تغییر چهره بازیگران هالیوود ؛ بازیگرانی که برای نقش خود متحول شدند

تغییر چهره بازیگران هالیوود
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

از کم‌وزیاد کردن وزن گرفته تا ورزش‌های سنگین، از گریم‌های زیاد تا رژیم‌های طاقت‌فرسا، برای آشنایی با چندین مورد از تغییر چهره بازیگران هالیوود با پلازا باشید.

بازیگری، چقدر می‌تواند سخت باشد؟ تصور عموم این است که بازیگری صرفاً به خاطر سپردن یک سری مکالمات و بعد ادای آن‌ها در مقابل دوربین است. اما اگر از بازیگران بزرگ بپرسید، به شما خواهند گفت این شغل، نیاز به میزان زیادی مهارت، فداکاری و عشق دارد و خیلی بیش از صرفاً فرو رفتن در نقش برای ادای چند دیالوگ است. در این مقاله، تصمیم گرفتیم تا چندین مورد از تغییر چهره بازیگران بزرگ سینما را برای شما معرفی کنیم. با ما باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید

25 بازیگری که برای ایفای نقش هایشان تغییرات زیادی کردند

از اضافه کردن 20 کیلو وزن تا از دست دادن وزن و گرسنگی کشیدن تا حد مرگ، این شما و این فهرستی از بزرگ‌ترین تغییر چهره بازیگران جهان.

1. تغییر چهره بازیگران هالیوود | تام هنکس (Tom Hanks)

تغییر چهره بازیگران / تغییر چهره بازیگران خارجی در فیلم

یکی از موارد تغییر چهره بازیگران خارجی در فیلم به تام هنکس، این بازیگر 62 ساله سینمای هالیوود برمی‌گردد. او برای ایفای نقش یک بیمار سرطانی در فیلم «فیلادلفیا» در سال 1993، بیش از 13 کیلوگرم وزن کم کرد. سپس برای بازی در فیلم لیگ خودشان در سال 1994، تمام این 13 کیلوگرم را دوباره اضافه کرد. همچنین تام هنکس در سال 2000 و در طول فیلم‌برداری «دورافتاده» بیش از 22 کیلوگرم وزن کم‌وزیاد کرد تا با موقعیت شخصیت خود در فیلم هماهنگ باشد.

2. تغییر چهره بازیگران هالیوود | کریستین بیل (Christian Bale)

تغییر چهره کریستین بیل برای بازیگری / تغییر چهره بازیگران هالیوود

کریستین بیل در سال 2004 برای بازی در فیلم «ماشین‌چی»، 28 کیلوگرم وزن کم کرد و وزن خود را به 54 کیلوگرم رساند. همچنین وی برای ایفای نقش بتمن در «شوالیه تاریکی» 85 کیلوگرم وزن داشت و بعد از تمام شدن فیلم‌برداری، او وزن خود را به 103 کیلوگرم برای بازی در «حقه‌باز آمریکایی» در سال 2013 رساند که یکی از عجیب ترین تغییر چهره بازیگران هالیوود محسوب می‌شود.

3. تغییر چهره بازیگران هالیوود | جرد لتو (Jared Leto)

تغییر چهره جرد لتو / عجیب ترین تغییر چهره بازیگران هالیوود

در سال 2000 و برای بازی در نقش یک معتاد هروئینی در فیلم «مرثیه‌ای برای یک رؤیا»، لتو 13 کیلوگرم وزن از دست داد. سپس برای فیلم «فصل 27» و شخصیت مارک دوید، 30 کیلوگرم وزن اضافه کرد و یکی از بیشترین تغییرات چهره بازیگران مرد هالیوود را د  این فیلم داشت. بعد از اتمام فیلم‌برداری و بازگشت به وزن نرمال، او مجدداً در سال 2013 و برای ایفا کردن نقش یک زن ترنس مبتلا به ایدز در «باشگاه خریداران دالاس» دوباره 14 کیلوگرم وزن کم کرد.

