ویژگی های درب اتوماتیک کرکره ای

ویژگی های درب اتوماتیک کرکره ای
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

درب اتوماتیک کرکره ای از انواع استفاده جدید از عنصر درب در فضای بیرونی ساختمان ها است که مجموعه‌ های تجاری، اداری، سازمان و ساختمان مسکونی و … از انواع درب اتوماتیک جهت درب ورودی اصلی یاختمان و یا پارکینگ ها استفاده می نمایند. امروزه درب اتوماتیک کرکره ای بیشترین میزان تقاضا را در بین مشتریان داشته و دلیل آن زیبایی ظاهری، اشغال فضای کم و همچنین سر و صدای کم در زمان باز و بسته شدن می ‌باشد. اگر قصد دارید جلوه زیبا به ساختمان مسکونی یا اداری خود ببخشید استفاده از انواع درب کرکره اتومات است که برای آشنایی بیشتر با خرید و سفارش درب اتوماتیک پیشنهاد می‌ کنیم این مطلب را تا به انتها بخوانید.

فهرست عناوین مطلب:

نمای ساختمان با درب اتوماتیک کرکره ای

نمای ساختمان با درب اتوماتیک کرکره ای

امروزه طراحان ساختمانی یکی از راه هایی که برای لوکس تر جلوه دادن یک سازه بهره می برند توجه به انواع درب ورودی ساختمان و پارکینگ و متریال به کار رفته در آن است. در حال حاضر درب های ورودی اتومات الزاما از فلز ساخته نشده و با متریال تیغه های آلومینیومی، شیشه ای و … قابل جایگزین هستند. با پیشرفت و گسترش تکنولوژی و طراحی ‌های جدید انواع درب به ویژه درب اتوماتیک کرکره ای بسیار مشتری پسند شده و مورد مصرف زیادی پیدا کرده است. در مغازه های تجاری بسیار مدرن تیغه های شیشه ‌ای برای دلبازتر نشان دادن فضا و دید داشتن به محیط داخلی از تیغه های شیشه ای در درب های اتومات استفاده می کنند. نصب این نوع درب در فضای ورودی پاساژها، ساختمان مسکونی و … نیز بسیار متداول شده و جایگزین انواع درب فلزی یک تکه و یا نرده ای شده است. استفاده از انواع طرح و مدل برای انتخاب تیغه های این نوع درب می‌ تواند یک ساختمان نسبتا معمولی و یا متوسط را چند درجه ارتقا داده و یک نمای گران ‌قیمت، شیک و لوکس را خلق نماید.

پارامترهای تعیین کننده کیفیت درب های اتوماتیک

در ساخت درب اتوماتیک کرکره ای در ساختمان های تجاری و یا پارکینگ مجتمع های شلوغ بهتر است اجزا و قطعات استفاده شده مرغوب باشند؛ چرا که به دلیل استفاده مکرر و چندین باره در طول روز کارایی و طول عمر این درب تحت هیچ شرایطی کاهش پیدا نکند. به طور کلی این اجزا و قطعات انتخاب شده در کنار یکدیگر باید بتوانند تا یک درب با کیفیت با طول عمر مفید را تشکیل دهند. علاوه بر آن یک درب اصولی ساخت می ‌تواند برای اماکنی که تردد زیادی در آن در حال انجام است مورد استفاده قرار گرفته بدون آن که با خرابی و یا افت کیفیت مواجه شود. در ساخت انواع درب اتوماتیک از تیغه آلومینیومی برای کاهش سر و صدا در زمان باز و بسته شدن و به عنوان عایق صوتی نیز استفاده می شود. همچنین مشتریان می ‌توانند از لوگوی انحصاری تجاری برند و یا شرکت خود نیز به عنوان نماد تبلیغاتی استفاده نمایند.

اجزا و متعلقات درب های اتومات برقی

سیستم درب اتوماتیک کرکره دارای قطعات و لوازم الکترونیک و قطعات مکانیکی هستند که یکی از این قطعات جک متصل به برق شهری است. سایر قطعات شامل ترانس برد، سنسور و چشمی اتومات، مجهز به لاستیک درز گیر و لاستیک صداگیر، موتور گردان برقی، تیغه آلومینیومی و یا شیشه ای، ریموت کنترل می باشد. موتورهای هوشمند این درب ها قابلیت و امکان تنظیم سرعت باز و بسته شدن درب را به دلیل حداقل فشار به موتور دارا هستند. همچنین همان طور که مطرح شد بر اساس موقعیت محل نصب، امکان انتخاب جنس تیغه، پانچ دار بودن، ضخامت و پهنای تیغه و … وجود خواهد داشت.

