بهترین بازی های انیمه ای کامپیوتر، PS4 و ایکس باکس؛ 15 بازی انیمه ای

بازی انیمه ای برای کامپیوتر
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

طی چند سال اخیر در کشورمان بازی های انیمه ای کامپیوتر تبدیل به یکی از پرطرفدارترین ژانرهای گیم شده است. به همین دلیل در ادامه قصد داریم تا به معرفی بهترین بازی های انیمه ای PC ، PS4 و ایکس باکس وان بر اساس نمرات متاکریتیک بپردازیم.

انیمه یکی از محبوب‌ترین انواع سرگرمی است که امروزه شهرت آن در جهان گسترش یافته. با محبوبیت گسترده این رسانه، جای تعجب نیست که بازی های انیمه کامپیوتری با استفاده از این سبک و فرهنگ معروف و برجسته شوند. متاسفانه بازی های انیمه ای از شهرت خوبی در بین طرفداران برخوردار نیستند، به طوری که با وجود ساخته شدن این بازی ها بر اساس انیمه‌های محبوب و معروف، سطح بازی متوسط است.

بهترین بازی های انیمه ای PC

خوشبختانه همه این بازی های انیمه ای کامپیوتری شهرت منفی ندارند. برخی از عناوین در واقع توانسته‌اند به استقبال منتقدان و مخاطبان زیادی در سراسر جهان بروند. بر اساس گزارش متاکریتیک، در ادامه قصد داریم تا بهترین بازی های انیمه ای PC، PS4 و ایکس باکس وان را معرفی کنیم. با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

معرفی بهترین بازی های انیمه ای کامپیوتر، PS4 و ایکس باکس وان

دنیای انیمه تفاوت‌های بسیاری نسبت به دیگر جهان‌های موجود در صنعت بازی داشته است که بد نیست بدانید امروزه بازی‌های بسیاری با محوریت انیمه‌ای برای کامپیوتر و پلی استیشن و ایکس باکس‌ها منتشر شده است. در ادامه مقاله تصمیم داریم شما را با تعدادی از بهترین بازی‌های انیمه‌ای در تاریخ آشنا کنیم که شناخت آنها می‌تواند به شما این انگیزه را بدهد تا بتوانید در دنیای جدید برای سرگرمی حضور پیدا کنید.

بازی protocol blue از بهترین بازی های انیمه ای برای کامپیوتر

protocol blue

دوست‌داران بازی‌های انیمه‌ای ps۴ خوب می‌دانند که در فهرست بهترین بازی‌های انیمه‌ای ps۴ محصول جدیدی برای سرگرمی وجود نداشته و اکثر آنها مربوط به سال‌های پیش بوده است. بازی پروتکل آبی یک عنوان در دست توسعه از سوی کمپانی نام آشنای آمازون می‌باشد که بد نیست بدانید این بازی قرار است با تکیه بر شخصیت‌های محبوب دنیای انیمه وارد صنعت بازی شود. سبک جذاب و درگیرانه بازی شما را در محیط‌های مختلفی برای سرگرمی قرار می‌دهد که اگر به دنبال تجربه یک بازی همه جانبه هستید پروتکل آبی گزینه خوبی برای شما خواهد بود. در کنار توضیحات فوق باید بدانید که این بازی از طراحی برجسته‌ای برخوردار است که می‌تواند شما را در برابر یک بازی گرافیکی با صداگذاری عالی قرار دهد. امکان حضور در نبردها به صورت آنلاین وجود داشته که بد نیست بدانید هر یک از کاراکترهای موجود در بازی میزبان قدرت خاصی هستند و این موضوع می‌تواند به شما این امکان را بدهد تا در نبردهای خود بتوانید از طریق روش‌های مختلف دشمنان را شکست دهید.