4. دمی مور (Demi Moore)

تغییر چهره بازیگران برای فیلم / تغییر چهره بازیگران زن هالیوود

ایفا کردن نقش اولین زن نیروی دریایی ارتش آمریکا، کار آسانی نبود. دمی مور برای بازی در نقش ستوان جردن اونیل در فیلم «جی آی جین»، تحت تمرین‌های سخت بدنی و آموزش حرکات رزمی قرار گرفت. به گفته خودش برای تمرین هر روز ساعت 4 صبح بیدار می‌شد تا قبل از شروع فیلم‌برداری در 8 صبح آمادگی لازم را به دست آورد. او برای آمادگی در این نقش سر خود را تراشید، در دوره‌های مربوط به افسران نیروی دریایی شرکت کرد و حرکات سخت رزمی را فراگرفت. به همین دلیل هم گریم او در فهرست سخت‌ترین تغییر چهره بازیگران زن هالیوود قرار گرفته است.

5. تغییر چهره بازیگران هالیوود | مت دیمون (Matt Damon)

تغییر وزن مت دیمون برای ایفای نقش / عجیب ترین تغییر چهره بازیگران هالیوود

موردی دیگر از تغییر چهره بازیگران مربوط به مت دیمون است. مت دیمون، سال 1996 برای بازی در نقش یک سرباز معتاد در «شجاعت در زیر آتش» طی صد روز، 18 کیلوگرم وزن کم کرد. این کاهش وزن فشار زیادی به غدد فوق کلیه او وارد کرد به‌طوری‌که مت تا یک سال بعد از اتمام فیلم‌برداری تحت درمان بود. مت در سال 2009 برای بازی در فیلم «اطلاع‌رسانی» 13 کیلوگرم وزن با خوردن فست‌فود اضافه کرد و در سال 2013 برای ایفای نقش مکس در فیلم «الیسیوم» تحت تمرینات سخت بدنسازی قرار گرفت تا برای نقش یک سرباز آموزش‌دیده، آمادگی بدنی لازم را پیدا کند.

6. تغییر چهره بازیگران هالیوود | هیو جکمن (Hugh Jackman)

تغییر هیکل هیوجکمن برای فیلم ولورین

در سال 2012 برای بازی در بخش اول نقش ژان وارژان در فیلم «بینوایان»، جکمن 10 کیلوگرم وزن کم کرد. سپس برای بخش دوم فیلم که شخصیت او پول‌دار شده و از فقر و تنگدستی نجات‌ یافته بود، 18 کیلوگرم وزن اضافه کرد. سپس در سال 2013 و برای نقش‌آفرینی در فیلم «ولورین» او 11 کیلوگرم دیگر وزن اضافه کرد و البته تمام این افزایش وزن را با تمرینات سخت بدنسازی به عضله تبدیل کرد. به خاطر تمام این موراد، نام او در فهرست تغییر چهره بازیگران هالیوود قرار گرفته است.

7. تغییر چهره بازیگران هالیوود | کریس همسورث (Chris Hemsworth)

چاق شدن بازیگران برای ایفای نقش / تغییر چهره بازیگران هالیوود

بسیاری، کریس همسورث را با نقش ثور، خدای طوفان یکی از شخصیت‌های کمیک مارول می‌شناسند. اما کریس برای رسیدن به این نقش، راه سختی در پیش داشت. وی که تا قبل از پیشنهاد این نقش، یک مدل بود و هیکل متناسبی داشت، تصمیم گرفت برای رسیدن به فیزیک بدنی ثور که دستانی نیرومند و بالاتنه‌ای پر عضله داشت، از مربی بدنسازی بهره بگیرد. دافی کارو، مربی بدن‌سازی که سابقاً افسر نیروی دریایی نیز بود به او کمک کرد تا به این فیزیک بدنی دست یابد.

بعد از بخش اولین فیلم ثور، افراد زیادی فکر می‌کردند که کریس به‌وسیله تزریق استروئید هیکل خود را تغییر شکل داده است؛ درصورتی‌که مربی او تاکید کرد که کریس صرفاً با ورزش، بدنسازی سنگین و رژیم غذایی توانسته هیکل خود را تغییر شکل دهد. برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی کریس همسورث می‌توانید به این مقاله مراجعه کنید.

