با مشهورترین و بهترین هیروهای لیگ اف لجندز (League of Legends) آشنا شوید

هیروهای لیگ اف لجندز
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یکی از مشهورترین و بهترین بازی های چند نفره آنلاین بتل آرنا (به اختصار MOBA)، بازی League of Legends است که هیرو های بسیاری دارد. شاید یکی از سخت‌ترین کارها در این بازی، انتخاب بین بهترین هیروهای لیگ آو لجندز باشد. در این مطلب فهرستی از هیروهای لیگ اف لجندز را معرفی می‌کنیم که قرار گرفتن در برابر حریفان را برایتان آسان خواهد کرد.

هیروهای لیگ اف لجندز بسیاری هستند که در صورت رو به رو شدن با هم، بر یکدیگر تسلط دارند. اگر از طرفداران لیگ آو لجندز باشید، می‌دانید که خط اول (Top Lane) جایی‌ست که قهرمانان بیشتر بصورت 1v1 با یکدیگر مبارزه می‌کنند. بنابراین داشتن یک قهرمان سرسخت که بتواند در طول مبارزه مقاومت کند بسیار ضروری است. هیروهای لیگ آو لجندزی که در این لیست معرفی شدند، آنهایی هستند که مطمئناً حریفان خود را با آنها شکست خواهید داد. با پلازا همراه باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

دسته بندی هیروهای لیگ آو لجندز

برای زنده ماندن طولانی مدت در خط اول (Top Lane)، قهرمان شما باید در جمع آوری طلا، وارد کردن Damage و پوشش دادن محدوده مناسب، بهترین باشد. بهترین هیروهایی که در خط اول می‌توانند مبارزه کنند در این گروه‌ها قرار می‌گیرند:

بهترین هیرو های League of Legends

Hyper-carries

اگر می‌خواهید حداکثر Damage را به حریف خود وارد کنید، Hyper-carryها دیوانه‌وارترین هیروهای لیگ اف لجندز هستند. این گروه AoE بالایی دارند و می‌توانند چندین دشمن را در لحظه از میان بردارند. این هیروها حتی در مبارزات 1v2 نیز برتر هستند و می‌توانند «دابل کیل» بگیرند. Hyper-carryها از بهترین هیرو های League of Legends به حساب می‌آیند.

Support-style Champions

این قهرمانان سبک پشتیبانی، بهترین خط نگه‌دار هستند و می‌توانند تا مدت زیادی در برابر حریف مقاومت کنند. این هیروها معمولا آیتم‌ها و مهارت‌های زیادی دارند که می‌توانند با ساخت و فعال سازی آن‌ها، تمام اعضای تیم را پوشش دهند.

Splitpushers

این هیروهای لیگ اف لجندز تا زمانی که آیتم‌های موردنیازشان را جمع‌آوری نکنند، در خط اول ضعیف عمل می‌کنند. این قهرمانان هنگام دوئل کردن با حریف، قدرتشان افزایش پیدا می‌کند. Splitpusherها در گرفتن برج‌ها تا زمانی که توسط نیروهای دشمن متوقف نشوند، تسلط دارند.

بهترین هیروهای لیگ اف لجندز

رتبه‌های برترین قهرمانان همواره درحال تغییر است. اما تا زمانی که هیروی شما Damage بالا و ضربات قدرتمند دارد، در مسیر به مشکلی برنمی‌خورید. این افراد مسلح هستند؛ آماده نگهبانی و عبور از خطوطی که کار هیچکس نیست. بهترین هیرو های League of Legends که در حال حاضر می‌بینیم عبارتند از:

1.  اُرن (Ornn)

این مورد از هیروهای لیگ اف لجندز به عنوان یک Tank، قدرت آسیب زننده بسیار بالایی دارد. او مهارت‌های زیادی دارد که می‌تواند در مبارزات فردی و یا تیمی به کار بیاید. تسلط بر مهارت‌های او زمان می‌برد، اما اُرن (Ornn) دارای یک توانایی منفعل (Passive) منحصر به فرد و چندین توانایی آتشین است که او را به یک قهرمان قدرتمند تبدیل می‌کند.