بازی انیمه ای برای کامپیوتر Dragon Ball Z: Xenoverse 2

بهترین بازی های انیمه ای PS4

تاریخ انتشار: 25 اکتبر 2016 (4 آبان 1395) / پلتفرم های مقصد: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر، پلی استیشن 5

تعداد بازی‌هایی که تحت عنوان Dragon Ball عرضه شده‌اند زیاد هستند. متاسفانه اکثر آن‌ها نیز با یک «بازی خوب» فاصله زیادی دارند. اما درمورد Xenoverse 2 این قضیه متفاوت است و با یک بازی امیدوار کننده رو به رو هستیم. بازی Xenoverse 2 در نوع خودش عالی است و با یک داستان متمایز نیز سر و کار داریم.

 

بازی Naruto: The Broken Bond

بازی های انیمه ای برای کامپیوتر

تاریخ انتشار: 18 نوامبر 2008 (28 آبان 1387) / پلتفرم های مقصد: ایکس باکس 360

البته که فقط Dragon Ball نیست که تعداد زیادی بازی بر اساس انیمه برای خود دارد. انیمه محبوب ناروتو نیز با سری بازی‌های مشهور Ultimate Ninja Storm توانسته رکوردهای خوبی برای خود ثبت کند. اما چیزی که اکثرا از آن خبر ندارند این است که سری بازی های انیمه ای کامپیوتری ناروتو مانند Naruto: Rise Of A Ninja و The Broken Bond از همان ابتدا قدرتمند وارد شد.

 

بازی Gundam Battle Assault 2

دانلود بازی انیمه ای برای کامپیوتر

تاریخ انتشار: 2002 / پلتفرم های مقصد: پلی استیشن

بیشترین تعداد بازی‌هایی که از روی انیمه‌ها ساخته می‌شوند در سبک بازی های انیمه ای جنگی است. این بازی‌ها معمولا کیفیت و کمیت را در کنار هم رعایت می‌کنند. Gundam Battle Assault نیز همین شرایط را دارد؛ انیمه‌ای که بازی‌های زیادی پیرامون آن ساخته شده است.

برخلاف بسیاری از بازی های انیمه ای کامپیوتری مبارزه‌ای، Gundam Battle Assault 2 در واقع از یک سیستم مبارزه عالی و قابل اعتماد برخوردار است که امکان بازی‌های رقابتی واقعی را فراهم می‌کند.

 

بازی Bleach: The Blade Of Fate

دانلود بازی های انیمه ای برای کامپیوتر

تاریخ انتشار: 2006 / پلتفرم های مقصد: نینتندو DS

از بین تمام انیمه‌های shonen موجود (شونن به معنای انیمه یا مانگا برای پسرها)، Bleach مطمئناً یک جهان عالی برای یک بازی ویدیویی است. Bleach: The Blade Of Fate با ارائه تجربه‌ای که عملکرد دیوانه وار انیمه را به تصویر می‌کشد، از توانایی‌های خود برای ساختن یک اقتباس رسمی رونمایی می‌کند؛ مخصوصا وقتی که بازی مورد نظر قرار است روی کنسول‌های دستی اجرا شود.

 

بازی Digimon Story: Cyber Sleuth – Hacker’s Memory

دانلود بازی های انیمه ای برای pc

تاریخ انتشار: 19 ژانویه (22 دی) / پلتفرم های مقصد: PS4، Vita

آخرین بازی از سری طولانی Digimon تاریخچه مرموزی از اتفاقات گذشته را ارائه می دهد. هسته اصلی نقش آفرینی Cyber Sleuth از چنین چیزی تشکیل شده و شامل 320 دیجیمون از انیمه سریالی است.

 

بازی انیمه ای برای کامپیوتر Dragon Ball FighterZ

بازی های ساخته شده از روی انیمه

تاریخ انتشار: 26 ژانویه (6 بهمن) / پلتفرم های مقصد: PS4، Xbox One، PC

به عنوان یک اقتباس از سری Dragon Ball، این بازی مبارزه ای 2D از گیم پلی 3V3 پشتیبانی می‌کند و داستان و شخصیت‌های جدیدی را شامل می‌شود. Dragon Ball FighterZ  توسط تیم Arc System Works  ساخته شده است که احتمالاً آن را به خاطر عناوین BlazBlue و Guilty Gear به خاطر داشته باشید.