8. تغییر چهره بازیگران هالیوود | جیک گیلنهال (Jake Gyllenhaal)

تغییر سایز بازیگران / تغییر چهره بازیگران هالیوود

برای بازی در نقش یک بوکسور میان وزن در فیلم «چپ‌دست»، جیک بیش از 7 کیلوگرم ماهیچه خالص به عضلات خود اضافه کرد. برای به‌دست‌آوردن این عضلات او برای 6 ماه روزانه چندین ساعت تمرینات سخت بدنسازی انجام می‌داد. جیک آن‌قدر به نقش خود و تمریناتش وفادار بود که نامزدش او را رها کرد و از همین رو آوردن اسم او در فهرست بزرگ‌ترین تغییر چهره بازیگران دور از ذهن نیست.

9. تغییر چهره بازیگران هالیوود | متیو مک‌کانهی (Matthew McConaughey)

لاغر کردن متیومک کانهی برای فیلم / تغییر چهره بازیگران هالیوود

فهرست بلندبالای بازیگرانی که برای فیلم «باشگاه هواداران دالاس» دست به تغییر فیزیک بدنی خود زدند هنوز تمام نشده است. مک‌کانهی که ستاره اصلی این فیلم بود، بیش از 18 کیلوگرم وزن کم کرد. وی در این فیلم بیوگرافی، نقش ران وودروف، مردی را ایفا کرد که دولت آمریکا را برای دادن داروهای غیرمجاز به بیماران HIV+ به چالش کشید. متیو بعد از پایان فیلم‌برداری اعلام کرد که باوجود وزن زیادی که از دست داده احساس خوبی دارد؛ زیرا توانسته برای آگاهی‌بخشی درباره بیماران سرطانی و ایدز قدمی مثبت بردارد.

10. تغییر چهره بازیگران هالیوود | شارلیز ترون (Charlize Theron)

گریم شارلیز ترون برای فیلم هیولا / بازیگران هالیوودی با سنگین ترین گریم ها

شارلیز برای فیلم «هیولا» 14 کیلوگرم وزن اضافه کرد. فیلمی که به همه ثابت کرد ترون، بیش از صرفاً یک صورت زیباست. افزایش وزن وی برای بازی در نقش ایلین ورنوس، یک قاتل سریالی واقعی، جایگاه و نقش او را به‌عنوان یک بازیگر زن در هالیوود بسیار بالا برد. هر چند او گفته که اضافه وزنش به خاطر چاق نشان دادن شخصیت فیلم نبوده و صرفاً می‌خواسته فیزیک بدنی زنی که به خود اهمیت نمی‌دهد و خود را رها کرده است را به تصویر بکشد. ایفای این نقش او را جز لیست بازیگران هالیوودی با سنگین ترین گریم ها قرلر می‌دهد.

11. فیفتی سنت (50Cent)

تفییر وزن بازیگران برای فیلم / تغییر چهره بازیگران هالیوود

بازیگر و رپر معروف، فیفتی سنت برای بازی در نقش یک بازیکن فوتبال که دچار سرطان شده بود در فیلم «همه چیز به هم می‌ریزد»، نزدیک به 27 کیلوگرم وزن از دست داد. این بازیگر که در حالت معمولی وزنی در حدود 97 کیلوگرم داشت، برای این نقش تحت رژیم مایعات قرار گرفت و به گفته خودش به مدت 9 هفته روزی 3 ساعت بر روی تردمیل کار کرد و نهایتاً وزن خود را به 72 کیلوگرم رساند. وی حتی پا را از این نیز فراتر گذاشته و خال‌کوبی‌های روی دست خود را نیز با استفاده از لیزر پاک کرد. همه این‌ها باعث شده تا گریم او هم در فهرست بزرگ‌ترین تغییر چهره بازیگران هالیوودی قرار بگیرد.

12. ناتالی پورتمن (Natalie Portman)

تغییر چهره بازیگران برای ایفای نقش / بازیگران هالیوودی با سنگین ترین گریم ها

ناتالی پورتمن برای باری نقش یک بالرین در فیلم «قوی سیاه» برنامه بسیار سختی را در پیش گرفت؛ تا حدی که روی سلامت روان او نیز تأثیر گذاشته بود و تا مدت‌ها بعد از پایان فیلم، ترس از مرگ و تنهایی با او همراه بود. او برای این نقش 9 کیلوگرم وزن کم کرد، بیشتر روز‌ها فقط کمی هویج و آجیل می‌خورد و روزی 8 ساعت باله تمرین می‌کرد. او بعد‌ها درباره این تجربه گفت:

برای اولین‌بار در طول زندگی‌ام حس کردم که می‌توان به‌گونه‌ای در یک نقش فرو رفت که بخشی از وجود تو شود، بدون آن‌که بفهمی.

