. در حین مبارزه حتما از مکانیزم بی حس کردن استفاده کنید

توصیه سوم ما به شما در رابطه با بازی ومپایر آن است که هنگام مبارزه حتما از مکانیزم بی‌حس کردن یا همان Stun استفاده کنید. این مکانیزم سبب می‌شود که دشمنانتان برای مدت کوتاهی گیج شوند و این به شما کمک خواهد کرد که با راحتی بیشتری قابلیت‌های خون آشامیتان را در بازی ومپیر استفاده کنید. از این طریق زمان کافی برای احیای خود نیز خواهید داشت و همچنین می‌توانید برای حملات بعدی خود برنامه ریزی کنید.

4. حتما با بقیه صحبت کنید و حتما با بقیه صحبت کنید

چهارمین توصیه‌مان به شما در رابطه با بازی ومپیر آن است که حتما تا جایی که می‌توانید با بقیه صحبت کنید. واقعیت امر آن است که در بازی Vampyr میزان زیادی صحبت وجود دارد و حدود 60 درصد از همه کارهای شما در این بازی به صحبت کردن سپری خواهد شد. با این وجود همین کار ساده یکی از مهمترین اعمالتان در بازی ومپیر خواهد بود. در بازی ومپایر افراد بسیار کمی آنچه می‌نمایانند هستند. ممکن است افراد بسیار بدی وجود داشته باشند که خوب جلوه می‌کنند و همچنین ممکن است افراد خوبی وجود داشته باشند که بد جلوه می‌کنند. بر همین اساس و با بررسی بازی ومپایر به این نتیجه رسیدیم که یکی از بهترین ابزار شما برای پی بردن به سرشت واقعی افراد در این عنوان صحبت کردن با بقیه است.

گیم پلی بازی vampire / بررسی بازی vampyr

5. از نقش دکتر خود استفاده کنید و بیماران را مداوا کنید

به توصیه پنجممان در رابطه با بازی ومپیر رسیدیم. بدون شک در بازی کامپیوتری ومپایر هنگامی که خون بقیه مردم را بخورید اثر خوبی از خود بر اذهان بقیه باقی نخواهید گذاشت. بر همین اساس می‌توانید برای خنثی کردن تاثیر این بدنامی در منطقه‌ای که در آن هستید از قابلیت‌های دکتر خود استفاده کرده و به مردم کمک کنید و آن‌ها را مداوا کنید. با ساختن داروهای مورد نیازتان قادر خواهید بود که میگرن، برونشیت و بیماری‌های دیگر افراد را مداوا کنید و از این طریق محبوبیت خود را میان آن‌ها افزایش دهید.

6. از موش ها استفاده کنید

ششمین توصیه ما به شما پس از بررسی بازی Vampyr آن است که از موش‌ها استفاده کنید. بدون شک خوردن موش‌ها نمی‌تواند بهترین گزینه غذایی شما باشد؛ با این وجود این مورد شاید تنها راهتان جهت بازیابی قدرت خون (Blood Power) شما بین مبارزات مختلف باشد. بر همین اساس از قابلیت‌های مشام خون آشام خود به ویژه در کنار جوب‌ها برای پیدا کردن موش‌ها حتما استفاده کنید؛ چرا که خون این موجودات کوچک می‌تواند مهره کمکی شما در فاصله میان مرگ و زندگی باشد.

گیم پلی بازی Vampire

نقد و بررسی بازی vampyr / ترینر بازی vampyr

در ادامه با بررسی گیم پلی بازی ومپایر همراه شما هستیم. در نقد و بررسی بازی Vampyr از منظر گیم پلی می‌توان گفت این عنوان یک بازی ویدیویی در ژانر اکشن نقش آفرینی است که از زاویه سوم شخص دنبال می‌شود. بازیکنان در بازی ومپیر یک دکتر به نام جاناتان رید را دنبال می‌کنند که تبدیل به یک خون آشام شده و عطشش برای خون باعث شده است که به دنبال گرفتن جان مردمان بی‌گناه باشد.

او برای انجام دادن این کار باید عادات افراد مورد هدف خود را مورد مطالعه قرار داده و سپس تغییر دهد و سپس به جمع آوری سرنخ‌های مختلف و نهایتا ارتباط با شصت فردی که تحت مراقبت او (به عنوان دکتر) قرار دارند و در شهر لندن پراکنده شده‌اند بپردازد.

عنصر اصلی شما در بازی ومپایر همانطور که از نام آن مشخص است خون انسان‌هاست. با کسب کردن هرچه بیشتر این عنصر قابلیت‌های خون آشامی شما نیز ارتقا خواهند یافت. درخت مهارت (Skill Tree) در گیم پلی بازی Vampire از طریق امتیاز تجربه (XP) به دست می‌آید و تجربه نیز هم از طریق خون و هم از طریق انجام مصاحبه به دست خواهد آمد.

در بازی ومپیر قابلیت‌های مختلفی خواهید داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به قابلیت‌های حمله، دفاع، احیا و تاکتیکی اشاره کرد. البته به این قابلیت‌ها می‌توانید از طریق ترینر بازی Vampyr نیز دسترسی داشته و آن‌ها را زودتر ارتقا دهید که بستگی به ترجیح شما در رابطه با استفاده یا عدم استفاده از این مقوله دارد.