 

بازی The Seven Deadly Sins: Knights of Britannia

بازی های ساخته شده بر اساس انیمه

تاریخ انتشار: 9 فوریه (20 بهمن) / پلتفرم های مقصد: PS4

The Seven Deadly Sins: Knight of Britannia، اولین بازی از این سری انیمه محبوب است که شما را وارد مأموریتی برای نجات قلمروی شیران می‌کند. بازی شامل مبارزات خاطره انگیز سریال و شخصیت‌های محبوبش نظیر Hawk ،Elizabeth و Meliodas است.

 

بازی انیمه ای برای کامپیوتر Sword Art Online: Fatal Bullet

بازی های انیمه ای جنگی

تاریخ انتشار: 23 فوریه (4 اسفند) / پلتفرم های مقصد: PS4، Xbox One، PC

بازی اخیر این انیمه پرطرفدار یعنی Sword Art Online یک داستان مستقل را روایت می‌کند که توسط خالق سری، رکی کاواهارا نوشته شده است. این اکشن نقش آفرینی نسبت به قسمت‌های قبلی تکیه بیشتری روی تیر اندازی سوم شخص دارد.

 

بازی انیمه ای برای کامپیوتر Attack on Titan 2

بازی های انیمه ای برای ایکس باکس وان

تاریخ انتشار: 20 مارس (29 اسفند) / پلتفرم های مقصد: PS4، Xbox One، PC، Switch

زمانی که فرضیه ساخته شدن یک بازی از روی انیمه محبوب Attack On Titan به اوج خود رسیده بود، طرفداران در سال 2016 اولین قسمت از آن را دریافت کردند. اولین نسخه عالی بود و قطعا با بهبود دادن چند جای مختلف، بهتر هم می‌شد.

وقتی Attack On Titan 2 معرفی شد، طرفداران از دیدن چیزی که بدون شک پیشرفت چشمگیری نسبت به نسخه اصلی خود داشت، بیش از حد خوشحال بودند. در ادامه این بازی مکانیک‌های جنگی و حرکتی بهتری وجود داشت، همراه با فرصتی که بازیکنان می‌توانستند شخصیت بسیار خاص خود را که در داستان جای می‌گیرد، خلق کنند.

اتک آن تایتان 2 که از جمله بازی های انیمه ای ترسناک و هیجان انگیز محسوب می‌شود، مربوط به فصل دوم سریال و شامل 30 شخصیت قابل بازی از هر دو فصل انیمه است. انتظار کشت و کشتار تایتانی، متعلقات زیاد در دوربین سه بعدی و کلی مورد دیگر را داشته باشید.

 

بازی انیمه ای مدرسه ای Little Witch Academia: Chamber of Time

بازی های انیمه ای ترسناک

تاریخ انتشار: بهار 2018 / پلتقرم های مقصد: PS4، PC

Little Witch Academia: Chamber of Time با سبک دو بعدی‌اش به شما اجازه می‌دهد که پروتاگونیست سری یعنی Akko را کنترل کنید و همراه با دوستانش به جستجو در مدرسه جادوگری بپردازید. بازی همچنین شامل کات سین‌های انیمه‌ای است که توسط خود Studio Trigger ساخته شده‌اند.

 

بازی Black Clover: Quartet Knights

بازی انیمه ای مدرسه ای

تاریخ انتشار: 2018 / پلتفرم های مقصد: PS4

در سال 2018 یک بازی بر اساس انیمه Black Clover که یکی از بازی های انیمه ای جنگی به حساب می‌آید منتشر شد. این بازی انیمه ای برای PS4 شامل مبارزات جادویی چهار نفره بر اساس ویژگی‌های مختلف شخصیت‌ها است.

 

بازی My Hero Academia: One’s Justice

بازی انیمه ای عاشقانه

تاریخ انتشار: 2018 / پلتفرم های مقصد: PS4، Xbox One، PC، Switch

سریال فوق العاده محبوب و ابرقهرمانی My Hero Academia که فصل سومش در سال 2018 منتشر شده بود، به همراه یک بازی ویدئویی عرضه شد. One’s Justice یکی از بازی های ساخته شده از روی انیمه جنگی است که با ویژگی‌های مانگای ژاپنی تلفیق شده.

