بهترین بازی دیتا دار اندروید و آیفون را از دست ندهید

بازی های دیتا دار
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

امروز قصد داریم تا بازی های دیتا دار به همراه پر حجم ترین بازی های اندروید را به شما معرفی کنیم. بازیهای دیتا دار مختلفی برای گوشی‌های موبایل عرضه شده‌اند که قصد داریم در این نوشته شما را با تعدادی از آنها آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

بازی های دیتا دار بازی‌هایی هستند که دارای جزئیات با کیفیت و بیشتری نسبت به سایر بازی‌های موجود هستند. بازیهای دیتا دار در سبک‌های مختلفی وجود دارند که با توجه به سلیقه بازیکنان می‌توانند انتخاب شوند. پرحجم ترین بازی های اندروید به بازی های دیتا دار تعلق می‌گیرد؛ چرا که حجمی بسیار بالاتر از بازی‌های بدون دیتا در خود جای داده‌اند. اگر شما به دنبال دانلود بازی با کیفیت بالا برای اندروید با دیتا هستید، تا پایان این نوشته همراه پلازا باشید؛ چرا که می‌خواهیم بهترین بازی های دیتا دار اندروید را به شما عزیزان معرفی کنیم.

فهرست مطالب

با فایل دیتا بیشتر آشنا شویم

دیتا را میتوان یک بسته همراه در کنار فایل های نصبی بازی دانست که این موضوع به دلیل گسترده بودن بازی در قالب محتوایی به نام دیتا عرضه میشود. قرار گیری درست فایل دیتا در مسیر مربوط میتواند در اجرای بهتر بازی شمارا یاری کند. آموزش نصب بازی های دیتا دار اندروید را در ادامه توضیح خواهیم داد. دیتاها در سایزها و انواع مختلفی در بازی‌ها وجود دارند. بازی‌هایی با فایل‌های حجیم و بازی‌هایی با حجم فایل متوسط. نسبت حجم فایل‌های دیتای هر بازی، با جزئیات و کیفیت بالای آن بازی رابطه مستقیم دارند. یعنی هرچقدر حجم فایل دیتا بالاتر باشد، شما شاهد یک بازی با کیفیت‌تر به همراه جزئیات بصری بیشتری هستید.

بهترین بازی دیتا دار اندروید

در میان بازی های دیتادار سنگین گوشی های اندروید مواردی هستند که برچسب TOP روی آنها خورده است که در این زمینه حتی اگر جزو گیمرهای اندرویدی هم نباشید ویژگی های بازی های این دسته به گوش شما خورده است. در این زمینه ما نظر خودمان را براساس تجربات کاربری اعلام خواهیم نمود که شما عزیزان میتوانید بازی های خوب و مفیدی که در این زمینه با آنها تجربه داشته باشید را باما به اشتراک بگذارید که در این زمینه میتوانیم به موارد جدید دیگری نیز دسترسی داشته باشیم. در ادامه بازیهای دیتا دار و پرحجم ترین بازی های اندروید را معرفی می‌کنیم.

1. بازی Forza Street

بازیهای دیتا دار

اگر به دنبال دانلود مجموعه بازی های دیتا دار اندروید هستید، بازی فورزا استریت یکی از بازی‌هایی است که باید آن را در لیست خود داشته باشید. بازی Forza Street یک بازی در سبک Racing و رانندگی است که توسط استودیو بازی سازی ترن 10 ساخته شده است. این بازی رده سنی خاصی ندارد و برای تمامی سنین مناسب است.

شاید برای شما نیز جالب باشد که مجموعه بازی های دیتا دار اندروید در دو بخش تقسیم بندی شود که آفلاین و آنلاین هستند. این بازی که در میان بهترین بازی های آنلاین پرحجم توانسته رتبه اول را کسب کند یکی گرافیکی ترین بازی های مسابقه ای جهان برای اندروید بشمار میرود که توانسته از بازی های فوق العاده ای نظیر نید فور اسپید که محصول شرکت EA بوده و بازی آسفالت 8 یا 9 که تقریبا همگی آنها را میشناسیم عبور کند. مطمئن باشید انتخاب بازی با حضور دو بازی معرفی شده کار دشواری بوده اما یکسری جزئیات و ویژگی های متمایزی را در اختیار داشته است که توانسته یک سرگردن از بازی های دیگر بالاتر باشد که در این زمینه میتوانید نظر خودرا باما در میان بگذارید.

