معرفی و دانلود اپلیکیشن علی بابا | کاربردی ترین اپلیکیشن سفر در ایران

دانلود اپلیکیشن علی بابا
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با برنامه‌هایی مانند اپلیکیشن علی بابا انجام کارهای روزانه بسیار راحت‌تر از قبل می‌شود. فقط کافی است اپلیکیشن مربوط به هر کار مانند رزرو بلیط و هتل و گردشگری را در گوشی خود داشته باشید. با دانلود اپلیکیشن علی بابا می‌توانید این خدمات متنوع را در زمینه سفر و گردشگری در گوشی خود داشته باشید.

با نصب اپلیکیشن علی بابا و اولین ورود با انواع گزینه‌های خرید بلیط هواپیما، قطار یا رزرو هتل و خرید تور گردشگری و غیره مواجه می‌شوید. علاوه‌بر این‌ها انواع اطلاعیه‌ها و خدمات مربوط به سفر هم در این اپلیکیشن دیده می‌شود. به عنوان مثال می‌توانید در هر زمان و مکانی بلیط اتوبوس، قطار یا هواپیما تهیه کنید. حتی می‌توانید از خدمات کتابخوانی و پادکست علی بابا استفاده کنید. به همین منظور، در این مقاله از پلازا، خدمات و قابلیت‌های ارائه شده در اپلیکیشن علی بابا بررسی می‌شود. همچنین لینک دانلود برنامه علی بابا اتوبوس ، دانلود اپلیکیشن علی بابا برای آیفون ، اپلیکیشن علی بابا برای کامپیوتر و دانلود اپلیکیشن علی بابا برای اندروید هم ارائه می‌شود.

در ادامه می‌خوانید:

دانلود اپلیکیشن علی بابا

برنامه علی بابا با 16 مگابایت حجم یکی از کامل‌ترین اپ های سفر و گردشگری است و با بیش از 500 هزار نصب فعال در کافه بازار بیش از 16 هزار امتیاز 5 را به خود اختصاص داده است. علاوه بر اندروید، قابلیت دانلود اپلیکیشن علی بابا ایفون و نصب برنامه علی بابا ایفون وجود دارد. اما اگر به دنبال دانلود اپلیکیشن علی بابا برای ویندوز هستید، می‌توانید از نسخه وب یا همان مرورگر برای استفاده از خدمات علی بابا استفاده کنید.

برای دانلود نسخه اندروید و iOS این اپلیکیشن و نصب اپلیکیشن علی بابا برای آیفون و اندروید می‌توانید به لینک‌های زیر مراجعه کنید.

برنامه علی بابا

قابلیت های اپلیکیشن علی بابا

قابلیت‌های اپ علی بابا از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است از جمله ارائه خدمات خرید بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس، هتل، تور، ویلا و اقامت؛ بخش سفرهای من، بخش شگفتانه که شامل پیشنهادهای ویژه علی بابا است و قسمت حساب کاربری. در قسمت حساب کاربری می‌توانید وارد اپ بشوید یا اگر قبلاً حساب کاربری در علی بابا ندارید، از اینجا ثبتنام کنید و بعد وارد شوید.

1. خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس

خرید بلیط هواپیما در اپلیکیشن علی بابا

یکی از خدماتی که با اولین ورود به اپلیکیشن علی بابا با آن مواجه می‌شوید، امکان خرید بلیط هواپیمای پرواز داخلی و خارجی، بلیط قطار و اتوبوس داخلی است. علی بابا یکی از شرکت‌هایی است که از لحاظ پشتیبانی هم پاسخگویی سریعی دارد. به این ترتیب، امکان خرید بلیط و یا در صورت پشیمانی، لغو سریع آن با پرداخت بخشی از هزینه بلیط هم وجود دارد.

2. رزرو هتل، ویلا و اقامتگاه

رزرو هتل در برنامه علی بابا

دو گزینه دیگری که در بخش خدمات علی بابا با آن مواجه می‌شوید، امکان جستجو در بخش رزرو هتل، ویلا و اقامتگاه است. در قسمت رزرو هتل امکان جستجوی شهر یا هتل داخلی و خارجی با تاریخ ورود و خروج و تعداد افراد و اتاق‌ها وجود دارد.

در قسمت رزرو و اقامتگاه هم با دو گزینه اقامتگاه‌های شهرهای مختلف مواجه می‌شوید و می‌توانید در میان آن‌ها جستجو کنید.

3. رزرو و خرید تور گردشگری

خرید تور در اپلیکیشن علی بابا

از دیگر امکانات جذاب اپلیکیشن علی بابا می‌توان به امکان جستجوی تور در صفحه اول این اپ اشاره کرد. در این قسمت، با انتخاب مبدا و مقصد، زمان تور و تعداد افراد و اتاق‌های لازم به جستجوی تورهای موجود می‌پردازید. علاوه بر، تعدادی تور پیشنهادی هم در زیر نوار جستجو دیده می‌شود که می‌توانید آن‌ها را هم بررسی کنید.