هیروهای لیگ آو لجندز / بهترین هیرو های League of Legends

مزایا و معایب

برای کمک به کنترل درگیری‌ها، اورن با استفاده از «نفس زیرین» خود باعث شکننده شدن قهرمانان دشمن می‌شود. Ornn می‌تواند آیتم‌هایی را به صورت پایه خریداری کند که در صورت کمبود منابع تیم به کار می‌آید. اما متأسفانه او نمی‌تواند اقلام مصرفی خریداری کند، بلکه فقط غیرقابل مصرف.

توانایی‌ها

زمانی که ضربه مهلک او به زمین برخورد می‌کند و موجی از آن را به سوی دشمن می‌فرستد، همه حریفان به لرزه در می‌آیند. وقتی این ضربه هیروهای لیگ اف لجندز را غافلگیر می‌کند، اورن می‌تواند دشمنان را برای یک ترکیبِ کوچکِ مرگبار به نام Searing Charge آماده و به خط کند.

2. یوریک (Yorick)

اگر از بازیکنان قدیمی League of Legends بوده باشید، می‌دانید که یوریک (Yorick) هیچ وقت قوی‌ترین انتخاب محسوب نمی‌شد. اما در آپدیت‌های اخیر، او اکنون به یک Top Laner ارتقا یافته است. او حالا می‌تواند قوی‌ترین موج دشمنان را هم ظرف چند ثانیه شکست دهد، حتی موج سوپر مینیون‌ها.

بهترین هیرو های League of Legends

مزایا و معایب

یوریک می‌تواند به سرعت برج‌ها را تخریب کرده و ضمن Cooldown شدن سریع، آسیب زیادی را به هیروهای لیگ اف لجندز وارد کند. او در حال حاضر قدرت جاخالی دادن و مبارزه تیمی ضعیفی دارد. از آنجایی که او Tank محسوب نمی‌شود، تحمل ضربات قدرتمند برای او آسان نیست.

توانایی‌ها

مهارت Maiden of the Mist او باعث می‌شود تا هیچ دشمنی نتواند در مبارزه 1v1 علیه او پیروز شود. پس دشمنان مجبور هستند بصورت گروهی به او حمله کنند تا شاید در این صورت بتوانند شکستش دهند. مهارت Last Rites او نیز باعث می‌شود ضرباتش آسیب بیشتری وارد کرده و میزان سلامتی خودش نیز افزایش یابد.

3. کلد (Kled)

به لطف تغییرات اخیر Conquerer، کلد پایداری خود را افزایش داده تا به شدت فرم خود را تقویت کند. او به عنوان یکی از بهترین هیرو های League of Legends Wild Rift، اکنون می‌تواند آسیب شدید وارد کرده، کایت سواری کند و با اطمینان به رپتور خود بازگردد.

هیروهای لیگ اف لجندز / بهترین هیرو های League of Legends

مزایا و معایب

اگر Kled به اندازه کافی قدرتمند شود، می‌تواند به عنوان یک Hype Carry کل بازی و اعضای تیم را تا برنده شدن به دوش بکشد. کلد هنگام مبارزه با قهرمان‌های Tank ضعف نشان می‌دهد، بنابراین بهتر است از درگیری تن به تن با هیروهای تانک لیگ اف لجندز خودداری کنید.

همچنین بخوانید :

توانایی‌ها

تله خرس او را روی طناب بیندازید تا حریف را قلاب کرده و به او آسیب برساند. هنگام انجام این حرکت، مطمئن شوید تا حریف متوجه خشم این دردِ فیزیکیِ وارد شده می‌شود! توانایی jousting باعث می‌شود تا برای مدت محدودی، سرعت و قدرت زیادی برای آسیب فیزیکی به هیروهای لیگ اف لجندز بدست آورد.

4. سایند (Singed)

هیروهای لیگ اف لجندز برای ردیابی و شکست دادن این شخص قطعا با چالش سختی رو به رو خواهند شد. او در پاکسازی سریع موج‌های دشمن حرفه‌ای عمل کرده و آسیب زیادی به آن‌ها وارد می‌کند.

هیروهای لیگ آو لجندز / بهترین هیرو های League of Legends

مزایا و معایب

مهارت «فارم» و طلا سازی او عالی است. او همچنین جزو دسته Tank به حساب می‌آید و می‌تواند در مبارزات تیمی از پس خودش بر بیاید. تنها عیب او این است که در اوایل بازی ضعیف است، مخصوصا در برابر هیروهای دور زن (Range).

