راهنمای خرید گوشی دست دوم؛ نکاتی که قبل از خرید گوشی های کارکرده باید بدانید

راهنمای خرید گوشی دست دوم / راهنمای خرید گوشی کارکرده
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

خرید گوشی کارکرده یا دست دو مثل خرید هندوانه در بسته است. اما اگر کمی هوشمندانه عمل کنیم و به نکات مهم توجه داشته باشیم، از نگرانی‌هایمان کاسته می‌شود. این هوشمندی منوط بر افزایش آگاهی و دانسته‌هایمان در فرایند خرید گوشی استوک است، پس وجود یک راهنمای خرید گوشی دست دوم می‌تواند کمک حال باشد.

خرید گوشی کارکرده نیازمند توجه به نکاتی است که خیالمان را از بابت خریدی مطمئن راحت کند. پس قبل از اقدام برای خرید مدل‌های کارکرده و استوک، وجود یک راهنمای انتخاب گوشی موبایل دست دوم که همه جزئیات آن را در نظر بگیرد ضروری است. به این ترتیب ما در پلازا تصمیم گرفتیم تا با بررسی بازار، این کار را برای راحت‌تر شدن خرید شما انجام دهیم تا شما بتوانید بهترین گوشی دست دوم را انتخاب کنید. با راهنمای خرید موبایل کارکرده همراه ما باشید.

در ویدیوی زیر می‌توانید با «نکاتی در مورد خریدن گوشی استوک» آشنا شوید.

فهرست مطالب

راهنمای خرید گوشی دست دوم؛ انواع گوشی کارکرده

گوشی استوک چیست؟ هر وسیله الکترونیکی که از جعبه خارج و روشن شود دیگر دست دوم و استوک محسوب می‌شود. مهم نیست که چند دقیقه یا چند سال از آن استفاده کرده باشید؛ این قانون همواره پابرجاست. در مورد گوشی‌های هوشمند نیز این قضیه صدق می‌کند. اما گوشی های دست دوم با توجه به نحوه استفاده از آنها به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که در ادامه به بررسی هر یک از آنها می‌پردازیم.

گوشی دست دو

گوشی دو یا کارکرده همان‌هایی هستند که توسط یک کاربر مورد استفاده قرار گرفته‌اند. مدت زمان استفاده از آنها می‌تواند از یک ماه تا چند ماه یا حتی چند سال نیز باشد. بسیاری از آنها توسط صاحب اول به خوبی نگهداری شده و به قولی تمیز و آک هستند و برخی دیگر ممکن است دارای ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری مختلف باشند.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
دلایل مهم کندی گوشی های تلفن همراه
تیم پلازا08 تیر 1400 14:15
thumbnail
روش های تشخیص اصل بودن گوشی ؛ موبایل تقلبی نخرید
تیم پلازا14 دی 1398 23:00

گوشی ری پک (Repack)

گوشی‌های ری پک محصولاتی هستند که به دلیل وجود ایرادات و نقایص فنی به نمایندگی برگردانده شده‌اند. این سری محصولات پس از بازگشت به شرکت سازنده و رفع ایراد مجددا به بازار عرضه می‌شوند. با این تفاوت که عرضه این مدل گوشی‌ها با برچسب ری پک همراه است. توجه داشته باشید که این مدل گوشی‌ها کاملاً رفع ایراد شده و هیچ مشکلی ندارند، اما صرفاً با برچسب ریپک به بازار برمی‌گردند.

گوشی اوپن باکس (Open Box)

اما گوشی‌های اوپن باکس مدل‌هایی هستند که توسط مشتری خریداری شده، اما پس از باز شدن جعبه بنا به دلایلی مورد استفاده قرار نگرفته‌اند. این دلایل می‌تواند شامل موارد مختلفی باشد مثل عدم تطابق محصول سفارش داده شده با محصول دریافتی (در خریدهای اینترنتی)، عدم تطابق رنگ یا جنس محصول و یا حتی عوض شدن سلیقه مشتری و مرجوع کردن کالا که از جمله آنهاست.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
ترفند های گوشی سامسونگ به همراه قابلیت های مخفی گوشی ...
مهسا راد03 تیر 1402 10:30
thumbnail
چگونه اصل بودن گوشی سامسونگ را تشخیص دهیم؟ آیا سامسونگ ...
جلال آشیری07 اردیبهشت 1400 12:00

