معرفی بازی Riders Republic | نماینده جدید ژانر اکستریم

دانلود بازی Riders Republic برای pc / دانلود بازی riders republic اندروید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یکی از مهمترین عناوین اخیر در ژانر ورزش‌های اکستریم (Extreme) که قرار است منتشر شود بازی Riders Republic محسوب می‌شود. این بازی ویدیویی جزو تجربیات توجه برانگیز کمپانی یوبیسافت در این ژانر است که به زودی منتشر خواهد شد. بر همین اساس بر آن شدیم تا در این مقاله به معرفی این بازی ویدیویی بپردازیم.

بازی Riders Republic یک بازی ویدیویی متعلق به ژانر ورزشی است که توسط کمپانی Ubisoft Annency ساخته شده است و همین کمپانی (Ubisoft) آن را برای پلتفرم‌های PC، PS4، PS5، استادیا، Xbox One، Xbox Series X و Xbox Series S منتشر خواهد کرد. تاریخ انتشار Riders Republic 28 اکتبر 2021 محسوب می‌شود. در مقاله‌ای که پیش روی شما هست قصد داریم به بررسی جوانب مختلف بازی Riders Republic بپردازیم. همراه پلازا بمانید.

در ویدیوی زیر می‌توانید «تریلر بازی Riders Republic با زیرنویس فارسی» را تماشا کنید.

آنچه در ادامه خواهید خواند

معرفی بازی Riders Republic

در ابتدا با بررسی گیم پلی این بازی ویدیویی خوب همراه شما هستیم. می‌توان گفت پنج فعالیت اصلی موجود در بازی ورزشی Riders Republic عبارتند از دوچرخه سواری در کوهستان، اسکی سواری، اسکی روی یخ، پرواز با وینگ سوئیت و وینگ سوئیت همراه با موشک. کمپانی یوبی سافت بازی Rider Republic را یک بازی ویدیویی «ورزشی چند نفره کلان» نامیده است؛ چرا که در این بازی ویدیویی بیش از پنجاه نفر می‌توانند در یک قالب مسابقات به مصاف همدیگر روند.

البته جا دارد اشاره کنیم که نسخه‌های PS4 و Xbox One این بازی تنها حدود 20 نفر بازیکن را پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این بازیکنان می‌توانند در قالب یک حالت شش نفر در مقابل شش نفر (6v6) به نام «Tricks Battle Arena» نیز به مصاف هم روند. در این حالت هر کدام از تیم‌ها در قالب یک محیط نبرد آرنا (Arena) در مقابل همدیگر قرار می‌گیرند و باید با حرکات نمایشی که انجام می‌دهند امتیاز کسب کنند. در این حالت تیمی که بیشترین امتیاز را از آن خود کند برنده بازی خواهد شد.

تاریخ انتشار riders republic تریلر / گیم پلی بازی Riders Republic

بازی Riders Republic در یک محیط دنیای باز (Open World) اتفاق می‌افتد که بیش از هفت پارک ملی آمریکایی را در بر می‌گیرد که از جمله آن‌ها می‌توان به پارک Bryce Canyon، پارک Yosemite Valley، پارک Yosemite Valley، پارک Sequoia، پارک Zion، پارک Canyonlands، پارک Mammoth Mountain و پارک Grand Teton اشاره کرد که تمامیشان در قالب یک نقشه واحد به بازیکنان عرضه شده است.

همچنین بخوانید :

همچنین در نسخه بتا بازی Riders Republic همراه نسخه اصلی یک لابی ویژه گنجانده شده است که از طریق آن بازیکنان می‌توانند همدیگر ملاقات و با همدیگر به تعامل بپردازند. نکته‌ دیگری که در رابطه با این بازی ویدیویی باید به آن اشاره کنیم حالت کریر (Career Mode) این عنوان محسوب می‌شود که در آن بازیکنان به انجام شش فعالیتی که به آن‌ها اشاره کردیم می‌پردازند و در هر کدام از این زمینه‌ها پیشرفت می‌کنند. با پیشرفت هرچه بیشتر در بازی Riders Republic به رویدادهای ویژه‌ای همانند کاپ جهانی UCI، رویداد Red Bull Rampage و همچنین رویداد X Games دعوت خواهید شد و اسپانسر خواهید یافت.

زمان شروع بتا بازی Riders Republic / نسخه بتا بازی Riders Republic

البته جا دارد اشاره کنیم که هدف نهایی شما در بازی Riders Republic شرکت در رویدادی به اسم “Riders Ridge Invitational” محسوب می‌شود؛ یک مسابقه چندنفره‌ای که برای اولین بار در این عنوان شاهد حضور آن هستیم و در آن تمامی ورزش‌ها در قالب یک رویداد واحد گردآوری شده‌اند و بازیکنان می‌توانند در قالب آن از میان ورزش‌های مختلف یکی را انتخاب کنند. هر چه بیشتر در حالت کریر این بازی ویدیویی پیشرفت کنید به ابزارآلات، لباس‌ها و آیتم‌های تزئینی بیشتری دریافت خواهید کرد.

