چگونه حباب زیر گلس گوشی را از بین ببریم؟ (با ویدیو)

از بین بردن حباب زیر گلس گوشی / اموزش هوا گیری گلس گوشی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

ممکن است در هنگام تعویض گلس گوشی، حباب‌هایی زیر گلس ایجاد شود که مجبور شوید به دنبال راهی برای از بین بردن حباب زیر گلس و رفع حباب گلس گوشي باشید. خوب است بدانید هواگیری گلس موبایل

با ما همراه باشید تا در ادامه اموزش هوا گیری گلس گوشی را با هم مرور کنیم. در این مقاله شما میتوانید با چند روز از بین بردن هوای زیر گلس بهرهمند شوید که در صورت داشتن روش جدید میتوانید آنرا در نظرات برای ما ارسال کنید تا مورد بررسی قرار گیرد و در صورت تائید صلاحیت در متن قرار گیرد.

با وجود آنکه پیش‌تر مقاله‌ای در خصوص «آموزش تعویض گلس محافظ صفحه نمایش گوشی و تبلت» را در مجله پلازا منتشر کردیم، اما امروز برآن شدیم که بیشتر درباره هواگیری گلس موبایل، رفع باد زیر گلس و از بین بردن پرز زیر گلس صحبت کنیم. احتمالا تا به حال برای شما هم پیش آمده است که پس از آنکه گلس محافظ صفحه نمایش گوشی و یا تبلت خود را روی دیوایس موردنظر نصب کردید، حباب‌هایی زیر آن تشکیل شود که مطمئنا برای هر فردی وجود این حباب‌ها در زیر گلس صفحه نمایش ناخوشایند بوده و به دنبال راهی برای از بین بردن هوای زیر گلس و از بین بردن گرد و غبار زیر گلس خواهد بود. پیشنهاد می‌شود در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا دلایل ایجاد شدن حباب و از بین بردن حباب گلس گوشی را با هم مرور کنیم.

در ادامه توضیحات مربوط به اینکه چگونه باد گلس را خالی کنیم شما عزیزان میتوانید روش های مختلفی را تجربه نمایید. همچنین یکسری گلس های باکیفیت از فروشگاه سایت برای شما درنظر گرفته شده است که اگر نتوانستید گلس فعلی گوشی خودرا درست پیاده سازی کنید میتوانید از گلس های جدید استفاده نمایید. در این زمینه خالی کردن هوای زیر گلس و روش های از بین بردن هواوی زیر گلس برای شما قرار گرفته است.

آموزش هوا گیری گلس گوشی و رفع حباب گلس گوشی را در ویدیوی زیر تماشا کنید: 

در ادامه می‌خوانید:

چرا حباب زیر گلس گوشی ایجاد می‌شود؟ برای از بین بردن حباب زیر گلس باما همراه باشید

گاهی اوقات ممکن است با وجود آنکه نصب گلس را به یک فرد خبره و ماهر سپرده‌اید، باز هم در زیر آن حباب ایجاد شود. معمولا آلودگی‌های محیط و وجود ذرات گرد و غبار و البته بیشتر از همه خطای انسانی موجب بروز این اتفاق شده و هوا به زیر گلس گوشی وارد شده و زیر گلس، حباب ایجاد می‌شود. این حباب‌ها علاوه برآنکه از زیبایی ظاهری گوشی می‌کاهند، موجب ناخوانا شدن صفحه نمایش نیز می‌شوند که ترجیحا باید از بین بروند.

برای  اینکه بدانید راه های از بین بردن حباب زیر گلس چه تعداد است باما همراه باشید که در ادامه قصد داریم شمارا با روش هایی از بین بردن هوای زیر گلس آشنا کنیم که بدون شک مفید خواهد بود. لازم به ذکر است بدانید که روش های خالی کردن هوای زیر گلس حتی بعد از قرار دادن هم کارایی دارد که باید شرایط گوشی و گلس مربوط را بررسی کنید.

در زیر می‌توانید آموزش نحوه صحیح نصب گلس برروی گوشی را مرحله به مرحله مشاهده کنید.