مزایا و معایب گوشی استوک و دست دوم

مورد بعدی که در این راهنمای خرید گوشی کارکرده و استوک به آن می‌پردازیم، مزایا و معایب خرید یک موبایل دست دوم است. خرید یک محصول کارکرده همیشه مزایا و معایب خاص خود را دارد و گوشی‌های موبایل هم از این قاعده مستثنی نیستند.

مزایا

  • قیمت: زمانی که بخواهیم یک کالا را خریداری کنیم، قیمت یکی از فاکتورهای اصلی است. خرید گوشی دست دوم هم نسبت به خرید یک مدل نو بسیار اقتصادی‌تر و ارزان‌تر تمام می‌شود به خصوص این روزها که حتی گوشی‌هایی که یکسال پیش عرضه شدند هم قیمت بسیار بالایی دارند.
  • تنوع زیاد: اگر بخواهید گوشی نو خریداری کنید معمولا می‌توانید مدل‌هایی بخرید که طی یک یا دو سال گذشته وارد بازار شدند، چرا که شرکت‌های تولیدکننده گوشی اکثرا پس از گذشت این مدت زمان، دیگر گوشی را از خط تولید خارج می‌کنند و به همین جهت به سختی می‌توان نمونه‌های نو را پیدا کرد. اما هنگام خرید مدل‌های کارکرده اصلا اینطور نیست و شما می‌توانید تقریبا هر گوشی، حتی گوشی‌هایی که 10 سال پیش عرضه شدند را هم پیدا کنید.

معایب

  • خبری از گارانتی نیست: وقتی یک گوشی نو خریداری کنید، معمولا شرکت فروشنده، گوشی را تا 2 سال ضمانت می‌کند و طی این مدت هر مشکلی که پیش بیاید می‌توانید از گارانتی استفاده کنید. اما اگر گوشی دست دوم خریداری کنید دیگر خبری از گارانتی نیست و برای تعمیر آن باید از جیبتان خرج کنید. به همین دلیل است که توصیه می‌شود هنگام خرید گوشی دست دوم آن را به دقت تست کنید.
  • خط و خش: یک گوشی موبایل کارکرده ممکن است مثل روز اول باشد اما به احتمال زیاد خط و خش‌های زیادی خواهد داشت. این مورد بیشتر به صاحب قبلی گوشی بستگی دارد.
  • عمر باتری: مشکل احتمالی بعدی عمر باتری است. باتری گوشی‌ها با گذشت زمان ظرفیت خود را از دست می‌دهند و دیگر به طور 100 درصدی شارژ نمی‌شوند. علاوه بر این، باتری‌ها در حفظ شارژ گوشی هم عملکرد ضعیف‌تری پیدا می‌کنند و این یکی از نکات مهم در خرید گوشی دست دوم است که باید درنظر بگیرید. حتی اگر گوشی هیچ مشکلی نداشته باشد، به احتمال زیاد باتری آن فقط چند ساعت دوام می‌آورد و باید باتری آن را عوض کنید. اگر گوشی قدیمی باشد اوضاع بدتر است چرا که به راحتی نمی‌توانید باتری اصل برایش پیدا کنید.

نکات خرید گوشی کارکرده

قبل از اقدام برای خرید یک گوشی قدیمی باید از مسائلی مثل روش خرید گوشی گوشی کارکرده آگاهی داشته باشیم. این مسائل از الزامات یک خرید مطمئن و ایده‌آل است و نمی‌توان آنها را نادیده گرفت. پس در ادامه این راهنمای خرید به نکات خرید گوشی استوک می‌پردازیم.