بازی Riders Republic در حال حاضر توسط کمپانی Ubisoft Annecy در حال ساخت است؛ همان کمپانی که بازی Steep را که همچنین یک عنوان ورزشی در دسته اکستریم (Extreme) است منتشر کرده بود. بر اساس آنچه می‌دانیم پروسه ساخت این بازی ویدیویی در سال 2017 شروع شده است و تیم پشت آن به مرور گسترش پیدا کرده و افرادی از استودیوهای دیگر یوبی سافت از جمله شعبه‌های مونت پلیر (Montpellier)، بلگراد (Belgrade)، پیون (Pune)، برلین (Berlin)، کاییو (Kyiv) و ادسا (Odesa) را نیز در برگرفته است.

بازی ورزشی Riders Republic / تریلر بازی Riders Republic

کمپانی Ubisoft Annency پارک‌های ملی این بازی را از طریق داده‌های GPS بازسازی کرده است و با وجود آن که این هفت پارک ملی در زندگی واقعی مکان‌های مجزایی محسوب می‌شوند تیم سازندگان آن‌ها را در یک لوکیشن واحد جمع کرده تا یک محیط Open World منسجم جهت اکتشاف بازیکنان درست کند. دلیل انتخاب پارک‌های ملی آمریکایی در این بازی ویدیویی آن است که این پارک‌ها عموما به عنوان مکان میزبانی از بازی‌های اکستریم در زندگی واقعی استفاده می‌شوند.

جا دارد اشاره کنیم که تیم سازندگان بازی Riders Republic همچنین گروه ویژه‌ای به این پارک‌ها فرستاده است تا از بازسازی دقیق آن‌ها در این بازی ویدیویی اطمینان حاصل کند. در ادامه شاید بد نباشد به نقطه اشتراک این بازی ویدیویی با بازی Steep اشاره‌ای داشته باشیم. می‌توان این نقطه اشتراک در تلاش تیم سازندگان برای در دسترس بودن هر چه بیشتر این بازی ویدیویی خلاصه می‌شود. بر همین اساس بدون شک بازی Riders Republic را نمی‌توان یک بازی ویدیویی شبیه سازی نامید.

گیم پلی بازی Riders Republic

تیم سازندگان بازی ویدیویی مقاله‌مان همکاری ویژه‌ای با متخصصین و ورزشکاران داشته است تا اطمینان حاصل کند که هر کدام از فعالیت‌های این عنوان موثق جلوه کنند. به عنوان مثال موتورسیکلت‌های مختلف از منظر ویژگی‌های آماری خود به شیوه‌ای طراحی شده‌اند که شباهت‌های ویژه‌ای با نسخه‌های واقعی خود داشته باشند. گیم پلی بازی نیز به شیوه‌ای طراحی شده است که نمود واقعی یک بازی اجتماعی باشد که روی امر «هیجان و رقابت میان اعضای انجمن آنلاین» تمرکز داشته باشد.

این تصمیم سازندگان پس از آن گرفته شد که بازی Steep به عنوان یک عنوان رایگان برای سرویس PlayStation Plus و اعضای آن عرضه شد و همین امر سبب شد که بیش از 10 میلیون بازیکن از سرتاسر دنیا به تجربه آن بپردازند. بازی Riders Republic در تاریخ 10 سپتامبر 2020 و در جریان رویداد Forward digital کمپانی یوبی سافت مورد معرفی قرار گرفت. این بازی ویدیویی قرار بود که در تاریخ 25 فوریه 2021 منتشر شود اما کمپانی یوبی سافت تاریخ انتشار آن را به ژانویه 2021 منتقل کرد. البته این تمامی ماجرا نبود. پس از آن نوبت تعویق تاریخ انتشار بازی به 28 اکتبر 2021 فرا رسید و بر اساس آخرین اخبار شاهد انتشار این عنوان در این تاریخ برای پلتفرم‌های PC، PS4، PS5، استادیا، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس خواهیم بود.

بازی Riders Republic

سخن پایانی

زمان شروع بتا بازی Riders Republic هنوز مشخص نشده است. در این مقاله در ابتدا تریلر گیم پلی بازی Riders Republic را مشاهده کردیم. با مشاهده تریلر بازی Riders Republic می‌توان گفت این عنوان از بسیاری از جهات یک بازی ورزشی اکستریم بسیار ویژه است که از تمامی جنبه‌ها طرفداران ژانر خود را ارضا خواهد کرد. البته باید منتظر بود و دید که سازندگان چه میزان از وعده‌های خود را در رابطه با این عنوان عملی می‌کنند. پس از انتشار این عنوان لینک‌های دانلود بازی Riders Republic برای PC و دانلود بازی Riders Republic اندروید را نیز برای شما قرار خواهیم داد.

نظر شما در رابطه با این بازی ویدیویی چیست؟ نظرات خود را از طریق قسمت پایین و بخش کامنت‌های سایت با ما در ارتباط بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402