توضیحات راجع به تبلت استوک

توضیحات راجع به تبلت استوک
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

امروزه استفاده از ابزارآلات تکنولوژیک به خصوص لپ تاپ، تبلت و گوشی موبایل برای انجام امور روزمره لازم و ضروری بوده و عدم استفاده از آن اجتناب ناپدیر می باشد. تبلت استوک یکی از مدل های پر فروش گجت های هوشمند در بازار جهانی است که دلیل آن مقرون به صرفه بودن نسبت به انواع مدل های لپ تاپ استوک و حتی نو از لحاظ کارایی است. محبوبیت بیشتر انواع کالاهای استوک از جمله انواع تبلت کارکرده ارزان بعد از پاندمی جهانی کرونا و به خصوص به دلیل بالا بودن قیمت کالاهای آکبند صورت گرفت. اگر قصد تهیه یک تبلت استوک ارزان و یا تعویض تبلت کارکرده ارزان قیمت خود را با خرید تبلت استوک مدل جدیدتر دارید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید.

به چه کالاهایی استوک گفته می شود؟

به چه کالاهایی استوک گفته می شود؟

کالاهای دیجیتال و گجت های هوشمند بیشترین تنوع را در محصولات استوک دارند، مانند انواع لپ تاپ، استوک، تبلت کارکرده ارزان، گوشی موبایل استوک و … که در این مقاله مقصود از کالای استوک، تبلت دسته دوم و استوک است. در بازار ایران به محصول هایی که کار کرده یا دست دوم باشند استوک Stock گفته می شود. این تعریف، تعریف کاملی نبوده و استوک می تواند به کالای مرجوع شده به انبار یک برند یا کالای مانده در انبار نیز اطلاق گردد. علت برگشت کالا به انبار می تواند به دلایل مختلف شامل پشیمانی خریدار از کالای خریداری شده، بالا بودن قیمت کالای عرضه شده به بازار، جایگزین شدن مدل های جدید تر و پیشرفته تر از همان محصول و بسیاری عوامل دیگر باشد. بعد از مرجوع شدن یک محصول به عنوان مثال یک تبلت دسته دوم به انبار، تبلت درجه بندی می شوند و در گرید های A,B, و … قرار گرفته و به صورت فروش عمده راهی بازار خاورمیانه از جمله ایران می شوند. دبی، مهم ترین پل واردات تبلت استوک ارزان به ایران است.

مزیت های خرید تبلت استوک

خرید تبلت استوک ارزان با مطالعه، بررسی و دارا بودن دانش کافی دراین ‌زمینه مزایای زیادی برای خریدار به ‌همراه خواهد داشت. از جمله  مزایای مهم‌ خرید یک تبلت دسته دوم می ‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بالا بودن کیفیت تبلت استوک: تبلت استوک از نظر کیفیت قطعه با تبلت ‌‌های آکبند موجود در بازار بسیار متفاوت بوده و در سطح و رده بالاتری می باشد. به همین دلیل می باشد که این تبلت های دسته دوم به طور معمول از عمر مفید بیش تری نسبت به انواع تبلت نو و آکبند موجود در بازار داخل برخوردار هستند و خریدار می ‌تواند با خرید یک تبلت استوک علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت بالای قطعات آن در کنار سایر مزایا بهره‌ مند گردد.
  • پایین تر بودن قیمت تبلت استوک: یک تبلت دسته دوم، تبلت کارکرده ارزان با قیمت پایین تری نسبت به تبلت آکبند به بازار عرضه می ‌شود. خریدار با صرف و با پرداخت هزینه کم تر، می تواند اقدام به خرید تبلت دسته دوم مورد نظر خود نماید.