راهنمای خرید گوشی استوک - نکات مهم در خرید گوشی دست دوم

1. مشخص کردن هدف خود از خرید گوشی دسته دوم

مهمترین موضوعی که قبل از خرید گوشی دسته دوم باید آن را مشخص کنیم، هدفمان از خرید است. این مسئله البته صرفا مربوط به خرید گوشی کارکرده و قدیمی نیست و شامل خرید یک گوشی نو نیز می‌شود. اینکه نیازمان از یک گوشی چیست؟ کارهای گرافیکی یا پردازشی سنگین مثل بازی و یا عکاسی و فیلمبرداری با گوشی، کدام یک از اولویت‌های ماست؟ مشخص کردن این موارد می‌تواند ما را مستقیم به سمت گزینه‌های مدنظر ببرد و از سردرگمی در بازار  نجات دهد.

همچنین بخوانید :

2. آگاهی از طرز محاسبه قیمت گوشی دست دوم

افراد زیادی از ما درباره قیمت گوشی دست دوم سامسونگ، شیائومی، اپل و… سوال می‌کنند. در واقع پیدا کردن یک جواب سرراست و منطقی برای این مورد کمی دشوار است. یک گوشی دست دوم با توجه به نحوه نگهداری و مدت زمان استفاده، قیمت گذاری می‌شود. به عبارت بهتر پس از کارشناسی گوشی دست دوم مشخص می‌شود که گوشی مورد نظر چقدر می‌ارزد.

با این حال به طور عرف اگر یک گوشی دچار نقص فنی و ظاهری نشود پس از 5 تا 6 ماه استفاده حدود 20 تا 30 درصد افت قیمت پیدا می‌کند. معمولاً مناسب‌ترین گزینه‌ها برای خرید گوشی کارکرده نیز همین موارد هستند. به دنبال خرید گوشی دسته دوم ارزان نباشید. گوشی دست دومی که با قیمتی پایین به فروش گذاشته می‌شود قطعاً دارای مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری و یا ظاهری حادی است.

3. خرید گوشی دسته دوم از جای معتبر و شناخته شده

به هر حال خرید گوشی دسته دوم همواره با ریسک‌هایی نیز همراه است. معمولاً فروشندگان صداقت کامل را درباره نواقص کالای خود به خرج نمی‌دهند. به این دلیل پیشنهاد ما این است که ترجیحا گوشی دست دوم را از فروشندگان مورد اطمینان یا از آشنایان خود خریداری کنید. چون بعد از خرید می‌توانید دوباره این افراد را ملاقات کنید و اگر مشکلی وجود داشت آن را رفع کنید.

4. مراقب باشید گوشی دزدی نخریده باشید

مراقب باشید گوشی که به دنبال خرید آن هستید، دزدی نباشد، به خصوص اگر از وبسایت‌ یا اپلیکیشن‌هایی مثل دیوار اقدام به خرید می‌کنید. گوشی سرقتی پس از مدتی فاقد سرویس مخابراتی می‌شود و کارهای زیادی نمی‌توان با آن انجام داد و در کل بدون استفاده باقی می‌ماند. IMEI گوشی مورد نظر را حتما چک کنید تا در لیست سیاه نباشد و در صورت قرار داشتن در لیست سیاه به هیچ عنوان اقدام به خرید نکنید. به طور کلی با شماره‌گیری کد تست گوشی دست دوم، #06*# در همه گوشی‌ها می‌توانید IMEI گوشی مورد نظر را چک کنید و آن را با IMEI روی جعبه مطابقت دهید.

5. حواستان به اقلام همراه گوشی باشد؛ راهنمای خرید گوشی دست دوم شیائومی

اقلام همراه گوشی معمولا اطلاعات خوبی راجع به فروشنده به شما ارائه می‌دهد. دقت کنید که حتما هندزفری و شارژر در داخل جعبه وجود داشته باشد و در نظر داشته باشید که عدم وجود شارژر و جعبه گوشی نشانه خوبی برای مشکوک بودن به صاحب آن است. پس از خرید این گوشی دردسرساز صرف نظر کنید. البته اگر گوشی مدنظر شما جزو گوشی‌های جدیدی است که بدون هندزفری یا شارژر توسط سازنده عرضه می‌شود، در این مورد جای نگرانی وجود ندارد.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
معرفی بهترین گوشی های ساده ارزان؛ کلاسیک‌ها همچنان ...
تیم پلازا13 آبان 1402 08:30
thumbnail
ارزانترین گوشی های لمسی بازار ایران + قیمت و مشخصات
تیم پلازا22 اردیبهشت 1402 08:30