هواگیری گلس موبایل / رفع حباب گلس گوشي / اموزش هوا گیری گلس گوشی

چگونه گلس گوشی را تمیز کنیم

استفاده از گلس محافظ صفحه راه بسیار خوبی برای جلوگیری از خط و خش افتادن روی صفحه نمایش گوشی است. اما اینکه محافظ‌ها به راحتی می‌توانند تعویض شوند به این معنی نیست که هر بار کثیف شد آن را تعویض کنید. چیز زیادی برای تمیز کردن گلس گوشی نیاز نیست؛ پارچه‌ای نرم و کمی احتیاط کافی است. درست مانند تمیز کردن صفحه نمایش اصلی گوشی، باید مراقب باشید تا خط و خش روی گلس گوشی ایجاد نشود. با استفاده از پنبه یا پارچه میکروفیبر نرم، با حرکات دایره‌ای کوچک شروع به تمیز کردن لکه‌های گلس کنید.

اگر لکه‌ها به صورت خشک از بین نمی‌روند، پارچه را کمی نم کنید و با آن شروع به تمیز کردن کنید و سپس با قسمت خشک پارچه، نم اضافی رو گوشی را پاک کنید. همواره دقت کنید که آب به قسمت‌های باز گوشی مانند شکاف‌های میکروفون و اسپیکر وارد نشود.

نحوه از بین بردن حباب زیر گلس

از بین بردن حباب زیر گلس

ممکن است به هر دلیلی حباب و گرد و غبار زیر گلس گوشی باقی مانده باشد. به همین منظور، در این قسمت اموزش هوا گیری گلس گوشی و گرد و خاک زیر گلس ارائه می‌شود. اگر به دلیل نصب اشتباه و بد گلس زیر آن حباب ایجاد شود، برای رفع حباب گلس گوشي می‌توان آن را به سمت لبه‌های بیرونی هل داد. در ادامه مقاله چگونه هوای زیر گلس را بگیریم باید بدانید که این روش ها بصورت تست شده در اختیار شما قرار گرفته اند که به نسبت شرایط فعلی خود میتوانید یکی از گزینه های معرفی شده را انجام دهید. لازم به ذکر است بدانید در صورت عدم اجرای موارد این لیست میتوانید در فروشگاه سایت باما همراه باشید و گلس گوشی خودرا سفارش دهید تا یک گلس جدید برای نصب ارسال شود.

برای این کار و هواگیری گلس موبایل یا نحوه از بین بردن حباب زیر گلس می‌توان از یک کارت نظیر کارت‌های عابربانک استفاده کرد. بهتر است این کارت را از لبه روی گلس گذاشته و به آرامی آن را به سمت لبه‌های بالای گلس بکشید تا حباب‌ها کاملا از بین بروند و از بین بردن حباب زیر گلس به درستی انجام شود. توجه داشته باشید اگر این کار برای رفع حباب گلس گوشي با فشار زیادی انجام شود، موجب آسیب‌دیدن گلس و خش برداشتن آن خواهد شد. بنابراین، اگر گوشی صفحه نمایش ضعیفی دارد، برای از بین بردن حباب زیر گلس با سشوار ، صفحه را خیلی کم (تاکید می شود خیلی کم گرم کنید) با باد سشوار گرم کنید تا نرم شود.

در ادامه توضیحات مربوط به از بین بردن حباب زیر گلس با سشوار باید بدانید که این مورد یک روش رایج میان کاربرانی است که متاسفانه دچار این مشکل شده اند. اگر با انجام اینکار مشکل شما برطرف نشد باما همراه باشید که در ادامه روش های دیگری نیز مورد بررسی قرار گرفته است که میتواند برای از بین بردن هوای زیر گوشی مفید واقع شود. اگر در مقاله چگونه هوای گلس را بگیریم سشوار تاثیرگذار نبود میتوانید از روش دیگری استفاده کنید که در ادامه برای شما عزیزان معرفی شده است.