مزیت های استفاده از درب اتوماتیک کرکره ای

استفاده از درب اتوماتیک به جز مدرن بودن و زیبایی به واسطه مزایایی که دارد موجب بهینه شدن فضای داخلی و همچنین فضای بیرونی ساختمان می‌ گردد. مزایا و کاربردهای زیادی برای انواع درب اتوماتیک کرکره ای می توان بر ‌شمرد؛ از جمله این موارد به شرح زیر است:

  • صرفه جویی در فضا و عدم به وجود آمدن محدودیت مکانی
  • شکیل بودن، زیبایی و بالا رفتن ارزش مدرنیته فضا به لحاظ معماری
  • افزایش امنیت و ایمنی مجتمع تجاری یا مسکونی در مقابل حریق و سرقت
  • کنترل و جلوگیری از ورود آلاینده های هوا شامل خاک، گرد و غبار، همچنین جلوگیری از ورود آلاینده های صدا در مکان‌ های شلوغ شهری
  • قابلیت ساخت، طراحی و انتخاب رنگ بر اساس فضای ظاهری سازه و مطابق با سلیقه مشتری و …

عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت درب های کرکره اتومات

عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت درب های کرکره اتومات

از عوامل موثر در تعیین قیمت نهایی و تمام شده برای هر درب اتوماتیک کرکره ای به حجم و متراژ ورودی درب پارکینگ یا ساختمان وابسته است که میزان تیغه مصرفی و قدرت موتور به دهانه درب بستگی دارد. در درجه بعد از میزان حجم تیغه بر اساس طول و عرض مورد استفاده، نوع و کیفیت یراق آلات مورد نظر مشتری و … نیز تعیین کننده است. حجم تیغه استفاده شده بر اساس متراژ نهایی سفارش، ضخامت تیغه و قدرت موتور، نقش مهم و تعیین کننده‌ ای در قیمت نهایی سفارش دارد. علاوه بر آن نوع یراق آلات مورد استفاده ساخت داخل بودن و یا وارداتی بودن و کیفیت آن بر روی قیمت نهایی اثرگذاری مستقیم دارد.

خرید درب اتوماتیک کرکره ای

امروزه برای مشتریان، در زمانی که مشغول بازسازی و یا ساخت ساختمان هستند جهت خرید درب اتوماتیک کرکره ای علاوه بر امکان خرید حضوری، شرایط خرید آنلاین از فروشگاه‌ های معتبر اینترنتی نیز فراهم است. مشتریان باید برای سفارش و خرید درب اتومات مورد نظر خود به سراغ یک مجموعه قوی و قابل اطمینان بروند و مجموعه ای قابل اطمینان شناخته می شود که برای کارکرد مفید درب ‌های سفارشی به کیفیت قطعات و یراق و جنس اولیه توجه فراوان داشته باشد.

به طور کلی درب اتوماتیک کرکره ای با بهترین کارکرد باید از تجهیزات و یراق‌ های وارداتی ساخته شود. سفارش دهنده ها به عنوان یک فرد غیر متخصص قادر به تشخیص کالای اورجینال و وارداتی از کالای تقلبی و کیفیت پایین نیستند. پس بهتر است مشتریان برای خرید انواع درب اتومات با اطمینان خاطر کامل به سراغ شرکتی با تجربه و آزمون پس داده بروند. پیشنهاد می‌ شود مجموعه اشل به عنوان معتبرترین مجموعه در زمینه تولید و اجرای درب‌ های اتوماتیک انتخاب مشتریان باشد، چرا که خدمات پس از فروش شرکت اشل شامل گارانتی، تعهد و ارائه خدمات شامل سرویس و رفع مشکل تا پس از اتمام گارانتی نیز می باشد.

خرید انواع درب اتومات

کلام آخر

زمانی که در حال بازسازی و یا تجهیز و مدرن ساختن نمای ساختمان برای فضای بیرونی ساختمان خود هستید، متریال جدید و طراحی مدرن به عنوان یک عنصر زیبا، تاثیر چشمگیری در زیبایی بصری محیط مورد نظر شما خواهد داشت، در واقع با استفاده از درب اتوماتیک کرکره ای می توان یک ساختمان مدرن‌ داشت. مجموعه معتبر و شرکت خدمات حفاظتی اشل با همراهی تیم متخصص و حرفه ‌ای خود در زمینه انواع درب های اتوماتیک و کرکره ای فعال است. تیم طراحی مجموعه اشل یک تیم مجرب و با دانش و خدمات به روز بوده که با داشتن چند دهه تجربه خدمات رسانی می نماید. مجموعه اشل در زمان طراحی و اجرا از متریال مرغوب و ابزار و یراق ‌آلات وارداتی استفاده نموده و با استفاده از مواد و اجرای منحصر به فرد به شکل حرفه ای، نماهای مشتری پسندی را ارائه می نماید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402