6. مشخصات و قیمت؛ راهنمای خرید گوشی دست دوم سامسونگ

یکی از نکات مهم پیش از خرید گوشی های موبایل کارکرده و قبل از خرید هر محصول دیگری این است که ابتدا نیازهای خودتان را مشخص کنید. در بیشتر مواقع هنگام خرید، توصیه می‌شود که خیلی انتظارات زیادی نداشته باشید اما این مورد در ارتباط با گوشی‌های دست دوم درست نیست.

زیرا ممکن است بتوانید با هزینه معقول یک گوشی رده‌بالا خریداری کنید چرا که گوشی‌های کارکرده ارزان‌تر هستند، به خصوص اگر یک گوشی قدیمی باشد. با علم به این موضوع باید ابتدا استفاده خودتان را مشخص کرده و سپس بر اساس همان نیاز، به سراغ مدلی بروید که مشخصات و ویژگی‌های مورد نیاز شما را داشته باشد. مثلا آیا به گوشی با 2 اسلات سیم‌کارت نیاز دارید؟ آیا اسلات کارت حافظه به کارتان می‌آید؟ دوست دارید نمایشگر چقدر بزرگ باشد؟ اهل بازی هستید؟

اما محاسبه قیمت گوشی استوک چگونه است؟ چطور قیمت یک مدل به خصوص را پیدا کنیم؟ کار خیلی سختی نیست، کافی است کمی تحقیق کنید. به وبسایت‌های معتبر مراجعه کنید و قیمت نمونه‌های نو آن گوشی را پیدا کنید. سپس به وبسایت‌هایی مثل دیوار یا ایمالز بروید و ببینید قیمت نمونه‌های کارکرده گوشی که به دنبالش هستید به طور میانگین چقدر است.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
راهنمای خرید گوشی موبایل با هر بودجه‌ای | نکات مهم ...
تیم پلازا13 اسفند 1402 16:30
thumbnail
بهترین گوشی ها تا ۱۵ میلیون تومان در بازار
تیم پلازا25 خرداد 1402 09:30

کمتر پیش می‌آید که قیمت‌ها یکی باشد. قیمت گوشی های استوک رابطه مستقیمی با معایب آن دارد. مثلا یک گوشی ممکن است از لحاظ ظاهری مثل روز اول باشد و هیچ خط و خشی نداشته باشد و یک گوشی وضعیت خوبی نداشته باشد. در این حالت طبیعتا قیمت گوشی اول بالاتر خواهد بود.

به همین دلیل علاوه بر ویژگی‌ها و مشخصات فنی، بهتر است برای مشخصات ظاهری گوشی هم برای خودتان حداقل‌هایی تعیین کنید. سپس می‌توانید قیمت مناسب گوشی را با توجه به آگهی‌های مختلف پیدا کنید.

همچنین یکی دیگر از نکات مهم که در این راهنمای خرید گوشی کارکرده به آن می‌پردازیم، منتظر ماندن برای مدل‌های جدید گوشی است که می‌خواهید خریداری کنید. مثلا اگر به فکر خرید یک گلکسی اس 22 کارکرده هستید، صبر کنید تا گلکسی اس 23 معرفی و چند هفته از حضور آن در بازار بگذرد. تقریبا همیشه با معرفی مدل جدید یک گوشی، قیمت مدل قبلی، چه کارکرده و چه نو، پایین‌تر می‌آید.

راهنمای خرید گوشی دست دوم (چک لیست خرید گوشی کارکرده)

پس از آگاهی نسبت به بازار گوشی های دست دوم و نکاتی که در بالا به آنها اشاره شد اکنون نوبت به خرید گوشی دست دوم است. تمام مراحل زیر را قدم به قدم به عنوان تست هنگام خرید گوشی کارکرده انجام دهید تا نسبت به خرید خود مطمئن شوید.

