معرفی سریال هفت | زمان انتشار + خلاصه داستان

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال هفت یکی از جدیدترین مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود که به زودی پخش آن پس از مدت‌ها انتظار اتفاق خواهد افتاد. در ادامه با معرفی کامل و زمان پخش این اثر همراه شما هستیم.

کیارش اسدی‌زاده یکی از کارگردانان، فیلم‌نامه‌نویسان و تدوین‌گران ایرانی است که در سال 1360 به دنیا آمد. او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1388 شروع کرد اما این کارگردان را بیشتر به واسطه سریال مشهور کرگدن می‌شناسند. سریالی که توجهات زیادی را به خود جلب کرد و اکنون قرار است شاهد مجموعه‌ای جدید در شبکه نمایش خانگی از او باشیم.

سریال هفت به کارگردانی، نویسندگی و تهییه‌کنندگی کیارش اسدی زاده ساخته شده و علی اصغری نیز در نوشتن فیلمنامه به او کمک کرده است. سریال به زودی از پلتفرم تماشاخونه منتشر خواهد شد. این اثر از سال 1399 تولید خود را شروع کرد و خرداد 1400 تولید آن به اتمام رسید. حدودا دو سال است که مخاطبان منتظر انتشار این مجموعه هستند و پس از طی مراحل بسیار، توافق بر پخش هفت از پلتفرم تماشاخونه شد. در ادامه مقاله پیش‌رو این اثر با معرفی سریال نمایش خانگی هفت همراه شما خواهیم بود.

فهرست مطالب:

زمان پخش سریال هفت

ژانر این سریال درام، اجتماعی و هیجان‌انگیز است. سریال هفت، همانطور که پیشتر اشاره کردیم در بین سال‌های 1399 تا 1400 تولید شد و مدتی بر سر اینکه از شبکه نمایش خانگی پخش شود یا نه مذاکره بود. اگر سوال شما این است که سریال هفت از کدام پلتفرم پخش میشود؟ باید بگوییم که این مجموعه از پلتفرم تماشاخونه پخش خواهد شد. همچنین تاریخ پخش سریال هفت را 23 آبان 1402 اعلام کرده‌اند. درباره تعداد قسمت های سریال هفت نیز باید بگوییم که ابتدا قرار بود این سریال طی 7 قسمت پخش شود اما تعداد آنها به 20 قسمت تغییر کرد.

همچنین بخوانید :

داستان سریال ایرانی هفت

در این قسمت با خلاصه داستان سریال همراه شما می‌شویم. این مجموعه درباره هفت دانشجو است که مشکلات مالی زیادی دارند و باید راه حلی برای رفع نیازهای خود، راهی پیدا کنند. آنها وارد مسیری پرپیچ و خم، خطرناک و خلاف می‌شوند. این اتفاق زندگی تمام این افراد را تحت الشعاع قرار می‌دهد. در خلاصه داستان سریال هفت آمده است که:

«ما رفیق بازیم، پای حق وای می‌ستیم، بزنن می‌زنیم، بکشن، می‌کشیم ، ما هفتا تا تهش می‌ریم ولی نمی‌بخشیم ،تهش هرچی که باشه بازم هستیم ، بازم هفتیم»

بازیگران سریال هفت

در این قسمت با معرفی هنرپیشگان این مجموعه همراه شما هستیم.

امیر جعفری ؛ از بازیگران سریال هفت

بازیگران سریال هفت ایرانی

بازی «امیر جعفری» در مجموعه ایرانی سون می‌تواند نویدبخش یک سریال باکیفیت بالا باشد. امیر جعفری از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون کشورمان است که در «گشت ارشاد 3» تازه‌ترین اثر سعید سهیلی حضور داشت. احتمالا شما هم امیر جعفری را یک بازیگر عرصه کمدی می‌دانید. باید منتظر بمانیم و ببینیم نقش او در مجموعه ایرانی هفت چه ژانری را دربردارد. «رقصنده»، «زیر نظر»، «چهار انگشت»، «اکسیدان»، «زاپاس» و «قاعده تصادف» برخی از نمونه آثار او در سینما هستند. همچنین از آثار تلویزیونی پرطرفدار امیر جعفری می‌توان به «چگ برگشتی»، «توطئه فامیلی»، «چاردیواری» و «من یک مستاجرم» اشاره کرد. او احتمالا بازیگر اصلی این مجموعه باشد.

بابک حمیدیان

تاریخ پخش سریال هفت

«بابک حمیدیان» بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است که این‌روزها شاهد بازی درخشان او در مجموعه نمایش خانگی «خاتون» هستیم. سریال ایرانی سون سومین تجربه او در شبکه نمایش خانگی است. بابک حمیدیان علاوه‌بر مجموعه نمایش خانگی خاتون، در سریال نمایش خانگی «عالیجناب» به کارگردانی «سام قریبیان» محصول سال 1396 حضور داشت. از آثار تلویزیونی او می‌توان به اثر خاطره‌انگیز «به کجا چنین شتابان» اشاره کرد که تاکنون چندین‌بار در نوبت پخش مجدد قرار گرفته است. «روشنایی شهر»، «گذر از رنج‌ها»، «شهریار»، «مصادره»، «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند»، «سرو زیر آب»، «مسخره‌باز»، «جشن دلتنگی» و «به وقت شام» از دیگر آثار تلویزیونی و سینمایی او به‌شمار می‌آیند.

