معرفی بازی اساسین کرید: شورش اساسین ها در گوشی های موبایل

بازی اساسین کرید: شورش
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با معرفی یکی از جذاب‌ترین بازی‌های موبایل، یعنی بازی اساسین کرید: شورش همراه ما باشید. این بازی به تازگی برای گوشی‌های موبایل عرضه شده که می‌تواند طرفداران مجموعه بازی Assassins Creed را به خودش خیره کند. همراه ما باشید.

اگر که گیمر باشید قطعا عنوان بازی اساسینز کرید به گوشتان خورده است. مجموعه بازی Assassins Creed یکی از محبوب‌ترین و همچنین جذاب‌ترین بازی‌های حال حاضر در دنیای گیم است. این بازی به دلیل سبک منحصر به فرد و همچنین تاریخچه داستانی واقعی که در خود دارد، به یکی از بهترین و جذاب‌ترین بازی‌ها در بین بازی‌های کنسولی تبدیل شده است. سازندگان بازی‌های موبایل پس از آن که استقبال بی‌نظیر از مجموعه بازی اساسینز کرید را دیدند، تصمیم بر آن گرفتند تا یک نسخه از این بازی را برای گوشی‌های موبایل نیز بسازند و آن را راهی بازار بازی‌های موبایل کنند.

بازی Assassin’s Creed: Rebellion توسط شرکت بازی سازی معروف یوبی سافت ساخته و عرضه شده است. بازی اساسین کرید شورش برای اندروید در تاریخ 12 آبان ماه سال 1397 منتشر شده است. نسخه‌های غیر رسمی از بازی اساسین کرید شورش به انتشار رسیده بود که پس از منتشر شدن نسخه اصلی آن، دیگر کسی اقدام به نصب این نسخه‌ها نکرد. در ادامه با پلازا همراه باشید تا نکات مهم بازی موبایل اساسین کرید: شورش را که از جمله این نکات می‌توان به گیم پلی، تریلر و نحوه نصب این بازی اشاره کرد را تقدیم نگاه شما عزیزان کنیم.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

تریلر بازی اساسین کرید شورش

در این قسمت شما می‌توانید صحنه‌هایی از بازی را به همراه صحنه‌های مبارزه، طراحی گرافیکی و چگونگی بازی اساسین کرید: شورش را مشاهده کنید.

داستان بازی اساسین کرید ربلیون

پس از تماشای تریلر بازی Assassin’s Creed: Rebellion تا حدودی با داستان این بازی آشنا خواهید شد. نحوه بیان داستان و دیالوگ‌ها در بازی اساسین کرید شورش به صورت نوشتاری است. در این روش بیان داستانی، داستان بازی به صورت نوشته به بازیکنان انتقال خواهد یافت. در این بازی هیچگونه دیالوگی را نخواهید دید که با صدای اشخاص گفته شوند. تنها چیزی که می‌توانید ببینید دیالوگ‌های نوشتاری است که با ذکر نام آن شخصیت گفته می‌شود.

جریانات بازی Assassin’s Creed: Rebellion در قرن 15 میلادی رخ می‌دهند و شخصیت اصلی بازی نیز اساسینی به نام آگیلار است. علی‌رغم اتفاقات ناخوشایندی که در قرن 15 روی می‌دهد، اساسین‌ها تصمیم می‌گیرند تا یک گروه متحد و قوی متشکل شده از تعداد زیادی اساسین را تشکیل دهند و در مقابل ظلم و ستم تمپلارهای آن دوران، مقتدرانه بایستند. تمپلارها رفته رفته در حال قوی‌تر و همچنین وسیع‌تر شدن هستند و از این طرف آگیلار تصمیم می‌گیرد ماموریت خود را شروع کند تا با انجام اقدامات مختلفی، مانع پیشرفت ظلم آن‌ها شود.

بازی اساسین کرید شورش

سه شخصیت از اساسینزها در این بازی قرار داده شده‌اند. شخصیت اول Aguilar است که بازیکنان او را تحت کنترل می‌گیرند. شخصیت‌های Ezio و Maria نیز در کنار او کارها و اقداماتی را در راستای کمک به آگولار انجام می‌دهند و پس از مدتی دور هم جمع می‌شوند تا در رابطه با مسائل مختلفی صحبت کنند. آن‌ها با مشورت با یکدیگر وظایف را تقسیم می‌کنند و هرکس برای انجام وظیفه‌اش راهی مرحله خواهد شد. در کنار ماریا و Ezion، شخصیت‌های مختلف دیگری نیز در کنار شما ایفای نقش خواهند کرد که از جمله آن‌ها می‌توانیم به Tariq و Hamid اشاره کنیم. در قسمت گیم پلی نکات قابل توجهی را در رابطه با این دو شخصیت یعنی حمید و Tariq به شما عزیزان خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

گیم پلی بازی اساسین کرید شورش

پس از نصب بازی اساسین کرید: شورش و اجرای آن، صفحه‌ای در مقابل شما خواهد آمد که به شما تذکراتی می‌دهد. نکاتی که گفته می‌شوند را باید جدی بگیرید و طبق آن‌ها به سراغ بازی بروید. در ابتدای بازی و در اولین صحنه، کارکتر اصلی بازی یعنی Aguilar را مشاهده خواهید کرد که لباس معروف اساسین‌ها با رنگی قهوه‌ای و کمربندی قرمز رنگ را پوشیده است.

