همه چیز درباره بازی Call Of Duty: Vanguard | جدیدترین طلایه دار ندای جنگ

تریلر بازی call of duty vanguard / سیستم مورد نیاز کالاف دیوتی ونگارد
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سری بازی‌ کال اف دیوتی را می‌توان سردمدار ژانر تیراندازی اول شخص نامید. جدیدترین عنوان این سری بازی Call of Duty: Vanguard نام دارد. در بازی Call of Duty WW2 Vanguard شاهد حضور مکانیزم‌های ویژه‌ای هستیم. بر همین اساس قبل از انتشار آن قصد داریم به معرفی بازی کالاف دیوتی Vanguard بپردازیم. با بررسی بازی کالاف دیوتی ونگارد همراه ما باشید.

بازی Call of Duty: Vanguard یک بازی ویدیویی تیراندازی اول شخص است که در سال 2021 منتشر خواهد شد و توسط کمپانی Sledgehammer Games ساخته شده است. تاریخ انتشار کالاف دیوتی ونگارد همانطور که اشاره کردیم 5 نوامبر امسال است. پلتفرم‌های بازی ندای وظیفه: ونگارد  PC، PS4، PS5، Xbox One و ایکس باکس سری ایکس و اس محسوب می‌شوند. جا دارد اشاره کنیم که هنوز خبری از انتشار کالاف دیوتی ونگارد برای اندروید و یا همان کالاف دیوتی ونگارد موبایل به دست ما نرسیده است. بازی کالاف دیوتی Vanguard هشتمین نسخه از سری بازی‌های کال ال دیوتی محسوب می‌شود و با وجود دارا بودن موقعیت‌های مشابه عنوان دیگری به اسم Call of Duty: WWII دنباله آن بازی نیست. در مقاله پیش رویتان به معرفی و بررسی بازی کال آف دیوتی ونگارد خواهیم پرداخت. همراه پلازا بمانید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 

داستان بازی ندای وظیفه: ونگارد

شاید بد نباشد در ابتدا نگاهی به داستان بازی ندای وظیفه: ونگارد داشته باشیم. کمپین اصلی بازی Call of duty: Vanguard در رابطه با گروهی از سربازان متنوع و دارای سلیقه‌های متفاوت است که از تفاوت‌های خود عبور می‌کنند تا هدف مشخصی را دنبال کنند و این هدف چیزی جز متوقف کردن توطئه و نقشه مخفی نازی ها در روزهای پایانی جنگ جهانی دوم نیست.
وظیفه سربازانی که به آن‌ها اشاره کردیم در بازی Call of duty WW2 Vanguard و کارهایی که این سربازان انجام می‌دهند در واقع نوعی ارائه مجازی از نسخه دنیای واقعی سربازانی است که مبارزات آن‌ها یک سر و گردن بالاتر از تمامی نیروهای دیگر است و این سربازان همان نیروهای ویژه (The Special Forces) محسوب می‌شوند.

 

با وجود آنکه به زعم بسیاری داستان بازی کالاف دیوتی Vanguard ممکن است کمی بلندپروازانه به نظر برسد این بازی ویدیویی تجربه‌ای را برای ما می‌نمایاند که می‌توانیم با آن همذات پنداری کنیم و این تجربه عبارت است از به پایان رساندن یک ماموریت با یکسری افرادی که خودمان انتخاب نکرده‌ایم و به وجود آمدن پیوندهای محکم دوستی با این افراد در پروسه انجام این ماموریت.
بر اساس اذعانات تیم نویسندگی پشت بازی کالاف دیوتی ونگارد پروسه نوشتن کمپین این بازی برای این نویسندگان تجربه‌ای بسیار ویژه و پرمعنی بوده است. این تیم نویسندگان از مارتی مورگان (Marty Morgan) به عنوان مشاور تاریخی این کار استفاده کرده اند و از دانش این تاریخدان قهار در زمینه پرداخت به داستان‌های کمتر شناخته شده‌تر جنگ جهانی دوم و الهام گرفتن از این داستان‌ها بهره برده‌اند.

