فواید آموزش زبان در آموزشگاه های معتبر زبان انگلیسی

فواید آموزش زبان
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

زبان انگلیسی به عنوان یک زبان رسمی و بین المللی در تمام جهان مورد استفاده است و در زمینه‌های مختلف شغلی، تحصیلی و حتی در زندگی روزمره و مسافرت نیاز به زبان انگلیسی به طور کامل احساس می‌شود به همین دلیل علاوه بر اینکه آموزش زبان در نظام های آموزشیِ دولت‌ها اهمیت زیادی دارد آموزش غیرانتفاعی و پولی زبان انگلیسی نیز هم‌زمان و موازی با نظام‌های آموزشی دولتی در حال فعالیت است تا ضعف‌های آموزش دولتی را در زمینه آموزش زبان پوشش دهد. در ایران نیز تقریبا در همه شهر‌های دور و نزدیک کشور آموزشگاه‌های زبان به صورت جدی و تخصصی در حال ارائه خدمات آموزشی زبان برای گروه‌های سِنی مختلف هستند.

فهرست عناوین مطلب:

آموزش زبان انگلیسی، پیش نیاز موفقیت شغلی و تحصیلی در عصر جدید است
آموزش زبان انگلیسی، پیش نیاز موفقیت شغلی و تحصیلی در عصر جدید است.

آموزش زبان انگلیسی در تهران

موضوع آموزش زبان در تهران توسط زبان آموزان پایتخت نشین، جدی‌تر دنبال می‌شود و موسسات آموزش زبان انگلیسی در تهران  موظف به ارائه خدمات آموزشی در بالاترین سطح کیفیتی هستند تا جایی که سطح علمی برخی از موسسات آموزش زبان تهران با استاندارد‌های جهانیِ آموزش زبان انگلیسی هم‌خوانی دارد. این آموزشگاه‌ها از بهترین و مجرب‌ترین اساتید بهره می‌گیرند، سطح علمی و آموزشی آنها  قابل مقایسه  با موسسات آموزش زبان دیگر شهرهای کشور نیست و بسیار بالاتر است پس اگر در آموزشگاه‌های زبان تهران یادگیری زبان را دنبال می‌کنید بدون شک تصمیم بسیار هوشمندانه‌ای گرفته‌اید.

فواید  آموزش در آموزشگاه‌های معتبر زبان انگلیسی

۱) استمرار در یادگیری به پشتوانۀ نظم آموزشی

یکی از مشکلاتی که اکثر علاقه‌مندان به یادگیری زبان انگلیسی دارند این است که در جریان یادگیریِ آنها به صورت مقطعی وقفه

استمرار و نظم در یادگیری از جمله مزیت های آموزش آموزشگاهی زبان انگلیسی است
استمرار و نظم در یادگیری از جمله مزیت های آموزش آموزشگاهی زبان انگلیسی است.

ایجاد می‌شود یعنی اینکه نمی‌توانند به‌صورت منظم و مستمر در یادگیری زبان انگلیسی تلاش کنند در نتیجه ممکن است هیچ وقت نتوانند خود را به یک سطح رضایت بخش در زبان انگلیسی برسانند و همواره باید بعد از یک دوره که آموزش زبان را رها کرده اند دوباره از نو شروع کنند.

این عدم استمرار از معایب اصلی خودآموزی زبان انگلیسی است ولی در آموزش آموزشگاهی زبان انگلیسی تا حد زیادی این مشکل برطرف می‌شود و علاوه بر اینکه برنامه مطالعاتی زبان آموزان، کاملا هوشمندانه تنظیم می‌شود به واسطه تمرین و تکرار و آزمون‌های آزمایشی دوره‌ای کمتر مجال کم‌کاری به زبان آموزان داده می‌شود پس آموزش این افراد سرعت و کیفیت بیشتر و بهتری خواهد داشت.

2) تعیین سطح برای زبان آموزان

فایده دیگری که آموزش زبان انگلیسی در آموزشگاه‌های زبان عاید شما می‌کند این است که اولا سطح آموزشی شما در زبان انگلیسی مشخص می‌شود و بسته به آن سطح، آموزش دریافت می‌کنید به همین دلیل پیوسته در مسیر آموزش پیشرفت خواهید کرد ولی در غیر این صورت ممکن است با مطالب آموزشی که سطح پایین‌تری دارند عملا وقت خود را تلف کنید. موضوع بعدی این است که در آموزشگاه‌های زبان انگلیسی بعد از قبولی در هر مقطع مشخص، گواهینامه مربوطه را از آموزشگاه اخذ خواهید کرد که در بسیاری از موارد این گواهی‌ها در مشاغل مختلف به کار شما خواهند آمد و در جریان استخدام به  عنوان یک امتیاز برای شما لحاظ خواهند شد.