راهنمای بازی ومپایر

نقد و بررسی بازی ومپایر

در ادامه به نقد بازی Vampyr و از نظر گذراندن نمرات منتقدین در رابطه با این عنوان خواهیم پرداخت. با نقد و بررسی بازی Vampyr همراه پلازا بمانید.

Digitally Downloaded / امتیاز: 90

بازی ومپایر ماجرای خون آشامی را برای من روایت می‌کند که برای سال‌ها منتظر آن بوده‌ام. به عنوان یکی از طرفداران آن رایس (Anne Rice) و دیگر داستان‌های خون آشامی و همچنین به عنوان یکی از طرفداران داستان‌هایی که روی کشمکش اخلاقی و تبعات آن تمرکز دارند می‌توانم بگویم کمپانی Dontnod عنوانی را خلق کرده که گویی منحصرا بر اساس سلیقه‌های من ساخته شده است!

PSX Extreme / امتیاز: 85

بازی ومپیر هم دارای یک داستان درگیرکننده و هم دارای شخصیت پردازی‌های جذابی است که مرا تا انتها به سوی خود سوق دادند. البته ناگفته نماند که مبارزات بازی چندان باشکوه نیستند. با این وجود ساختار کلی بازی عالی است و اتمسفر آن به شیوه‌ای ساخته شده که به راحتی شما را جذب خود کند.

گیم پلی بازی vampire / بررسی بازی vampyr

Gaming Nexus / امتیاز: 80

شخصا می‌خواهم به بازی ومپایر علاقه داشته باشم، اما برخی ویژگی‌های آن نمی‌گذارند این قضیه آنطور که باید و شاید اتفاق بیفتد. برخی از ویژگی‌های بازی شاید دارای کمی عمق هستند، اما هیچکدام از بخش‌های آن دارای عمق واقعی نیستند. البته ناگفته نماند که بازی Vampyr خصیصه‌های قابل تحسین زیادی دارد. با این وجود میزان جاه طلبی بازی نسبت به آنچه در عمل نشان می‌دهد کم است. در هر صورت بازی ومپیر بدون شک شایسته امتحان کردن است و تلاش سازندگان آن قابل تحسین است.

GamesBeat / امتیاز: 75

بازی Vampyr خوب است. این بازی اشکالات زیادی دارد، اما در هر صورت خوب و لذت بخش است.

Vandal / امتیاز: 70

بازی ومپیر دارای دنیایی عالی، روایتی عالی و همچنین یک ایده محوری عالی است. با این وجود آنچه در عمل اتفاق می‌افتد کمی اشکال دارد. البته با وجود همین اشکالات ما از این بازی لذت بردیم. اگر به داستان بازی و شاکله کلی آن علاقمند هستید بدون شک بازی Vampyr را امتحان کنید.

Games Master UK / امتیاز: 67

شبکه اجتماعی موجود در بازی ومپیر درگیرکننده است، اما مبارزات ناشیانه و منطق علت و معلولی اشکال‌دار آن مانع از رسیدن سازندگان بازی به هدف غایی‌شان شده است.

تریلر بازی vampyr / بازی ومپایر برای کامپیوتر

سوالات متداول در رابطه با بازی ومپیر

1. چگونه قدرت خون خود را در میان مبارزات بازیابی کنیم؟

این کار تنها از طریق خوردن موش‌ها امکان پذیر است.

2. چگونه به راحتی موش پیدا کنیم؟

برای این امر باید از شامه خون آشام خود و یا نشان دندان کمک بگیرید.

3. آیا صحبت با بقیه ضروری است؟

برخی از راهنمایی‌ها و گزینه‌های موجود در بازی تنها از طریق صحبت کردن با بقیه افراد برای شما قابل دسترسی هستند.

4. چگونه استقامت دشمنان را در هم بشکنیم؟

استفاده از مکانیزم Stun این کار را برای شما راحت خواهد کرد.

5. چگونه از تجربه خود استفاده کنیم؟

این کار را می‌توانید درست قبل از خوابیدن انجام دهید.

6. جعبه‌ها، گاوصندوق‌ها و دیگر محفظه‌ها را چگونه باز کنیم؟

برای این کار به یک کلید نیاز خواهید داشت که معمولا در دست کاراکتری است که صاحب آن جعبه یا محفظه است.

سخن پایانی

بازی کامپیوتری ومپایر / گیم پلی بازی ومپایر

در مقاله‌ای که مطالعه کردید بازی Vampyr را برای شما معرفی کردیم و جوانب مختلف این بازی متفاوت را برای شما بررسی کردیم. همانطور که نظر منتقدین حاکی از آن است، بازی ومپیر یک بازی خون آشام منحصربه‌فرد است که سازندگان آن ایده‌های جذابی در پروسه ساخت این پروژه به کار برده‌اند و حالت کلی نتیجه‌ای که با آن روبرو هستیم نیز رضایت بخش است. با این وجود بخش‌های مختلف این بازی ویدیویی به ویژه گیم‌پلی می‌توانست بهتر از این عمل کند. امیدواریم شاهد انتشار نسخه دوم بازی ومپایر نیز باشیم.

نظر شما در رابطه با بازی ومپیر چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را از بخش پایین و قسمت کامنت‌های سایت با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402