تریلر بازی call of duty vanguard / سیستم مورد نیاز کالاف دیوتی ونگارد

بر همین اساس در برخی از نقاط کمپین داستانی بازی ندای وظیفه: ونگارد شاهد حضور گویش‌های ویژه کاراکترهایی هستیم که هر یک در پروسه جنگ جهانی دوم نقش ویژه خود را بازی کرده‌اند. به عنوان مثال نویسندگان برای کاراکترهای بریتانیایی در رابطه با گویش‌ها و الگوهای رفتاری سربازان بریتانیایی آن زمان تحقیق کرده‌اند و برای باورپذیر شدن کاراکتر اصلی بازی که لوکاس ریگز (Lucas Riggs) نام دارد و استرالیایی محسوب می‌شود نیز تحقیقات ویژه‌ای در زمینه زبان استرالیایی انجام گرفته است.
هر کدام از قهرمان‌های بازی Call of Duty: Vanguard گویش ویژه و مخصوص خود را دارند که منحصر به خودشان است و این امر به واسطه تحقیقات بسیار دقیق در این زمینه تحقق یافته است. هدف تیم سازندگان از این امر بنابر اذعانات خودشان روایت یک داستان منحصر به فرد و ویژه در بحبوحه جنگ جهانی محسوب می‌شود. در ادامه برخی از مهمترین کاراکترهای بازی ندای وظیفه: ونگارد را زیر ذره بین قرار خواهیم داد.

 

آرتور کینگزلی / Arthur Kingsley

/ دانلود بازی کالاف دیوتی ونگارد کال اف دیوتی ونگارد

یکی از شخصیت های محوری و اصلی بازی کالاف دیوتی ونگارد آرتور کینگزلی است که در واقع سرپرست گروه مامورین ویژه محسوب می‌شود. شاید بتوان گفت مهمترین ویژگی آرتور نه توانایی او در اعمال خشونت بلکه در تعهد بی چون و چرایش در انجام وظیفه‌ای که بر عهده اش گذاشته شده است و همچنین همذات پنداری اش با دیگر اعضای تیم محسوب می‌شود.
آرتور وظیفه خود را به عنوان یک سرپرست بسیار جدی گرفته و این امر را مسئولیت خود می‌داند که همه افراد گروه از این ماموریت جان سالم به در ببرند. شما داستان ونگارد را از دید این شخصیت در بازی Call of Duty WW2 Vanguard دنبال خواهید کرد. در یک کلام ویژگی‌های این شخصیت را می‌توان در چهار کلمه باهوش، کاریزماتیک، شجاع و قهرمانانه خلاصه کرد.

 

پلینا / Polina

سیستم مورد نیاز call of duty vanguard / کالاف دیوتی ونگارد برای اندروید

دومین شخصیت کمپین داستانی بازی ندای وظیفه: ونگارد پلینا پترووا (Polina Petrova) نام دارد. او نیز از اعضای دیگر این ماموریت است که در زمینه استفاده از اسلحه اسنایپر تخصص و مهارت دارد تا جایی که نازی‌ها ترس به خصوصی از او دارند و سربازان روسی نیز در گذشته از او به احترام یاد می‌کردند.
پس زمینه داستانی پلینا در بازی Call of duty Vanguard از این جهت منحصر به فرد است که او تنها کسی است که به شکل داوطلبانه به جنگ نیامده است و این جنگ است که سراغ او آمده است. داستان او را می‌توان داستانی آمیخته از عناصر از دست دادن، جایگزینی، غم و اندوه و البته کمی هم تعصب نامگذاری کرد. در طول داستان بازی کالاف دیوتی Vanguard پی می‌بریم که ریشه‌های او در واقع پیشه پرستاری بوده است و پلینا در ابتدا پرستاری بوده است که از آن زمان می‌خواسته در عرصه نبرد حضور داشته باشد.

 

دنیل / Daniel

کال آف دیوتی ونگارد

اغلب در فیلم‌های جنگی با کاراکتر کلاسیکی مواجه هستیم که یک اسنایپر خونسرد و بی احساس را به ما می‌نمایاند که اهداف خود را یکی پس از دیگری از پای در می‌آورد. دنیل را در بازی Call of duty: Vanguard به شکل کامل نمی‌توان در این دسته بندی طبقه بندی کرد اما در حالت کلی آن او توسط تیم سازندگان در قالب فردی تصویر شده است که اولویت اصلی اش حفاظت از بقیه اعضای گروه از طریق هدف گیری دقیق دشمنان محسوب می‌شود.
داستان دنیل نیز در بحبحه اتفاقات بازی ندای وظیفه: ونگارد داستانی ویژه و حائز اهمیت است. دنیل که فردی ژاپنی آمریکایی محسوب می‌شود احساسات ضد و نقیضی در رابطه با آمریکا و ناسیونالیسم موجود در آن دارد اما با این وجود برای ایده‌اش در رابطه با آن کشوری که روزی آمریکا می‌تواند تبدیل به آن شود به جنگ و هم رزم بودن با اعضای دیگر این ماموریت می‌پردازد.

