بازی مرد عنکبوتی 2 ؛ داستان، تریلر، شخصیت ها و تاریخ انتشار

بازی مرد عنکبوتی 2 / بازی Marvel's Spider-Man 2
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اولین جزئیات و تریلر از بازی مرد عنکبوتی 2 (Marvel’s Spider-Man 2) طی مراسم شوکیس 2021 سپتامبر رونمایی شد. بازی مارول اسپایدرمن ۲ انحصاری کنسول پلی استیشن 5 است و در این مطلب به بررسی تریلر، شخصیت‌ها و تاریخ انتشار آن خواهیم پرداخت.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 قرار است ماجراجویی پیتر پارکر و مایلز مورالس را به شکلی دیدنی ادامه دهد. استودیو «اینسامنیاک گیمز» Insomniac Games دنباله این مجموعه را در مراسم شوکیس 2021 پلی استیشن 5 معرفی کرد؛ یک ماجراجویی تک نفره کاملا جدید که به طور انحصاری برای PS5 ساخته شده است. وجود بازی مرد عنکبوتی 2 نباید تعجب‌آور باشد. تخمین زده می‌شود که نسخه قبلی آن بیش از 15 میلیون نسخه در PS4 و PS5 فروخته باشد؛ در حالی که نسخه 2020 بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales بیش از 6.5 میلیون نسخه به فروش رساند.

فهرست مطالب

بازی مرد عنکبوتی ۲

شرکت اینسامنیک گیمز وظیفه ساخت بازی های مرد عنکبوتی را برعهده داشته که در این میان چندی پیش شاهد خبررسمی در خصوص ساخت بازی مارول مرد عنکبوتی 2 بوده ایم که این مورد تنها برای پلی استیشن 5 درنظر گرفته شد که میتوان در آینده ای نه چندان دور و بعد از عرضه این محصول شاهد انتشار آن برای پلتفرم های دیگر نظیر PC و PS4 باشیم که این مورد یک حدس بوده که هنوز اطلاعاتی از آن به بیرون درز نکرده است. بازی مارول اسپایدرمن 2 با پوشش خط داستانی و چهره پردازی نسخه اول سعی دارد گیم پلی جدیدی را برای کاربران فراهم کند که در این خصوص اطلاعات خوبی در ادامه برایتان قرار گرفته است.

تاریخ انتشار بازی Marvel Spider Man 2

  • تاریخ انتشار: پاییز سال 2023 میلادی

طی آخرین اخبار بازی Marvel Spider Man 2، این عنوان احتمال دارد زودتر از سال 2023 عرضه نشود. ممکن است این زمان بسیار طولانی به نظر برسد، اما Insomniac از زمانی که اولین بازی خود را در سال 2018 ارائه کرد بسیار مشغول کار بوده است. این استودیو نه تنها Marvel’s Spider-Man: Miles Morales را به عنوان یکی از انحصاری‌های PS5 منتشر کرد (که در کنار بازسازی بازی اصلی منتشر شد)، همچنین روی بازی Ratchet & Clank: Rift Apart  نیز بسیار کار کرد؛ عنوانی که یکی از بهترین بازی های PS5 در حال حاضر محسوب می‌شود.

تصور می‌شود که Marvel’s Spider-Man 2 از حدود یک سال پیش در مرحله ساخت و توسعه قرار گرفته؛ بنابراین Insomniac با فراغ خاطر روی این عنوان وقت می‌گذارد تا دنباله‌ای ارزشمند در سال 2023 بسازد. در پاییز سال 2023 یعنی حدود 6 الی 9 ماه دیگر که به سال شمسی میشود اوایل تابستان 1402 میتوان شاهد انتشار این بازی بود که هنوز قیمت گذاری دقیقی برای بازی درنظر گرفته نشده که در این خصوص برای شما آنرا مطرح کنیم.

