همه چیز درباره خرید محصولات آون Avon در ایران

محصولات آون
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

برند پرطرفدار آون در سال 1886 فعالیت خود را در زمینه عطر و ادکلن آغاز کرد. این برند نام آشنا رفته رفته زمینه‌ی فروش خود را آنچنان گسترش داد که از معروف‌ترین برندهای لوازم آرایشی دنیا شد. البته همچنان عطر و ادکلن عنصر اصلی در خط تولید آون تبدیل است چنانچه در سال 2011، شرکت آون با بیش از شش میلیون نمایندگی در 100 کشور جهان تولد 125 سالگی کسب و کار خود را جشن گرفت. برند Avon در بازه زمانی 1956 تا 2014 دارای 302 محصول در کارنامه عطری خود بوده و از مهمترین خصوصیات محصولات آون Avon که سبب شده مورد استقبال عموم مردم قرار گیرد تولید محصولات بر اساس ارج نهادن و احترام به محیط زیست و همچنین رعایت حقوق حیوانات است.

همراهی آون با مردم

بسیاری از شرکت ها خصوصا در زمینه بهداشتی و آرایشی از تست حیوانی استفاده می کنند. یعنی محصولات جدید خود را روی انواع حیوانات آزمایش می کنند و این امر منجر به نقص عضو و در بسیاری از اوقات مرگ دردناک حیوانات می شود. مدافعان حقوق حیوانات به شدت نسبت به این امر معترض هستند و مردم را در سراسر جهان به تحریم این شرکت ها و برندها تشویق می کنند. در ایران نیز برخی از این برند ها بسیار محبوب هستند. محصولات آون Avon یکی از محبوب‌ترین آنهاست چرا که از ابتدای فعالیت خود حسن نیت خود را در این زمینه ثابت کرده است.

از دیگر دلایل موفقیت برند اوون، سیستم بازاریابی این شرکت است. بازاریابی اوون ابتدا به این شکل بود که چندین فروشنده کاتالوگ های شرکت آون را به صورت خانه به خانه به مشتریان عرضه می کردند و تا چندین سال فروش محصولات آون از طریق همین کاتالوگ ها انجام می شد تا این که این شرکت چنان عظمتی پیدا کرد که مردم بیشتری در سراسر دنیا خواستار محصولات آون Avon بودند.

شرکت آون امروزه از بزرگ‌ترین تامین کنندگان لوازم آرایشی است و محصولات آون Avon در سراسر آمریکا، اروپا و به خصوص در ترکیه که بیشترین حجم لوازم آرایشی کشورمان ایران از آن تأمین می‌شود. گستره تولید محصولات آون Avon علاوه بر تولید عطر و ادکلن به  تولید محصولات آرایشی، محصولات مراقبت از پوست و مو، انواع رنگ مو ها، طلا و جواهر، انواع صابون، برخی لوازم تزئینی منزل و … نیز  کشیده شده است. از زیر مجموعه های این برند معروف آمریکایی MARK ، AVON TRUE، A NEW، Skin-So-Soft و Advance Techniques است. البته باید گفت امروزه مهم‌ترین محصولات آون Avon شامل فراورده‌های مراقبتی از پوست و مو در کنار لوازم آرایش حرفه‌ای و مرغوب است. گرچه در کنار همه‌ی این‌ها، آون همچنان به تولید انواع عطر، جواهرات، پوشاک و همینطور تولید اسباب بازی کودکان می‌پردازد.

همراهی آون با مردم

کمپانی بزرگ آون پیوسته به دنبال همراهی مردم در دنیا بوده و از سری فعالیت های این شرکت می توان  به موارد متعددی اشاره کرد. از سری فعالیت‌های این شرکت. طراحی راهپیمای بزرگ برای مطرح و آشنا کردن مردم با سرطان پستان است. این نوع از سرطان یکی از ناشناخته‌ترین سرطان‌های زمان خود بوده که با وجود این که افراد زیادی مبتلا می شدند، عموم جامعه از وجود آن و نشانه‌هایش بی‌اطلاع بودند. این در حالی است که تشخیص زود هنگام این بیماری بسیار در بهتر شدن اوضاع و روند درمان آن موثر است. در این زمینه، شرکت آون هشت رویداد بزرگ پیاده‌روی ترتیب داد که در بزرگترین شهرهای آمریکا برگزار شد. این فعالیت بسیار مورد استقبال گرفت و با وجود ۱۸۰ هزار شرکت کننده در این راهپیمایی ها مجموع ۴۷۲ میلیون دلار از سال ۲۰۰۳ جمع‌آوری شد که به منظور تسریع در تحقیقات سرطان پستان و معاینه‌ی بیماران، استفاده شد.