همچنین بخوانید :

حدیث میر امینی

داستان سریال هفت

«حدیث میرامینی» بازیگر اهل ایرانی از سال 1386 کار خود را شروع کرد. او در سال 1386 فیلم «شب حورا» و سریال «هویت» را بازی کرد‌. سپس بیشتر این بازیگر را در سریال‌های تلویزیونی دیدیم. یکی از نقش‌های معروف خانم میرامینی نازگل سریال «ستایش» بود. از معروف‌ترین آثار او باید به سریال‌های «دلنوازان»، «خداحافظ بچه»، «یه تیکه زمین»، «همه چیز آنجاست»، فیلم‌های «ورود آقایان ممنوع»، «من و زیبا»و «آااادت نمی‌کنیم» اشاره کنیم.

رضا کیانیان ؛ از بازیگران سریال هفت

فیلم هفت ایرانی

«رضا کیانیان» از بازیگران پیشکسوت سینمای کشورمان است که حضور او در یک فیلم می‌تواند موفقیتش را تضمین کند. باید دید مجموعه ایرانی سون از نظر فیلمنامه یا عوامل چه جذابیتی داشت که این بازیگر گزیده‌کار کشورمان بازی در آن را پذیرفت. از آثار سینمایی پرطرفدار او می‌توان «مسخره‌باز»، «کفش‌هایم کو؟»، «دلم می‌خواد»، «یک حبه قند»، «نیش زنبور»، «همیشه پای یک زن در میان است»، «ماهی‌ها عاشق می‌شوند» و «‌آژانس شیشه‌ای» را نام برد.

علی مصفا

بازیگران سریال هفت ایرانی

«علی مصفا» بازیگر معروف ایرانی پسر دو تن از مفاخر ایران مظاهر مصفا و امیربانو کریمی است. او بازیگری را از سال 1371 و فیلم «امید» شروع کرد. او با سریال «کیف انگلیسی» به شهرت رسید و موفق شد برای ایفای نقش در فیلم «جهان با من برقص» دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد از جشنوارهٔ فیلم فجر را بدست آورد. در حال حاضر در سریال «مگه تموم عمر چندتا بهاره» او، در حال پخش است.

نیکی کریمی ؛ از بازیگران سریال هفت

سریال هفت

«نیکی کریمی» دیگر بازیگر سرشناس مجموعه ایرانی 7 است. او که بسیار کم‌کار بوده و با وسواس زیادی نقش‌هایش را انتخاب می‌کند، همچون نازنین بیاتی یکی از نقش‌های اصلی این فیلم را برعهده دارد. نیکی کریمی پیش از این در مجموعه نمایش خانگی «ممنوعه» محصول سال 1397 و «آقازاده» محصول سال 1399 حضور داشت.

نیکی کریمی از بازیگران پرکار دهه 70 و 80 سینمای کشورمان محسوب می‌شود. برخی از آثار او عبارتند از «بوی پیراهن یوسف»، «برج مینو»، «سیب سرخ حوا»، «نیمه پنهان»، «نوک برج»، «سه زن»، «زن‌ها فرشته‌اند»، «دو خواهر» و «من همسرش هستم».

نازنین بیاتی

تعداد قسمت های سریال هفت

مجموعه ایرانی هفت سومین تجربه نازنین بیاتی در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود. پیش از این شاهد حضور او در سریال نمایش خانگی «گلشیفته» محصول سال 1396 و «مانکن» محصول سال 1398 بودیم. شنیده‌ها حاکی از آن است که نازنین بیاتی در این مجموعه نمایش خانگی نقش اصلی را برعهده دارد. از نمونه آثار سینمایی او می‌توان به «دربند» سال 1391، «فرشته‌ها با هم می‌آیند» سال 1392، «رخ دیوانه» سال 1393، «آینه بغل» سال 1396 و «ژن خوک» سال 1397 اشاره کرد.

مهدی هاشمی

بازیگران سریال هفت ایرانی

«مهدی هاشمی» بازیگر ایرانی متولد 16 آذر ماه سال 1325 است. او علاوه بازیگری، کارگردانی و فیلمنامه‌نویسی نیز انجام می‌دهد. اولین فعالیت مهدی هاشمی به سال 1348 برمی‌گردد که او بازیگری را از تئاتر شروع کرد. سپس در سال 1358 نخستین بار با فیلم «زنده باد …» پشت دوربین رفت و بعد از آن با سریال «افسانه سلطان و شبان» به شهرت رسید. مهدی هاشمی از آن دسته بازیگران بود که هم در سینما و هم در تلویزیون فعالیت مستمر داشت. از شاخص‌ترین سریال‌های او باید به «کوچک جنگلی»، «هزاران چشم»، «روزگار قریب»، «دردسرهای عظیم 1 و 2»، «شبکه مخفی زنان» و «مرداب» اشاره کنیم. او در سینما نیز فیلم‌های جذابی در کارنامه خود دارد که «مرگ یزدگرد» جز فعالیت‌های اولیه اوست و برای فیلم‌های «دو فیلم با یک بلیط»، «آلزایمر» و «آقا یوسف» برنده عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فجر شده است.

