هزینه خرید کفپوش چقدر است؟

هزینه خرید کفپوش
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

این سوال رایج ترین سوالی است که از یک فروشنده یا تولیدکننده کفپوش پرسیده می شود. دلیل این سوال مشخص است. خرید کفپوش برای همه ما خریدی نامتعارف است و شاید به ندرت برایمان پیش بیاید که بخواهیم کفپوش منزل یا محل کار خود را تعویض کنیم. این واقعیت که خرید کفپوش خریدی رایج نیست باعث می شود که خریداران اطلاعات کامل و به روزی در خصوص آن نداشته باشند و به همین دلیل نمی دانند سقف بودجه ای که برای این کار باید در نظر داشته باشند چقدر است؟ در این مطلب با ما باشید تا کلیدهایی به شما بدهیم که برای همیشه ملکه ذهنتان شود و بتوانید به راحتی بودجه مورد نیاز برای خرید کفپوش را تخمین بزنید.

این سوالات را پاسخ دهید.

قبل از هر کاری باید این سوالات را برای خودتان مطرح و جواب درست را در خصوص آن ها پیدا کنید.

  1. کاربری این کفپوش چه خواهد بود؟

هر کاربری نیازمند کفپوش مخصوص خود است. می توانید تصور کنید که چمن مصنوعی به جای این که در زمین فوتبال قرار داشته باشد، در زمین بسکتبال قرار بگیرد؟ یا تصور بیمارستانی با کفپوش موکت می تواند وحشت انگیز باشد. پس مهم است که در اولین گام کاربری کفپوش را بدانیم. بدین ترتیب می توانیم گزینه های خود را محدود کنیم و یک قدم به برآورد صحیح نزدیک شویم. همچنین مهم است که به محل نصب کفپوش هم فکر کرده باشیم. کفپوش هایی که برای فضای باز تولید و تهیه می شوند قیمت بالاتری از کفپوش های داخل سالن دارند برای همین  می توان گفت عموما کفپوش کردن یک زمین ورزشی در فضای آزاد هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت تا داخل سالن.

هر چند این یک قاعده کلی نیست اما می توان قیمت یک کفپوش را با توجه به حجم ترددی که پیش رو دارد تخمین زد. به عنوان مثال قیمت موکت اداری به دلیل تردد بالا، گرانتر از قیمت کفپوش رولی مناسب منازل خواهد بود. همچنین قیمت موکت تایل اداری در مقایسه با قیمت کفپوش بیمارستانی ارزانتر است. البته این یک نتیجه گیری کلی است و می توان گاهی استثناهایی نیز در آن پیدا کرد.

  1. چه درجه کیفی از کفپوش انتظار داریم؟

ناگفته پیداست که هر چه به دنبال کفپوش بهتر و با کیفیت تر بگردیم، قیمت های بالاتری را خواهیم دید. این امر نه تنها در خصوص کفپوش که در مورد تمامی کالاها صدق می کند. در یک کفپوش درجه یک و لوکس، مواد اولیه و تکنولوژی تولید پیشرفته تری به کار رفته است که حاصل آن تولید محصول با کیفیت تر بوده است. بنابراین تعجبی نخواهد داشت اگر قیمت موکت تایل لوکس در بازار بالاتر از قیمت موکت نمدی باشد. همچنین اگر قیمت کفپوش رولی طرح چوب کمتر از کفپوش پارکت تمام چوب باشد هم اتفاقی عجیب نیست.

