معرفی بهترین سایت خرید شماره مجازی ایرانی

شماره مجازی ایرانی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

گاهی شما نیاز پیدا میکنید که همزمان با چند اکانت در شبکه‌های اجتماعی مختلف حضور داشته باشید اما نمی توانید چون شبکه های اجتماعی همچون واتساپ این اجازه را به شما نمیدهد با یک شماره بیش از یک اکانت داشته باشید. یا در مواقعی که باید با شخصی خارج از کشور تماس برقرار کنید و هزینه هایی که باید متحمل شوید بسیار زیاد می‌شود در این مواقع دیگر نیاز نیست که چندین سیم کارت جداگانه تهیه کنید و با ساخت شماره مجازی می توانید به اهدافی که دنبال می‌کنید دسترسی داشته باشید. علاوه بر این ها بسیاری از وب سایت ها و شرکت ها در ایران تحریم هستند و  وارد کردن شماره تلفن متعلق به ایران امکان استفاده از آنها را فراهم نمی‌کند. پس ساخت یک شماره مجازی می‌تواند بسیار سودمند باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا آموزش ساخت شماره مجازی را با شما به اشتراک بگذاریم.

فهرست عناوین مطلب:

تفاوت شماره مجازی رایگان با شماره واقعی

شماره مجازی دقیقا همان شماره واقعی است و مثل یک سیم کارت واقعی عمل می کند و با استفاده از آن می توان تماس برقرار کرد یا حتی پیامک ارسال و دریافت کرد. تنها تفاوت در این است که شماره مجازی هویت واقعی و فیزیکی ندارد. زمانی که شما از شماره مجازی استفاده می کنید هیچ سیم کارتی در اختیار ندارید و به واسطه نرم افزار ارائه دهنده آن شماره از امکانات آن استفاده می کنید. شماره های مجازی به صورت آنلاین و به وسیله نرم افزار یا وب سایت ارائه می شود. بنابراین جهت استفاده از شماره مجازی باید به اینترنت وصل باشید. برخی از سرویس های ارائه شماره مجازی رایگان بوده و برخی نیز از مشتری ها هزینه دریافت می کنند. شماره های مجازی رایگان معمولا موقت بوده و کاربر تنها چند روز فرصت استفاده از آن را دارد. شماره های مجازی مخصوصا رایگان عمومی هستند و پیش از شما در اختیار کاربران دیگری بوده و پس از شما نیز در اختیار کاربران دیگری قرار خواهد گرفت. حال که تفاوت شماره مجازی از واقعی را میدانید اگر خواستار استفاده از این امکان هستید، به سادگی و بدون پرداخت هزینه، می توانید اپلیکیشن مخصوص هر وب سایت ارائه دهنده شماره مجازی را روی تلفن همراه خود نصب نمایید و یا از طریق سرویس تحت وب، یک شماره برای خود در اختیار بگیرید.

کاربردهای شماره مجازی

کاربردهای شماره مجازی

  1. یکی از این کاربردها ایجاد همزمان چند اکانت متفاوت در شبکه های اجتماعی و برنامه های پیام رسانی مثل واتساپ است که نیاز به یک شماره مجازی واتساپ یا برنامه های مشابه دارد که برای ساخت حساب در آن ها حتما نیاز به یک شماره تلفن مجزای مجازی است.
  2. اگر خواستار برقراری ارتباط با فردی در خارج از کشور بودید و قصد ارسال و دریافت پیام داشته باشید و یا تماس صوتی و تصویری با وی برقرار کنید، نیاز است که حتما از یک شماره خارجی این کار را انجام دهید.
  3. اگر بخواهید با شرکت ها و یا افرادی که در خارج از ایران هستند، ارتباط برقرار کنید به طوری که آنها متوجه نشوند که شما از ایران با آنها تماس گرفته اید، استفاده از شماره مجازی پیشنهاد می‌شود.
  4. به دلیل اعمال فشارهای تحریم ایران، بسیاری از وب سایت ها و شرکت ها از ارائه خدمات به افراد ایرانی سر باز می زنند. به همین منظور برای اینکه بتوان از خدمات آن ها استفاده نمود، می توان به سادگی با ساخت یک شماره مجازی و ثبت نام با آن شماره، به سرویس مورد نظر خود، حتی با وجود تحریم ها دست پیدا کنید.

آموزش ساخت شماره مجازی

آموزش ساخت شماره مجازی

از برنامه های بسیار مفید برای ساخت شماره مجازی Nextplus و textNow است. این برنامه برای شما شماره‌ی از کشور فیلیپین ارائه می دهد و زمانی که برنامه شماره مجازی را برای شما می‌سازد می توانید با وارد کردن آن در پیام رسان، شرایط را برای کد فعال سازی فراهم سازید.

آموزش ساخت شماره مجازی با Nextplus

مرحله اول باید به نصب برنامه بپردازید و برای اینکار می توانید به سراغ گوگل پلی یا اپ استور بروید عملیات نصب را انجام دهید. عمل نصب کار زیادی ندارد، با کلید روی نصب برنامه پروسه نصب انجام می‌شود. بر اساس نوع تلفن همراهی که دارید گاه از شما خواسته می شود که در تنظیمات تلفن خود برای نصب یک برنامه جدید مجوز داشته باشید که با فعال کردن بخش مربوطه این کار به سادگی صورت می گیرد.

