دانلود سریال قبله عالم [قسمت 1 تا 7] | داستان، بازیگران و تیزر

دانلود سریال قبله عالم حامد کمیلی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال قبله عالم که با نگاهی طنز به زندگی ناصر الدین شاه قاجار پرداخت این روزها در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود. این سریال که از 10 مرداد 1400 پخش شده با اقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد. برای دانلود سریال قبله عالم روی لینک‌های زیر کلیک کنید.

این‌ روزها سه سریال با کارگردانان مطرح به بررسی زندگی ناصرالدین شاه قاجار پرداخته‌اند. حامد محمدی کارگردان سریال جذاب قبله عالم، سابقه درخشانی در ساخت فیلم‌هایی با ژانر کمدی دارد. قبلا، از او فیلم سینمایی «اکسیدان»، «چهار انگشت» و «فرشته‌ها با هم می‌آیند» را دیده‌ایم. سریال نمایش خانگی قبله عالم هم در ژانر کمدی ساخته شده و اولین تجربه کاری او در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود.

دانلود سریال قبله عالم و تریلر

قسمت اول سریال قبله عالم در تاریخ 10 مرداد 1400 منتشر شد. برای دانلود سریال قبله‌ی عالم از لینک های زیر استفاده کرده و این سریال را به صورت قانونی خریداری کرده و تماشا کنید. برای دانلود سریال قبله عالم روی لینک زیر کلیک کنید:

تیزر سریال قبله عالم را در زیر تماشا کنید:

داستان سریال قبله‌ی عالم

داستان سریال طنز قبله عالم دوران پادشاهی ناصرالدین شاه قاجار را روایت می‌کند. این سریال به کارگردانی حامد محمدی نیمه دوم سده 13 هجری را به تصویر کشیده است. در واقع هدف این سریال کمدی نشان دادن محبوبیت شاه قاجار در بین مردم و زندگی شخصی او به صورت طنز خواهد بود. در خلاصه‌ای از داستان سریال قبله‌ی عالم آورده‌اند که:

ناصرالدین شاه که لقب قبله‌ی عالم را دارد، سخت در تلاش است تا اکسیر آب حیات را به دست آورد. طبیب مخصوص پادشاه این اکسیر را درست می‌کند. پس از نوشیدن این اکسیر اتفاقاتی رخ می‌دهد. این اتفاقات سبب به وجود آمدن موقعیت‌های طنز در سریال نمایش خانگی قبله عالم می‌شود.

فیلیمو در مورد داستان این سریال هیجان‌انگیز این چنین نوشت:

مادرجان این همه زن را مرخص بفرمایید تا اندرونی خلوت شود. پدرسوخته‌ها مضمون کوک می‌کنند تا قبله‌ی عالم را هوس‌باز جلوه دهند.

سریال طنز قبله عالم / دانلود سریال قبله عالم

بازیگران سریال قبله‌ی عالم

سریال نمایش خانگی قبله‌ی عالم با درون‌مایه طنز همراه است. حضور بازیگران مطرح کمدی در این اثر جذابیت آن را دوچندان کرده است. اسامی «حامد کمیلی» در نقش ناصرالدین شاه، «شقایق دهقان» در نقش مهدعلیا، «هادی کاظمی» در نقش ظل‌الدوله و «سوگل خلیق» در نقش انیس الدوله در فهرست بازیگران معرفی شده سریال جدید حامد محمدی کارگردان اثر قرار دارند.

حامد کمیلی در نقش ناصرالدین شاه

حامد کمیلی / بازیگران سریال قبله عالم

«حامد کمیلی» با نام اصلی سینا حامد کمیلی 14 تیر ماه 1361 در اصفهان متولد شده است. او فعالیت هنری خود را با تئاتر در شهر اصفهان آغاز کرد و سابقه 10 ساله در این حرفه دارد. سپس برای تجربه کار تصویر به تهران آمد.

طبق گفته خودش یکی از افتخارات زندگی او گرفتن جایزه بهترین بازیگر جشنواره تئاتر از دستان علی نصیریان است. «گوشه نشینان»، «بگو که رویا نیست»، «اغما»، «پیامک از دیار باقی»، «به دنیا بگو بایستد»، «پروانه»، «نفس گرم»، «خوب بد جلف»، «گیلدا»، «شکلات داغ» و «پسر آدم دختر حوا» نمونه‌ای از سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی حامد کمیلی هستند.

شقایق دهقان در نقش مهدعلیا

شقایق دهقان / بازیگران سریال قبله عالم

«شقایق دهقان» از جمله بازیگران زنی است که به‌خوبی در عرصه طنز جا افتاد. احتمالا اکثر ما او را با طنزهای نود شبی مهران مدیری شناختیم. اما باید بدانید که او فعالیت هنری‌اش را با نمایش کودک از سال 1374 شروع کرد. سپس در چندین نمایش جدی و تئاتر حضور داشت. شقایق دهقان در 4 اسفند 1357 متولد شد. او را باید بازیگر و نویسنده دانست. در سال 1381 بازی برای سریال پاورچین را پذیرفت و در روند فیلمبرداری با مهراب قاسم‌خانی آشنا شد. این آشنایی به ازدواج انجامید و حاصلش فرزند پسری به نام نویان است.

هادی کاظمی در نقش ظل‌الدوله

هادی کاظمی / بازیگران سریال قبله عالم

«سید هادی کاظمی» بازیگر مطرح سینما و تلویزیون است. او بیشتر در عرصه طنز فعالیت می‌کند. کاظمی 13 آبان 1355 در میانه به دنیا آمد. هادی کاظمی با نقش «نظام دو برره» در سریال خاطره‌انگیز «شب‌های برره» به شهرت رسید. هرچند شروع فعالیت هنری او از سال 1375 بود، اما سریال شب‌های برره به‌مانند سکوی پرتابی برای او عمل کرد. کاظمی در اکثر طنزهای مهران مدیری حضور داشت و یکی از اعضای ثابت تیم او بود.