همانطور که در بالا گفته شد، بازی اساسین کرید ربلیون سه شخصیت از اساسین‌ها را در بازی قرار داده تا جذابیت بازی را در کنار داستان منظمش جذاب‌تر کند. در ابتدای بازی، آموزش‌هایی از نحوه مبارزه و جا به جایی در نقشه بازی را به بازیکنان خواهد داد. شیوه حرکت کردن در بازی اساسین کرید شورش مقداری متفاوت‌تر است با سایر بازی‌ها.

بازی اساسین کرید ربلیون

شیوه حرکتی این بازی به صورت لمس کردن است. برای مثال زمانی که می‌خواهید از پایین به روی یک ساختمان بروید، باید دکمه‌ای که در روی ساختمان نمایش داده می‌شود را فشار دهید تا کاراکتر به صورت خودکار و با انجام حرکات بسیار جذاب آکروباتیک به روی بام و یا طبقه بالای آن ساختمان برود.

بازی Assassin’s Creed: Rebellion یک بازی اکشن و دو بعدی است که تمامی المان‌های یک بازی اکشن را در خود دارد. جالب‌تر از این، نقش آفرین بودن این بازی است. بازی اساسین کرید: شورش المان‌هایی از نقش آفرینی بودن در خود دارد که بازیکنان در برخی از قسمت‌های بازی می‌توانند انتخاب کنند که با اجرای چه حرکتی دشمنشان را از پای دربیاورند.

در ابتدای بازی و پس از گذشتن از قسمت آموزش ابتدایی، وارد مراحل اصلی بازی خواهید شد. در اولین مرحله اتفاقات جالبی برایتان می‌افتد و این اتفاق، آشنایی با اشخاص خاص و مبارز بسیار خوبی است که در طول بازی به شما کمک‌های بسیار خوبی خواهند کرد. در ابتدای مرحله اول، شما باید برای آموزش خود و گروهتان، آیتم‌هایی تحت عنوان Codex را فراهم کنید.

کودکس‌ها در مقر دشمنان پیدا و نگهداری می‌شوند. شما باید با استفاده از سلا‌ح‌هایتان، دشمنان پیش رویتان را از پای دربیاورید و به کودکس‌ها برسید. ماموریت شما در مرحله اول جمع‌آوری کودکس است. هنگامی که وارد مرحله می‌شوید، با شخص سیاه پوستی به نام Tariq آشنا خواهید شد. Tariq شخصیتی شجاع، مبارز و پر جرات است که در طول مسیر به شما کمک خواهد کرد. شما باید خود و Tariq را کنترل کنید. کنترل و هدایت شخصیت‌ها بستگی به موقعیت و نوع دشمنان دارد.

در ابتدا Tariq برای آموزش به شما، تعدادی از دشمنان را با شیوه مبارزاتی خودش از پای در می‌آورد و سپس بعد از گذشتن از این مرحله، با انتخاب خود بازیکنان وارد مبارزه با دشمن خواهید شد. پس از دانلود بازی اساسین کرید: شورش، شما یاد می‌گیرید تا در چه موقع از چه حرکت و فنی برای کشتن دشمن استفاده کنید. چرا که در قسمت آموزش بازی اساسین کرید: شورش تمامی موارد کلیدی و مهم را به بازیکنان آموزش خواهد داد.

دانلود بازی اساسین کرید: شورش

در ادامه مراحل بازی اساسین کرید ربلیون باید بگوییم که شما پس از آزاد کردن کودکس‌ها باید اتاق‌های مخصوصی در ساختمان یا همان HQ خودتان باز کنید. در این اتاق‌ها کارهای مختلفی انجام می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به اتاق آهنگری یا شمشیر سازی و اتاق تمرین و مبارزه اشاره کنیم. اتاق‌ها به صورت رایگان باز می‌شوند و نیازی به پرداخت پول نیست. در مرحله دوم، شما با شخص دیگری تحت عنوان حمید آشنا می‌شوید. هرکدام از شخصیت‌هایی که با آن‌ها رو به رو و آشنا خواهید شد، دارای قابلیت‌ها و روش مبارزاتی خاص خودشان هستند. این نکته به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا بتوانند دشمنان را با راحتی بیشتر و همچنین با تنوع بالاتری از پای در بیاورند.

