بهترین شبیه ساز های اندروید برای اجرای بازی پابجی در کامپیوتر

بهترین شبیه ساز برای پابجی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بهترین شبیه ساز برای پابجی می‌تواند تجربه‌ای لذت از بخش از این بازی محبوب را در اختیار شما قرار دهد. در ادامه با پلازا همراه باشید تا با برترین شبیه‌سازها برای اجرای بازی PUBG Mobile در کامپیوتر آشنا شویم.

بازی پابجی موبایل طی مدت کوتاهی از زمان انتشار تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین بازی‌های ویدیویی تمام دوران‌ها شده است. محبوبیت این نسخه تا حدی در طول زمان افزایش یافته است که شاهد استفاده روزافزون کاربران از شبیه ساز برای آن هستیم. برای این بازی شبیه‌سازهای زیادی منتشر شده است اما کدام یک گزینه بهتری است؟ در این مقاله به دنبال بهترین شبیه ساز برای پابجی خواهیم بود. همراه پلازا بمانید.

فهرست مطالب

بهترین شبیه‌ سازها برای پابجی

این بازی ویدیویی همانطور که از نام آن مشخص است نسخه موبایلی بازی پابجی محسوب می‌شود؛ یک بازی کامپیوتری که از طریق شبکه استیم و در ماه مارس 2017 نسخه بتا آن راه اندازی شد و در ماه دسامبر 2017 به طور کامل منتشر شد. برای تجربه این عنوان روی کامپیوتر می‌توانید از تعداد قابل توجهی شبیه‌ساز استفاده کنید. در ادامه ما چندین گزینه با کیفیت و برتر را برای تجربه این عنوان معرفی خواهیم کرد.

1. شبیه ساز پابجی در کامپیوتر Gameloop

بهترین شبیه ساز برای پابجی

رتبه اول فهرست به برنامه Gameloop اختصاص دارد. این بهترین شبیه ساز پابجی موبایل را می‌توان شبیه ساز رسمی کمپانی PUBG Corporation نامید که از ویژگی‌های منحصر به فرد آن می‌توانیم به چیدمان صفحات شخصی سازی شده و میانبرهای کاربردی صفحه کلید یا همان کیبورد اشاره کرد. از آنجایی که همانطور که اشاره کردیم این شبیه ساز به شکل رسمی به کمپانی Tencent اختصاص دارد شما بازی پابجی موبایل را در آن به شکل از قبل نصب شده در اختیار خواهید داشت.

از ویژگی‌های دیگر شبیه ساز اندروید برای پابجی Gameloop می‌توان به حضور دیگر عناوین کمپانی تنسنت اشاره کرد. علاوه بر آن رابط کاربری این برنامه نیز هم تمیز و هم استفاده از آن آسان است. نهایتا به عنوان نتیجه گیری می‌توان گفت شبیه ساز اندروید در میان برنامه‌های دیگر از همه جهت بهترین شبیه ساز موجود در بازار محسوب می‌شود.

  • دانلود شبیه‌ساز Gameloop برای: ویندوز

2. برنامه شبیه ساز BlueStacks

شبیه ساز اندروید برای بازی pubg / بهترین شبیه ساز اندروید مناسب pubg

به دومین جایگاه فهرست برترین‌های شبیه ساز اندروید برای پابجی فرا رسیدیم و این رتبه به شبیه ساز پابجی موبایل برای کامپیوتر BlueStacks اختصاص دارد. این شبیه ساز اندروید برای بازی PUBG یکی از بهترین شبیه‌ سازها جهت استفاده در کامپیوتر است که آن را در پلتفرم مک (Mac) نیز می‌توان استفاده کرد. از طریق نرم افزار  BlueStacks قادر خواهید بود که مجموعه مختلفی از موارد گوناگون همانند رزولوشن صفحه نمایش، حافظه و قدرت پردازش را شخصی سازی کنید.

علاوه بر آن این شبیه ساز پابجی برای گوشی دارای یک برنامه رسمی گوگل پلی (Google Play) نیز هست که از طریق آن می‌توان به لود کردن جانبی برنامه‌های دیگر پرداخت. این امر را می‌توان از طریق انجام دادن یک پروسه نصب بسیار ساده انجام داد. بر همین اساس به عنوان سخن پایانی می‌توان گفت شبیه ساز اندروید برای پابجی BlueStacks یکی از انعطاف‌ پذیرترین برنامه‌هایی است که می‌توانید از آن برای اجرای نرم افزارها و بازی‌ های ویدئویی مختلف (از جمله PUBG) استفاده کنید.

  • دانلود شبیه‌ساز BlueStacks برای: ویندوز

3. برنامه شبیه ساز NoxPlayer؛ اجرای بازی PUBG Mobile در کامپیوتر

کم حجم ترین شبیه ساز پابجی برای کامپیوتر

این شبیه ساز پابجی برای گوشی از منظر ویژگی‌ها و کاربردی بودن جایی میان دو شبیه ساز BlueStacks و Android Studio قرار می‌گیرد. از طریق این شبیه ساز پابجی برای گوشی قادر خواهید بود فایل‌‌های APK را که منبعشان از برنامه‌های مستقل است لود کنید. از ویژگی‌های این شبیه ساز برای چیت پابجی می‌توان به قابلیت ضبط از طریق صفحه نمایش و اشتراک گذاری اشاره کرد. این ویژگی این شبیه ساز اندروید برای بازی PUBG به ویژه برای افرادی که قصد تولید محتوا از طریق استریم بازی پابجی موبایل در پروفایل‌های اینترنتی خود را دارند و همچنین به دنبال یک رابط کاربری انعطاف پذیر جهت تجربه بازی هستند بسیار مفید است.