خرید تبلت استوک ارزان

خرید تبلت استوک با دارا بودن قیمت پایین‌ تر نسبت به انواع مدل های آکبند لپ تاپ و یا تبلت های نو می باشد و بهترین انتخاب برای افرادی است که قصد خرید یک تبلت با قیمت پایین، ارزان و اقتصادی و همچنین کارآمد را دارند. تبلت استوک ارزان با گرید بالا به لحاظ کیفیت سخت افزاری و قیمت مقرون به صرفه برابر با یک سوم قیمت اصلی آن در بازار جهانی می باشد و این اصلی ترین دلیلی است که خریداران به خرید تبلت استوک و تبلت دسته دوم ترغیب می شوند.

قیمت تبلت کارکرده ارزان

قیمت تبلت کارکرده ارزان

قیمت تبلت استوک به عوامل مختلفی مانند همه گیری بیماری كرونا، نوسان قيمت دلار و ارز، برند تبلت، ارتباط مستقیم مشخصات و سخت افزار های به کار رفته در دستگاه، گرید و دسته بندی A , +A , ++A و … در تعیین قیمت تبلت استوک موثر بوده و سبب افزايش قيمت و کاهش توان خرید تبلت استوک برای کاربران خواهد شد. بالاترین قیمت تبلت های استوک بعد از تاثیر برند نوع گرید آن است که گرید A++ بهترین کیفیت و سلامت را برای محصول ارائه می کند. این دسته وضعیت ظاهر بسیار خوب و زیبایی داشته.، بدون خط و خش و یا دارای حداقل خط و خش بوده و مدت زمان کارکرد این نوع تبلت ها کمتر از 6 ماه و در بعضی موارد کمتر از 30 روز می باشد.

خرید تبلت استوک ارزان از مجموعه معتبر

در شرایط اقتصادی فعلی بسیاری از افراد توانایی مالی خرید تبلت نو و آکبند را ندارند و به دنبال راهی هستند تا تبلت استوک و دست دوم تهیه کنند و به دلیل کارکرده بودن این نوع دستگاه ها برای خرید و تهیه آن ها مشتریان باید دقت بسیار زیادی داشته باشند و نکات مهم بسیاری را نیز در زمان انتخاب و خرید تبلت استوک ارزان مورد توجه داشته باشند. همان طور که از نام تبلت استوک ارزان مشخص است دارای قیمت مناسبی بوده و مشتری با هر توان مالی از عهده خرید آن بر خواهد آمد اما نکته مهم و قابل آن از مراکز معتبر می باشد. برای خرید تبلت استوک یا تبلت دست دوم به صورت آنلاین و اینترنتی می توان به فروشگاه های معتبری مانند استوکاران با مشاوره رایگان جهت انتخاب کالای مطمئن و باکیفیت مراجعه کرد که در این زمینه با پشتیبانی تیم مجرب خود فعالیت گسترده دارند.

خرید تبلت استوک

کلام آخر

یکی از مهم ترین دلایلی که خریداران اقدام به خرید تبلت استوک می کنند، قیمت تبلت استوک است. در واقع قیمت مقرون به صرفه آن نسب به ورژن های جدید و آکبند بسیار مناسب می باشد، همچنین بعد از پاندمی کرونا و آنلاین شدن بسیاری از فعالیت ها ضرورت استفاده از ابزار دیجیتاال مصرف کنندگان را به سمت تبلت های استوک و اقتصادی سوق داد. انواع تبلت استوک از برند اچ پی، تبلت استوک dell، لنوو و … از بهترین و محبوب ترین برندهای تولید کننده تبلت در سراسر دنیا هستند که در میان کاربران نیز دارای طرفداران زیادی می باشند. فروشگاه اینترنتی استوکاران، بهترین نوع تبلت های استوک را برای کاربران، به صورت عمده و تک  عرضه می کند. استوکاران انواع لپ تاپ استوک اروپایی ، تبلت ویندوزی و … را با بهترین قیمت تبلت استوک آماده ارائه و ارسال به تمامی شهرهای ایران دارا است.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
...
.
15 فروردین 1403، 20:51
پاسخ
0
0
خب حالا چه مدل هایش مناسبه
avatar
جهان بازار
.
19 مهر 1401، 14:22
پاسخ
0
0
تبلت های خوبیه استوک
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402