تریلر بازی Marvel’s Spider-Man 2

در این بخش می‌توانید تریلر بازی Marvel Spider Man 2 که در مراسم شوکیس سپتامبر 2021 به نمایش درآمد را مشاهده کنید.

در تریلر خبر آنچنانی مبنی بر حضور در یک بازی گرافیکی نبوده زیرا پلی استیشن عادت دارد که در این زمینه گیمرهارا شگفت زده کند. تقریبا میتوان گفت که تمام بازی های سونی 5 از گرافیک بالایی برخوردار هستند که این محصول شگفت انگیز پلی استیشن بی شک جزو آنها بوده است. طراحی عالی با صداگذاری جذاب که در تریلر نیز وجود داشت میتواند گیمرهای بسیاری را برای مدت زمان طولانی سرگرم کند.

آیا بازی مرد عنکبوتی 2 برای PS4 منتشر می شود؟

طی آخرین خبرها اینطور اعلام شده که بازی مارول اسپایدرمن ۲ قرار است انحصاری PS5 باشد. هرچند که در ابتدای این نسل، عناوین انحصاری PS5 مانند Horizon Forbidden West، Spider-Man: Miles Morales و God of War: Ragnarok هم بودند که طی اطلاعیه رسمی اعلام شد برای PS4 هم منتشر می‌شوند، اما هنوز برای بازی Marvel’s Spider-Man 2 چنین خبری اعلام نشده است. البته گیمرهای PC نیز میتوانند امیدوار به ساخت بازی برای کامپیوتر باشند زیرا بازی های فوق نیز طی یک اعلامیه برای PC عرضه شدند که امروزه شاهد عرضه آنها در استیم بوده ایم.

از طرفی، اینسامنیاک گیمز اعلام کرده که بسیار خرسند هستند از اینکه می‌توانند برای ماجراجویی‌های پیتر و مایلز، از حداکثر ظرفیت کنسول پلی استیشن 5 استفاده کنند. با توجه به اینکه بازی Ratchet & Clank: Rift Apart انحصاری PS5 ماند، تعجبی ندارد اگر اینطور فرض کنیم که استودیو اینسامنیاک گیمز تمام تمرکز خود را بر روی کنسول نسل جدید گذاشته است.

بازی مرد عنکبوتی 2 توسط همان تیم موفقی که پشت نسخه اول Marvel’s Spider-Man بودند ساخته خواهد شد. این تیم، سازنده عناوینی مثل مجموعه Resistance، Ratchet & Clank و Sunset Overdrive است. در عوض، تیمی که بازی Spider-Man: Miles Morales را ساخته بود، اکنون روی ساخت و توسعه بازی Marvel’s Wolverine کار می‌کند.

شخصیت های شرور بازی مرد عنکبوتی 2

بازی Marvel's Spider-Man 2 / بازی مارول اسپایدرمن ۲

تاکنون فقط یکی از شخصیت‌های منفی بازی مرد عنکبوتی 2 معرفی شده و آن هم وِنوم (Venom) است. یکی از شخصیت‌های فوق‌العاده این مجموعه که صداگذاری آن توسط بازیگر مشهور «تونی تاد» (Tony Todd) انجام خواهد شد. احتمالا تونی تاد را با فیلم ترسناک Candyman به یاد دارید.

البته که ونوم تنها شخصیت منفی بازی Marvels Spider-Man 2 نیست. طبق گفته اینسامنیاک که اعلام کرد «شخصیت‌های شرور قرار است با مایلز و پیتر مقابله کنند» می‌توان فهمید که بیش از یک شخصیت منفی در این قسمت داریم. این شخصیت‌ها ممکن است The Lizard و یا Green Goblin باشند. البته در ابتدای تریلر، ما یک مونولوگ داریم که درمورد «شکوه شکار کردن» صحبت می‌کند. به همین دلیل ممکن است در این قسمت با Kraven the Hunter که از اعضای Sinister Six است نیز رو به رو شویم.