همچنین بخوانید :

تنظیمات شبیه ساز پابجی NoxPlayer برای استفاده آسان طراحی شده است و کاربران به ندرت با تنظیمات این شبیه ساز اندروید برای ویندوز مناسب پابجی موبایل به مشکل برمی‌خورند. نهایتا می‌توان گفت اگر قصد استریم بازی پابجی را دارید این برنامه یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود.

  • دانلود شبیه‌ساز NoxPlayer برای: ویندوز

4. MEmu Player

اجرای بازی PUBG Mobile در کامپیوتر

اگر به‌دنبال کم حجم ترین شبیه ساز پابجی برای کامپیوتر های ضعیف هستید می‌توانید نیم‌نگاهی به MEmu Player داشته باشید. این شبیه‌ساز حتی بر روی دستگاه‌هایی با 4 گیگابایت رم نیز قابل اجرا است و حتما نیازی به یک کارت گرافیک هم ندارد. البته اگر کارت گرافیک داشته باشید می‌توانید بازی را با گرافیک و فریم‌ریت بالاتری تجربه کنید.

علاوه بر این، شبیه‌ساز MEmu Player اکثر امکاناتی که در سایر رقبا می‌بینید مثل شخصی‌سازی کلیدها و تنظیمات اضافی مربوط به عملکرد بهره‌مند است و می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای بیشتر کاربران باشد.

  • دانلود شبیه‌ساز MEmu Player برای: ویندوز

5. LDPlayer

اجرای بازی PUBG Mobile در کامپیوتر

گزینه دیگری که برای دانلود شبیه ساز اندروید سبک برای پابجی می‌توانید مدنظر قرار دهید، LDPlayer است. این شبیه‌ساز به‌خوبی برای سیستم‌های میان‌رده بهینه‌سازی شده است و عملکرد قابل توجهی نسبت به دیگر رقبای خود دارد. این شبیه‌ساز امکانات اضافه زیادی هم در اختیارتان قرار می‌دهد. برای مثال یک نوار ابزار در کنار صفحه قرار دارد که با آن می‌توانید اسکرین‌شات بگیرید، ویدیو ضبط کنید و یا کلیدهای کیبورد را شخصی‌سازی کنید. مهمتر از همه اینکه نسخه 9 آن با اندروید 9 همراه شده و می‌تواند اکثر بازی‌های گوگل‌پلی را اجرا کند.

  • دانلود شبیه‌ساز LDPlayer 9 برای: ویندوز

6. MuMu Player

اجرای بازی PUBG Mobile در کامپیوتر

MuMu Player گزینه دیگری است که می‌توانید برای اجرای بازی PUBG Mobile در کامپیوتر مدنظر قرار دهید. این شبیه ساز توسط NetEase که بازی‌هایی مثل Onmyoji و Vikingard را ساخته منتشر شده است و در جدیدترین نسخه خود از اندروید 9 پشتیبانی می‌کند. این شبیه‌ساز همچنین یک نسخه سبک‌تر به‌نام MuMu Nebula هم دارد که برای رقابت با بهترین شبیه ساز های برای پابجی کامپیوتر قدیمی آن را عرضه کرده است.

این شبیه‌ساز هم اکثر امکانات مثل گرفتن اسکرین شات، ضبط ویدیو و شخصی‌سازی کلیدها را دارا است و از دسته‌های کنترلی نیز پشتیبانی می‌کند.

  • دانلود شبیه‌ساز MuMu Player برای: ویندوز
  • دانلود شبیه‌ساز MuMu Nebula برای: ویندوز

7. PrimeOS

اجرای بازی PUBG Mobile در کامپیوتر

PrimeOS را نمی‌توان یک شبیه‌ساز به‌حساب آورد چرا که یک سیستم‌عامل است که در کامپیوتر نصب می‌شود و شما باید آن را بوت کنید. با این حال فرایند نصب آن خیلی پیچیده نیست و با استفاده از یک فایل نصبی EXE می‌توانید آن را روی سیستم نصب کنید. پس از نصب باید آن را بوت کرده و بالا بیاورید. سپس یک کامپیوتر اندرویدی در اختیار خواهید داشت و می‌توانید هر بازی را نصب کرده و به امکانات اضافه‌ای مثل ضبط صفحه، اضافه کردن گیم‌پد و شخصی‌سازی کلیدها هم دسترسی داشته باشید.

همچنین بخوانید :

سخن پایانی

در مقاله‌ای که خواندید ویژه‌ ترین شبیه سازهای موجود در بازار برای بازی پابجی را مورد بررسی قرار دادیم و امیدواریم که اگر به دنبال شبیه سازی بازی پابجی بر روی سیستم کامپیوتری خود باشید برنامه‌هایی که برایتان فهرست کردیم بتوانند کمکتان کنند. واقعیت امر آن است که شبیه سازی بازی پابجی در روزگار کنونی امری متداول محسوب می‌شود تا جایی که بسیاری از گیمرها ترجیح می‌دهند از این طریق بازی ویدیویی خود را تجربه کنند. بر همین اساس امیدمان بر آن است که اگر شما هم از این دسته باشید از میان برنامه‌های بالا بهترین شبیه ساز پابجی موبایل را بسته به نیاز خود انتخاب کنید. از نظر شما بهترین شبیه ساز برای پابجی کدام است؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما به‌اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
علی غلامی
.
22 مرداد 1402، 15:12
پاسخ
0
0
قهرمان بودن
avatar
مهدی
.
17 مهر 1400، 11:19
پاسخ
8
2
رمز فایل چیه
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402