معرفی و بررسی بازی New World + تریلر گیم پلی و سیستم مورد نیاز

سی دی کی اورجینال بازی New World
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

پس از تاخیرهای بسیاری که بازی New World با آن‌ها مواجه شده بود، بالاخره این بازی به انتشار رسیده و به انتظار طرفداران این سبک از بازی خاتمه داده است.

اولین زمزمه‌هایی که درمورد بازی جهان جدید یا همان New World به گوش می‌رسید، برمی‌گردد به سال 2016. در سال 2016 شرکت بازی سازی تحت عنوان Amazon در طول یک مراسم به نام TwitchCon سه بازی مختلف را معرفی کرد که یکی از آن‌ها بازی آنلاین New World بود. بازی جهان جدید در تاریخ 6 مهر ماه سال 1400 (28 سپتامبر 2021) برای پلتفرم کامپیوتر به انتشار رسیده و به طرفدارانش لذت تجربه کردنش را هدیه داده است.

این بازی پس از تاخیر در سال جاری به انتشار رسید. خبرنگاران برای جویا شدن دلیل این تاخیر از شرکت آمازون پرسیدند و آن‌ها در پاسخ به خبرنگاران گفتند که قصد اضافه کردن برخی از ویژگی‌های کلیدی و مهم را در قسمت پایانی بازی داشته‌اند. آن‌ها گفتند که اضافه کردن این خصوصیات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و وجود آن‌ها بسیار کلیدی محسوب می‌شود. به همین ترتیب این عنوان قرار بوده در بهار سال جاری به انتشار برسد و پس از تاخیر، بالاخره در تاریخ ذکر شده منتشر شد. در این مطلب همه چیز درباره بازی New World را به شما عزیزان تقدیم خواهیم کرد. پس تا انتهای این مطلب همراه پلازا باشید.

سیستم مورد نیاز  و دانلود بازی new world

آنچه در ادامه می‌خوانید

تریلر بازی New World

اگر قصد دارید بازی دنیای جدید را تجربه کنید، بهتر است قبل از این که برای دانلود آن اقدام کنید، برای آشنایی بیشتر با محیط، گیم پلی و فضای بازی نگاهی به تریلر آن داشته باشید. در این قسمت شما می‌توانید آشنایی نسبی و بسیار خوبی از فضای بازی به دست بیاورید.

گیم پلی بازی New World

بازی دنیای جدید یا همان New World بازی است در سبک MMORPG که مخفف Massive Multiplayer Online Role Playing Game است. اگر با این سبک از بازی آشنایی دارید می‌دانید که یکی از عمده‌ترین ویژگی‌ها و خصوصیات بازی‌های این سبکی محیط بسیار وسیع آن‌ها است. با گسترده بودن محیط و یا بهتر است بگوییم نقشه‌ی بازی، تعداد ماموریت‌های بازی نیز افزایش می‌یابند. پس از دانلود بازی New World نسخه کامپیوتر، شاهد وسعت نقشه بازی هستید. این بازی دارای دنیای بسیار جذابی است که هر بازیکنی را برای مدتی محو خودش خواهد کرد.

در طول گیم پلی بازی New World شما 60 مرحله در پیش روی خود خواهید داشت که پس از اتمام این مراحل شما می‌توانید مراحل فرعی متنوعی را تجربه کنید و با کامل کردن آن‌ها برای خود جوایز و کوئست‌هایی را قفل‌گشایی کنید. شخصیت‌های غیر بازی یا Non Player Characterهای بازی، کوئست‌هایی را در اختیارتان خواهند گذاشت.

دانلود و سی دی کی اورجینال بازی New World نسخه کامپیوتر

شما در ابتدا باید آن‌ها را شکست دهید و سپس کوئست آن شخصیت NPC را باز کنید. کوئست‌های بازی دارای آیتم‌های متنوعی هستند. برخی از این کوئست‌ها به شما جواهرات خواهند داد. برخی دیگر به شما اسکین‌های جذاب برای تفنگ‌هایتان می‌دهند و برخی دیگر سلاح‌ها را برایتان قفل‌گشایی خواهند کرد. در کنار این آیتم‌های کلیدی که نام برده شد، آیتم‌های جذاب دیگری در بازی طراحی و قرار داده شده‌اند که شما با باز کردن آن‌ها می‌توانید به زینت و ظاهر کارکترتان جذابیت و زیبایی بیشتری اضافه کنید.