محصولات آون Avon

علاوه بر این‌ها، برند اوون به  فعالیت‌های بشر دوستانه‌ی دیگری نیز مشهور است. اختصاص دادن بورس تحصیلی به زنان،  طرح توانمندسازی زنان برای حضور در بازار، حمایت از پتانسیل‌هایی که زنان در بازار تجارت و اقتصاد داشتند و … که از فعالیت‌هایی است که در کارنامه‌ی این شرکت ثبت شده است. شرکت آون در این سال ها  با بزرگ داشت و تشویق به قدرتمندی زنان، تاثیر مثبت فراوانی در جهان بر روی اقشار مختلف جامعه زنان گذاشته است. هم‌چنین آون با بیان اینکه از جامعه‌ی پرشور زنان دیروزی، امروزی و زنان آینده الهام می‌گیرد، برای اکثریت مخاطبان خود یعنی خانم‌ها ، حق انتخاب قائل شده و احترام بسیاری برای زنان قائل بوده و اذعان دارد که روند فعالیت شرکت آون وابسته به آن‌هاست.

محصولات آون Avon

محصولات اوون بسیار پرشمار است و از تمام آنها در این مطلب نمی توان نام برد. اما به طور خلاصه در اینجا سعی داریم تا شما را با گروه های پر فروش آنها آشنا کنیم.

  • دسته اول: محصولات آرایشی برای صورت، چشم‌ها، لب‌ها و ناخن‌ها، که شامل انواع ریمل مژه و ابرو، سایه‌ها، خط چشم‌ها، پاک کننده‌های آرایشی، بالم و رژ لب، کانترها و هایلایترها، برنزه کننده‌ها، پرایمرها و دیگر لوازم آرایشی می شود.
  • دسته دوم: محصولات مراقبت از پوست مانند سرم‌های مراقبتی، مرطوب کننده‌ها، پاک کننده‌ها و تونرها، ماسک‌ها و اسکراب‌ها، محصولات ضد آکنه، پیری پوست، شفافیت و لیفت کردن و دیگر لوازم مشابه.
  • دسته سوم: محصولات کاربردی برای بدن و حمام، شامل انواع متعددی از لوسیون‌ها، اسپری‌ها، دئودورانت‌ها، کرم‌ها و شوینده‌های مختلف، روغن‌ها و مانند آن برای حفاظت و مراقبت از سایر اندام بدن.
  • دسته چهارم: تولید عطرها، پرفیوم‌ها، لوسیون‌ها و دئودورانت‌های معطر، شمع‌های معطر و مانند آن.

چرا از شیکولات محصولات آون Avon را بخریم؟

چرا از شیکولات محصولات آون Avon را بخریم؟

در ایران گروه های کمی هستند که مجموعه ای از محصولات اون را به شکل آنلاین و با ضمانت عرضه کنند. یکی از به خصوص ترین آنها شیکولات است که امکان انتخاب بهترین محصولات از مجموعه کاملی از برترین برندهای ایرانی و بین المللی را فراهم آورده است. این سایت با ارائه اطلاعات کامل و توضیحات تخصصی و دقیق از هر محصول، با ثبت نظرات کاربران و امکان بازگشت کالا، انتخاب را برای مشتری آسان کرده است .این شرکت در سریع ترین زمان ممکن سفارشات را در سراسر کشور رایگان به مشتریان می رساند و برای هر کالایی 7 روز ضمانت بازگشت قرار داده است. مجموعه شیکولات در تمام مراحل سفارش از صحت کالای دریافت شده و کسب رضایت مشتری اطمینان حاصل می کند و به طور کلی امور مشتریان شیکولات همواره آماده پاسخگویی و رفع مشکلات مشتریان خود است. پس با خیال راحت محصولات آون را از شیکولات تهیه کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402