همچنین بخوانید :

تا به حال حتما نام بازی‌هایی همچون فورزا هورایزن و… را شنیده‌اید. نسخه‌های فورزا برای کنسول‌های نسل جدید به انتشار رسیده‌اند و تا به حال این بازی را تنها بر روی کنسول‌هایی همچون ایکس باکس و کامپیوتر می‌توانستید بازی کنید. حالا استودیو ترن 10 عنوان Forza Street را منتشر کرده است تا کاربران بازی‌های موبایل بتوانند این بازی بسیار جذاب را تجربه کنند.

این بازی شما را با تورنومت‌های جذابی که در خود دارد بسیار سرگرم می‌کند و در کنار آن، لذتی بی‌نظیر را به عنوان یک بازی مسابقه‌ای به شما خواهد داد. این بازی به صورت خودکار ماشینتان را به سمت راست و چپ هدایت می‌کند. شما باید با استفاده از مهارت‌های رانندگیتان در مسیر مسابقه پیروز میدان شوید. بازی فورزا استریت یکی از پرحجم ترین بازی های اندروید است که 1750 مگ حجم دیتا و 48 مگابایت فایل نصبی بازی دارد.

جالب است بدانید که پرحجم ترین بازی موبایل اندروید با دیتای بیش از 1.5 گیگابایت از چه ویژگی هایی برخوردار است که میتواند در اختیار شما قرار دهد. در این زمینه ابتدا پیشنهاد میشود فضای خالی دستگاه خودرا بررسی کنید و سپس بدنبال دانلود این بازی باشید که دریافت آن کاملا رایگان خواهد بود. اما دقت داشته باشید همانطور که در توضیحات فوق ذکر شده است این بازی انلاین بوده که متاسفانه دربرخی از سایت ها به نسخه مود یا هکی آن اشاره شده است که پیشنهاد نمیشود از این نوع فایل ها استفاده کنید. لینک دانلود بازی از گوگل پلی در ادامه برای شما عزیزان قرار گرفته است.

دانلود بازی Forza Street برای اندروید

2. بازی Fortnite

پرحجم ترین بازی های اندروید

اگر به دنبال دانلود بهترین بازی تفنگی دیتا دار برای اندروید می‌گردید، باید با بازی فورتنایت بیشتر آشنا شوید و آن را بر روی گوشی خود داشته باشید. این بازی سبک جذابی از یک بازی شوتر را به نمایش گذاشته است که با بازی کردن آن، تجربه جدید و تازه‌ای از یک بازی در این سبک خواهید داشت. بازی فورتنایت توسط شرکت بازی سازی Epic Games ساخته شده که قیمت آن رایگان است و از شیوه پرداخت درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند.

همچنین بخوانید :

اگر به دنبال دانلود بازی های دیتا دار برای اندروید هستید و حجم دیتای آن‌ها برایتان مهم نیست، باید بگوییم که یکی از پرحجم ترین بازی های اندروید، همین بازی Fortnite است. حجم فایل نصبی این بازی 381 مگابایت و حجم فایل دیتای آن بیش از 6 گیگابایت است. فورتنایت یکی از بازی‌هایی است که بر روی کنسول‌ها قابل بازی بوده است و حالا که از این بازی استقبال زیادی شده، اپیک گیمز این بازی را برای اندروید نیز منتشر کرد که استقبال زیادی را در پی داشت. نظر شما در مورد سنگین ترین بازیهای اندروید چیست ؟ باما در ادامه معرفی بازی ها همراه باشید.