 

پادماواتی / Padmavati

کالاف دیوتی ونگارد موبایل

شخصیت دیگری که از بازی ندای وظیفه: ونگارد می‌خواهیم برای شما مورد معرفی قرار دهیم زنی است که دو بار میهن خود را از دست داده است و تمامی امیدهایش برای تجربه یک زندگی نرمال و معمولی از بین رفته است. کاراکتر پادماواتی را می‌توان از جنبه دوگانگی آن مورد بررسی قرار داد؛ جنبه‌ای که به دو بخش تقسیم می‌شود و عبارت است از تنش میان یک جنگجو بودن و یک شهروند بدون حاشیه بودن.
از همین منظر پادواماتی در عین اینکه یک جنگجوی قهار متخصص محیط‌های مختلف به ویژه محیط جنگل است یک پرستار محافظ بقیه نیز هست که خویی شاعرانه هم دارد و به شعر و موسیقی علاقه مند است. بر همین اساس او نوعی دید رمانتیک نسبت به میدان نبرد دارد که البته مانع شجاعت و یا رهبری‌اش در این عرصه نیز نمی‌شود.

 

گیم پلی بازی Call of Duty: Vanguard

در ادامه با بررسی گیم پلی بازی ونگارد همراه شما هستیم. در رابطه با گیم پلی بازی Vanguard اولین مقوله‌ای که می‌خواهیم به آن اشاره کنیم کمپین این بازی محسوب می‌شود. در بخش کمپین تک نفره بازی کالاف دیوتی Vanguard شاهد حضور چهارگوشه از خط مقدم‌های جنگ جهانی دوم هستیم که به ترتیب عبارتند از جنگ آرام، جبهه‌های شرقی و غربی و کمپین آفریقای شمالی.

بر اساس اذعانات تیم داستان پرداز استودیو Sledgehammer Games در بخش تک نفره بازی کالاف دیوتی ونگارد شاهد تاکید فزاینده‌ای روی آشنا کردن بازیکن‌ها با زوایای دید مختلف در رابطه با «داستان‌های پرداخت نشده از قهرمانان چندملیتی» خواهیم بود.

بازی کالاف دیوتی vanguard / بازی کالاف دیوتی ونگارد

در سوی دیگر ماجرا با بخش چندنفره بازی کاف اف دیوتی ونگارد مواجه هستیم که در آن بیش از 20 نقشه مختلف وجود دارند. شانزده عدد از این نقشه‌های موجود در بازی Call of Duty WW2 Vanguard حاوی حالت‌های اصلی بازی هستند در حالی که چهار عدد دیگر ویژه حالتی به نام Champion Hill هستند که برای اولین بار در بازی کالاف دیوتی Vanguard شاهد حضور آن هستیم.

در بخش چندنفره بازی کالاف دیوتی ونگارد علاوه بر آنکه شاهد بازگشت سیستم Gunsmith در فرمی به مراتب پیشرفته تر هستیم شاهد حضور مکانیزم دیگری به نام مکانیزم Caliber نیز هستیم که المان‌های ویژه‌ای از محیط‌های قابل تخریب را به نقشه‌ها اضافه می‌کند. در بازی کاف اف دیوتی ونگارد همچنین با یک سیستم ضد تقلب (Anti-cheat) بسیار ویژه نیز روبرو هستیم و همچنین نقشه جدیدی که قرار است در آینده منتشر شود.

تریلر بازی call of duty vanguard / سیستم مورد نیاز کالاف دیوتی ونگارد

همانند بازی Cold War در بازی Call of Duty WW2 Vanguard نیز شاهد مکانیزم ترکیبی بازی با عنوان دیگری به نام Call of Duty: Warzone هستیم که از طریق آن بازیکنان قادر خواهند بود که از اسلحه‌ها و آیتم‌های موجود در هر دو عنوان استفاده کنند. نکته دیگر در رابطه با بازی کالاف دیوتی Vanguard بازگشت حالت زامبی‌ها (Zombies) به شیوه‌ای همکارانه است که در این عنوان شاهد حضور آن هستیم و برای ساخت آن کمپانی Sledgehammer با کمپانی Treyarch همکاری کرده است.

تاریخ عرضه بازی Call of Duty: Vanguard / حجم بازی Call of Duty: Vanguard

تریلر بازی Call of Duty Vanguard

در ادامه تریلر بازی ونگارد را با همدیگر مشاهده می‌کنیم. همراه پلازا بمانید.

