مهم ترین معیارهای انتخاب هاست ابری مناسب در سال 2021

انتخاب هاست ابری
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یکی از اصول جالب اقتصادی این است که کاربران و مشتری ها همیشه به دنبال بهترین هستند. این بهترین در موقعیت های مختلف می تواند تعاریف مختلفی نیز داشته باشد. برای برخی از کاربران ” بهترین ” برابر با مفهوم کیفیت دارد و برای برخی دیگر همیشه ” بهترین ” برابر با کم هزینه ترین و ارزان ترین هاست. در خرید هاست ابری و استفاده از سرویس های میزبانی بهترین هاست ابری چه تعریفی می تواند داشته باشد؟

مسلما هاست ابری نیز درست مانند انواع مختلف محصولات تجاری دارای ویژگی های گسترده ای است. این خدمت تجاری بر اساس نیاز کاربر و هزینه پرداختی انواع مختلفی دارد. از طرف دیگر این خدمات به صورت اختصاصی توسط شرکت های خصوصی و دولتی به کاربران ارائه می شود. بنابراین عملا هر کاربر بر اساس نوع نیاز و نوع خدماتی که انتظار دارد می تواند تعریف متفاوتی از بهترین در سال 2021 داشته باشد.

به نظر شما بهترین هاست ابری یا سرویس های میزبانی باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟ یکی از فاکتورهای که باید موقع پاسخ دادن به این سوال در نظر داشته باشیم، زمان است. در واقع تعریف کیفیت و مفهوم بهترین در دوره های مختلف نیز متفاوت شده است. پس بهتر است سوال را این گونه بیان کنیم، بهترین هاست ابری و سرور ابری در سال 2021 باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ با ما همراه باشید، پاسخ این سوال می تواند به ما نشان بدهد که رقبای حرفه ای در دنیای اقتصاد به دنبال چه سرویس ها و خدماتی می روند.

فهرست عناوین مطلب:

سرعت، نیاز همیشگی در دنیای اینترنت
سرعت، نیاز همیشگی در دنیای اینترنت

 

سرعت، نیاز همیشگی در دنیای اینترنت

یکی از مهمترین و ثابت ترین فاکتورهایی که می تواند کیفیت خدمات اینترنتی مانند هاست و سرورهای ابری را برای ما تعریف کند، سرعت است.

به زندگی عادی مردم نگاه کنید! انسان امروزی عاشق سرعت شده است. دوست دارد سریع تر بخوابد، بخورد، به مقصد برسد و … انسان ها فست فود را اختراع کرده اند تا به واسطه آن بتوانند سریع تر بخورند و انواع متدها و روش ها و کالاهای مرتبط با خواب ایجاد کرده اند که سریع تر و راحت تر انسان به خواب برود.

جنون سرعت در انسان امروزی را می توان یکی از تبعات اصلی اینترنت دانست. اینترنت و شبکه های کامپیوتری کاری کرده اند که عملا بشر سرعت را با روح خود لمس کند. اینترنت نشان داد می توان سریع تر از آن چیزی که بشر تصور می کند می توان به پاسخ سوال ها دست پیدا کرد.

پس عملا همیشه سرعت را می توان یکی از شاخص های بهترین هاست ابری در سال 2021 بدانیم. شاخصی که بعید است در سال های آینده نیز از بین برود یا از درجه اهمیت کمتری برخوردار شود.

وقتی به خدمات شرکت های مختلف نگاه می کنیم، متوجه می شویم که برخی از برترین شرکت ها مانند چابکان زیر ساخت های خاصی برای ارائه بهترین و بالاترین سرعت در نظر گرفته اند. این نشان می دهد که سرعت یک نیاز است و شرکت های معتبر توجه خاصی به این نیاز همیشه داشته و دارند.

امنیت، گزینه ای برای خرید هاست ابری
امنیت، گزینه ای برای خرید هاست ابری

 

امنیت، گزینه ای برای خرید هاست ابری

یکی از مهمترین فاکتورهای انسان ها و کاربران نه تنها برای خرید هاست سایت، بلکه در تمام مراحل زندگی امنیت است. امنیت در دوره های مختلف و برای انسان های مختلف می تواند تعاریف متفاوتی داشته باشد.