1. بررسی ظاهری گوشی

راهنمای خرید گوشی دست دوم - راهنمای انتخاب موبایل دست دوم

اولین قدم و از نکات مهم در تبدیل شدن به بهترین خریدار گوشی دست دوم، بررسی ظاهر آن است. صفحه نمایش و قاب پشتی را به خوبی بررسی کنید. ترجیحا گوشی را زیر نور بگیرید تا خط و خش‌های پنهان و ریز دیده شوند. لبه‌های پایینی و بالایی را با دقت بیشتری زیر نظر بگیرید؛ چون این نواحی بیشتر در معرض آسیب هستند. کلیدهای ولوم و پاور را بررسی کنید تا از سالم بودن آنها مطمئن شوید. در نهایت لنزهای دوربین را چک کنید تا خط و خش و ترک خوردگی نداشته باشد.

2. بررسی درگاه های ورودی

راهنمای خرید گوشی کارکرده - نکات پیش از خرید گوشی های کارکرده

درگاه سیم کارت و کارت حافظه از دیگر نکات خرید گوشی کارکرده است. این درگاه را بیرون بکشید و آن را بررسی کنید تا سالم باشد. سپس سیم کارت و کارت حافظه خود را درون آن قرار دهید و اقدام به برقراری تماس و فرستادن اس ام اس کنید. پس از اطمینان از سالم بودن درگاه سیم کارت و آنتن دهی گوشی به سراغ File manager درون گوشی بروید تا ببینید که کارت حافظه را شناخته یا خیر. حال نوبت به جک 3.5 میلیمتری هدفون می‌رسد که آن را بررسی کنید. بعد از آن هم کابل شارژر و درگاه USB را چک کنید تا از سالم بودن هر دوی آنها اطمینان حاصل کنید.

3. بررسی نرم افزاری گوشی

معمولاً فروشنده قبل از اقدام برای فروش سعی می‌کند گوشی خود را ریست فکتوری کند. اگر این کار انجام نگرفته از او بخواهید که گوشی را در حضور شما ریست فکتوری کند. چون این کار با آیدی مخصوص انجام می‌شود، به این ترتیب از اصالت دستگاه اطمینان حاصل می‌شود. سپس می‌توانید حساب کاربری خود را بر روی گوشی ایجاد کنید.

بعد از این کار به سراغ بخش‌های مختلف گوشی بروید. دوربین و اسپیکرهای آن را تست کنید. یک بازی در آن اجرا کنید تا عملکرد پردازنده سیستم را مورد بررسی قرار دهید. در ادامه می‌توانید هر یک از اپلیکیشن‌های مد نظر که با آن بیشتر سر و کار دارید را روی گوشی اجرا کنید تا از نحوه عملکرد گوشی نسبت به آن اپلیکیشن مطلع شوید.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
بهترین گوشی های دنیا؛ بررسی پرچمداران آیفون، سامسونگ ...
تیم پلازا10 اسفند 1402 09:30
thumbnail
مقاوم ترین گوشی های دنیا؛ معرفی بادوام ترین و محکم ...
تیم پلازا02 شهریور 1402 10:30

4. بررسی باتری

باتری شاید از مهمترین نکات خرید گوشی کارکرده باشد. باتری گوشی از قسمت‌های مصرفی آن است و حتی در صورت خرید بهترین گوشی دست دوم سامسونگ نیز در بهترین شرایط نگهداری، به مرور مستهلک می‌شود. به این ترتیب هر چه از طول عمر باتری بگذرد از میزان کارایی آن کمتر خواهد شد. در هر شرایطی نسبت به باتری گوشی حساسیت زیادی داشته باشید. اگر از عمر گوشی دست دوم مورد نظر یکی دو سال گذشته باشد حتماً باتری آن نیاز به تعویض دارد. پس حتماً این مورد را مد نظر قرار دهید. همچنین با استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف اندرویدی می‌توانید از میزان سلامتی یک باتری آگاهی پیدا کنید. در طرف دیگر از جمله نکات خرید گوشی دست دوم اپل نیز این است که در تنظیمات داخلی آن بخشی مربوط به Battery Health وجود دارد که میزان سلامتی باتری را نمایش می‌دهد.

