اهمیت فناوری در وسایل گرمایشی مانند شومینه

شومینه
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

حال که سخن از فناوری و تکنولوژی در تولید وسایل گرمایشی خارجی مانند فایرپیت و وسایل گرمایشی فضای داخلی مانند شومینه به میان می آید ابتدا باید به اهمیت آتش در تاریخ بشریت اشاره ای کنیم زیرا به عنوان یکی از عناصر حیات بخش در زندگی بشر بوده و هست.

آتش از قدیم الایام یار دیرین انسانهای نخستین بوده است ، انسانهای عصر سنگی با آشنایی با ابزارهای مختلف توانستند برای خود در دل کوهها محلی برای زیستن فراهم کنند که از حوادث طبیعی همچون باران وبرف وتگرک و حمله حیوانات در امان باشند .

همچنین به لطف ابزارهایی که ساختند توانستند به شکار حیوانات نیز پرداخته وهنگامیکه با آتش آشنا شدند توانستند به طبخ غذا نیز مبادرت ورزند واین باعث شروع عصری جدید در دوران تاریخی گردید .

نه تنها آتش محل زندگی انسانهای اولیه را گرم نمود و غذای گرم را بر سفره آنها فراهم نمود بلکه راهی شد برای آنکه محل زندگی خود را در تاریکی شب روشن نمایند ومانع حمله حیوانات درنده به آن گردند.

فهرست عناوین مطلب:

شومینه گازی دو طرفه فریم دار
شومینه گازی دو طرفه فریم دار

با ابعاد : ۱۵۰ × ۴۰ با ارتفاع ۵۰ و عمق ۳۰ سانتی متر ، قابل نصب در مکان هایی که دودکش دارند

 

تاثیر فناوری وتکنولوژی در بهبود وسایل گرمایشی

با گذشت زمان و با اضافه شدن به علم انسانها فناوری وتکنولوژی به کمک آنها آمده و وسایل زندگیشان نیز دستخوش تغییراتی گردیده که امروزه از حالت سنتی آن خارج و به سبک مدرن دکوراسیون داخلی اضافه گردیده است .

اگر در زمانهای قدیم وسایل گرمایشی ابتدایی مانند بخاری های هیزمی ونفتی وگازی در منازل مسکونی ، ادارات ، سازمانها ومدارس مورد استفاده قرار میگرفت امروزه با اضافه شدن به علم فناوری وتکنولوژی کارخانه ها وکارگاه های سازنده محصولات میتوانند به تولید محصولات به روزتر و زیباتر با قدرت آلایندگی کمتر وسوختهای پاک مبادرت ورزند .

امروزه

  • انواع شومینه
  • انواع باربیکیو ، آیلندها
  • انواع فایرپیت

نمونه هایی از محصولاتی هستند که جایگزین مدلهای قدیمی محصولات گرمایشی فضاهای خارجی و داخلی مسکونی وغیره شده اند  که علاوه بر فراهم کردن گرمای مورد نیاز محیط توانسته تا در خلق زیبایی بعنوان قسمتی از دکوراسیون داخلی مورد توجه قرار گرفته و این اتفاق بدلیل پیشرفت تکنولوژی وفناوری می باشد .

چراکه امروزه به راحتی امکان طراحی هر مدل از این محصولات با سلیقه وطبع مشتری و با توجه به فضای موجود در محل سکونت یا تفریحی واداری که داشته باشند و همینطور مورد توجه معماران معاصر که به مبحث زیبایی شناسی در طراحی توجه ویژه ای دارند ،امکان پذیر است .

دستگاه های برش ، دستگاه های رنگ ، دستگاه های اندازه گیری دقیق و کلیه ی  قطعات با قابلیت های اجرایی بسیار دقیق امکان آن را به سازنده میدهد تا بتواند طرح های مد نظر سفارش دهنده را مانند نمونه ی ارائه شده تحویل نمایند .

 

نمونه محصولات گرمایشی  مانند شومینه گازی و شومینه برقی

شومینه گازیشومینه برقی
شومینه معلق دو منظوره گازی و هیزمی شومینه برقی
شومینه معلق دو منظوره گازی و هیزمی

ابعاد ۹۰ × ۳۰۰ سانتی متر با قطر لوله ۳۰ سانتی متر

رنگ پودری آلمانی

نیاز به دودکش دارد

شومینه برقی ،
ال سی دی برقی سه طرفه طراحی شده جهت  تی وی والابعاد کار  :  ۱۸۰ × ۴۰ × ۴۰ با ارتفاع ۵۰قابلیت تغییر رنگ از سه رنگ تا ۴۸ طرح و رنگ متفاوتبدون نیاز دودکش ، همراه با ریموت کنترل۵ سال گارانتی

 

شومینه آرا ،پیشرو در فناوری محصولات گرمایشی و همگام با محیط زیست

شومینه آرا با کادری مجرب در زمینه تولید و اجرای صد درصدی نمونه های مد نظر مشتری می تواند با کمک گرفتن از تکنولوژی وفناوری های به روز شما را در رسیدن به ایده آل هایتان در طراحی فضای داخلی همراهی نماید .