سیستم مورد نیاز کالاف دیوتی ونگارد

پس از بررسی تریلر بازی Call of Duty WW2 Vanguard با از نظر گذراندن سیستم مورد نیاز بازی کالاف دیوتی Vanguard همراه شما هستیم. با بررسی سیستم مورد نیاز Call of duty Vanguard و همچنین حجم بازی Call of Duty: Vanguard در کنسول‌های مختلف همراه ما باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز

  • پردازنده اصلی: Intel Core i3-6300 or AMD FX-8300
  • رم: هشت گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10 64 بیت
  • پردازنده گرافیکی: Nvidia GeForce GTX 760 Ti or AMD Radeon HD 7950
  • رم کارت گرافیک: 2048 مگابایت

سیستم مورد نیاز پیشنهادی

  • پردازنده اصلی: Intel Core i5-3570 or AMD Ryzen R5 1600X
  • رم: 12 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10 64 بیت
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce GTX 980 Ti or Radeon R9 390
  • رم کارت گرافیک: 6144 مگابایت

 

حجم بازی ندای وظیفه: ونگارد در پلتفرم‌های مختلف

  • پلی استیشن 5: 64.13 گیگابایت (حجم دانلود) / 89.84 گیگابایت (حجم حافظه)
  • پلی استیشن 4: 54.65 گیگابایت (حجم دانلود) / 93.12 گیگابایت (حجم حافظه)
  • ایکس باکس سری ایکس و اس: 61 گیگابایت (حجم دانلود) / 61 گیگابایت (حجم حافظه)
  • ایکس باکس وان: 56.6 گیگابایت (حجم دانلود) / 56.6 گیگابایت (حجم حافظه)

دانلود بازی کالاف دیوتی ونگارد

تاریخ عرضه بازی Call of Duty: Vanguard

همانطور که در مقدمه نیز اشاره کردیم تاریخ عرضه بازی Call of Duty WW2 Vanguard پنج نوامبر 2021 است. بازی کالاف دیوتی Vanguard در این تاریخ برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر خواهد شد. پس از انتشار بازی لینک دانلود بازی کالاف دیوتی ونگارد نیز در این قسمت قرار داده خواهد شد.

جا دارد اشاره کنیم که در تاریخ 11 آگوست 2021 بود که برخی از منابع داخلی شروع به بروز دادن برخی اطلاعات در رابطه با بازی کاف اف دیوتی ونگارد کردند که در میان این اطلاعات نسخه‌های مختلف بازی و محتوای تریلر رونمایی از بازی کالاف دیوتی Vanguard نیز نمایان بود. حدود یک هفته بعد بود که شاهد بودیم از بازی کالاف دیوتی ونگارد به شکل رسمی رونمایی انجام گرفت که همزمان با آن یک رویداد ویژه نیز در بازی Call of Duty: Warzone رخ می‌داد. در این رویداد بازیکن ها در طی یک حالت به نام “The Battle of Verdansk” باید با همدیگر همکاری می‌کردند تا قبل از بمباران شدن از شر یک قطار خلاص شوند.

بازی Call Of Duty: Vanguard / بازی call of duty ww2 vanguard

سخن پایانی

در مقاله‌ای که خواندید سعی کردیم به اطلاعات موجود از بازی کاف اف دیوتی ونگارد بپردازیم. جا دارد اشاره کنیم که در صورت پیش خرید بازی Call of Duty WW2 Vanguard فارغ از آنکه کدام نسخه را پیش خرید می‌کنید به بخش چندنفره بتا بازی دسترسی پیدا خواهید کرد و در کنار آن به ترتیب یک مجموعه سلاح زینتی، یک طرح مسترکرفت ویژه زینتی و همچنین یک کاراکتر به نام آرتور کینگزلی نیز برای استفاده در عناوین Cold War و Warzone به شما اهدا خواهد شد. علاوه بر این در نسخه Ultimate Edition بازی کالاف دیوتی ونگارد به سه مجموعه پوسته زینتی ویژه دیگر و توکن‌های تجربه (XP) و… دسترسی پیدا خواهید کرد.

به عنوان سخن پایانی می‌توان گفت بازی کال اف دیوتی Vanguard حداقل بر اساس اطلاعاتی که تا کنون از آن درز پیدا کرده است حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. در این بازی ویدیویی چه از منظر گیم پلی در بخش تک نفره و چه از منظر گیم پلی چندنفره شاهد مواردی هستیم که ما را به منتظر ماندن برای انتشار بازی هرچه بیشتر ترغیب می‌کنند. امیدواریم هنگام انتشار بازی نیز شاهد حضور هرچه پررنگ تر این موارد باشیم.

نظر شما در رابطه با بازی ندای وظیفه ونگارد تا کنون چیست؟ نظرات خود را از قسمت پایین و بخش کامنت‌های سایت با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402