آیتم‌هایی که درباره آن‌ها صحبت می‌کنیم جواهرات و الماس‌هایی هستند که شما با به دست آوردن آن‌ها می‌توانید آن‌ها را بر روی قسمت‌های مشخصی از لباستان آویزان کنید و با دیدن آن‌ها لذت ببرید. این آیتم‌ها خصوصیت و توانایی خاصی به شما نخواهند داد و تنها کاربرد این جواهرات، زیباتر کردن لباس شما است. پس از دانلود بازی New World برای کامپیوتر ویژگی دیگری که برای بازیکنان از اهمیت بالایی برخوردار است، سلاح‌های بازی هستند. خوشبختانه سلاح‌هایی که در بازی دنیای جدید یا همان New World مشاهده و از آن‌ها در نبردهایتان استفاده خواهید کرد، سلاح‌های بسیار خوب و کارآمدی هستند.

منظورمان از کارآمد این است که هر سلاح می‌تواند طبق توانایی و ویژگی منحصر به فردی که در خود دارد، بهترین کمک را به بازیکنان کند. بازی نیو ورد دارای 9 سلاح اصلی است که شامل تبر، شمشیر با زره، چند مدل نیزه، سلاحی برای هیل کردن و… است. شما برای به دست آوردن تمامی این سلاح‌ها باید به صورت تک نفره یا همان سولو به بازی بپردازید و به سراغ کوئست‌هایی که در دستان بازیکنان NPC در بازی هستند بروید. هنگامی که در مقابل ان پی سی‌ها ایستادید باید با تمام قوا به مبارزه بپردازید و آن‌ها را شکست دهید.

درصورتی که ان پی سی‌ها شما را شکست دهند، شما نمی‌توانید کوئستتان را باز کنید و از آیتم‌های درون آن استفاده کنید. پس شما در ابتدا باید با مهارت و دقت به مبارزه بپردازید تا بتوانید سلاح و یا آیتم‌های مختلفی که در کوئست‌ها هستند را قفل‌گشایی کنید و رفته رفته به ابزارها و سلاح‌های خودتان بیفزایید. یکی دیگر از نکته‌ها و خصوصیاتی که در بازی دنیای جدید به چشم می‌آید، گرافیک بالای بازی است.

درباره گیم پلی بازی new world

بازی به این دلیل که یک بازی فانتزی محسوب می‌شود، هنگامی که از گرافیک بالایی برخوردار باشد به مراتب هیجان و لذت بسیار بالاتری را به بازیکنان انتقال خواهد داد. در برخی از مراحل بازی New World شما باید با غول‌ها و اژدهاهای بسیار غول پیکر به مبارزه بروید تا به دستاوردهای ارزشمندی دست پیدا کنید.

شما در این بازی هر چقدر با حریف سخت‌تر و غول پیکرتری رو به رو شوید و با آن به مبارزه بپردازید، بازی با توجه به مقدار سختی حریفتان، به شما جوایز خوب و ارزشمندی را خواهد داد. این ویژگی بسیار نقطه مثبتی برای چنین بازی به شمار می‌آید چرا که شما به جای آن که با شکست دادن حریف سخت همان جوایز معمولی را دریافت کنید، جوایز بسیار بهتر و با ارزش‌تری خواهید داشت.

به همین ترتیب توجه به این نکته بسیار خوب است. در رابطه با نقشه و فضای داخلی بازی اگر بخواهیم نکات خوب و مثبتی را بگوییم باید در رابطه با طبیعت و فضای مخوف بازی حرف بزنیم. فضای بازی به این گونه طراحی شده است تا بازیکنان در هر قسمتی که از نقشه بازی هستند انتظار یک غول و یا دشمن را داشته باشند. همین استرس و انتظار برای مبارزه، لذت دلنشینی را به بازیکنان هدیه خواهد داد. مبارزات در بازی دنیای جدید به صورت قدیمی هستند. قدیمی بودن سبک مبارزاتی این بازی در سلاح‌های آن است.