طریقه از بین بردن گرد و غبار زیر گلس

اما پس از اموزش هواگیری گلس گوشی خوب است بدانید که اگر در هنگام نصب گلس، گرد و غبار به زیر آن نفوذ کرده باشد، برای از بین بردن حباب زیر گلس باید از راهکار دیگری استفاده کرد. ابتدا باید لبه‌های ابتدایی و انتهایی گلس را که نزدیک به ذرات گرد و غبار است بلند کرده و سپس یک تکه نوارچسب اسکاچ را به سمت گرد و غبار بگیرید تا ذرات گرد و غبار به آن جذب شوند. برای یادگیری اینکه چگونه حباب گلس را از بین ببریم با پلازا همراه باشید که در این مقاله روش های خوبی در این زمینه برای شما قرار گرفته است که با انجام آنها میتوانید این مشکل خودرا طرف کنید.
پس از آنکه ذرات گرد و غبار زیر گلس را حذف کردید، دوباره لبه‌های گلس را روی نمایشگر قرار دهید تا چسب گلس گوشی خراب نشود. بهتر است در این مرحله با استفاده از یک کارت عابربانک روی لبه‌های گلس بکشید تا کاملا گلس روی نمایشگر فیکس شود. حال می‌توانید برای از بین بردن هوای زیر گلس و رفع حباب گلس با همین کارت روی گلس به صورت یکنواخت بکشید. این بخش از روش انجام خالی کردن هوای زیر گلس بسیار مهم بوده که باید آنرا به دقت انجام دهید.

این ترفند برای گلس گوشی تنها در مواردی صادق خواهد بود که حباب‌های زیر گلس کوچک باشند، اما در صورتی‌که به دلیل نصب اشتباه، هوای زیر گلس گوشی زیاد باشد و حباب‌های نسبتا بزرگی زیر گلس ایجاد شود و مدت زمان نسبتا زیادی از ایجاد آنها نیز بگذرد، از آنجا که خاصیت چسبندگی گلس دیگر از بین رفته، نمی‌توان آن را از روی نمایشگر گوشی جدا کرد و سپس مجددا آن را روی صفحه نمایش چسباند، بنابراین در این موارد توصیه می‌شود که این گلس را از نمایشگر جدا کرده و از یک گلس جدید برای صفحه نمایش دیوایس خود استفاده کنید. در ادامه پیشنهاد می‌شود برای آشنایی بیشتر با انواع گلس و محافظ صفحه نمایش، حتما سری به مقاله «با انواع گلس محافظ صفحه نمایش گوشی آشنا شوید» نیز بزنید. با انجام موارد فوق میتوانید به خالی کردن هوای زیر گلس گوشی برسید و برای نصب گلس مشکلی نداشته باشید.

خرید گلس برای مدل‌های مختلف گوشی از فروشگاه پلازا

در ادامه مقاله چگونه حباب گلس درست کنیم باما همراه باشید که قصد داریم شمارا با فروشگاه سایت آشنا کنیم که در این زمینه میتوانید به گلس گوشی های بسیاری دسترسی داشته باشید که در این زمین میتوانید گلس های باکیفیت و مفید را بدون واسطه از ما خریداری کنید. برای اینکه بدانید خالی کردن هوای زیر گلس به چه شکل انجام میشود در نظرات همراه ماباشید.

اگر قصد خرید گلس برای نمایشگر گوشی هوشمند خود را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از آنکه به بازار بروید، حتما سری به فروشگاه اینترنتی پلازا بزنید. این فروشگاه‌ گلس‌های مرغوب و باکیفیتی را برای انواع گوشی‌های هوشمند با نازل‌ترین قیمت ارائه می‌کند. فروشگاه پلازا با ارائه گارانتی ضمانت اصل کالا و همچنین با تضمین کمترین قیمت برای کالای موردنظر، این اطمینان را به کاربر می‌دهد که گلس مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت موجود در بازار خریداری خواهید کرد. اگر تمایل دارید از مجموعه وسیع گلس‌های این فروشگاه، دیدن کنید حتما سری به آدرس زیر بزنید:

هواگیری گلس موبایل / رفع حباب گلس گوشي

بسیاری از کاربران چگونه گلس گوشی را بچسبانیم را یاد گرفته اند که در این میان اگر گلس جدیدی را خریداری نموده اید میتوانید از روش فوق که برای شما درنظر گرفته شده است استفاده کنید. در این میان یکسری موارد مهم نظیر تمیز بودن صفحه نمایش و نداشتن گرد و غبار ذکر شده است که پیشنهاد میشود این موارد را حتما مدنظر داشته باشید. شاید موارد این چنینی از دید شما ساده به نظر بیاید اما باید بدانید که این موارد در زمینه های مختلفی نظیر: از بین بردن حباب گلس با روغن و یا موارد دیگر تاثیرگذار بوده است. برای از بین بردن باد زیر گلس گوشی اگر مشکلی در این زمینه دارید و یا سوالی برای شما بوجود آمده است میتوانید در نظرات همراه ما باشید. لازم به ذکر است بدانید اگر روش جدیدی در این زمینه دارید میتوانید آنرا در نظرات برای ما ارسال کنید تا با بررسی دقیق آن در صورت صحت عملکرد در این مطلب قرار گیرد.