هر چند بسیاری از رقصنده‌های مشهور بعد از دیدن فیلم معتقد بودند که در نشان دادن درد‌های یک رقصنده در این فیلم کمی بزرگ‌نمایی شده است.

13. بن کینگزلی (Ben Kingsley)

تغییر چهره بازیگران / تغییر چهره بازیگران هالیوود

برای بازی در نقش گاندی، بن کینگزلی نه‌تنها سر خود را تراشید، بلکه رژیم گیاه‌خواری گاندی را دو ماه قبل از شروع فیلم‌برداری آغاز کرد. در کنار آن اقدام به یادگیری یوگا و مدیتیشن کرد و حتی یاد گرفت که چگونه نخ کتان را روی چرخ چوبی بگرداند؛ کاری که گاندی در هنگام مکالماتش همیشه انجام می‌داد. بن کینگزلی برای بازی در نقش گاندی در لیست بهترین تغییر چهره بازیگران هالیوود قرار می‌گیرد.

14. هیلاری سوانک (Hilary Swank)

تغییر چهره بازیگران برای ایفای نقش

برای به تصویر کشیدن یک بوکسور زن در فیلم «دختر میلیون دلاری»، هیلاری سوانک نه‌تنها بوکس را به‌صورت حرفه‌ای یاد گرفت، بلکه با تمرینات ورزشی عضلات خود را تبدیل به کسی کرد که تمام طول عمرش در حال بوکس بوده است. هیلاری برای رسیدن به این فیزیک و آمادگی بدنی تنها 90 روز وقت داشت. وی روزی 2 ساعت تمرین حرفه‌ای بوکس و 2 ساعت تمرین بدنسازی می‌کرد. در طی تمرینات او توانست بیش از 10 کیلوگرم عضله اضافه کند. درنتیجه قرار گرفتن نام او در فهرست بزرگ‌ترین تغییر چهره بازیگران چندان عجیب نیست.

15. ویل اسمیت (Will Smith)

تغییرات بازیگران هالیوودی برای ایفای نقش / تغییر چهره بازیگران هالیوود

زمانی که اعلام شد ویل اسمیت برای بازی در فیلم «علی» و نقش محمدعلی کلی انتخاب شده است، منتقدین زیادی به این انتخاب اعتراض کردند. ویل اسمیت با وجود 190 سانتی‌متر قد، تنها 79 کیلوگرم وزن داشت و بسیار لاغر بود و قطعاً با این جثه نمی‌توانست نقش یک بوکسور حرفه‌ای را بازی کند. برای رسیدن به شرایط جسمانی مناسب، ویل به مدت یک سال روزانه 6 ساعت به باشگاه می‌رفت و تمرینات سخت بدنسازی انجام می‌داد. اراده ویل برای ورزش به حدی بود که مربی‌اش مدعی شد اگر ویل در 20 سالگی به باشگاه رفته بود، قطعاً یکی از بزرگ‌ترین بوکسورهای تاریخ می‌شد. در پایان سال ویل تبدیل به 165 کیلوگرم عضله خالص شده بود که تعجب همگان را برانگیخت. این یکی از بزرگ‌ترین تغییر چهره بازیگران هالیوود به حساب می‌آید.

16. رنه زلوگر (Renée Zellweger)

تغییر چهره بازیگران برای ایفای نقش / بهترین گریم صورت بازیگران خارجی

برای بازی در مجموعه فیلم‌های «بریجت جونز» در سال 2001، رنه باید در حدود 13 کیلوگرم وزن اضافه می‌کرد. او دائماً در حال خوردن فست‌فود و نوشیدنی‌های چاق‌کننده بود و توانست در نهایت سایز خود را از 4 به 14 برساند. وی به‌شدت برای لاغر شدن در حین فیلم‌برداری نگران بود و حتی در بین سکانس‌ها نیز دائماً در حال خوردن بود. رنه در سال 2003 برای بازی در فیلم «شیکاگو»، تمام وزن اضافه کرده را کم کرد و از سایز 14 به 6 رسید و این کار او یکی دیگر از تغییر چهره بازیگران هالیوود بود.

