راهنمای انتخاب مبلمان از مجموعه مونیکا چوب

راهنمای انتخاب مبلمان
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

انتخاب و خرید مبلمان باکیفیت که متناسب با فضای منزل باشد برای همه مردم حائز اهمیت است. اما آیا تا به‌حال به این فکر کرده‌اید، علاوه بر تناسب، زیبایی و کیفیت بالایِ مبل‌ها به چه‌چیزی باید دقت کرد؟ بدون شک راحتیِ مبل برای عموم مردم اولویت بالایی دارد. زمانی که روی مبل با آرامش ساعت‌ها وقت می‌گذرانید، آنجا است که تمام تلاش‌های شما برای انتخاب مبل مناسب نمایان می‌شود. میان مدل‌های مختلف با سبک و طرح‌های مختلف، انتخاب مبل راحتی مناسب سخت به نظر می‌رسد. مبلی که هم جلوه شیک و زیبایی به دکوراسیون منزل ببخشد و هم راحتی را برای شما به ارمغان آورد. یکی از بهترین مدل‌های مبل راحتی، مبل چستر است، اگر با مدل‌های مختلف مبل راحتی آشنایی ندارید و به دنبال خرید یا تعویض مبلمان منزل خود هستید، این مطلب می‌تواند راهنمای خوبی برای انتخاب مبلمان راحتی باکیفیت باشد. با ما همراه باشید تا با مونیکا چوب یکی از بهترین عرضه‌کننده انواع مبل نیز آشنا شوید.

فهرست عناوین مطلب:

مبل راحتی چیست؟

مبل راحتی چیست؟

مدل‌های مختلف مبلمان وجود دارد، که مهم‌ترین آن‌ها را می‌توان در سه دسته مبل راحتی، مبل کلاسیک و مبل استیل (سلطنتی) جای داد. در ساخت مبل‌های راحتی از چوب استفاده نمی‌شود و ارتفاع این نوع نسبت به مبل کلاسیک کمتر است. مبل‌های راحتی فوم کوسن نشیمن و پشتی نرم‌تر و ضخیم‌تر و حالت ارتجاعی بالایی دارند. در این نوع مبلمان از تاج و آرایه‌های تزئینی کمتر استفاده شده و ساختار، کلاف، پایه و دسته در قسمت پارچه‌ای مبل راحتی پنهان می‌شود. یکی از بهترین و شیک‌ترین مدل‌های مبل راحتی، مبل چستر است که از لحاظ زیبایی رقابت تنگاتنگی با مبل‌های استیل دارند و به نوعی می‌توان از لحاظ جلوه بصری و جذابیت دکوراسیون، آن‌ها را با مبلمان سلطنتی مقایسه کرد. نشستن بر روی مبل‌های راحتی، راحت‌تر از مبل‌های کلاسیک بوده و کاربرد اداری و خانگی دارند.

ویژگی‌های مبل راحتی

عرض و ارتفاع مبل‌های راحتی به گونه‌ای است که در استفاده طولانی مدت به کمر و پا آسیب وارد نکند و برای مدت زمان طولانی، راحتی را برایتان به ارمغان آورد. ارتفاع این نوع مبل‌ها از سطح زمین باید اندازه استانداردی داشته باشد تا به پا‌ها آسیب وارد نشود و طراحی آن‌ها به گونه‌ای باشد که سطح گودی کمر را پر کند. این مدل‌ها باید نه آنقدر سفت باشند که با نشستن راحتی از شما سلب شود و نه آنقدر نرم که از نشستن روی آن واهمه داشته باشید. مبل‌های راحتی به صورت یک نفره، دو نفره و سه نفره طراحی می‌شوند و اگر کیفیت خوبی داشته باشند، می‌توانید استفاده طولانی مدتی از آن‌ها داشته باشید. همچنین دارا بودن قیمت مناسب نسبت به انواع دیگر یکی دیگر از ویژگی‌های مبلمان راحتی است.

انواع مبل راحتی

مبل‌های راحتی در مدل‌ها، طرح و رنگ‌های مختلفی ساخته می‌شوند که هر کدام خصوصیات خاص خود را داشته و متناسب با دکوراسیون خاصی هستند. از جمله متداول‌ترین مبل‌های راحتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مبل راحتی کاناپه
  • مبل راحتی لاوست
  • مبل راحتی تخت شو
  • مبل راحتی مدرن و فانتزی
  • مبل راحتی چستر
  • مبل راحتی طرح L