توانایی‌ها

اگر از مهارت Noxious Slipstream استفاده کنید، سرعت شما بسیار بالا می‌رود که با آن همه قهرمانان اطرافتان را می‌توانید از بین ببرید. مهارت Clever Poison Trail او باعث می‌شود تا سمی از خودش به جا بگذارد که باعث کاهش میزان سلامتی هیروهای دشمن شود. اگر دشمنان به دنبال او بیایند، او می‌تواند با پرتاب بطری چسب مگا، سرعت دشمن را کند و حتی آن‌ها را زمین‌گیر کند.

5. سِت (Sett)

وقتی این جنگنده بی‌نظیر با دشمنانش مبارزه می‌کند، هر ضربه را دقیقا به هدف می‌زند! او یک سپر برای محافظت دارد و بسته به میزان شن و ماسه اطرافش، مقدار مشخصی Damage وارد می‌کند.

بهترین هیرو های League of Legends

مزایا و معایب

او با سرعت بسیار بالایی «فارم» می‌کند؛ این کار زمانی که شدیدا به سکه نیاز دارید به کارتان می‌آید. مهارت‌های او برای درگیری و مبارزه عالی است و می‌تواند دشمنان را گیج (Stun) کند. او به طرز عجیبی فاقد مهارت‌های سرعتی برای فرار از مخمصه و تله دشمنان است.

توانایی‌ها

سِت هنگام حمله به هیروهای لیگ اف لجندز از حرکات ابتدایی‌تری استفاده می‌کند؛ مانند مشت چپ و راست. مشت راست او کمی قوی‌تر از مشت چپ است. اگر حداکثر سلامتی دشمن بالا باشد، حملات Knuckle Down او آسیب بیشتری به دشمن می‌رساند.

6. داریوس (Darius)

از هر بازیکن master League که بپرسید به شما می‌گوید که Darius از قوی‌ترین و بهترین هیرو های League of Legends به حساب می‌آید. او مخصوصا در اوایل بازی، ضربات سهمگین و مهلکی را به حریفان خود وارد می‌کند. داریوس همچنین در مبارزات تیمی نیز فوق العاده مفید ظاهر می‌شود.

هیروهای لیگ اف لجندز / بهترین هیرو های League of Legends

مزایا و معایب

داریوس یک دوئل کننده قدرتمند است؛ مخصوصا در مبارزه‌های 1v1. او در حفظ و نگهداری خط استاد است و می‌تواند قهرمانان Stun شده را به راحتی نقره‌داغ کند. متاسفانه او قدرت جاخالی دادن ندارد و در اواخر بازی نیز تنهایی از پس خط بر‌نمی‌آید. بنابراین از همان ابتدای بازی با او کنار بیایید.

توانایی‌ها

او دارای توانایی‌های حمله و آسیب‌رسان زیادی است که می‌تواند به هیروهای لیگ آو لجندز وارد کرده و باعث خون‌ریزی آن‌ها شود. با چرخش سریع مانند باد و چرخاندن تبر خود در شعاع یک دایره بزرگ، می‌تواند با تیغه خود به دشمنان ضربه بزند.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
بهترین بازی تفنگی برای کامپیوتر ؛ با بهترین گیم جنگی ...
محمد امین سرافراز04 آبان 1402 08:30
thumbnail
همه چیز درباره بازی Call Of Duty: Vanguard | جدیدترین طلایه دار ...
محمد امین سرافراز09 آبان 1400 14:00

سخن پایانی

بطور کلی در این مطلب سعی کردیم تا مروری بر تعدادی از بهترین هیروهای لیگ اف لجندز داشته باشیم. تسلط یافتن بر قهرمانان این بازی کار ساده‌ای نیست و باید زمان زیادی را صرف این کار کنید. می‌توانید ابتدا دو یا سه قهرمان را انتخاب کرده و تمرکز خود را روی همان سه کاراکتر بگذارید تا بازی کردن با آن‌ها را یاد بگیرید. بهترین روش برای سرعت بخشیدن به این پروسه، مشاهده ویدئوهای بازیکنان حرفه‌ای در یوتیوب است.

قوی‌ترین و بهترین هیروهای لیگ اف لجندز موبایل از نظر شما کدام کاراکترها هستند؟ نام شخصیت‌های مورد علاقه خود را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402