اما به طور کلی می توان امنیت را در چند بخش خلاصه کرد:

  1. اطلاعات باید تنها تحت اجازه کاربر و صاحب این اطلاعات در دسترس قرار بگیرد. هر نوع دسترسی غیر قانونی و بدون تایید صلاحیت باید قطع شود.
  2. کاربر باید بتواند به صورت پایدار با شبکه ارتباط برقرار کند. در کلام ساده تر برقراری ارتباط به صورت پایدار بدین معنی است که کاربر و خدماتی که بر اساس هاست ابری انتخاب شده ارائه می دهد باید به صورت مداوم و بر اساس برنامه قبلی باشد. هر نوع خطا یا قطعی و … می تواند این امنیت را خدشه دار کند.
  3. کاربر باید بتواند نسبت به ادامه همکاری و ارائه خدمات امید داشته باشد. در کلام ساده تر داشتن یک چشم انداز روشن از یک همکاری می تواند امنیت روانی کاربر را بیشتر کند.

تمامی این موارد به خوبی نشان می دهد که امنیت اطلاعات و حفظ آن ها تنها بخشی از فاکتور کلی امنیت محسوب می شود. کاربران 2021 انتظار دارند که خدمات به صورت منظم و پایدار در اختیار آن ها قرار بگیرد. کاری که کمتر شرکتی مانند چابکان می تواند از عهده انجام آن بربیاید.

پشتیبانی، عنصری مهم در انتخاب سرویس و شرکت
پشتیبانی، عنصری مهم در انتخاب سرویس و شرکت

 

پشتیبانی، عنصری مهم در انتخاب سرویس و شرکت

یکی از مهمترین مواردی که در انتخاب یک شرکت یا یک برند تجاری اهمیت دارد و برای کاربران امروزی به عنوان یک فاکتور مطرح می شود، این است که این شرکت تا چه اندازه به کاربر خود احترام می گذارد.

این فاکتور در مورد شرکت های ارائه دهنده خدمات ابری می تواند معنایی دیگر نیز داشته باشد. در واقع خرید سرویس ابری یا هاست ابری شروع کننده رابطه تجاری میان کاربر و شرکت ارائه دهنده خدمات محسوب می شود. بسیاری از انواع واحد های تجاری بعد از فروش محصول، دیگر کاری با کاربر و مشتری خود ندارند و رابطه آن ها قطع می شود. اما رابطه میان کاربر و شرکت ارائه دهنده خدمات هاست ابری دقیقا بعد از خرید کاربر رابطه مستمر آن ها شروع می شود.

اینجاست که شرکت ها باید سعی کنند رابطه قوی و مستمری با کاربر خود داشته باشند. در واقع سرویس های ابری ممکن است در هر لحظه از شبانه روز دچار مشکل شود یا کاربر درخواست های دیگری برای ارائه خدمات داشته باشد. در هر حالت شرکت موظف است که پشتیبانی کاملی از کاربر خود داشته باشد. اگر نتواند این پشتیبانی را به طور کامل انجام دهد و یا این که در انجام آن کوتاهی کند عملا نیمی از خدمات مورد نظر کاربر تامین نمی شود.

شرکتی مانند شرکت چابکان با استفاده از پشتیبان های تخصصی و حرفه ای به صورت تمام وقت تلاش می کند که همواره در کنار کاربر حضور داشته باشند. احتمالا شما هم تجربه چندان خوبی از پشتیبان های سایر شرکت ها و گروه های تجاری نداشته باشید. چابکان نام سرویس پشتیبانی خود را ” پشتیبان مهربان ” گذاشته است. این موضوع به خوبی نشان می دهد که این شرکت تا چه اندازه بر روی این فاکتور مهم و به روز کار کرده است. شما به عنوان یک کاربر در سال 2021 نیاز به این چنین شاخصه ای دارید.

هزینه، آخرین فاکتور در هاست ابری
هزینه، آخرین فاکتور در هاست ابری

 

هزینه، آخرین فاکتور در هاست ابری

اما هیچگاه نمی توان هزینه و قیمت را از لیست شاخص های کیفی کنار گذاشت. همیشه کاربران به دنبال بهترین قیمت هستند. چابکان بر اساس این نیاز کاربران سعی کرده است که قیمت را بر اساس میزان استفاده تعریف کند. این چنین شما لزوما قرار نیست یک سرویس را انتخاب کرده و بر اساس ویژگی های آن سرویس هزینه ای را پرداخت کنید. میزان استفاده شما از سرور با فاکتورهای مختلفی سنجیده می شود. مثلا میزان استفاده شما بر اساس زمان مورد سنجش قرار می گیرد و در زمان هایی که عملا استفاده از هاست ابری خود نداشته اید را قرار نیست هزینه ای بابت آن پرداخت کنید.

در نهایت می توان گفت که کاربران امروزی سرعت، کیفیت خدمات رسانی، همراهی و پشتیبانی و همچنین هزینه را جزو مهمترین فاکتوری های کیفی برای انتخاب بهترین هاست ابری در نظر گرفته اند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402