نقد و بررسی اپلیکیشن نماوا و امکاناتش | تماشای آنلاین فیلم و سریال

اپلیکیشن نماوا / برنامه نماوا
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سرویس‌های ویدیو به درخواست در سال‌های اخیر به محبوبیت قابل توجهی در جهان و همچنین در ایران دست پیدا کردند. در کشور ما برنامه و اپلیکیشن نماوا در کنار اپ فیلیمو توانسته به یک پلتفرم محبوب برای علاقه‌مندان به فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی تبدیل شود و سهم قابل توجهی را به خود اختصاص دهد.

نماوا که ابتدا با نام مووی‌لند در سال 93 شروع به فعالیت کرد، متعلق به اپراتور شاتل است. این سرویس در ابتدا تنها به مشترکین شاتل اختصاص داشت اما بعدا در اختیار سایر کاربران هم قرار گرفت و به نماوا تغییر نام داد. نماوا در حال حاضر تنها رقیب فیلیمو به شمار می‌آید و مانند آن تعداد بسیار زیادی فیلم و سریال ایرانی و خارجی را به کاربران خود ارائه می‌کند.

در ادامه می‌خوانید:

دانلود و نصب برنامه نماوا

نحوه نصب اپلیکیشن نماوا با توجه به اینکه این برنامه برای تمامی پلتفرم‌ها عرضه شده کار پیچیده‌ای نیست. همانطور که پیشتر گفتیم، این برنامه جزو معدود برنامه‌های ایرانی است که دارای نسخه سازگار با تمامی سیستم‌عامل‌های روز است و از همین رو لینک دانلود برنامه نماوا برای اکثر پلتفرم‌ها قابل دسترسی است.

معرفی اپلیکیشن نماوا

برنامه نماوا برای تمامی پلتفرم‌ها و سیستم‌عامل‌های مطرحی که این روزها از سوی کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرند عرضه شده است. کاربران علاوه بر امکان دریافت اپلیکیشن نماوا برای ایفون، می‌توانند نسخه مربوط به اندروید، مک، ویندوز و اندروید تی‌وی را هم روی دستگاه‌های خود نصب و به راحتی محتوای این سرویس را تماشا کنند.

1. خانه

پس از نصب اپلیکیشن نماوا برای اندروید و دیگر پلتفرم‌ها، در صفحه اول برنامه، عناوین منتخب این سرویس به استقبال شما می‌آیند. اگر پایین‌تر بیایید می‌توانید سریال‌های اختصاصی نماوا، جدیدترین عناوین، سریال‌های ایرانی و برترین فیلم‌ها در وبسایت IMDb و دیگر دسته‌بندی‌ها را در بخش‌های جداگانه ببینید.

اپ نماوا / اپلیکیشن نماوا برای ایفون

همچنین از بالای صفحه هم 4 دسته‌بندی کلی فیلم‌ها، سریال‌ها، تازه‌ها و برنامه‌های مخصوص کودکان قابل دسترسی هستند.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
بهترین برنامه‌های کاربردی اندروید که شما را غافلگیر ...
تیم پلازا12 شهریور 1402 08:30
thumbnail
آموزش تغییر فونت فارسی گوشی شیائومی
نگار رئیسی26 فروردین 1402 08:30
thumbnail
بهترین کانال های آموزشی تلگرام ؛ از یادگیری زبان تا ...
مهسا راد19 شهریور 1401 09:30
thumbnail
بهترین مرورگر دنیا ؛ امن ترین مرورگر جهان فایرفاکس ...
تیم پلازا11 تیر 1401 15:30

2. جستجو

در بخش جستجو اپلیکیشن نماوا برای کامپیوتر و دیگر پلتفرم‌ها، همانطور که از نامش پیداست می‌توانید به دنبال فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه‌ خود بگردید. همچنین اگر عنوان خاصی مدنظرتان نباشد می‌توانید با انتخاب گزینه فیلتر، محتوا را فیلتر کنید و مثلا فقط فیلم‌هایی در یک ژانر خاص یا تولید یک کشور به خصوص را مشاهده کنید.

برنامه نماوا / اپلیکیشن نماوا برای کامپیوتر

زمانی که فیلم موردنظرتان را پیدا کردید و وارد صفحه آن شدید می‌توانید با لمس گزینه پخش به تماشای آن مشغول شوید. همچنین اگر کمی پایین‌تر بیایید می‌توانید اطلاعات بیشتری از فیلم یا سریال به دست بیاورید و یا نظر خود در مورد آن عنوان را ثبت کنید و یا نظرات سایر کاربران را بخوانید.