در میان بازی های حجم بالا اندروید بازی های بتل و شوتر بدلیل ماهیت آنلاینی که در اختیار دارند همیشه جزو محبوب ترین ها بوده اند که از بهترین های این عرصه میتوان به بازی فورتنایت اشاره داشت. این بازی با حضور گزینه های دیگر مانند کال اف دیوتی موبایل و پابجی توانسته خودرا به این لیست برساند که بی شک ویژگی های آن میتواند شمارا برای ساعات و حتی روز های طولانی سرگرم کند زیرا با گیم پلی محدودی مواجه نخواهید بود و براساس مراحل بازی میتوانید با گیمرهایی از سراسر جهان رقابت داشته باشید که در این زمینه بازی با ارائه خدمات دیگر و سرویس های رتبه دهی آنلاین میتواند گیم پلی خوبی را میان شما و سایر گیمرهای بازی به راه بنیدازد. در ادامه میتوانید به لینک دانلود بازی فورتنایت برای اندروید دسترسی داشته باشید.

دانلود بازی Fortnite برای اندروید

3. بازی Modern Strike Online: PvP FPS

دانلود بازی با کیفیت بالا برای اندروید با دیتا

اگر به دنبال دانلود بازی های دیتا دار با حجم کم هستید، قطعا بازی Modern Strike Online می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. این بازی توسط استودیو بازی سازی Azur Interactive Games Limited ساخته شده است. این بازی که یک بازی اکشن و شوتر است، برای نوجوانان مناسب بوده و قیمت آن نیز رایگان است و از پرداخت درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند. پیشنهاد میشود در ادامه مقاله سنگین ترین بازیهای اندروید باما همراه باشید.

این بازی که به صورت اول شخص است، حجم 33 مگابایت برای فایل نصبی و حجم 396 مگابایت برای دیتای آن اختصاص داده شده است. این بازی به دلیل حجم پایین دیتا و بالا بودن کیفیت بازی، انتخاب خوبی برای افرادی است که به دنبال دانلود بازی های دیتا دار اندروید هستند. بدنیست بدانید در میان سری بازی های آنلاینی که در این لیست قرار گرفته این محصول گزینه بسیار خوبی برای سرگرمی بوده که ماهیت آنلاین آن میتواند شما را در برابر مزایای بسیاری قرار دهد که این موضوع میتواند جنبه های جدیدی از یک بازی تیراندازی انلاین را برایتان معنا کند. فارغ از این مبحث بدنیست بدانید در میان بهترین بازی های دیتا دار موبایل این محصول از طراحی خوبی برخوردار بوده است.

یکی دیگر از بازی های خوب و البته سرگرم کننده در لیست بهترین بازی دیتا دار اندروید را میتوان به مدرن استریک آنلاین ربط داد که این بازی در زمینه رقابت های تیراندازی فعالیت دارد که باید با سایر گیمرهای بازی به رقابت بپردازید و هر شخصی که عملکرد بهتری داشته باشد امتیاز بالاتری کسب خواهد نمود که در این زمینه میتوانید به پاداش و جوایز بازی دسترسی داشته باشید. پیشنهاد میشود در ادامه این مقاله که مربوط به بازی های پرحجم آفلاین است باما همراه باشید.

دانلود بازی Modern Strike Online: PvP FPS برای اندروید

بهترین بازی های دیتا دار افلاین

اگر به دنبال دانلود بازی های دیتا دار آفلاین می‌گردید، ما به شما چندتا از بهترین بازی‌های آفلاین را معرفی خواهیم کرد که با دیتای خود، جزو بازی‌های دیتا دار آفلاین محسوب می‌شوند. همانطور که در ابتدای توضیحات نیز گفته شد لیست بهترین بازی های دیتا دار اندروید با گزینه های مختلفی همراه بوده که این موضوع میتواند شمارا با گیم پلی های مختلفی آشنا کند. پس لیست بهترین بازی دیتا دار اندروید را از دست ندهید و باما در ادامه همراه باشید.