17. تیلور لاتنر (Taylor Lautner)

تغییر هیکل جیکوب برای گرگ و میش / تغییر چهره بازیگران هالیوود

یکی از جالبترین تغییر چهره بازیگران برای ایفای نقش، تغییر هیکل تیلور لاتنر برای فیلم «گرگ و میش» بود. تیلور ذاتا فرد چاقی نبود، اما برای رسیدن به نقش مجبور به تغییر هیکل شد. بین اولین و دومین فیلم «گرگ‌ومیش»، کاراکتر جیکوب تبدیل به گرگینه‌ای قوی می‌شد و تیلور که در هنگام شروع تمرینات بسیار لاغر و استخوانی بود، در نهایت 14 کیلوگرم عضله به بدن خود اضافه کرد.

18. جرج کلونی (George Clooney)

تغییر چهره بازیگر برای ایفای نقش / تغییر چهره بازیگران هالیوود

جرج برای بازی در نقش رابت بارنرز، مأمور سیا در فیلم «سیرینا»، در حدود 16 کیلوگرم وزن اضافه کرد و حتی خط رویش موهایش را هم زد تا با بالا رفتن سن شخصیتش در فیلم همخوانی داشته باشد. در طول فیلم‌برداری در اثر یک اتفاق ستون فقرات وی آسیب دید و به دلیل اضافه وزنی که داشت، این جراحت وی را یک ماه خانه‌نشین کرد. البته ماجرا به این جا ختم نشد و در نهایت او برای درمان مشکل ستون فقراتش مجبور به جراحی شد. جرج بعداً از حضور در این فیلم احساس پشیمانی کرد و اقرار کرد که هیچ لذتی در هنگام فیلم‌برداری نداشته و احساس می‌کرده که در آن سال، به اندازه 10 سال پیرتر شده است. اما به هر حال ایفای این نقش او را در لیست بهترین گریم صورت بازیگران خارجی قرار داد.

19. رایان گاسلینگ (Ryan Gosling)

چاق شدن بازیگران هالیوود / بهترین گریم صورت بازیگران خارجی

رایان برای بازی در فیلم مشهور «استخوان‌های دوست‌داشتنی»، 27 کیلوگرم وزن اضافه کرد که این اضافه وزن منجر به قرار گرفتن او در فهرست بزرگ‌ترین تغییر چهره بازیگران هالیوود شده است. او اعلام کرد که برای افزایش وزن، هر زمان که احساس تشنگی می‌کرده به جای آب، بستنی ذوب شده می‌نوشیده است. شاید بگویید که رایان اصلاً در این فیلم ایفای نقش نکرد! بله درست است. بعد از این که رایان به وزن مناسب شخصیتش رسید، سر صحنه فیلم‌برداری حاضر شد و جکسون، کارگردان فیلم افزایش وزن او را نپسندید و رایان در اولین روز فیلم‌برداری اخراج شد.

20. رابرت دنیرو (Robert De Niro)

تغییر وزن بازیگران برای ایفای نقش / تغییر چهره بازیگران هالیوود

یکی از ماندگارترین نقش‌های رابرت دنیرو، نقش مارین اسکوتر، بوکسور ایتالیایی آمریکایی در فیلم «گاو خشمگین» بود. دنیرو برای بازی در این نقش نه‌تنها 30 کیلوگرم وزن اضافه کرد، بلکه این اضافه‌وزن را به عضلات سنگین یک بوکسور تبدیل کرد.

21. کریس پرت (Chris Pratt)

تغییر چهره بازیگران هالیوود

از جمله تغییر چهره بازیگران هالیوود باید به کریس پرت اشاره کنیم. او در فیلم «نگهبانان کهکشان» نقش پیتر کوئیل / استار لرد را ایفا کرد. اما جالب است بدانید ایفای این نقش چندان برای این ستاره آسان نبوده است. او پیش از این پروژه در فیلم «پارک ها و تفریحات» ایفای نقش داشت و با قد 188 سانتی متر 136 کیلوگرم بود. کریس پرت با کمک یک مربی مخصوص 27 کیلوگرم کاهش وزن داشت. رژیم او به حدی سخت بود که بیشتر روز را مجبور می‌شد آب بنوشید و به دستشویی برود. پرت آن دوران را کابوس خود می‌داند.