پانته آ بهرام

تعداد قسمت های سریال هفت

«پانته‌آ بهرام» هنرپیشه اهل ایران در 13 اسفند سال 1348 متولد شد. او از سال 1366 با سریال «آئینه» وارد دنیای بازیگری شد و در سال 1368 در فیلم «هامون» درخشید. این هنرپیشه نیز در سینما و تلویزیون فعالیت‌های مختلفی داشته است. از معروف‌ترین سریال‌های پانته‌آ بهرام باید به «زیر هشت»، «تعبیر وارونه یک رویا»، «دلدادگان» و «پوست شیر» اشاره کنیم. او همچنین در فیلم‌های سینمایی شاخصی همچون «چهارشنبه‌سوری»، «بچه‌های ابدی»، «میگرن»، «روز روشن» و «بیگانه» ایفای نقش داشته است.

هانیه توسلی ؛ از بازیگران سریال هفت

سریال هفت نمایش خانگی

از دیگر هنرپیشه‌های این سریال ایرانی باید به «هانیه توسلی» اشاره کنیم. او در 14 خرداد سال 1358 به دنیا آمد و فعالیتش را با فیلم «آخر بازی» رسما شروع کرد و خیلی زود برای فیلم «شب‌های روشن» خود موفق به کسب تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن جشن خانه سینما شد. این هنرپیشه در فیلم‌های مهمی همچون «دیشب باباتو دیدم آیدا»، «زندگی خصوصی»، «دهلیز»، «سیانور» و «جهان با من برقص» بازی کرده است. همچنین او با سریال «میوه ممنوعه» توانست توجه‌های زیادی را به خود جلب کند و در سریال‌های جذابی همچون «وفا»، «شاهگوش»، «زخم کاری» و «آکتور» به ایفای نقش پرداخت.

مینا ساداتی

تاریخ پخش سریال هفت

«مینا ساداتی» بازیگر اهل ایران است که در 10 آذر 1360 به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1386 با فیلم «زخم شانه حوا» شروع کرد و مدتی در سینما به فعالیت پرداخت تا اینکه با سریال «تنهایی لیلا» توانست توجه‌ها را معطوف خود کند. از جمله فیلم‌های شاخص مینا ساداتی «امکان مینا»، «فروشنده»، «محمد رسول‌الله»، «سرو زیر آب» و «درخت گردو» هستند. سریال سون سومین سریال این بازیگر و دومین مجموعه شبکه نمایش خانگی او بعد از سریال موفق «آمستردام» محسوب می‌شود‌. او تا کنون سه بار نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول و مکمل زن در جشنواره فجر شده است.

سایر هنرپیشه های سریال ایرانی هفت عبارتند از:

  • محمد امین
  • مصطفی قدیری
  • مهدی ساکی
  • نوال شریفی
  • میسا مولوی
  • مه‌لقا باقری
  • فرزاد حسنی
  • و…

نقد سریال ایرانی هفت

این سریال هنوز به مرحله انتشار نرسیده و نمی‌توان به بررسی آن پرداخت. اما نکاتی نیز در این میان وجود دارد. اولین نکته این است که سریال 7 به کارگردانی آقای اسدی‌زاده ساخته شده، شخصی که پیش از این سریالی همچون کرگدن را در کارنامه هنری خود داشت. از فضای داستان این باز نیز با یک اثر هیجانی همچون کرگدن روبه‌رو هستیم و قرار است آدرنالین ما دائما بالا برود. از سوی دیگر تیم بازیگری انتخاب شده همگی متشکل از بازیگران ممتاز و پرطرفدار کشورمان هستند. حال باید با این تفاسیر دید نمرات فیلم هفت ایرانی بالا خواهند بود و این اثر می‌تواند انتظارات را برآورده کند یا خیر.

سخن پایانی

بررسی سریال هفت / فیلم هفت ایرانی

با معرفی و بررسی مجموعه شبکه نمایش خانگی هفت همراه شما بودیم. این سریال به زودی از شبکه نمایش خانگی، پلتفرم تماشاخونه، پخش خواهد و احتمالا با هنرپیشه‌های معروف خود و داستان جذابش مورد استقبال قرار گیرد. نظر شما درباره این مجموعه چیست؟ شما نیز می‌توانید پس از انتشار و دانلود سریال 7 ایرانی به صورت قانونی، این اثر را تماشا کنید. از همراهی شما متشکریم.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402