مرحله دوم پس از ثبت برنامه Nextplus نیاز است که ثبت نام انجام شود. برنامه از شما اجازه دسترسی به مکان یاب و مخاطبین گوشی را می خواهد و این کار را انجام داده و بعد شما نیاز به انتخاب یک نام کاربری و رمز عبور دارید و پس از انتخاب و تایید نام کاربری و رمز عبور پیامی ظاهر می‌شود که به شما می‌گوید اعلام کنید با قوانین Nextplus موافق هستید و تیک آخر را فشار دهید و در نهایت وارد Sign up شوید.

 

در مرحله سوم شما فهرستی مشاهده می‌کنید که نیاز است طبق فهرست ایالت مورد نظر خود را انتخاب کنید و پس از انتخاب می بایست بر روی گزینه Get a custom number کلیک نمایید. پنجره ای باز می شود که شماره مجازی به شما نشان داده می شود.  شما می توانید با این شمار به مخاطبان خود زنگ بزنید و پیام ارسال نمایید.

 

آموزش ساخت شماره مجازی با برنامه textNow

این برنامه در میان دیگر برنامه های ساخت شماره مجازی رایگان بسیار محبوب است. برنامه textNow در گوگل پلی برای دانلود و نصب موجود است که باید طبق دستور برنامه قبلی در گوگل پلی سرچ کرده و اقدام به نصب آن کنید.

در مرحله اول باید دقت کنید که برای textNow دو نسخه قدیم و جدید وجود دارد در نسخه قدیمی برای ایجاد حساب کاربری نیاز به وارد کردن شماره تلفن بوده اما در نسخه جدید دیگر به شکل سابق نیازی نیست. شما به راحتی با اکانت فیس بوک خود می‌توانید اینجا یک حساب کاربری داشته باشید.

در مرحله دوم  پس از اینکه حساب کاربری شما ایجاد و تایید شد نیاز است که کد منطقه را وارد نمایید و شما می توانید 988 را وارد نمایید. بخشی به عنوان پروفایل در برنامه وجود دارد که برای ساخت شماره مجازی رایگان طراحی شده است.

آموزش ساخت شماره مجازی با برنامه smartcall

این برنامه ساخت شماره مجازی رایگان را با حجمی کم برای شما انجام می‌‎دهد. برنامه smartcall در گوگل پلی موجود است و جستجوی آن به سادگی صورت می گیرد. این برنامه پس از نصب نیاز به شماره تلفن اصلی شما دارد تا کد فعالسازی از طریق پیامک برای شما ارسال شود و پس از وارد کردن کد، ساخت شماره مجازی توسط smartcall صورت می گیرد. معمولاً پیش شماره هایی که توسط برنامه smartcall ارائه می شود +62 است و به کشور اندونزی تعلق دارد.

همه برنامه هایی که در بالا معرفی شد برای ساخت شماره مجازی مناسب و رایگان هستند. اما یک سری سایت های انلاین نیز وجود دارد که پروسه ساخت شماره مجازی رایگان را بسیار سریعتر و آسانتر می‌کند.

Sellaite SMS RECEIVER

Pinger Textfree Web

TextNow

 

نکته ی قابل تامل در مورد تمام گفته های بالا در مورد ساخت شماره مجازی رایگان در این است که به هر صورت شماره مجازی تلگرام و واتساپ وارد می شوند تا حدودی قابل پیگیری هستند برای شماره های حقیقی این پیگیری بسیار دقیق تر است اما برای شماره های مجازی درصد نفوذ کمتر است اما نباید اینطور به نظر برسد که ایجاد شماره مجازی می تواند یک روش عالی برای آزار و اذیت افراد باشد چون مکان یابی به واسطه موقعیت شما از سوی پلیس فتا صورت می گیرد.

آموزش ساخت شماره مجازی با برنامه smartcall

و در آخر در این مقاله سعی بر آن بوده که شما را با تفاوت شماره مجازی و واقعی، کاربردهای شماره مجازی آشنا کرده و همینطور آموزش ساخت شماره مجازی با برنامه‌های مختلف را آوردیم تا به راحتی یک شماره مجازی رایگان بسازید و از آن استفاده کنید. ممنون از توجه شما به مطالب گفته شده.

 

برای خرید شماره مجازی امن و ارزان میتوانید به وبسایت ویژوآل نامبر مراجعه کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
رضا
.
25 آذر 1400، 19:27
پاسخ
0
0
تو سایت های ایرانی خودمونم یه سایت هست که میشه شماره رایگان گرفت.
avatar
hesam
.
24 آذر 1400، 22:15
پاسخ
0
0
سایت رو بررسی که کردم ، مانند دیگر سایت هایی مثل نامبرکال ، معتبر هست برای خرید شماره مجازی؟ نماد اعتماد نداشت که
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402