  1. باید به دنبال محصول ایرانی باشیم یا خارجی؟

هزینه خرید کفپوش

پاسخ به این سوال کمی سلیقه ای است. واقعیت این است که در بازار ایران محصولات بسیار خوب داخلی و خارجی عرضه می شوند و رقابت بر سر برخی محصولات بسیار بالاست. این روزها تولید کنندگان داخلی با بهره گیری از تجربه سالیان طولانی همکاری با شرکت های خارجی و دستیابی به تکنولوژی های برتر دنیا، توانسته اند محصولاتی کاملا رقابتی با نمونه های خارجی تولید و به بازار عرضه کنند. فلذا این می تواند یک تصمیم کاملا شخصی باشد اما آن چه که در این میان مشخص است، خرید کفپوش خارجی برای شما همواره گرانتر از کفپوش داخلی تمام خواهد شد. شاید نتوان این جمله را به تمام کفپوش های موجود بسط داد اما بی شک اکثریت کفپوش ها شامل این قانون خواهند شد. پس این فاکتور را در برآورد هزینه های خود فراموش نکنید. در یک مثال شفاف قیمت موکت اداری ایرانی را می توان ارزان تر از نمونه خارجی آن یافت.

  1. کدام هزینه ها نادیده گرفته می شوند؟

معمولا وقتی شما برای خرید کفپوش مراجعه می کنید، هزینه هایی هست که می دانید و در فاکتور می بینید. این هزینه ها شامل قیمت خرید کفپوش خواهد بود. اما هزینه های پنهان دیگری نیز وجود دارد که شما از آن بی خبرید و تنها وقتی از آن ها مطلع می شوید که فاکتور بلند بالایی از هزینه ها را مقابل شما قرار می دهند. مهم است که این هزینه ها را بدانید و در برآورد بودجه خود آن ها را نیز لحاظ کنید.

هزینه حمل بار از کارخانه یا انبار تا محل پروژه بر عهده خریدار است مگر این که توافقی صورت گرفته باشد. در کنار آن اگر تمایل دارید از خدمات نصب نیز استفاده کنید، باید بدانید که هزینه نصب و پرداخت دستمزد نصاب با خود شماست. در صورتی که نصاب از شهر دیگری به محل پروژه شما آمده باشد هزینه اسکان نیز بر عهده خریدار خواهد بود. تمامی این موارد می توانند به صورت توافقی بین خریدار و فروشنده حل و فصل شوند. شاید شما از جایی خرید کنید که خدمات حمل و ارسال رایگان داشته باشد یا کفپوشی بخرید که نیاز به زیرسازی و خدمات نصب نداشته باشد. اما در موقع برآورد و تخمین هزینه ها، این ارقام را از قلم نیاندازید و به آن ها فکر کنید چرا که ممکن است در نهایت، رقم کوچکی نباشد.

  1. از کجا خرید کنیم؟

باورتان بشود یا نه انتخاب فروشنده و فروشگاه نیز می تواند در قیمت نهایی خرید شما تاثیر بگذارد. وقتی شما از فروشگاهی یا فروشنده ای خرید می کنید که خود وارد کننده یا تولید کننده است یا نماینده رسمی یک برند است، قیمت خرید شما مناسب تر خواهد بود تا خرید از یک واسطه دست چندمی. حتما این مساله را مد نظر قرار دهید و از فروشگاه های معتبر و به نام خرید کنید و این نکته را دست کم نگیرید. برای راحتی شما کفپوشان راهنمای خرید موکت اینترنتی طراحی کرده است که میتوانید خیلی آسان بر اساس رنگ یا قیمت و … انتخاب مناسبی انجام دهید. فروشگاه اینترنتی کفپوشان یک انتخاب خوب برای خرید انواع کفپوش است چرا که کامل ترین کاتالوگ ها از بهترین برندهای داخلی و خارجی را یک جا در اختیار شما می گذارد و همچنین با مشاوره رایگان و نامحدود بهترین و مقرون به صرفه ترین کفپوش را به شما پیشنهاد خواهد داد. خرید از کفپوشان یک تیر و چند نشان خواهد بود چرا که با خرید از این مجموعه، به مشاوره رایگان، بازدید از محل پروژه، ارسال کالا به سرتاسر ایران، نمایندگی های فروش در شهرهای مختلف و در نهایت تیم نصب و اجرای حرفه ای کفپوشان دسترسی خواهید داشت. یک خرید بی نقص و مقرون به صرفه را با کفپوشان تجربه خواهید کرد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402