4. ارائه اطلاعات فرودگاهی

اطلاع از وضعیت سفر در اپلیکیشن علی بابا

گزینه جالب دیگری که در صفحه اول اپلیکیشن خودنمایی می‌کند، اطلاعات فرودگاهی است. اگر این گزینه را لمس کرده و وارد آن شوید، با اسم شهرهای مختلف ایران مواجه می‌شوید. سپس می‌توانید با انتخاب هر شهر، اطلاعات پروازهای خروجی و ورودی فرودگاه‌های آن را در این قسمت مشاهده کنید.

5. اطلاع از شرایط سفر و استرداد

در حال حاضر، با همه‌گیری ویروس کرونا و شرایط عجیب و غریبی که در همه جای دنیا به وجود آمده است، اطلاع از آخرین شرایط و وضعیت سفر، پروازها و امکان استرداد مهم است. با ورود به این گزینه در اپلیکیشن علی بابا می‌توانید از آخرین اخبار مرتبط با شرایط سفر و اطلاعیه‌های مربوط به شیوع ویروس کرونا مطلع شوید.

6. اخبار و تازه های سفر

علی بابا علاوه بر موارد ذکر شده، خدمات دیگری را هم در اپلیکیشن خود ارائه می‌دهد. یکی از این خدمات جالب بخصوص برای علاقمندان به گردشگری و سفر، اخبار و تازه‌های سفر است. به عنوان مثال، در این قسمت کاربران می‌توانند مطالبی را در مورد موضوعات مختلف مرتبط با سفر نظیر نقاط گردشگری مختلف در ایران و جهان مطالعه کنند و با این نواحی آشنا شوند.

7. پادکست های سفر به دور دنیا

پادکست سفر در برنامه علی بابا

یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های برنامه علی بابا ، پادکست‌های رادیو دور دنیا است. با وجود چنین قابلیت‌هایی شاید بتوان این اپ را یکی از کامل‌ترین برنامه‌های گردشگری و سفر بشمار آورد. با ورود به بخش پادکست رادیو دور دنیا می‌توانید اپیزودهای مختلفی را در مورد سفر به نواحی مختلف دنیا مانند ژاپن، هند و غیره بشنوید.

8. کتاب های گردشگری

کتاب گردشگری در برنامه علی بابا

به نظر می‌رسد علی بابا با مجموعه کتاب سفر علی بابا برای دوستداران کتاب هم چاره‌ای در نظر گرفته است.

به این ترتیب، کاربران می‌توانند در بخش مجموعه کتاب سفر علی بابا آخرین کتاب‌های منتشر شده در زمینه سفر و گردشگری را مطالعه کنند.

9. شگفتانه علی بابا

شگفتانه علی بابا

از دیگر خدمات جالب علی بابا می‌توان به بخش شگفتانه اشاره کرد. در این قسمت علی بابا پیشنهادهای ویژه‌ای را به کاربران اپلیکیشن ارائه می‌دهد. این پیشنهادها ممکن است شامل تخفیف‌های رزرو هتل و تور گردشگری و غیره باشند.

سوالات متداول

1. در اپلیکیشن علی بابا می‌توانیم هتل رزرو کنیم؟

بله، علاوه بر خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس، می‌توانید انواع هتل داخلی و خارجی و اقامتگاه داخلی را هم رزرو کنید.

2. اپلیکیشن علی بابا رایگان است؟

بله، می‌توانید برنامه علی بابا را از کافه بازار برای اندروید و از خود وبسایت علی بابا یا سیب اپ به طور رایگان دانلود و نصب کنید.

3. در برنامه علی بابا چه خدماتی ارائه می‌شود؟

علی بابا علاوه بر ارائه خدمات رزرو هتل و اقامتگاه و خرید بلیط، در این اپ، خدماتی مانند پادکست و کتاب‌های سفر و گردشگری و همین‌طور اطلاعیه‌های وضعیت سفر در شرایط مختلف را منتشر می‌کند.

جمع بندی

شاید بتوان علی بابا را یکی از کامل‌ترین اپلیکیشن‌های سفر و گردشگری دانست. این اپلیکیشن از خدمات خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس، رزرو هتل و اقامتگاه و خرید تور گردشگری گرفته تا انتشار اطلاعیه‌های سفر و پیشنهادهای شگفت‌انگیز را به طور کامل ارائه می‌دهد. علاوه بر این، مطالب آموزشی و سرگرم کننده‌ای مانند پادکست‌ها و کتاب‌های مربوط به سفر به دور دنیا و گردشگری هم در این اپلیکیشن پیدا می‌شود. تا حالا هیچ یک از پادکست‌های علی بابا را گوش کرده‌اید؟ می‌توانید تجربه خود را از اپلیکیشن علی بابا در پایین صفحه بنویسید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402