3) توجه بیشتر به مهارت های چهارگانه زبان آموزی

اگر افراد در آموزشگاه زبان، آموزش انگلیسی را دنبال کنند به صورت هم‌زمان و هم‌سو با هم

مهارت های چهارگانه زبان آموزی

مهارت‌های چهارگانۀ زبان آموزی را در خود تقویت خواهند کرد؛ منظور از مهارت‌های زبان آموزی همان Listening، Reading، Writing و Speaking است که در صورت خودآموزی زبان، تقویت همگام همه این مهارت‌ها دشوار خواهد بود. به همین دلیل است که اکثر افرادی که به صورت شخصی، زبان انگلیسی را فرا گرفته اند در یک یا چند مورد از مهارت های نامبرده دارای ضعف هستند.

4) فضای اجتماعی و صمیمی

ماهیت گروهی و جو صمیمی و اجتماعی موجود در کلاس‌های آموزشگاه‌های زبان انگلیسی، زبان آموزان را  بیشتر ملزم به تلاش و ممارست خواهند کرد  و این افراد سعی خواهند کرد از گروه آموزشی جا نمانند. به علاوه، گفت و گو محور بودنِ آموزش انگلیسی در آموزشگاه ها باعث ماندگاری بیشتر مطالب آموزشی در ذهن افراد خواهد شد.

فضای صمیمی کلاس ها و دوره های آموزشگاه های زبان، یک عامل جذاب برای ترغیب هرچه بیشتر به زبان آموزی

5) ارزیابی و آزمون های دوره ای

نکته بعدی ارزیابی و امتحانات دوره‌ای در آموزشگاه‌های زبان است که فواید زیادی را برای زبان آموزان در پی دارد چون این امتحانات ضعف‌ها و مشکلات افراد را در آموزش زبان آشکار می‌سازند و فرد به کمک اساتید مجربی که در کنار خود می بیند توانایی رفع مشکلات آموزشی را خواهد داشت.

 

منظور از آموزش زبان ویژه مشاغل چیست؟

یکی از خدمات آموزشی  که در برخی از آموزشگاه زبان ارائه می‌شود آموزش زبان ویژه مشاغل « English for Specific Purpose» است که به اختصار ESP نامیده می‌شود. آموزش زبان ESP در حوزه زبان تخصصی جای می‌گیرد؛ همان‌طور که می‌دانید در بسیاری از متد‌های آموزشی یا آزمون‌ها مباحث زبان انگلیسی به دو بخش عمومی و تخصصی تقسیم می‌شوند. زبان انگلیسی عمومی بیشتر مربوط به زندگی روزمره و مطالبی است که فرد برای زندگی عادی در سطح اجتماع به آنها نیاز دارد ولی زبان انگلیسی تخصصی شامل واژگان و اصطلاحات تخصصی در یک حوزه خاص است. اگر تمایل به اشتغال در یک شغل خاص در خارج از کشور را دارید  باید واژه ها و اصطلاحات تخصصی مربوط به آن حوزه کاری را بدانید و برای این کار به آموزش زبان ویژه مشاغل نیاز پیدا می‌کنید.

برای موفقیت در مشاغل مختلف در خارج از کشور، دوره های انگلیسیِ ویژه مشاغل «ESP» ضرورت دارند.
برای موفقیت در مشاغل مختلف در خارج از کشور، دوره های انگلیسیِ ویژه مشاغل «ESP» ضرورت دارند.

دوره‌های ESP در برخی از موزشگاه‌های زبان برای علاقمندان ارائه می‌شوند و اطلاعات کافی را در مورد شغل مورد نظر در اختیار زبان آموز قرار خواهند داد و در نهایت از فرد آزمون مربوط به دوره گرفته می‌شود و فرد می‌تواند با اطمینان کامل به شغل مورد علاقه خود در خارج از کشور وارد شود.

 

سخن پایانی

با توجه به تاثیر چشمگیر زبان انگلیسی در موفقیت و آینده تحصیلی و شغلی در داخل و خارج از کشور، افراد باید به آموزش و یادگیری انگلیسی توجه ویژه ای داشته باشند به همین دلیل بهتر است این موضوع را برای کودکان و فرزندان جزء اولویت‌های اصلی قرار دهند در مورد گروه‌های سنی بالاتر نیز به دلیل دغدغه‌های معیشتی و کاری و دشواری پایبندی به یک نظم آموزشی، بهتر است این افراد همان‌طور که در متن بالا به آن اشاره شد به جای خودآموزی زبان، آموزش آموزشگاهی را در پیش گیرند تا بتوانند در یک مدت زمان کوتاه‌تر به اهداف آموزشی خود برسند. موضوع دیگر در حوزه آموزش زبان،  نیاز‌های خاص آموزشی است که برخی از افراد به دنبال آن هستند از جمله آموزش زبان ویژه مشاغل که این نوع از آموزش‌ها نیز با حضور در آموزشگاه‌های زبان قابل دستیابی هستند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402