در مرحله دوم، وظیفه و ماموریت شما پیدا کردن مواد اولیه برای ساختن شمشیر و سلاح است. شما باید با نفوذ کردن به مقر دشمنان، از آن‌ها ابزار مورد نیاز خود را بردارید و به HQ خود برگردید. پس از برداشتن موارد مورد نیاز، به اچ کیو بر می‌گردید و در آنجا اتاق آهنگری را قفل گشایی می‌کنید. پس از قفل گشایی، به حمید که در حوزه سلاح و شمشیر و آهنگری تبحر خاصی دارد می‌گویید که سلاحی برایتان آماده کند.

حمید وارد اتاق می‌شود و شروع به ساخت اولین شمشیر Aguilar در بازی می‌کند. استفاده از شمشیر و ارتقای آن طی گذر و پیشرفت در مراحل، به شما کمک بسیار خوبی می‌کند تا بتوانید راحت‌تر دشمنانتان را بکشید. به همین ترتیب، شما می‌توانید با پرداخت پول و ارز درون بازی، به ارتقای سلاح‌هایتان بپردازید و دشمنان قوی را با راحتی بیشتر از پای در بیاورید. اگر بخواهیم به نکاتی در رابطه با مشکلات بازی اساسین کرید: شورش اشاره کنیم، اولین آن‌ها مشکل حرکتی این بازی است.

حرکت کردن در بازی آن هم با اختیار بازیکنان صورت نمی‌گیرد و آن‌ها باید با لمس کردن به یک مکان مشخص بروند. این مورد تا حدودی بر روی جذابیت بازی تاثیرگذار خواهد بود؛ چرا که این امکان به بازیکن داده نشده است تا او بتواند آزادی هرچند نسبی و کمی را در حرکات و موقعیت خودش اعمال کند. از نظر گرافیکی و جلوه‌های بصری، بازی چیزی کم ندارد و طراحی‌های لباس‌ها به خوبی انجام شده است.

بازی Assassin's Creed: Rebellion

یکی از قسمت‌هایی که باعث جذابیت بیشتر بازی موبایل اساسین کرید: شورش شده این است که تمپلارهای مختلفی بر سر راهتان سبز خواهند شد و شما با نفوذ به قلمروشان، مواد و آیتم‌های مورد نیاز خودتان را به تاراج خواهیم برد. این آیتم‌ها مهم‌ترین ابزار برای ارتقای خود و یا حتی هم‌تیمی‌هاتان هستند که باید آن‌ها را جمع‌آوری کنید. با جمع کردن این آیتم‌ها که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به Codex‌ها اشاره کنیم، شما قادر هستید تا بر توانایی‌ها و اسکیل‌هایتان اضافه کنید و نبرد جذاب‌تر و همچنین پر قدرت‌تری را تجربه کنید.

دانلود بازی اساسین کرید: شورش

برای دانلود این بازی می‌توانید از لینک‌های زیر کمک بگیرید.

سخن پایانی

بازی اساسین کرید ربلیون یکی از آن دسته بازی‌هایی است که هر بازیکنی که از گوشی موبایل خودش برای سرگرم شدن استفاده می‌کند را می‌تواند سرگرم کند و لذت و تجربه یک بازی سرگرم کننده را به او هدیه دهد. این بازی همانند نسخه‌های پلتفرمی و کنسولی خودش، داستانی را دنبال می‌کند و بر طبق آن روند بازی شکل می‌گیرد. تفاوت‌هایی در داستان آن‌ها مشاهده می‌کنیم و آن هم به دلیل اختلاف در سال‌هایی است که رویدادهای هر نسخه به نمایش می‌گذارند.

در کل مجموعه بازی اساسینز کرید سبک تازه و جذاب‌تری از بازی‌های مبارزه‌ای را به تصویر کشیده که البته در واقعیت نیز، اساسین‌ها شخصیت‌های مبارز و پای بندی بودند که شیوه مبارزاتیشان خاص بوده است. به همین ترتیب بازی‌هایی که از روی آن‌ها ساخته شده‌اند نیز از این سبک خاص پیروی می‌کنند و همین مورد باعث شده تا این بازی یکی از بازی‌های محبوب و جذاب در بین گیمرها به شمار بیاید. طبق توضیحاتی که در رابطه با این بازی داده شد، اگر به این سبک از بازی علاقه دارید می‌توانید برای دانلود بازی اساسین کرید ربلیون اقدام کنید و از آن لذت ببرید.

آیا شما به بازی‌های اکشن و مبارزه‌ای آن هم با شمشیر و سلاح سرد علاقه دارید؟ آیا تا به حال بازی اساسین کرید ربلیون را تجربه کرده‌اید؟ نظرات و پیشنهادات خودتان را با تیم پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402