3. دسته بندی

زبانه بعدی که از پایین صفحه اپلیکیشن ویندوز نماوا و دیگر نسخه‌ها می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید بخش دسته‌بندی است. در این قسمت تمامی محتوای ویدیویی که در این سرویس وجود دارد در دسته‌بندی‌های جداگانه برای شما به نمایش درآمده است. می‌توانید از این بخش فقط عناوینی که دوبله نماوا هستند را ببینید یا فقط سریال‌های ترکی یا هندی را انتخاب کنید.

اپ نماوا / اپلیکیشن نماوا برای اندروید

علاوه بر این ژانرهای مختلف نیز در این قسمت دسته جداگانه خود را دارند و برای ژانرهای ترسناک، کمدی، درام یا عاشقانه بخش‌های جداگانه درنظر گرفته شده تا کاربران به سرعت و به راحتی بتوانند فیلم‌های مورد علاقه خود را پیدا و تماشا کنند.

4. لیست من

بخش بعدی اپليكيشن نماوا براي iOS و اندروید قسمت لیست من است. اینجا در حقیقت آرشیو شما است. در اینجا می‌توانید عناوینی که جزو لیست من قرار دادید و مواردی که در اپلیکیشن دانلود آفلاین نماوا، برای تماشای آن‌ها در زمانی که به نت متصل نیستید، آن‌ها را دانلود کردید را در کنار فیلم ها و سریال‌هایی که آن‌ها را لایک کردید مشاهده کنید.

برنامه نماوا / اپلیکیشن نماوا برای تلویزیون هوشمند

هرکدام از این 3 دسته زبانه‌های جداگانه خود را دارند.

5. حساب من

بخش آخر اپلیکیشن نماوا برای ایفون و اندروید نیز متعلق به مدیریت حساب شما می‌شود. در اینجا می‌توانید حساب خود در نماوا را مدیریت کنید. می‌توانید اشتراک جدید خریداری کنید، به قسمت سوالات متداول دسترسی داشته باشید، قوانین برنامه را مطالعه کنید و همچنین اگر به مشکلی برخوردید با پشتیبانی وب اپلیکیشن نماوا تماس برقرار کنید.

سوالات متداول

1. آیا استفاده از اپ نماوا رایگان است؟

برنامه نماوا را می‌توانید به صورت رایگان دانلود کنید اما برای استفاده از خدمات آن از جمله تماشای فیلم و سریال باید اشتراک خریداری کنید. همچنین ترافیک اینترنت شما هم به صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود. اما اگر مشترک شاتل باشید ترافیک شما رایگان خواهد بود.

2. پردیس نماوا چیست؟

سرویس پردیس نماوا پس از شیوع کرونا و تعطیلی سینماها آغاز به کار کرد. با این سرویس کاربران می‌توانند جدیدترین فیلم‌های سینمایی ایرانی را بدون مراجعه به سینما به صورت آنلاین تماشا کنند.

3. چگونه در اپ نماوا ثبت نام کنیم؟

ابتدا به وبسایت نماوا بروید و گزینه ثبت نام را انتخاب کنید. سپس باید شماره تلفن خود را وارد کنید تا پیامک تایید هویت برایتان ارسال شود. پس از وارد کردن کد تایید اطلاعات تکمیلی مثل نام و نام خانوادگی را وارد می‌کنید و در انتها نیز باید برای حساب خود رمزعبور تعریف کنید.

سخن پایانی

اپلیکیشن نماوا برای آن دسته از علاقه‌مندان به فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی انتخاب بسیار خوبی است. دیگر کاربران به خصوص اگر کاربر شاتل باشند نیز می‌توانند محتوای مورد علاقه خود را با ترافیک رایگان تماشا کنند. با این همه مانند دیگر سرویس‌های ویدیو به درخواست داخل ایران، فیلم‌ها و سریال‌های خارجی در این سرویس همگی سانسور شده هستند. موردی که سبب شده خیلی از کاربران به سراغ اپ نماوا و رقیب آن فیلیمو نروند. نظر شما در مورد نماوا و همچنین سانسور فیلم‌ها در سرویس‌های مشابه آن چیست؟
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402