سوالات متداول

1. چگونه زیر گلس گوشی را تمیز کنیم؟

برای تمیز کردن کامل زیر گلس نمی‌توانید گلس را از روی گوشی بردارید، چسب آن خراب می‌شود. اما می‌توانید با کمک یک کارت بانکی حباب زیر گوشی را به اطراف هدایت کنید تا هوا از زیر گلس خارج شود.

2. چگونه حباب یا هوای زیر گلس را از بین ببریم؟

با استفاده از کارت بانکی می‌توانید حباب زیر گلس را به گوشه‌های اطراف هدایت کنید تا هواگیری گلس موبایل انجام شود.

3. چگونه گلس گوشی را دوباره بچسبانیم؟

اگر گلس گوشی را کامل از صفحه جدا کنید چسب آن خراب می‌شود و دوباره نمی‌توانید آن را به گوشی بچسبانید.

جمع بندی

مقاله ای تحت عنوان از بین بردن حباب زیر گلس ؛ اموزش از بین بردن هوای زیر گلس و خالی کردن هوای زیر گلس در اختیار شما قرار گرفت که در این میان علت نچسبیدن گلس گوشی نیز برای شما بازگو شد. اگر در این زمینه سوال یا مشکلی دارید میتوانید با کاربران نظرات خودرا به اشتراک بگذارید. همچنین در صورت رو به رو شدن با مشکلی میتوانید سوالات خودرا با ما در میان بگذارید.

رفع حباب گلس گوشي کار چندان پیچیده‌ای نیست. در خانه و با چند ابزار ساده می‌توان این مشکل را برطرف کرد. در این مقاله، اموزش هوا گیری گلس گوشی و ترفند هواگیری گلس موبایل و نحوه از بین بردن گرد و غبار زیر گلس گوشی را به شما آموزش دادیم. با این حال، اگر سوال یا نظری دارید می‌توانید در پایین صفحه در قسمت دیدگاه‌های پلازا بیان کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران13 دیدگاه
avatar
امیررضا شکری
.
24 دی 1399، 12:27
پاسخ
0
0
من گوشیم شیامی نوت۸ پرو هست کردم همین کارو جواب داد ولی یه زره خیلی کوچک روشه که معلوم نیست ولی من دوست دارم همش بره بشه بگید اونا رو چطور ببرم
avatar
Fatemeh
.
22 آذر 1399، 16:57
پاسخ
0
0
سلام من امروز خیلی ناخواسته ناخنم رفت زیر گلس و اومد بالا هر کارش کردم نچسبید با سشوار هم نشد اومدم یه چسب شیشه ای به ارومی بردم زیرش بعد کندمش تموم گرد و غبار به چسب چسبید بعدم راحت گلسم چسبید
avatar
P
.
24 آذر 1399، 15:07
پاسخ
0
0
@ Fatemeh
چسبو ب گلس زدید؟
avatar
ف
.
14 آبان 1399، 12:56
پاسخ
0
0
سلام .میشه بعد از حدود یه هفته گلکس رو برداشت و دوباره گذاشتبه دلیل این‌ه قتی قاب رو گذاشتم از یه گوشه پاییت کمی بلند شده.ایا چسبندگیش بعد بلند کردن از بین نمیره.و سوال اخر این که زیر گلکسرو با چی تمیز کنیم؟ممنون میشم جواب بدید??
avatar
ف
.
14 آبان 1399، 12:55
پاسخ
0
0
سلام .میشه بعد از حدود یه هفته گلکس رو برداشت و دوباره گذاشتبه دلیل این‌ه وقتی قاب رو گذاشتم از یه گوشه پاییت کمی بلند شده.ایا چسبندگیش بعد بلند کردن از بین نمیره.و سوال اخر این که زیر گلکسرو با چی تمیز کنیم؟ممنون میشم جواب بدید??
avatar
M
.
10 آبان 1399، 20:04
پاسخ
0
0
من بالای صفحه ام حباب افتاده هرکاری می کنم نمی ره چی کار کنم گلسم شیشه .
نمایش 5 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402