1. بازی Iron Blade: Medieval Legends RPG

دانلود مجموعه بازی های دیتا دار اندروید

یکی دیگر از بازیهای دیتا دار برای اندروید، بازی Iron Blade: Medieval Legends RPG است. این بازی به صورت آفلاین قابل اجرا است و برای بازی کردن به هیچ عنوان نیازی به اتصال به اینترنت نیست. این بازی یک بازی در سبک هک اند اسلش بوده که المان‌های نقش آفرینی نیز در برخی قسمت‌های آن دیده می‌شود.

وقایعی که در این بازی با آن‌ها رو به رو می‌شوید در سرزمینی رخ می‌دهند که با تاریکی و طلسم‌های سیاه احاطه شده است. وظیفه شما به عنوان کارکتر اصلی بازی این است که در مقابل دشمنان ایستادگی کنید و به آن‌ها اجازه ندهید تا بر این سرزمین غلبه کنند. این بازی توسط استودیو GameLoft ساخته شده و به صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار گرفته است.

با خواندن نام این بازی متوجه خواهید شد که سبک نقش آفرینی یا همان RPG را در اختیار دارد که امروزه کمتر بازی نقش آفرینی توانسته خودرا در به لیست بهترین بازی های دیتا دار افلاین برساند زیرا بازی های بسیاری در این حوزه فعالیت دارند که نباید آنها را نادیده گرفت. در این میان این بازی با ارائه گیم پلی نوین و کاملا درگیر کننده میتواند شمارا برای ساعات و حتی روز های طولانی سرگرم کند زیرا مملو از مراحل کلیدی بوده که با حضور در آنها میتوانید با دشمنان بسیاری مواجه شوید که شکست دادن آنها نیازمند رعایت یکسری قوانین و دارا بودن مهارت های بالا است که تا نرسیدن به این موارد امکان عبور از مراحل را نخواهید داشت.

دانلود بازی Iron Blade: Medieval Legends RPG برای اندروید

2. بازی Alto’s Odyssey

بهترین بازی های دیتا دار اندروید

بازی Alto’s Odyssey توسط استودیویی تحت عنوان نودل کیک برای گوشی موبایل ساخته شده است. این بازی اکشن فضایی بسیار جذاب و دلنشین دارد. ماجرای بازی از این قرار است که شما به عنوان یک اسکیت سوار در یک محیط کوهستانی و جنگلی در حال اسکیت سواری هستید. در مسیری که در پیش رو دارید عوامل مختلفی مانند اجسام و حیوانات گوناگونی در مقابل شما ظاهر می‌شوند که شما باید با توجه به عملکرد هر کدام از این حیوانات، از آن حیوانات یا دوری کنید و یا از آن‌ها برای دریافت جوایز بیشتری استفاده کنید. این بازی آخرین گزینه در لیست مربوط به سنگین ترین بازیهای اندروید است.

زمانی که به حیواناتی همچون گوزن می‌رسید باید پرش کنید و بر روی شاخ‌های او فرود بیاید تا باعث پرش شما به بالا شود و آیتم‌های مختلفی که در کسب امتیازتان نقش مهمی را ایفا می‌کنند را دریافت کنید. برخی دیگر از حیوانات و موانع باعث مرگتان می‌شوند و شما باید بازی را از ابتدا و یا از چک پوینت بازی به صورت مجدد اجرا کنید. این بازی جزو پرحجم ترین بازی های اندروید نیست، اما به عنوان یک بازی سرگرم کننده و جذاب، برای شما کارآمد خواهد بود.

شاید با دیدن بازی پرحجم اندروید با این سوال که اگر روی گوشی نصب نشود چیکار کنم ؟ مواجه شوید. در پاسخ به این سوال پیشنهاد میشود همیشه بازی های اندروید که قصد دارید به نسخه اصلی شان دسترسی داشته باشید را از سایت های مرجع نظیر گوگل پلی دریافت کنید که در ادامه میتوانید به لینک دانلود این بازی در مارکت گوگل دسترسی داشته باشید که بی شک میتواند بدون مشکل روی دستگاه هوشمند شما نصب شود.