با پیشرفت تکنولوژی امروزه دیگر نیازی به استفاده از متریالهای سنگین ویکنواخت در این صنعت همچون سنگ و یا آجر نمی باشد ومیتوان محصولاتی را تولید نمود که حتی قابلیت جابجایی آسان نیز داشته باشند که اصطلاحا به این گروه از محصولات ، پورتابل گفته می شود ، بدین معنا که شما  قادر به جابجایی آنها  هستید و می توانید به راحتی آنها را در هر فضایی استفاده نمایید و از متریالهایی همچون چوب ترموود ( چوب نسوز ) ، استیل نگیر ۳۰۴ ، ورق سیاه (البته برای فضاهایی که رطوبتی نباشند ) وهمچنین از استراکچر در کنار مشعل های متنوع در طراحی فضای مورد نظر خود بهره برده ولذت یک چیدمان زیبا وگرمای دلنشین را تجربه نمایید .

تأثیر فناوری و ابزارهای آن بر زندگی مردم، سبب گشته صنعت و بازار کار نیز با این پدیده درآمیزند. به طوری که امروزه اغلب کسب و کارها و مشاغل، برای پیشرفت و ارتقای کار خود، به سراغ ابزارهای فناوری می‌روند و نوآوری‌ها همیشه بر ارزش‌های یک جامعه تأثیر گذاشته و سوالات جدیدی را در اخلاق فناوری مطرح کرده‌اند که این اصل مهم کمک میکند محصولات جانبی ناخواسته ای تولید نشوند که به عنوان آلودگی شناخته شوند و منابع طبیعی را کاهش داده و به محیط زیست زمین آسیب رسانند .

همچنین می توان به طراحی واجرای محصولات بسیار خاص وزیبا با کیفیت بالا بدون دخالت دست مبادرت ورزید .

این امر به سازندگان کمک می نماید تا بتواند تولیدات خود را بدون کوچکترین ایراد تولید نمایند .

 

چرا شومینه اتانولی؟

حال که سخن از محوریت محیط زیست در تولید محصولات گرمایشی به میان آمد و تاثیر فناوری در شومینه ، پیشنهاد میشود تا با شومینه برقی و شومینه اتانولی (الکلی) نیز آشنا شوید ، البته شاید میزان گرمایش این دو نوع شومینه نسبت به سایر شومینه ها کمتر باشد اما با ظاهری متفاوت جذابیت منحصر به فردی را به محیط القا می کند.

چرا شومینه اتانولی؟

شومینه برقی در بحث آلایندگی به نوعی پیشگام است اما در نهایت شاید احساس دیدن شعله های واقعی آتش در شومینه اتانولی که اصطلاحا شومینه الکلی نیز نامیده می شود جذابیت این کالا را دو چندان کند ، زیرا علاوه بر شعله های واقعی و گرمایش بیشتر همینطور زیبایی دلنوازی که نظر معماران سخت گیر را در اجرای دکوراسیون داخلی بیش از سایر مدل ها به خود جلب نموده ، به دلیل نوع آلایندگی و مصرف الکل جزء پاک ترین نوع شومینه در میان رقبای خود به حساب می آید.

 

نگاه متفاوت فروشگاه شومینه آرا بویژه در اجرای شومینه تفاوت فاحشی با گذشته دارد.

اگر در گذشته تنها امکان اجرای شومینه بوسیله متریالهای ومصالح ساختمانی بصورت دستی در فضای داخلی منازل قابل اجرا بود  وتنها با استفاده از مواد محترقه وچوب می توانستیم گرما وزیبایی را در فضای مسکونی تجربه نماییم ، فروشگاه شومینه آرا با پیشرفت تکنولوژی و با استفاده از ایده طراحان توانای خود وجایگزین نمودن گاز و برق و حتی سوختهای سازگار با محیط زیست توانسته است تا طرح هایی هماهنگ با چیدمان فضای مسکونی اداری و غیره را با در نظر گرفتن فرم واندازه ومحل نصب آن اجرا نماید تا کارفرما به بهترین شکل لذت برده وآرامش را تجربه نماید .

در وبسایت رسمی شومینه آرا ، علاوه بر گرفتن ایده و آشنایی با انواع شومینه های قابل اجرا ، می توانید تنوع محصولات را از لحاظ اندازه ، امکانات ، جزییات فنی و چگونگی عملکرد آن و در نهایت رنگ و فرم آن مطلع شوید و با یکدیگر مقایسه نمایید.

تا با انتخابی درست وخاص بتوانید تجربه ای ناب ،آرامشی ایده آل و زیبایی ماندگار را در محیط  مسکونی ،کاری وحتی اداری به خود وهمراهانتان هدیه نمایید .

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402