داستان بازی مرد عنکبوتی 2

اینسامنیاک با بازی Marvel’s Spider-Man 2 قصد دارد که «یک داستان انسانی جذاب ارائه دهد. یک داستان سرشار از عشق و طنز که در اعماق زندگی افراد پشت ماسک نفوذ می‌کند.» در دو بازی قبلی، ما شاهد این بودیم که پیتر (هشت سال سابقه در این حرفه) و مایلز (هنوز تازه‌کار است، اما نشان می‌دهد که قادر است گلیم خود را از آب بیرون بکشد) نشان می‌دهند که می‌توانند از نیویورک در مواقعی که بیشترین نیاز را دارد محافظت کنند. نکته جالب توجه آن است که آیا هر دو قهرمان قادرند در یک شهر مشترک فعالیت کنند یا تفاوت‌های ایدئولوژیکی آن‌ها (و تاریخچه‌ای که با شخصیت‌های منفی این مجموعه دارند) این دو شخصیت را از هم دور می‌کند.

بطور کلی داستان بازی پس از نسخه اول و Marvel’s Spider-Man: Miles Morales بوده که در این میان قرار است همان مسیر و روند ماجراجویی را ادامه دهید ولی پلی استیشن قصد دارد بازی را به یکی از بهترین گیم های سال 2023 تبدیل نماید که در این زمینه باید با بازی های بسیاری رقابت کند که بی شک مسیر سختی را در پیش خواهد داشت. این مورد در حالی پیش میرود که شرکت سازنده خبر ساخت Marvel’s Spider-Man 2 را در سال 2021 داده بود که طی این دو سال در حال فعالیت روی بخش های مختلفی از بازی بوده اند. حال قرار است اسپین آف بازی به تکمیل شدن نزدیک شود.

آیا بازی مارول اسپایدرمن ۲ از قابلیت 2 نفره پشتیبانی خواهد کرد؟

از همان لحظه که اینسامنیاک در تریلر نشان داد که پیتر پارکر و مایلز مورالز در کنار هم مبارزه می‌کنند، در تمام اینترنت اینطور پخش شد که گیم پلی بازی مرد عنکبوتی 2 از حالت 2 نفره پشتیبانی خواهد کرد. کاملا مشخص است که چرا هواداران نیز چنین ویژگی‌ای را در بازی می‌خواهند و مشتاق هستند تا با دوست خود، شهر نیویورک را نجات دهند. اما اینسامنیاک گیمز تاکید کرده که این بازی تک نفره خواهد بود. رایان اشنایدر به عنوان رئیس استودیو در پستی که در بلاگ پلی استیشن منتشر کرده بود، اعلام کرد که این بازی تجربه «تک نفره» است.

اما بازهم در این زمینه حدسیاتی وجود داشته که قرار است دو شخصیت برای مدیریت در اختیار یک نفر قرار گیرد که این مورد میتواند دشواری گیم پلی را به شکل عجیبی تحت تاثیر قرار دهد زیرا شخصیتی که روی آن مدیریت ندارید باید روالی که برایش درنظر گرفته است را دنبال کند  واگر خطری جان او را تهدید کند باید سریعا آنرا برطرف کنید. اگر شخصیت دیگر کشته شود انگار شما مرده اید که این مورد گیمرهای حرفه ای را به یاد بازی های مختلفی نظیر خدای جنگ خواهد انداخت. البته همانطور که گفته شد این مورد نیز یک حدس بوده و نمیتوان بطور کامل آنرا تائید یا رد نمود. به همین دلیل تصمیم گیری آنرا به شما واگذار میکنیم که میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید.