سوگل خلیق در نقش انیس الدوله

سوگل خلیق

سوگل خلیق از بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان، 16 آبان ماه 1367 در تهران متولد شده است. او تحصیلاتش را در رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنر تهران تکمیل کرد. فعالیت هنری او از سال 1390 با اجرای تئاتر آغاز شد. او اجرای تئاتر زیادی دارد. «خروس لاری»، «اهالی هوا»، «این روبان سیاه» و «روزهای بی باران» نمونه‌ای از تئاترهای اجرا شده توسط سوگل خلیق هستند.

این بازیگر خوش‌آتیه را در سریال‌های مناسبتی همچون «دل‌دار»، «محکومین» و «پرواز در ارتفاع صفر» دیده‌ایم. «هم‌گناه» و «سیاوش» از سریال‌های نمایش خانگی او هستند. سوگل خلیق تجربه حضور در فیلم سینمایی «ماهور»، «مردن در آب مطهر» و «خماری» را داشته است.

دیگر بازیگران سریال نمایش خانگی قبله عالم عبارتند از:

  • سام درخشانی
  • پژمان بازغی

عوامل سریال نمایش خانگی قبله عالم عبارتند از:

  • کارگردان: حامد محمدی
  • تهیه کننده: منوچهر محمدی
  • نویسنده: حامد محمدی
  • تاریخ پخش: از 10 مرداد 1400 هر یکشنبه در فیلیمو

سریال طنز قبله‌عالم از سال 1398 فیلمبرداری خود را در خانه طباطبایی‌های کاشان شروع کرد. چندین‌ بار به دلیل شدت گرفتن ویروس کرونا ضبط آن متوقف شد. اما این سریال کمدی مراحل پایانی فیلمبرداری خود را در اوایل سال 1400 سپری کرد. زمان پخش سریال قبله‌ی عالم از 10 مرداد 1400 آغاز شده و هر هفته روز یکشنبه در پلتفرم فیلیمو قابل تماشاست.

سریال نمایش خانگی قبله عالم به طور همزمان با سریال «جیران» و «آهوی من مارال» که هر سه در مورد زندگی ناصرالدین شاه هستند، درحال فیلمبرداری بود.

پس از آنکه انتشار قسمت 3 قبله عالم برای دومین بار به تعویق افتاد، شایعاتی مطرح شد که این سریال دچار ممیزی شده است!

به گزارش خبرگزاری بُرنا، انتشار قسمت سوم سریال قبله عالم که باید در تاریخ 24 مرداد پخش می‌شد به دلیل همزمانی با ایام محرم، به روز 7 شهریور انتقال پیدا کرد. این درحالیست که روز 7 شهریور، در صفحه اینستاگرام این سریال پستی منتشر شد و در آن نوشت:

قبله عالم به کارگردانی حامد محمدی و تهیه کنندگی منوچهر محمدی که به دلیل پاره‌ای از مشکلات یک شنبه ۷شهریور پخش نشد، هفته آینده ۱۴ شهریور از فیلیمو منتشر می‌‌شود.

خبرگزاری برنا دلیل این تعویق را اصلاحیه‌های فراوان در قسمت سوم سریال قبله عالم بیان کرده و گفته معلوم نیست آیا قسمت سوم واقعا منتشر می‌شود یا خیر. تعویق در انتشار قسمت جدید سریال قبله عالم اعتراض مشترکین فیلیمو که اشتراک یک ماهه خریداری کرده بودند را به همراه داشت. یکی از کاربران در صفحه اینستاگرام قبله عالم نوشت:

میدونید که فیلیمو اشتراکیه دیگه نه؟ میدونید که اینکارتون یجورایی کلاه برداریه. فیلیمو میدونید چندین کاربر مجبورا صرفا برای یک یا دو قسمت ممکنه مجبور به خرید مجدد اشتراک بشن؟ بعد بگید فیلم‌ها رایگان پخش میشه حقمون پایمال میشه

 سوالات متداول

1. سریال قبله‌ی عالم چه روزهایی پخش می شود؟

سریال قبله عالم یکشنبه ها از پلتفرم فیلیمو پخش می شود

2. سریال قبله عالم چند قسمت دارد؟

15 قسمت

بازیگران سریال قبله عالم چه کسانی هستند؟

حامد کمیلی، شقایق دهقان، هادی کاظمی، سوگل خلیق، پژمان بازغی، سام درخشانی

4. داستان سریال قبله عالم چیست؟

ناصرالدین شاه که لقب قبله عالم را دارد، سخت در تلاش است تا اکسیر آب حیات را به دست آورد. طبیب مخصوص پادشاه این اکسیر را درست می‌کند. پس از نوشیدن این اکسیر اتفاقاتی رخ می‌دهد. این اتفاقات سبب به وجود آمدن موقعیت‌های طنز در سریال نمایش خانگی قبله عالم می‌شود.

حرف آخر

دانلود سریال قبله عالم و معرفی بازیگران و داستان آن را در این مطلب مشاهده کردید. باید دید در رقابت با دو سریال دیگر که همگی در مورد دوران پادشاهی ناصرالدین شاه ساخته شدند، پیروز می‌شود یا خیر؟ با مشخص شدن اطلاعات بیشتر در مورد این سریال طنز پرحاشیه شما می‌توانید آخرین اخبار را از پلازا دنبال کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
پدرام فدائی
.
17 مرداد 1400، 12:32
پاسخ
0
1
مطلب خوبی بود، ممنونم.
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402