مبل راحتی چستر

مبل راحتی چستر

مبل راحتی چستر را می‌توان یکی از محبوب‌ترین مبلمان راحتی به شمار آورد. اصلی‌ترین ویژگی این مبلمان دوخت، لمسه‌دوزی‌ و فرو رفتگی‌های آن است که در نگاه اول تفاوت خود با سبک‌های دیگر را نمایان می‌کند. در مبل چستر فیلد، فرورفتگی‌ها عموماً در قسمت‌های نشیمن‌گاه و تکیه‌گاه و در دسته‌ها ایجاد می‌شود. همچنین نشیمن‌گاه نرم، دسته‌های بلند استوانه‌ای شکل، متریال چرم و ظاهر کشیده مهم‌ترین ویژگی این مبلمان است که علاوه بر زیبایی خیره‌کننده، راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورند. بهترین نوع چسرفیلد‌ها اغلب تلفیقی از چوب و چرم هستند که برای استفاده‌های خانگی و اداری به کار می‌روند. لازم به ذکر است این مدل مبلمان با انواع پارچه‌های دیگر از جمله بهترین پارچه‌های مسکو، ملیتا، مایا و … در مونیکا چوب عرضه می‌شوند.

طراحی مبل راحتی چستر

همانظور که گفتیم دسته‌های بلند و زاویه دار به همراه تکیه‌گاه کوچک در طراحی مبلمان چستر دیده می‌شود. این نوع مبل‌ها در طرح، سبک و رنگ‌های متنوع تولید می‌شوند که در فروشگاه اینترنتی مونیکا چوب می‌توانید بهترین مدل‌های آن را مشاهده کنید. از چسترفیلد‌ها در هر نوع سبک و دکوراسیونی باتوجه به مدل مربوطه می‌توان استفاده کرد. مهم‌ترین ویژگی آن‌ها، زیبایی، مدرن بودن و راحتی است که برای منزل شما به ارمغان می‌آورند.

ابعاد و ویژگی‌های مبل راحتی چستر

مبل‌های راحتی چستر اغلب بزرگ هستند، با این وجود مدل‌هایی از آن وجود دارد که برای منازل کوچکِ امروزی مناسب بوده و با دکوراسیون‌های مدرن مطابقت دارند. چنانچه فرد پرمشغله با فعالیت زیاد هستید و می‌خواهید حس آرامش بخش و راحتی را تجربه کنید یا میهمان‌هایتان از جلوه شیک و زیبای دکوراسیون منزلتان شگفت زده شوند. خرید مبل راحتی چستر از فروشگاه اینترنتی مونیکا چوب بهترین انتخاب خواهد بود.

تأثیر قیمت بر ماندگاری مبل راحتی

مبل‌های راحتی با کیفیت و قیمت‌های مختلفی به فروش می‌رسند. افرادی که نمی‌خواهند در مدت زمان طولانی، مبلمان خانه خود را تغییر‌ دهند، توصیه می‌شود مبل راحتی بادوام و باکیفیتی را خریداری کنند. یکی از مزایای مبل‌های راحتی قیمت مناسب آن‌ها است که برخلاف مبل‌های سلطنتی که از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند و هر قشری امکان خرید آن‌ها را ندارد. مبل‌های راحتی مونیکا چوب درعین کیفیت بالا، قیمت مقرون به صرفه‌ای دارند که هر قشر با هر سطحی می‌تواند مدل متناسب با منزل خود را خریداری کند.

 

مونیکا چوب بهترین تولید‌کننده مبل‌های راحتی در ایران

پس از تعیین مدل و بودجه خرید مبل راحتی متناسب با دکوراسیون منزل نوبت به انتخاب محل خرید می‌رسد. امروزه گشت و گذار در مغازه‌های مبل فروشی کار ساده‌ای نیست و زمان زیادی را می‌طلبد. از این رو وجود فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مانند مونیکا چوب کار را برای انتخاب و مشاهده مدل‌ها و مقایسه قیمت‌ها راحت کرده است.

شما می‌توانید با بازدید از مدل‌های متنوع مبل راحتی و انتخاب سبک مورد نظر خود آن را سفارش داده و با بهترین بسته‌بندی در زمان کوتاهی درب منزل تحویل بگیرید. ضمانت کیفیت و اصالت کالا مهم‌ترین هدف مونیکا چوب برای کسب رضایت مشتریان است. به این منظور می‌توانید به دسته‌بندی مبل راحتی چستر فیلد مراجعه کنید و از دیدن مدل‌های متنوع و زیبا لذت ببرید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مبل چستر و خرید انواع مبل با مونیکا چوب که یکی از بهترین عرضه‌کننده‌های مبل‌های لوکس و لاکچری می‌باشد تماس گرفته تا مشاورین این مجموعه اطلاعات جامع‌تری را در اختیار شما قرار‌دهند.

جهت اطلاعات بیشتر و دیدن انواع مدل‌های دیگر از سایت مونیکا چوب دیدن فرمایید.

آدرس، شماره‌ها و اطلاعات بیشتر جهت بازدید و خرید حضوری: تهران، اکباتان مجتمع مگامال طبقه F2 – تلفن: 021-55245293

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402