سلاح‌های بازی New World به صورت تبر و شمشیر و زره بوده که بازیکن با استفاده از این سلاح‌ها باید دشمنانش را شکست داده و آن‌ها را مغلوب خودش کند. برخی از این سلاح‌ها ویژ‌گی‌های منحصر به فرد خودشان را دارند. برای مثال سلاحی که هیل می‌کند نمی‌تواند هیچگونه آسیبی به دشمنان وارد کند. همانطور که از عنوان این سلاح مشخص است، وظیفه آن جان دادن و یا احیای جان از دست رفته است. به همین ترتیب بازیکنان باید بدانند که هر سلاح کاربردش چگونه است و با توجه به کاربرد و ویژگی‌های آن سلاح، از آن در مبارزات خود استفاده کنند.

بازی آنلاین New World -  دانلود بازی new world برای اندروید

بازی New World قسمت چند نفره‌ای را نیز دارا است که در این قسمت بازیکنان در یک تیم 5 نفره حضور خواهند یافت و با کمک هم‌تیمی‌هایشان باید به سراغ غول‌ها و دشمنان غول پیکر بروند و آن‌ها را شکست دهند. تیم‌های 5 نفره به صورت آنلاین هستند و بازیکنان باید دقایقی را صبر کنند تا تیمشان کامل شود سپس وارد نقشه بازی شوند. شما در کنار این که با افراد غریبه به بازی مشغول شوید، می‌توانید با دوستانتان نیز بازی کنید. بجز خودتان باید 4 دوست دیگر را در بازی داشته باشید تا بتوانید یک تیم 5 نفره از دوستان خودتان تشکیل دهید و به سراغ دشمنان حمله‌ور شوید.

سیستم مورد نیاز برای بازی New World

در این بخش می‌توانید اطلاعاتی از سیستم مورد نیاز بازی New World به دست آورید.

حداقل سیستم مورد نیاز

  • سیستم عامل: ویندوز 7 سرویس پک 1 نسخه 64 بیت
  • پردازنده: Intel Core i5-2400 3.1GHz ، AMD FX-4350
  • پردازنده گرافیکی: AMD Radeon R9 280 ، NVIDIA GeForce GTX 670
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • فضای مورد نیاز برای نصب: 35 گیگابایت
  • نسخه دایرکت ایکس: 11

سیستم مورد نیاز پیشنهادی

  • سیستم عامل: ویندوز 10 نسخه 64 بیت
  • پردازنده: Intel Core i7-2600K ، AMD Ryzen 5 1400
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA GTX 970 ، AMD Radeon R9 390X
  • حافظه رم: 16 گیگابایت
  • فضای مورد نیاز برای نصب: 35 گیگابایت
  • نسخه دایرکت ایکس: 11

سخن پایانی

بازی New World یکی از بازی‌های عصر جدید در دنیای گیم است که روز به روز بر محبوبیت آن افزوده می‌شود. این بازی یک بازی چند نفره آنلاین است که این قابلیت را در اختیار بازیکنان قرار داده تا آن‌ها بتوانند با دوستان خود نیز به بازی مشغول شوند. نکته مثبت و خوب دیگری که می‌توانیم در رابطه با این بازی بگوییم این است که این عنوان یک بازی نسبتا بهینه سازی شده است. بهینه ساختن یک بازی اولین خوبی که با خودش می‌آورد این است که گستره زیادی از بازیکنان می‌توانند به تجربه آن مشغول شوند. نکته مثبت دیگری که در این بازی مشاهده می‌کنیم این است که سیستم عامل آن برای بسیاری از سیستم عامل‌های موجود در بازار بازی مناسب است. این به این معنا است که بازیکنان با سیستم‌های نسبتا معمولی نیز می‌توانند این بازی را تجربه کنند.

بسیاری از کاربران و علاقه‌مندان به این بازی این سوال برایشان به وجود آمده است که آیا می‌توانیم برای دانلود بازی New World برای اندروید اقدام کنیم یا خیر. باید در پاسخ به این سوال بگوییم که این بازی در حال حاضر برای گوشی‌های موبایل ساخته و یا عرضه نشده است و هیچگونه خبر رسمی از طرف سازندگان این بازی درز نکرده که قصد ساخت این بازی برای گوشی موبایل را دارند یا خیر. امیدواریم که این مطلب برای شما کارآمد و مفید واقع شده باشد. از این که ما را تا پایان این مطلب همراهی کردید بسیار سپاسگزاریم.

آیا شما به بازی‌هایی که در سبک MMORPG هستند علاقه دارید؟ آیا تا به حال بازی New World را تجربه کرده‌اید؟ نظرات و پیشنهادات خودتان را با تیم پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402