 

بازی های انیمه ای برای ایکس باکس وان | Naruto to Boruto: Shinobi Striker

بازی انیمه ای برای PS4

تاریخ انتشار: 2018 / پلتفرم های مقصد: PS4، Xbox One، PC

در این قسمت از بازی انیمه ای عاشقانه و مبارزه‌ای Naruto باید با یک تیم چهار نفره همکاری داشته باشید و با دیگر تیم‌های آنلاین رقابت کنید تا به یکی از بهترین نینجاهای منطقه تبدیل شوید.

 

بازی New Gundam Breaker

بهترین بازی های انیمه ای PS4 / بهترین بازی های انیمه ای PC

تاریخ انتشار: 2018 / پلتفرم های مقصد: PS4

همانند بازی های گذشته Gundam Breaker، این عنوان جدید به شما اجازه می‌دهد که Gunpla Kit های خودتان را بسازید، شخصی سازی نمایید و سپس در نبرد از آن‌ها استفاده کنید.

 

بازی One Piece: Grand Cruise

بازی انیمه ای مدرسه ای

تاریخ انتشار: 2018 / پلتفرم های مقصد: PSVR

در بازی One Piece: Grand Cruise در هزاران منطقه آفتابی گشت و گذار کنید و با دزدان دریایی کلاه حصیری تعامل داشته باشید.

 

بازی One Piece: World Seeker

بازی انیمه ای عاشقانه

تاریخ انتشار: 2018 / پلتفرم های مقصد: PS4، Xbox One، PC

عنوان World Seeker مثل دیگر بازی های انیمه ای برای کامپیوتر سری One Piece به شما اجازه می‌دهد که در یک محیط جهان-باز بجنگید و هر کار که دوست داشتید انجام دهید.

 

سخن پایانی

بطور کلی در این مطلب سعی کردیم تا مروری بر بهترین بازی های انیمه ای PC، ایکس باکس وان و PS4 داشته باشیم. همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، بازی های انیمه ای زیادی تاکنون منتشر شده‌اند اما بسیاری از آن‌ها کیفیت لازم برای رقابت در بازار را نداشتند. سعی ما بر این بود تا با ارائه لیستی از بهترین بازی انیمه ای کامپیوتر ساخته شده در این سبک را معرفی کنیم تا روند انتخاب برایتان آسان‌تر شود.

نظر شما در مورد این لیست از بازی های ساخته شده بر اساس انیمه چیست؟ جای کدام بازی را در این لیست خالی حس می‌کنید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران3 دیدگاه
avatar
یکی هستم
.
13 آبان 1402، 17:02
پاسخ
0
0
آقآ آنیمه فقط فوتبالیستا هم نوستالژی هس هم گاده(من خودم وان پیس و چیزای دیگه می بینم
avatar
Shiki
.
03 دی 1399، 06:20
پاسخ
0
1
اینا که همشون برای pc4 هستن??? رو pc3 نصب نمیشن؟ یکی بگه تروخدا??
avatar
parsa
.
17 بهمن 1400، 21:44
پاسخ
0
3
@Shiki
فقط میدونم اتک آن تایتان 1 برای ps3 هم هست
avatar
ناروتو
.
08 تیر 1399، 17:11
پاسخ
2
1
خیلی خوب بود من یه اوتاکو هستم انیمه های زیادی دیدم اما اونا که پیشنهاد میکنم توکیو غول شهری که من تنها در ان گم شده ام ابشار سرنوشت گینتاما یا همون روح نقره ای ناروتو ندیدی عمرت به باد رفته بوروتو شبدر سیاه و مدرسه قهرمانانه من ـه
avatar
Aki_sama
.
07 شهریور 1399، 15:56
پاسخ
0
0
@ناروتو
اتک ان تایتان دفتر مرگ دروازه اشتین .... انیمه قشنگ زیاده
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402