22. تام هاردی (Tom Hardey)

تغییرات تام هاردی / تغییر چهره بازیگران هالیوود

تام هاردی نیز از جمله بازیگرانی است که بارها خود را برای نقش های مختلف تغییر داده است. او در فیلم «بتمن شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» مجبور شد وزن زیادی را اضافه کند تا مناسب شخصیت بین بشود. همچنین او در فیلم «قهرمان» نقش یک قهرمان ام ام ای را بازی می‌کرد و باید هیکلی متناسب این ورزش داشته باشد. گذشته از تغییر اندام، تام هاردی مجبور شد برای نقش بین یک ماسک آزاردهنده را در طول فیلم‌برداری روی صورتش بگذارد که‌ هم صدایش را تغییر می‌داد و هم چهره اش را زمخت می‌کرد. شخصیت بین جز لیست بهترین تغییر چهره بازیگران هالیوود محسوب می‌شود.

23. هیث لجر (Heath Ledger)

هیث لجر در نقش جوکر / تغییر چهره بازیگران هالیوود

تغییر چهره بازیگران هالیوود فقط به تغییرات بدنی برنمی‌گردد. همه ما جوکر معروف نولان و «شوالیه تاریکی» را به خاطر داریم! بله منظورمان هیث لجر فقید است. او برای بازی در نقش جوکر فداکاری های بسیاری کرد. او برای بازی در این نقش 6 هفته تمام در اتاق هتلی دور از تمام مردم در انزوای کامل به سر برد و حتی برای خود دفترچه خاطرات جوکر ساخت. صدای هیث لجر بسیار گرم و عمیق بود اما او سعی کرد تا با خشک نگه داشتن دهانش صدای خود را تغییر دهد تا بیشتر با شخصیت همخوانی داشته باشد. علاوه بر همه این موارد گریم جوکر کار خود هیث لجر با استفاده از لوازم آرایشی ارزان و بی کیفیت بود.

24. بیل اسکاشگورد (Bill Skarsgård)

بیل اسکاشگورد با گریم پنی وایز / ترسناک ترین گریم بازیگران هالیوود

وقتی بیل اسکاشگورد جذاب و خوش تیپ را برای اولین بار ببینید به سختی باورتان می‌شود که او پنی وایز، همان دلقک شرور فیلم «آن» باشد. اگرچه این نقش نیازمند تغییر اندام نبود، اما اجرای آن برای بازیگر کمی سخت به نظر می‌آمد. وقتی اسکاشگورد برای اولین بار خود را با گریم دلقک شرور می‌بیند خودش هم می‌ترسد. گریم پنی وایز با آن لبخند شرورش جز لیست ترسناک ترین گریم بازیگران هالیوود محسوب می‌شود که روی بیل اسکاشگورد انجام گرفت.

25. جونا هیل (Jonah Hill)

تغییر وزن جونا هیل / تغییر چهره بازیگران هالیوود

جونا هیل بارها با گریم ها و تغییرات فراوان ظاهر شده است. «خیابان جامپ شماره ۲۱» و «گرگ وال استریت» از جمله فیلم هایی هستند که این بازیگر در آن‌ها تغییرات ظاهری داشته است. اما در مینی سریال مجنون شاهد کاهش وزن و استایل غافلگیر کننده ای از این بازیگر بودیم که توجه ها را به خود جلب کرد. او بیش از 20 کیلوگرم وزن برای این نقش کم کرد.

کلام آخر

در این مقاله به برخی از بزرگ‌ترین تغییر چهره بازیگران پرداختیم. تعداد معدودی از بازیگران حاضرند برای ایفای یک نقش، پا را فراتر از صرفاً بازی کلامی گذاشته و با جسم و ظاهر خود شخصیت مورد نظرشان را به واقعیت نزدیک‌تر کنند. نمی‌توان این فداکاری را نادیده گرفت؛ چراکه بر اثر این تغییرات وقتی جلوی دوربین قرار می‌گیرند، مخاطب کامل فراموش می‌کند که این بازیگر چه کسی بود و کاملاً با نقش ارتباط برقرار می‌کند. نظر شما راجع به این فهرست چه بود؟ کدام بازیگر ایرانی را می‌شناسید که برای ایفای نقش دچار تغییر و تحول فیزیکی شده باشد؟ نظرات خود را در قسمت کامنت‌ها برای ما بنویسید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402