ارزان ترین شهرهای ترکیه برای سفر را بشناسید

5 تا از بهترین شهرهای ترکیه برای اقامت
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

ارزان شهرهای ترکیه برای سفر از جمله دغدغه های مردم برای سفر است. زیرا با وضعیت اقتصادی کنونی، پیدا کردن یک مقصد ارزان برای سفر خارجی بسیار دشوار است.

در این مطلب به بررسی شهرهای مقرون به صرفه در ترکیه می پردازیم که نسبت به شهرهای دیگر با هزینه کم تری می توانید سفر کنید. ترکیه شهرهای ارزان زیادی دارد. در بین شهرهای ارزان ترکیه، شهرهایی هستند که جاذبه های گردشگری فوق العاده ای نیز دارند که آن ها را بررسی می کنیم.

فهرست عناوین مطلب:

شهر وان از شهرهای ارزان ترکیه

شهر وان یکی از شهرهای ترکیه در نزدیکی ایران است و حتی می توانید به صورت زمینی به آن سفر کنید تا هزینه های سفرتان به طور چشم گیری کاهش پیدا کند. این شهر از ارزان ترین شهرهای ترکیه برای سفر است. شهر وان حدود 30 دقیقه تا مرز ایران فاصله دارد. بنابراین سفر شما بسیار ارزان خواهد بود علاوه براین، در این شهر می توانید مراکز خرید، کافه ها، رستوران ها و هتل های ارزان و با کیفیتی پیدا کنید که باعث پرطرفدار شدن این شهر در بین ایرانیان شده است.

یکی از دلایل سفر ایرانیان به وان برای خرید است. مراکز خرید ارزانی در وان وجود دارند که می توانید مواردی مانند پوشاک را با قیمتی ارزان از آن ها تهیه کنید.

شهر وان از طبیعت زیبا و جاذبه های تاریخی زیادی نیز برخوردار است. دریاچه وان با چند جزیره کوچک در آن و روستاهای تاریخی و کلیسای آختامار و… از جاذبه های گردشگری آن هستند.

 

نمایی از دریاچه وان
نمایی از دریاچه وان

 

شهر ازمیر از ارزانترین شهرهای ترکیه

شهر ازمیر از شهرهای ارزان ترکیه است. این شهر یکی از کلان شهرهای ترکیه است و محیطی آرامش بخش و زیبا دارد. این شهر به اندازه شهرهای دیگر ترکیه مانند استانبول و آنتالیا معروف نیست و بیشتر برای زندگی مناسب است. اما این شهر که در کنار دریای اژه قرار گرفته است، پر از نقاط دنج و آٍار تاریخی برای گذران وقت است. همچنین شهر چشمه از شهرهای ساحلی جذاب ترکیه، شهرا باستانی و… نیز در اطراف ازمیر قرار دارند.

یکی از جاذبه های گردشگری مشهور شهر ازمیر برج ساعت است که در میدان کناک قرار دارد. این ساعت بیش از 100 سال قدمت دارد که از نقاط اصلی شهر است.

از دیگر جاذبه های تاریخی ازمیر می توان به آسانسور تاریخی ازمیر اشاره کرد. این بنا در گذشته برای این ساخته شده بود تا مردم را به ارتفاعات شهر برساند. زیرا در گذشته ساختار شهر به گونه ای بود که به سادگی نمی توانستند به ارتفاعات شهر بروند. در بالا آن نیز معروف ترین رستوران ازمیر قرار دارد.

باغ وحش ازمیر نیز یکی از باغ وحش های بزرگ است که گونه های جانوری زیادی را در خود جای داده است. این باغ وحش در سال 2008 کار خود را شروع کرده است. این باغ وحش علاوه بر تنوع گونه های جانوری، طبیعت زیبایی نیز دارد. درختان زیاد و برکه های مختلف از جذابیت های طبیعی این باغ وحش است.

شما می توانید با تور ازمیر سفر ارزان تری به این شهر داشته باشید. برای تور ارزان ازمیر می توانید هتل هایی با درجه پایین تر را رزرو کنید. همچنین با انتخاب ایرلاین های داخلی برای پرواز خود هزینه کم تری خواهید پرداخت. البته برای انتخاب هتل توجه کنید که مدت سفر شما حدود یک هفته خواهد بود اگر هتل هایی با کیفیت پایین را انتخاب کنید ممکن است از سفر خود لذتی نبرید. بنابراین ارزانترین تور ازمیر، لزوما بهترین گزینه برای سفر نیست. اگر می خواهید سفری ارزان به سایر نقاط ترکیه را تجربه کنید تور ارزان ترکیه را نیز پیشنهاد می کنیم.

 

نمایی از شهر ازمیر ترکیه
نمایی از شهر ازمیر ترکیه

 

شهر آلانیا از ارزان ترین شهرهای ترکیه

شهر آلانیا یکی از شهرهای ساحلی ترکیه است که در نزدیکی آنتالیا قرار دارد. این شهر که در مجاورت دریای مدیترانه قرار دارد، آب و هوای مدیترانه ای را به خود گرفته است و در تمام طول سال، آب و هوای مطلوبی دارد و تابستان های آن کمی گرم تر است.

از مهم ترین هزینه های شما در سفر به آلانیا، هزینه هتل خواهد بود. زمان سفر شما نیز در قیمت هتل تاثیر زیادی دارد. اگر سعی کنید در زمان هایی که مسافران کمی به آلانیا سفر می کننف اقدام به رزرو هتل کنید، می توانید با قیمت های ارزان تری رزرو خود را انجام دهید. از جولای تا سپتامبر، گردشگران زیادی به ترکیه سفر می کنند.

آلانیا مانند دیگر شهرهای ترکیه از جاذبه های گردشگری زیادی برخوردار است که شامل جاذبه های تاریخی و طبیعی می شود یکی از این جاذبه های گردشگری، قلعه آلانیا است. این قلعه تاریخی رو به دریای مدیترانه است و مربوط دوره سلجوقیان می شود. قلعه سرخ نیز یکی از جاذبه های تاریخی این شهر است.

از جاذبه های طبیعی آلانیا نیز می توان به غارها، رودها و آبشارهای زیبای این شهر اشاره کرد. همچنین بریا تفریح بیشتر در این شهر می توانید به پارک آبی واتر پلنت سر بزنید که تفریحات زیادی در آن وجود دارد.

برای سفر ارزان به آلانیا می توانید از پکیج تور آلانیا در آژانس مسافرتی مهرپرواز استفاده کنید. این شهر گزینه های عالی از قبیل پارک آبی، دریا، طبیعت بی نظیر و هتل های لاکچری را دارد. با سفر با تور آلانیا در فصلی می توانید از خدمات خوب پکیج های آژانس مسافرتی از جمله تور لیدر فارسی زبان، بیمه مسافرتی، گشت شهری و… برخوردار شوید و هم با اعتماد و رضایت بیشتری به سفر خود بپردازید.

 

جاذبه های طبیعی شهر آلانیا ترکیه
جاذبه های طبیعی شهر آلانیا ترکیه

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای سال 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02143638 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402