دانلود بازی Alto’s Odyssey برای اندروید

آموزش نصب بازی های دیتا دار

بازیهای دیتا دار مختلفی وجود دارد که برای نصب باید اقدامات مختلفی انجام دهید. اولین و ساده‌ترین روشی که شما می‌توانید پرحجم ترین بازی های اندروید از نظر دیتا را بر روی گوشی‌های خود نصب کنید، استفاده از مارکت‌هایی است که این بازی‌ها را پس از دانلود، به صورت خودکار بر روی گوشیتان نصب و دیتای آن را در جای مناسب قرار می‌دهند. اما اگر به هر دلیلی نمی‌خواستید که از مارکت‌ها استفاده کنید، می‌توانید به صورت دستی دیتای این بازی‌ها را بر روی گوشیتان بریزید و از بازی لذت ببرید. نظر شما در مورد سنگین ترین بازیهای اندروید چیست ؟ شما عزیزان میتوانید نظرات خودرا در مورد مقاله سنگین ترین بازیهای اندروید برای ما ارسال کنید.

دیتاهای بازی‌های اندروید در پوشه‌ای به نام اندروید قرار می‌گیرند. پوشه اندروید دو الی سه پوشه تحت نام‌های Data و Obb دارد. شما برای نصب دیتای بازی‌ها باید دیتای مورد نظرتان را پس از دانلود، در پوشه Obb انتقال دهید و سپس با نصب کردن فایل نصبی بازی، بازی را اجرا کرده و از آن لذت ببرید. نکته مهم‌تر دیگر این است که حتما قبل از دانلود، به فضای خالی گوشیتان دقت کنید؛ چرا که اگر فضای خالی زیادی نداشته باشید باعث ایجاد فشار بیشتری به موبایلتان خواهد شد.

در این مقاله از سایت پلازا که به پرحجم ترین بازی های اندروید مربوط است بازی های خوبی معرفی شد که شما عزیزان میتوانید بازی های مدنظر خودرا در نظرات برای ما ارسال کنید تا در بروزرسانی های بعدی بازی در این مقاله قرار گیرد. همچنین اگر نقد یا سوالی در مورد این مطلب دارید کارشناسان ما مشتاقانه آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند که در این زمینه میتوانید باما در ارتباط باشید. لازم به ذکر است بدانید که تمامی موارد موجود در لیست سنگین ترین بازیهای اندروید با لینک دانلود همراه هستند که با خیال آسوده میتوانید بازی های مربوط را از گوگل پلی دریافت کنید که در نصب و راه اندازی مشکلی نخواهید داشت.

سخن پایانی

بازیهای دیتا دار عصر تازه و جدیدی در بین بازی‌های موبایل به وجود آوردند. این بازی‌ها با دیتایی که مخصوص خود دارند، کیفیت و محتوای بهتر و بالاتری را نسبت به بازی‌های بدون دیتا دارند. برخی از این بازی‌ها مانند بازی پابجی موبایل، کالاف دیوتی موبایل و… ممکن است به دلیل حجم و کیفیت بالایی که دارند، باعث گرم شدن گوشی و یا در دراز مدت باعث ایجاد خرابی‌های سخت افزاری بر روی موبایل‌های نسبتا ضعیف شوند.

یکی از عمده‌ترین مشکلاتی که این بازی‌های سنگین برای گوشی به وجود می‌آورند، ایجاد صدمه و ضعیف کردن باتری موبایل است. به همین خاطر شما باید با توجه به توان و قدرت گوشی موبایل خودتان برای دانلود بازی تفنگی دیتا دار افلاین برای اندروید و یا سایر بازی‌ها اقدام کنید تا شاهد ایجاد مشکلات مختلف نشوید. از این که ما را تا پایان این مطلب همراهی کردید بسیار سپاسگزاریم.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402