5. بررسی لوازم جانبی گوشی دست دوم

یکی از موارد تشخیص اصل یا دزدی بودن گوشی دست دوم، همراه داشتن لوازم جانبی است. در واقع وجود جعبه گوشی این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که گوشی متعلق به همان فرد است. از طرفی به همراه داشتن جعبه نشانگر منظم و مرتب بودن صاحب آن است که این خود نشانه خوبی برای سالم بودن گوشی مورد نظر است.

همچنین وجود شارژر اصلی درون جعبه یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه بیشتری داشته باشید. شارژر اصلی از مواردی است که لازمه گوشی‌های هوشمند امروزی است. چون سرعت شارژ این دستگاه‌ها صرفاً با شارژر مخصوص خود در ایده‌آل‌ترین حالت قرار می‌گیرد. به علاوه تهیه یک شارژر اصلی در بازار هزینه زیادی روی دست شما خواهد گذاشت.

6. رجیستری گوشی دست دوم خارجی | از نکات مهم در راهنمای خرید گوشی استوک

راهنمای خرید گوشی کارکرده - راهنمای خرید موبایل کارکرده

در نهایت باید با تست گوشی دست دوم هنگام خرید، از رجیستر بودن گوشی اطمینان حاصل کنید. اگر گوشی رجیستر شده باشد، پس به نام صاحب آن در سامانه همتا ثبت شده است. به این ترتیب فروشنده باید از طریق سامانه همتا و با گرفتن کد #7777* مالکیت گوشی خود را از سیم کارت خود به سیم کارت مورد نظر شما انتقال دهد. این فرآیند بسیار ساده است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌گیرد. پس از انجام این کار پیامکی تحت عنوان انتقال مالکیت به هر دو سیم کارت فرستاده می‌شود.

همچنین در سامانه همتا با وارد کردن کد IMEI گوشی که معمولاً روی جعبه آن درج شده، می‌توانید تاریخچه مالکیت گوشی، نوع گارانتی آن و نحوه وارد شدن گوشی (مسافرتی یا شرکتی) را مشاهده کنید.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
معرفی ارزانترین گوشی های نوکیا ؛ کدام گوشی Nokia ارزش ...
تیم پلازا13 آبان 1402 10:30
thumbnail
معرفی 15 گوشی ارزان در بازار ایران ؛ لمسی و ساده + قیمت
سارا رمضان16 خرداد 1400 20:00

سوالات متداول

1. ایا خرید گوشی دست دوم خوب است؟

در مواردی که می‌خواهید با صرف بودجه کم اقدام به خرید گوشی بهتری کنید قطعاً یک راه راهنمای شما خواهد بود و آن هم خرید گوشی کارکرده و استوک است.

2. در خرید گوشی دست دوم به چه نکاتی توجه کنیم؟

شاید مهم ترین نکته در این مقوله اطمینان از اصالت کالاست تا گوشی تقلبی یا دزدی نصیبتان نشود.

3. بعد از خرید گوشی دست دوم چه کنیم؟

سعی کنید گوشی را با حساب کاربری خود فعال سازی کنید. به عبارتی آیدی شخصی خود را روی آن بسازید. سپس اقدام به نصب نرم افزارها و اپلیکیشن‌های مورد نیاز خود کنید.

4. خرید گوشی کارکرده چگونه است؟

در این راهنمای خرید گوشی دست دوم اپل و دیگر برندها، به نحوه انجام اینکار پرداختیم اما به طور خلاصه می‌توان به ترتیب صفحه نمایش، قاب پشتی، درگاه‌های ورودی و باتری را به عنوان ضروری ترین بخش‌ها چک کرد.

حرف آخر

در این مقاله راهنمای خرید گوشی دست دوم سعی شد تا به صورت جامع و از صفر تا صد نکات مهم در هنگام خرید گوشی های کارکرده و استوک آموزش داده شود. در نهایت نیز می‌توانید نکات مهم و دست اول را در مورد خرید گوشی کارکرده، در قالب نظرات و تجربیات خود را با ما و مخاطبان پلازا به اشتراک بگذارید. قطعا این تجربیات کاربردی خواهند بود و مورد استفاده ما قرار خواهند گرفت.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402