نکات جالب بازی مرد عنکبوتی ۲

در خصوص اینکه بازی مارول اسپایدرمن 2 با چه مزیت و سیستم هایی توسعه یافته باید بدانید که شرکت سونی درسدد ارائه بازی های محبوب خود برای کامپیوتر یک بخش مجزا را در کمپانی راه اندازی نموده است. پلتفرم PC یک روند مجزا نسبت به کنسول های بازی را در پیش داشته است که این امر سبب خواهد شد تا شاهد ویژگی های مناسبی درحد و اندازه کنسول باشیم. حالت سوم شخص بازی به شما این امکان را میدهد تا کنترل مناسبی روی شخصیت اصلی داشته باشید.

در اینترنت دیده شده که بازی Marvel’s Spider-Man 2 با ماد اول شخص قابل اجرا بوده ولی این موضوع سبب سردرگمی شدید گیمر خواهد شد تا روی شخصیت دیگر تمرکز نخواهید داشت و باید شاهد صحنه هایی باشید که بیش از 90 درصد آنها برای شما اهمیتی نداشته است. این موضوع به این دلیل گفته شد که بازی سازگاری خوبی با ماد و ویژگی های جداکننده داشته است. برای درک بهتر این موضوع به سادگی میتوانید از ماد های شبیه سازی و یا افزایش گرافیک برای بازی استفاده کنید.

مرد عنکبوتی 2 در راستای تحقق اهداف سونی توانست گام مهمی را بردارد که در این زمینه میتوان به گیم پلی عالی و طراحی دیدنی و امتیاز بالای بازی اشاره داشت. متاسفانه امروزه شاهد مغایرت داشتن این بازی با قوانین کشورمان هستیم که لینک دانلود آن برای کامپیوتر از بسیاری وب سایت های داخلی جمع آوری شده است.

سخن پایانی

بازی مرد عنکبوتی 2 / بازی مارول اسپایدرمن ۲

بطور کلی در این مطلب سعی کردیم تا ضمن معرفی بازی مرد عنکبوتی 2، آخرین اخبار و اطلاعات پیرامون آن مانند تریلر، داستان و تاریخ انتشار را بررسی کنیم. با توجه به سابقه درخشان اینسامنیاک گیمز، از همین حالا می‌توان مطمئن بود که با یکی از بهترین بازی‌های PS5 رو به رو هستیم که قابلیت برنده شدن جوایز اصلی پایان سال را دارد. این استودیو طی این چند سال بسیار پر کار ظاهر شده و حتی بازی دیگری با نام Marvel’s Wolverine نیز در دست ساخت دارد.

نظر شما در مورد بازی مارول اسپایدرمن ۲ چیست؟ فکر می‌کنید چه شخصیت‌های دیگری ممکن است در این نسخه حضور داشته باشند؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
.
13 فروردین 1402، 21:12
پاسخ
13
22
سلام بی تعارف و خرید کنسول احمقانه و اسراف سرمایه است. فریب 4 تا دلال و فروشنده کنسول رو نخورید از عمد میان با id های متفاوت زیر پست بازی ها به به چه چه می‌نویسند که جیب شما رو خالی کنند منم فریب خوردم ps5 خریدم 40 میلیون پولم آتش گرفت یک آهن قراضه است که به درد سطل آشغال میخوره 1 - پلی استیشن هرچی بازی انحصاری داشته همه اش برای کامپیوتر منتشر شد 2 - کنسول بازی کرکی و رایگان نداره. و معلوم هم نیست که هک (جیلبریک) برایش ساخته شود. 3 - به علت طمع سازندگان، بازی ها فروش درون برنامه ای داره و تمام بازی ها هیچ امکاناتی ندارد و حتی فکر چیت و تریتر و سیو کامل و زیرنویس فارسی و mod و..... را از ذهنتان پاک کنید 4 - مثل نسل هفتم xbox بازی حرکتی و کینکت نداره 5 - خلاصه بازی هاش: آدم رو با یک دسته میندازه یک گوشه مثل جنازه بازی هاش هم 4 تا تصویر متحرک بی خاصیته
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402